Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Maloobchodních značek přibývá

Když jdete pro mléko do samoobsluhy na rohu, vybíráte si mezi dvěma třemi značkami. Když kupujete mléko v hypermarketu, najdete tam vedle běžných značek ještě takovou, která nikde jinde není. V Hypernově Korunu, v Bille Clever, u Meinla Minci... Kde se vzaly? A proč je neprodávají i jinde?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ThomasHKS

hm
...
0/0
5.11.2004 11:37

Martin

Není to jednoduché
Taky na cenovky moc nekoukám a nakupuju jenom to co mi chutná, ale možná to bude tím, že jsem zatím sám a navíc mám slušný příjem. Těžko říct, co bych v supermarketu házel do košíku, kdybych měl tři děti a na jídlo vyhrazených pět tisíc na měsíc. A nemyslete si, že takových lidí je málo...
0/0
1.10.2001 10:36

I.S.

souhlas
Děkuji za pěkný článek, doufám , že si ho přečte co nejvíc lidí.Souhlasím takřka bezvýhradně.Je mi 35 a jsem 15 let vdaná.Dobře si pamatuju situaci v obchodech před 12 - 13 lety. Bydlím poblíž Carefouru na Smíchově,pracuju u Tesca na Národní.Na otázku,co mají levného a v akci,odpovídám:Já chodím nakupovat ty dobré věci.Jen jednou jsem koupila rybí filé s označením Tesco výrobek.Oběd jsme tenkrát vyhodili,protože to byly samé kosti a kůže uplácané do čtverečků velikosti filé.To bylo pro mě poučení,od té doby si raději připlatím a na koruny nekoukám.Fakt ovšem je,že rodinná finanční situace mě nenutí zrovna šetřit.Stejně tak souhlasím s pisatelem předchozího příspěvku.Občas žasnu, co kupují moji rodiče na prahu důchodu.Počínaje krabicovým vínem a konče pánskou košilí z Carefouru za 129,- Kč!
0/0
1.10.2001 9:05

T.P.

že by?
Važená paní redaktorko, nelekejte se - žádná kritika nebude, jenom bezvýhradný souhlas :-) Zajímal by mne názor ostatních, hlavně pak v rozdělení podle věku. Výsledek bych si absolutně nedovedl představit. Je mi 27, ale to co občas vidím lidi házet do košíků (včetně mé vlastní mamky) mne nepřestává překvapovat. Pomerančové džusy jsou opravdu ten nejlepší možný příklad. Díky za skvěle napsaný článek, asi Vám za něj moc lidí nepoděkuje, protože to budou brát jako urážku jejich "skvělých" nákupů. Tomáš P.
0/0
26.9.2001 14:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.