Diskuze

Povinné ručení zdraží téměř o šest procent

Nejméně o 5,8 procenta vyšší sumu než letos si bude muset připravit každý majitel auta, který vykročí zaplatit povinné ručení na příští rok. O tolik totiž zvýšila Česká kancelář pojistitelů minimální sazbu pojistného, pod kterou se nesmí ocitnout nabídka žádné z dvanácti pojišťoven. Ústavy už ale upozornily, že kvůli ztrátám z tohoto druhu pojištění bude konečné zdražení pravděpodobně vyšší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hhh

19. 8. 2003 20:54
hhh
hh h
0 0
možnosti

Miloslav EJEM

30. 9. 2001 12:58
Informace o financich kolem povinneho ruceni - dotaz
Vazena redakce a autori informaci o povinnem ruceni, omlouvam se, ale zrejme nejsem dost ekonomicky vzdelan. V clanku uvadite 3 cisla: -pojistovny na pov. ruceni prijaly pres 13 mld. Kc -pojistovny na pov. ruceni zaplatily 9,6 mld. Kc ......podle meho chapani zisk v radu 4 mld. Kc a pak citujete p. Hradce, ze pojistovny prodelaly na povinnem ruceni 1,6 mld. Kc. Muzete tuto financni ekvilibristiku vysvetlit? Omlouvam se za nepouziti diakritiky, ale ctu vas v zahranici a na pocitaci diakritika neni Predem dekuji za odpoved Mil. Ejem
0 0
možnosti

K.Vrána

29. 9. 2001 15:57
povinné ručení
Dříve monopol teď kartel,prostě uzákoněná zlodějna
0 0
možnosti

jiri

29. 9. 2001 1:42
what?
jsou to normalni kurvy zkurveny zlodejsky, at si vyserou voko.
0 0
možnosti

Staroush

28. 9. 2001 18:53
Ani bych se nedivil, kdyby zavedli povinné ručení na kolo.
Šmejdi.Zase centrální plánování.hmmm. Ten, kdo má auťák s dieselem holt bude platit jako mourovatej.I když je to jenom taková "popelnice" s obsahem 1.9. Musí se holt vybrat prachy na ty dobytky, který jezděj s drahejma firemníma autama(v týhle samý kategorii, ale např. TDi, popř. turbobenziny) a je jim jedno jestli to někde "trochu bouchnou". Nárazník na Audi, BMW, Mercedes,Octavia v metalíze a takový auta něco bohužel stojí. Podle mě je hloupost odvozovat povinné ručení od obsahu motoru. Objektivnější by to bylo podle pořizovací ceny vozu.
0 0
možnosti

dan

28. 9. 2001 12:43
Idiocie
Taky jsem pobyval nejakou dobu v USA a plne souhlasim s nazorem, ze kubatura je prachsprosta nicneresici kravina. Mam dvoulitrove male auto, a muj nastupni plat ve statni sprave po peti letech na VS je cca 6500 korun. Mam dat jeden mesicni plat za povine ruceni pristi rok, aniz bych za poslednich pet let zpusobil halirovou skodu? At plati ti kreteni v kozenejch bundach a s firemni octavii, ktery jsou schopny v neprehledny stromama lemovany zatacce ve sto deseti predjizdet!!!
0 0
možnosti

Mantack

28. 9. 2001 9:48
Jednoduše: kartel
Tak jsme si zavedli konkurenci v pojišťovnictví.(tedy stát) Nejedná se spíš o kartelovou dohodu pane Voleníku?
0 0
možnosti

karber

28. 9. 2001 7:02
Pojišťovny = zloději!
Více Kočárníků a jeho nynějších i bývalých kamarádů."Je třeba se přibližovat EU".
0 0
možnosti

Roman

28. 9. 2001 0:18
Zlodejske pojistovny
Jsou to proste podelany pojistovny.
0 0
možnosti

Robert

27. 9. 2001 23:28
špatný systém
Tak rok se blíží ke konci a našim pojišťovnám se nelíbí, že málo vydělávají. No tak proč nezdražit povinné ručení když je to tak snadné.......Tak již více než..(ani nepamatuji kolik) roků staré rozdělění do kubatur se nám zase o něco zvedne. Nějaký čas jsem žil v USA, neznamená to že se chci tím chlubit, říkat jak je to tam ideální , ale přeci jen pár věcí tam mají "trošku"dokonalejších. A proto si dovolím tady trošku popsat jak funguje u těch "nejchytřejších". Předně, a to se mi docela zamnouvá tam neexistuje rozdělování do jakýkoliv kubatur, jsou tam sice rozdělěné třídy, ale ty vyplývají z ceny automobilu. Ale hlavně a to si myslím že je podstatné a docela logické je, že při platbě za povinné ručení je klíčová OSOBA ŘIDIČE.....nikde na světě přeci nezpůsobují dopravní nehody automobily, ale jejich řidiči!!!! Takže pokud má dotyčný řidič do 25 let je automaticky brán jako měně zkušený a spadá do rizikovější skupiny, tudíž pojistka "leze"rovnou nahoru, další otázka pojištovacího agenta zní: kde bydlíš? pokud totiž dotyčný bydlí v oblasti kde je vysoký provoz, je logické že se riziko dopravní nehody zvyšuje.....ha a máme tu pár dalších procent navíc!!. Kolik jsi měl pokut za dopravní přestupky? (toto je hlaví kritérium)pokud se totiž ukáže že dotyčný řidič sbírá jednu pokutu za druhou (myslí se tím závažné dopr.přestupky, rychlost, nedání přednosti, jízda na červenou atd) pojistka naskakuje o desítky procent nahoru!!! A naopak pokud řidič nemá žádné přestupky ani nehody jeho řidičská "spolehlivost" je dobrá procenta jdou zase markantně dolů!!!!! K tomu přidejme vynikající informovanost mezi pojištovnami o klientech, a také mezi policií a pojišťovnami!!! Je běžnou praxí že pokud máte uzavřenou smlouvu s nějakou pojišťovnou a poté spácháte dopraví přestupek, tak do 14 dnů vám dojde od pojištovny vyrozumění, že zkrátka vaše spolehlivost dostala černý puntík, musíte si na pojistku připlatit a pokud odmítnete doplatit za váš přestupek můžete jít k jiné pojišťonvě( pokud ovšem najdete takovou která vás po tomto průšvihu pojistí). Myslím že určitě má svoji logiku brát daleko výrazněji osobu řidiče než jak je tomu v našich podmínkách.....ti co jezdí jako "prasata" ať platí třeba pětkrát víc než ti ostatní slušní řidiči!!!!
0 0
možnosti