Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nic nedlužím, říká Kožený

Čtvrt milionu akcionářů někdejšího fondového impéria Viktora Koženého čeká už rok a půl na peníze. Vlna přeměn, likvidací, soudních sporů drží jejich majetek u ledu a není jasné, zda tam nezůstane navždy. Jeden z nejbohatších Čechů, zakladatel fondů Viktor Kožený, nechce slyšet, že někomu něco v Česku dluží. Hodlá se soustředit na úplně jiné věci: na Bahamách žijící finančník vymyslel stroj, který prý způsobí revoluci v leteckém průmyslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kalousz

Viktor
je to chlap, kterej umi vydelat prachy a umi je tocit. Komu cest tomu cest.
0/0
24.7.2001 22:32

Martin

MUJ NAZOR.
V dobe kdy probihala naka kuponova privatizace a vydavalo se snad nakych deset tisic na osobu ,neznal jsem podrobne podminky ,protoze mne to nezajimalo ,vzdy jsem doufal v sam sebe vice nez vyhlidka "lehce vydelane penize ",protoze je nemozne lehce vydelat bez vetsinou velkeho rizika,tak i presto muj kamarad tenkrat investoval asi do sedmi lidi po tisicovce (kuponove knizky),vetsinou babicky a dedecci a zhodnotil sedm tisic ,na sedmdesat behem jedineho dne.Tomu rikam rychla a zdrava reakce.Nevim presne jaka tam pravidla byly ,jestli to byla jako zastava za body z kuponovych knizek a kdyz se to nevratilo do urciteho casu ,tak body propadly ve prospech fondu...?...,akorat jsi vzpominam ,ze jsem toho mel take takhle vyuzit ,protoze i jako pujcka ,by to byla dobra injekce ,pro toho kdo mel prilezitost zhodnotit finance v te dobe. Viktor Kozeny dle mne je clovek sectely,jestli to ,ze jeho Harward Fond mel dopad na ekonomiku v CR,tak je to samozrejme smutne,ale uprimne receno ,kdyby byl takovy napad ,vydelat miliardy na hranici legality....kdo by do toho nesel...??????????????????????????? (omlouvam se za chyby):o)
0/0
24.7.2001 6:35

Briza

Hmm tak kevlar ...
... a ja jsem cekal, ze se ten genius vrhne spis na technologii Stealth a navrhne revolucni zpusob jak udelat letadlo neviditelne nejen pro radary, ale i pro kohokoliv jineho. Proste letadlo zaplatite ale nikdy neuvidite.
0/0
23.7.2001 14:00

Lofas

Re: Hmm tak kevlar ...
docela vtipny ... akorat ze kevlar a uhlik je neco jinyho ...
0/0
24.7.2001 20:29

Jirka

prognóza
Počítám,že zanedlouho se budou v masmediích objevovat senzační zprávy o převratné technologii,poté Massatchuches Airplanes Industry (nebo něco na ten způsob) oznámí plány na vybudování nových výrobních kapacit v Česku,pak se vyrojí agenti nabízející na prodej akcie "se skvělou budoucností",pár prodejných populárních osobností pohovoří v reklamě a la Mistři Suk a Gott:"věřím těm co něco dokázali" nebo "věci blízké mému srdci", pár prodejných politiků jim zalobuje o nějaké výhody a......pak velká bublina splaskne a pár volů,co jim nacpali své úspory budou před sídlem vlády řvát,že chtěj své peníze zpět.
0/0
22.7.2001 13:02

Kodl

Dustojneji Viki!!
Rozhodne sel dolu!Uz to neni ten frajer Viki.Stroje na pleteni a peceni letadel to je asi rozlucka.Dustojneji Viki!!
0/0
21.7.2001 23:39

olda

poznámka na okraj
Hovno hoří, ale i hasí. Čest!
0/0
21.7.2001 18:43

Cech v USA

Poslete 10.000,-- Kc panu Kozenemu...
Vsichni kdo dostali kuponove knizky a "investovali" je do pana Kozeneho by mu ted meli poslat kazdy 10.000,-- jako dalsi "investici" do jeho letadel....
0/0
21.7.2001 17:01

remeslnik

varoval jsem vas, neslyseli jste
No vida. Když jsem tehdy varoval, ze privatizace má špatná pravidla, tak jste mne utírali. Oči vám svítily kvůli pár tisícovkám, za které jste přišli o svůj majetek. Klaus si za to ještě koupil vaše hlasy, moc nad vámi, možnost krást dál. Že se ozývá česká závist, že se Kožený prodral roštím, jak se říká v Americe? V Americe se říká spousta věcí. Například že zavedení američtí investoři Koženého pronásledují a mají podobné pocity jako malí Češi: Kožený je zloděj. Jak podváděl Lizner a další poznámky na www.volny.cz/prima_volba/stranka.htm
0/0
21.7.2001 13:04

Jan Sikora

Je to parchant
Kožený je příklad člověka, který z Čechů dělá blbce a ti mu to žerou jako pitomí osli.
0/0
21.7.2001 9:27

petr

Pleteni a pleteni
Pleteni letadel? Podleme me jen plete lidem hlavu. Ja proti nemu nic nemam.Myslim ze je to velice inteligentni clovek.
0/0
21.7.2001 2:06

SSi

zavist
Reporter, ktery se ptal pana Viktora Kozeneho, nebyl nic jineho ne MCC (Maly Cesky Clovek). Zavidi, ze nema na to si najit cestu chrostim. Jak se rika v Americe: "Evrybody likes small ass but evryone hates smart ass"
0/0
21.7.2001 1:03

Jakub

Ceska zavist
Do HF jsem neinvestoval protoze to byl fond prilis rizikovy tedy : pro reklamou zblble masy. Kozeny je clovek co to ma v hlave v poradku a vyuziva stavu pravniho systemu, ktery stale v CR stoji za starou belu a stavu korupce ktera ma v CR dlouho budovane zaklady. V Azerbejdzanu to nezvlad, protoze spatne odhadl tamni pomery. American by tam neinvestoval a kdyz tak ne sve penize. Osobne mu drzim palce a pokud mne ctete nekdo kdo jste investoval do HF napiste mi svoji adresu, tel, jmeno, cilso uctu ve sporce a heslo a ja vam tam poslu 10Kc. :-))))) ps: V.K. jen tak dal, snazim se o podobne transakce a pokud plany vyjdou koupim pozemek na Bahamach vedle tebe :-)))
0/0
20.7.2001 23:09

to je jedno

předchzi članky a pan V. K. vyberte si kdo z nich to asi je :(
hmm - ta zalezitost s temi inicialy je velmi zajimava - skoda ze podobne prispevky jako jsou zde se nikdy v novinach neobjevi a misto toho ten druhy V. K., ktery v podstate tise podporoval prvniho V. K. je hrdina a lidi ho budou porad do kola volit :( - proc nidko nenapise kdo to vsechno dovolil a proc to tak rychle zprivatizoval???? - a proc si neuvedomil ze tu byly ty zakony deravy jak cednik a ze to s nima dopadne tak jak to dopadlo:( - "jenze pan politik V. K. mel urcite dobre umysli" hmmm - skoda - lidi jak to ze nejvetsi podvondnik nam porad rika co je spatne a co spravne???? - a porad drzi v ruce tak obrovskou moc???? pan Vaclav Klaus je v tomhle state bud nejvetsi podvodnik vsech dob (kam se na nej hrabe Kozeny) a nebo nejvetsi hlupak vsech dob.
0/0
20.7.2001 19:41

Petr

Pleteni letadel?
Pozor na nej, ja jsem prave dneska videl neco jako upletenou trubku v plastovym obalu a fungovat by to mohlo. Jen by me zajimalo, kde to zase ukrad....
0/0
20.7.2001 19:08

Jiří Havelka

Akcie a kupónová privatizace - aneb podvod Klause na národu
Vážení přátelé, o tom, že VK je lump není sporu. Bohužel opět se národ nechává zblbnout a vzteká se směrem který není hlavní. Uvědomte si že VK pouze realizoval plán VK (zvláštní že Klaus a Kožený mají stejné iniciály) jak udělat ze socialistického chudého čecha kapitalistického chudého čecha, který ho bude ještě za to hodně volit. Uvědomte si, že původně byla první vlna (a hlavně předkolo) plánované pouze na velice krátkou dobu. V této době byl o kupónové knížky jen minimální zájem. Předklolo bylo prodlouženo a jakýsi Viktor získal státní garance na úvěry, které využil k masivní reklamní kampani. Z fiaska zvaného kupónová privatizace se stal jednoznačný politický úspěch. To že se na tom podařilo Viktorovi tolik trhnout jde opět za politikama, kteří nebyli schopni uvést v praxi zákony který by bránily investory od zlovolného chování správců majetku.
0/0
20.7.2001 15:35

Dan Tenčl

akcie
je faktem, ze Kozeny "vydelal" sve bohatstvi nekde na hranici legality pri kuponovce v Cechach v obdobi teze Klause "rozdame majetek a pritom zhasnem". Pravdepodobne za touto hranici, ale dlouho nebyl zalobce, po politickych zmenach se to sice zmenilo, ale pro zmenu chybi sam Kozeny. Ostatne i kdyz se zpusob financovani rozkryje, on sam zustane "cisty", to poradci, zlovolni makleri a podobne. Zde je podstata problemu a nikde jinde, vsechny afery s tajnymi sluzbami apod. jsou nedulezitou okolnosti dokonaneho obohaceni spravce ze spravovanych prostredku. Ze investoval penize akcionaru vcetne svych do investice s velmi vysokym rizikem, to se u nej dalo cekat, nikdy nebude delat nejake prizemni investice s mrzkym 10% vynosem, a jak tu nekdo trefne poznamenal, narazil na vetsiho lumpa, ktery za uplatek ani neposkytne protihodnotu. Akcionarum zustava jen nadeje v Kozeneho velkorysost (ci slabost pro Cechy), kdy chce byt zde vazenou osobou. Podotykam, ze vetsina zprav v tisku byla sirena nikoliv Viktorem, ale akcionari, kteri vydelavali na nahlych silnych naslednych pohybech cen akcii, slo o beznou manipulaci s trhem. A posledni poznamka - nevydani ucetnictvi a hlavne smenek znemoznuje realizaci ruceni z techto smenek v plne vysi, da se ocekavat, ze rucitele maji vice prostredku nez ty co slibuje Kozeny. Zaverem bych nezoufal, myslim za nejvic budou tratit ti, co prodavali za cenu pod 100 Kc, protoze Kozeny nejaky chlup po nekolika klasickych kotrmelcich preci jen pusti. Bohuzel vetsinu nikdy akcionari neuvidi (vzpomenme na hodnotu majetku na akcii kolem 2000)
0/0
20.7.2001 15:19

Radek

Viktor na hrad?
Děcka, to asi nepujde! To by ho museli nejdřív zabásnout (viz. naši prezidenti) no a pak by se tam asi nejuspíš dostal. Když on je ale tak nevinný...
0/0
20.7.2001 15:05

noname

Kožený president!
Tak nám Vážení bude Viki štrykovat letadla z kevlaru! Věřím,že polovina tohohoto imbecilního národa je ochotna mu na tento geniální nápad přispět stejně, jako do jeho fondů! A ti všichni gauneři, kterým pomohl rozhýbat ten ohromný podvod století zvaný "kuponová privatizace" si zase mnou ruce.Proč ne,vždyť oni inženýra Kožaka potřebují, zrovna tak, jako pana profesora a volby se blíží! Je třeba tu stádní masu "mobilizovat"-----Kožaka na Hrad!----volové.
0/0
20.7.2001 14:36

Karel

Máme co chceme.
Kdyby se kdekoliv ve světě v nějaké zemi s průměrně vyvinutým slušným demokratickým systémem čelní vládní politik(ové)zapletl(i) do masivní propagace a obhajoby takových gaunerů jako u nás pan V.K. s V.K.(shoda čistě náhodná), tak by po provalení celého toho svinstva musel alespoň do konce života chodit kanálama.Ovšem v našem Absurdistánu požívá nadále obrovské popularity a nakonec z něho možná budeme mít prezidenta.
0/0
20.7.2001 13:59

Pavel Mácha

Omotáno a upečeno.....
Co se týče finančních aktivit V.K, do toho nevidí jiní a jinak postavení lidé než jsme tady my čtenáři Idnes, proto dle mého je nemá cenu komentovat. Pan Kožený ví mnohem víc než policajti justice a všichni ti, co by vědět chtěli a měli:-)) A to bez rozdílu či vyšetřují v USA nebo v ČR. A teď k tomu - omotáno a upečeno. V letectví dělám sedmnáct let. Technologie, kterou pan Kožený popisuje, je opravdu technologií budoucnosti. Jde o technologii výroby trupů a křídel letadel, která přináší značné zpevnění konstrukcí letadel a zároveň značnou úsporu jejich hmotnosti. V minulosti zpevnění konstrukce znamenalo přesný opak = zvýšení hmotnosti. Trik revoluční technologie tažení jednoho vlákna spočívá v přesném zmapování směrů sil, keré působí na letadlo za jeho provozu. V osách těchto sil jsou pak tažena jednotlivá karbonová vlákna. Výsledkem je opravdu počítačem "upletené" křídlo nebo trup, který o minimální hmotnosti vykazuje maximální možnou pevnost dosažitelnou použitým materiálem. Pan Kožený má pravdu v tom, že tato nová technologie opravdu odosuvá současné technologie do škatulky "středověké". Diskuze o tom, či je VK odborník či není, se mi zdá lichá. Žádný odborník ještě nikdy sám nezorganizoval podobný projekt. K rozjetí tohto projektu je potřeba managera a finančníka, kteří budou řídit tým právě odborníků, kteří se budou na rozjetí projektu podílet. Z vyjádření VK je to také vidět. Má myšlenku, má tým lidí na univerzitě a to, že podstatě technologie možná sám přesně nerozumí, v žádném případě nemůže ovlivnit úspěch prodeje projektu. Tolik teroie, praxi uvidíme v budoucnosti.
0/0
20.7.2001 13:54

Viktor Kozeny

Re: Omotáno a upečeno.....
Prispevek pana Pavla Machy je hbytym a spravnym postrehem casti technologie vyroby. Chtel bych pouze upresnit ze pocatecni cil vyroby letadel motanim nevyuziva jednoducheho vlakna nybrz karbonove pasky jejiz sire je optimalizovana podle povrchu letadla a tloustky pasky samotne tak aby se docililo optimalizace pokrti plochy a predem stanovene bodove tloustky karbonove vrstvy. Snizeni vahy a zesileni pevnosti jsou zajimavym pruvodnym jevem nicmene podstata tohoto projektu je docileni plne automaticke vyroby celeho letadla v monolyticke podobe a to behem 8 hodin s jednou kvalifikovanou pracovni silou a jednim pomocnikem. Dusledkem teto automatizace dochazi k radovemu snizeni vyrobnich nakladu a relativne neomezenemu rozsirovani rustu vyroby bez vyrazneho pozadavku na pocet zamestnancu. Cena strukturarni casti maleho proudoveho letadla by mela docilit pomoci teto technologie radove ceny automobilu a cena trupu a kridel letadla velikosti 737 radove jednoho milionu dollaru namisto dnesnich nekolika desitek. Dalsim aspektem je moznost vyroby noveho tvaru letadla, civilniho ci vojenskeho, behem 24 hodin po jeho pocitacovem desainu. Prakticky dopad plne automatizovane vyroby letadel rozjede masovou a lacinou vyrobu podobnou automobilovemu prumyslu jehoz obrat je dnes kolem 700mld dollaru. Z tohoto pohledu i male procento budouciho velkeho trhu radove stovek mld dollaru je vice nezli zajimave. Strucne tudiz radove snizeni ceny vyroby a otevreni multi miliardoveho trhu pomoci plne automatizace je hlavnim cilem projektu a technicka vylepseni jsou hezkym avsak ekonomicky okrajovym efektem.
0/0
20.7.2001 21:01

Tomáš Langer

Re: Re: Omotáno a upečeno.....
Pane Kožený, ten princip, který tu popisujete se dal odhadnout i z té kusé informace v původním článku. Není mi ale jasné, jak chcete během 16 hodin vyrobit "kopyto" na které se vlákna budou navíjet (a stihl ve zbývajících 8 hodinách letadlo "namotat"). Existují sice stroje na upečení prototypů přímo z počítače, které by to v té době stihly, ale ty dělají modely velikosti řádově okolo metru - to je na letadlo málo. Klasická výroba NC obráběním by byla ještě delší. Tady vidím hlavní přínos toho Vašeho stroje - ne v technologii navíjení pramenu vláken. Tu používala už za komunistů Královopolská v Brně na výrobu nádrží na chemikálie :-) Tomáš
0/0
25.7.2001 10:29

František

Češi opět závidí....
Domnívám se, že drtivá většina národa včetně politiků by v jeho situaci udělali to samé, ale Viky byl chytřejší odvážnější,tak mu to teď aspoň závidíme.
0/0
20.7.2001 13:54

Ing. Hugo Harvard

p. Kožený
Vážený pane Kožený, Vy jste opravdu zajímavá osobnost. Na jedné straně ohromně vypočítavý (viz. Harvardské fondy atd.), ale na straně druhé z pozice občana České republiky nadmíru okázalý. Při čtení článku si nemohu odpustit malé připomínky: Na to jak mluvíte o miliardech a možných budoucích plánech si myslím, že pravda je vyloženě v nedohlednu. Přeji Vám ať korupce ve světě roste, protože v opačném případě skončíte s podnikáním. Závěrem Vám jen přeji příjemnou cestu na daleké Bahamské ostrovy.
0/0
20.7.2001 11:08

Cati Benes

To snad ne !!
To je jeak rozpravka z Marzu. Ten člověk patří nejenom snad do blázince, ale trvám na umístění přinejmenším do titanové klece. Výrobce strojů na navíjení křídel a trupů letadel z karbonových vláken, které se budou vyrábět v České republice! Slovy klasika: "Pane profesore, tu vestu utáhněte na třetí dírku" Tak nevím, už jsem se zbláznil já, nebo svět okolo mě? V.K. je názorným příkladem toho, že Češi jsou mistři světa ve skoku na špek, přestože si totéž myslíme o Američanech. Já být akcionářem HPH, tak vezmu spravedlnost do svých rukou, tak jako nám V.K. radí, že to bylo v US ve třicátých letech 20.stol.. Když stát není schopen ochránit své občany od bláznů (nebo podvodníků), je to zřejmě jediná cesta......
0/0
20.7.2001 10:53

Jirka

Letecky konstrukter?
Letecky konstrukter a pilot. Ano tomu se da verit kdo jiny by dokazal zkonstruovat takove letadlo jakym byli Harvardske fondy, a uridit ho, a to jeste byli jenom z papiru. Uhlikova vlakna se uz pouzivaji pri konstrukci kabiny monopostu F1, ale ty nelitaji 12 km vysoko a nemusi nest takovou vahu jako letadlo. No snad se to klukum v MIT podari nejak vykoumat.
0/0
20.7.2001 10:46

Lofas

Re: Letecky konstrukter?
Uhlikova vlakna uz se davno pouzivaji u stihacek a jsou z nej skoro cele draky nekterych sportovnich letadel a bizjetu .. prave pro svoji pevnost a hmotnost .. :) tak ze se nad sebou zamysli Jiriku
0/0
24.7.2001 20:24

Honza

Presumce vinny nebo realita ... ?
Čím větší suma peněz, tím větší pravděpodobnost, že k nim dotyčný nepřišel poctivou cestou. Většinou se bohužel jedná o peníze státní, tedy nás všech.
0/0
20.7.2001 10:35

Honza

Stále mne překvapuje ...
a divím se těm malým zlodějíčkům, co ukradnou na stavbách pár cihel a pytel cementu, že nejedou ve velkém. Troškaři.
0/0
20.7.2001 9:10

Katka

U nás v Čechách
Řekla bych, že tady u nás jsou lidi hrozně zmanipulovatelní. Když jim někdo nabízí nějaký produkt - třeba právě při privatizaci, stačí půl hodina vychvalování a všichni souhlasí - aniž by si cokoli ověřili (mám na mysli běžné občany). Když ve zprávách řekli, že je Kožený syčák a že za všechno může, hned s tím všichni souhlasili, aniž by se nad tím zamysleli (tím se ho nijak nezastávám). Když v televizi ukázali Kájínka jako hrdinu - hned ho tak česká masa brala. Takže závěrem si myslím, že u nás se ještě dlouho povede lidem, kteří umí přesvědčovat (i o nesmyslu) a že názory valné většiny lidí budou dány tím, co uslyší v televizi i když je to třeba úplný nesmysl. Pak se ale nesmí divit, že je každý druhý oblafne a hlavně si musí uvědomit, že si za to mohou alespoň částečně sami !!!
0/0
20.7.2001 9:09

Honza

Re: U nás v Čechách
Katko, ono neni zas tak uplne jednoduche posoudit, zda clovek "odbornik" v uplne jinem oboru mluvi nesmysly ci nikoliv. Od toho tu mame nezavisle ekonomy a mozna i novinare, aby o takovych lidech zacali diskutovat jeste pred tim, nez ty ostatni okradou. btw. nedostali nahodou Private Investors se svou aplikaci Onlineinvestor.cz nejakou cenu na FIBEXu?
0/0
20.7.2001 13:00

Jirka

Re: Re: U nás v Čechách
"Od toho tu mame nezavisle ekonomy a mozna i novinare..." KDE JSOU? "...ono neni zas tak uplne jednoduche posoudit, zda clovek "odbornik" v uplne jinem oboru mluvi nesmysly ci nikoliv." ANO, STOJI TO CAS A VETSINOU I PENIZE. NAVIC MUSITE BYT OCHOTEN A SCHOPEN PROBLEMU DUKLADNE ROZEBRAT. KDYZ TO ALE NEUDELATE, NAJDOU SE "OBETAVCI", KTERI VASICH NEZNALOSTI RADI VYUZIJI.
0/0
21.7.2001 3:07

Radek

Re: U nás v Čechách
Co takhle pan železný ...? :)))
0/0
20.7.2001 16:45

Radek

Re: U nás v Čechách
Co takhle pan Železný ...? :)))
0/0
20.7.2001 16:46

Honza

Konec spravedlnosti v Čechách .......
Jestli nic špatného neudělal a nikoho nepodvedl, tak proč to potom nevysvětluje u českého soudu ? Místo toho se ale schovává na Bahamách. Úkolem naši tajné služby by mělo být dopravit Koženého zpátky do Čech, kde by mohl vysvětlit lidem, kteří mu věřili a přišli o peníze, jak to tenkrát opravdu bylo. Mohli by mu v tom vysvvání pomoci i někteří naši politikové, kteří z něho udělali modlu a kteří si s ním tiskli "pravice". Viktor Kožený byl startovním bodem a příkladem pro všechny další tuneláře, kteří se po něm u nás objevili a namastili kapsu. Z tohoto příkladu vyplývá, že když někdo ukradne velkou částku, tak se mu nic nestane, když ukradnete v sámošce rohlík a bude u toho policajt, tak vám : a)ho dají zaplatit, b) ještě k tomu zaplatíte pokutu, c) udělají vám ostudu. Když ukradnete stovky miliónů, tak vám nic podobného nehrozí. Inu, v Čechách můžete nahradit slova spravedlnost, justice, policie - jedním slovem "ostuda".
0/0
20.7.2001 8:43

Radek

Viktor
Pokud si prectete rozhovor a nevedel by jste o koho se jedna,tak si reknete,ze se jedna o rozhovor s pacientem z Bohnic a ne s nejvetsim privatizatorem v Cechach,ktereho obdivoval i sam velky profesor.
0/0
20.7.2001 8:41

Bart

#1
Viktor je holt borec...Ale s těmi letadly, to je teda maras!
0/0
20.7.2001 8:34

Ťulík

Viki z Irska
Jo to je tedy bible,přesne tak Amerika 30-tých let,ale kdo je tady vykladačem tohoto náboženství?Jsem rád že takový Viki je ,on jenom využil toho jaké lidi jsme si zvolili a jak se k tomu ti lidé stavěli! Jenže on takový pan profesor za nic nemůže oni mu to všechno zkazili jiní , že ano?
0/0
20.7.2001 8:27

pája

Pospěšme si
Myslím že bychom si měli pospíšit a nechat ho zastřelit, než to za nás udělají amíci.
0/0
20.7.2001 8:03

Grilias

Jo , Kožený - to je machr.
Že bychom ho začali obdivovat a fandit mu jako Kájínkovi, ne? Jeden krade, druhý vraždí - šmankote, kam jsme to dopracovali ... ?
0/0
20.7.2001 7:19

Andrea Praha

Strýček Skrblík
Když si hrajou dělníci a rolníci na kapitalisty,není problém je ošidit.Na koho Kožený působil důvryhodně,měl být zbaven svéprávnosti.Ale nebojte,akcionáři,když budete hodně ječet a demonstrovat na Hradě,třeba vám to vláda z daní (pardon,dluhopisů)zaplatí.Kampeličkáři,klienti od provního pohledu neseriozních bank a další chytráci si taky vyřvali,aby se státní peníze místo do školství,zdravotnictví a dalšího nacpaly jim.
0/0
20.7.2001 6:51

karel

Re: Strýček Skrblík
Bohuzel nezbyva nez souhlasiyt !!!!!!
0/0
20.7.2001 7:22

karel

Re: Strýček Skrblík
Bohuzel nezbyva nez souhlasiyt !!!!!!
0/0
20.7.2001 7:22

Jakub Karlíček, Vinohrady

Re: Strýček Skrblík
Ano, je to smutné ale přesně tak to je...
0/0
20.7.2001 7:44

analytik

Nezlobme se na zrcadlo
V. Kožený nastavil zrcadlo našim politikům, kteří chtěli pomocí privatizace snadno vyhrát ve volbách, i řadě lidí, kteří chtěli zase snadný zisk bez práce. Nezlobme se na zrcadlo, nemůže za to, co v něm vidíme. Mě se osvědčila investice ne do fondů ale do studia, odb. literatury, počítačů a programů. Dá to sice více práce ale znalosti mi nikdo nemůže ukrást.
0/0
20.7.2001 6:35

Gringo

Re: Nezlobme se na zrcadlo
Souhlas. Udělal jsem v té době něco podobného a dnes jsem Ph.D. Ne, že bych tím bezprostředně něco získal, ale přeci jenom, možnosti se otevřely. A Viktor? Ten si v té době také dělal svoje a že mu většina Čecháčků naletěla, je jejich věc. Zřejmě opravdu nedělal nic nezákonného. Nezákonné věci, přinejmenším z hlediska morálky, dělal (a dělá) jiný V.K.
0/0
21.7.2001 12:32

Obcan

pres spaleniste , pres krvave reky ..
Tak to tu mame cerne na bilem , pravni postredi jako z pohadky . Kozeny na Hrad !
0/0
20.7.2001 1:05

Jirka

Cesi opet breci ...
Myslim si, ze V.K. to ma v hlave vic v poradku nez vetsina ceskych politiku. Relativne legalne vyuzil prilezitosti kterou mu ti hlupaci dali na stribrnem podnosu. V Azerbejdzanu mu to nevyslo protoze tam uz neplati ani to, ze za uplatek dostanete to co uplaceny slibi. Tomu se rika devalvace korupce ... Asi o nem jeste uslysime, mimochodem jeho napad s kevlarem je zatracene jednoduchy a skvely! Velke penize se delaji na jedne skvele myslence!
0/0
20.7.2001 0:58

František Dobrota

Re: Cesi opet breci ...
Můžete mi prosím sděli adresu a konto vašeho fan klubu pana Koženého? Rád bych přispěl nějakou částkou ... ;-)))))
0/0
20.7.2001 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.