Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

basi

platby kartou
A to si pripocitejte, ze kdyz Vam nejaky kokot slohne kartu, na ktere je podpis, tak s ni sice nevybere nic z bankomatu ale v kazdem priblblem supermarketu mu bezjakehokoliv problemu prodaj za kolik bude chtit, a ani si neoveri zda na uctu sou vubec penize. Po nejakem pinu ke karte je nenapadne ani zapatrat. A pritom ochrana by byla tak jednoducha: Vzdy muset do online stroje zadavat i pin (trikrat jinak ti stroj zbasti kartu)- online ctecky by mohla dodavat prislusna banka (mohli by se spojit), vzdyt na tom vydelavaj dost tezky prachy, ale viz clanek je k tomu nic nenuti. Neopravnene sebrane penize prece nebudou vracet. Vybery na prepazkach - opet pres kartu a ctecku a PIN Sberny box je sice hezka vec, ale trosku nechapu, jak mohou overovat udaj podle OP. To asi na to pekne kaslou. Nebo vyraz u vetsich castek zacina az nekde hodne pres 100000? Ja myslim, ze pro vetsinu je dost uz treba 5000,- Respektive mit ci nemit je rozhodujici. Nechci polemizovat o bezpecnosti eBanky, ale zjistit si nekoho, kdo ji pouziva, pomoci nejakeho jednoducheho viru zjistit jeho c.konta a heslo - to by nemusel byt problem. Jde jen o to jestli by namaha za to stala. Jinak kdyby tu nebyli soudy tak silene pomale, tak uz davno je na svete nejaky soudni vysledek.
0/0
17.10.2001 14:11

xxxx

trestní oznámení
Proč ještě poškození nepodali na Českou spořitelnu trestní oznámení? Situace je přece jasná - ČS jim ukradla peníze a nechce jim je vrátit. Že je vydala někomu třetímu, to už je přece podružná záležitost, která poškozeného nemusí zajímat. Opravdu nechápu proč se věci nenazvou pravími jmény a nepostupuje se jakou u typické krádeže, ktrerážto také je.
0/0
17.10.2001 12:44

Pavel_MB

ebanka
P@vel.cz: Tebe jsem tam vcera videl, byl si na Vaclavaku v kc, na informacich si mu dal e.k., on vymenil baterku, zamaval si na nej stovkou a on ze to je zdarma... Ja tam byl zrovna vcera rusit ucet... Moc vysoky poplatky, kc neni ve meste, kde bydlim /MB/, a kdyz jsem po nich potreboval uver 12kkc, tak mi ho nedali.. U cs, kam jsem prestoupil mi ho dali hned, ebanking tam mam taky za 15kc/mesic a pobocku mam na kazdym rohu.. S ebankou jsem byl v posledni dobe maximalne nespokojenej...
0/0
17.10.2001 9:29

Martin

Re: eBanka
Kdyz si clovek vezme, co s eBankou muze udelat kdykoliv a odkudkoliv, kde ma Internet (a veri te stanici) a kolik za to plati, tak se divim, ze tam lidi nelitaji a nepretezuji (ale treba jo, ja tam byl za 2 roky jen 2x - zalozeni uctu a vymena SIMky). Zkuste si spocitat, kolik budete platit v jinych bankach. Napocitaji Vam vyber z uctu,pouziti sluzby,pohyb na uctu... zkuste si pocitat (treba vyjde jina banka levneji, kdyz nebudete s uctem moc operovat). A toho usetreneho casu a nervu... A jeste si musim zanadavat na CS: mit otevreni od 9:00 - 15:00 a 2x tydne do 17:00 (pobocka Havirov) mi pripada hrozne! Kdyz jsem vybiral 160000, tak mi dali az po me zadosti starou popsanou, promocenou a ususenou obalku na penize se slovy, ze takove sluzby (penize v obalkach) bohuzel neposkytuji... Hruza! Reklamaci operace zacali resit slovy "prijdte ve ctvrtek, ta pani, co vam to delala ma odpoledne sluzbu, vyridte si to s ni...". A temi sbernymi boxy si u me taky moc nepomohli... chce to najit jeste jednu fajn banku mimo eBanky...
0/0
17.10.2001 9:45

Martin

jsem rad,
ze jsem pred lety sve ucty u CS zrusil. Nemam tam sice nijak horentni sumy, ale jde o princip. CS jsem vzdy povazoval nikoliv za banku, ale za zaopatrovaci ustav pro blbecky, kteri si rikaji financnici. Dost me zarazi jeji dvojaky pristup: toto rekl mluvci banky "Šimek však ve smlouvě o vedení účtu přistoupil na to, že banka neodpovídá za zfalšování podpisu." , ALE copak ma klient jakekoliv banky moznost domluvit si nejakou svoji individualni smlouvu???? Na druhou stranu rekla take, ze "... banka resi vsechny pripady individualne" . Dali nazorny priklad toho, jak CS prechovava ves cvych radach priblbla individua. Pokud nekdo klientum vykradl ucet, tak je to chyba banky, protoze nedokazala dostatecne ochranit jim svernee penize. A to je, pokud se nepletu (nejsem pravnik), trestny cin.
0/0
17.10.2001 9:21

akoto

Jedine eBanka
Jelikoz uroky z vkladu jsou zhruba vsude stejne, tak bych vsem poradil verit eBance. Ta je na tom s bezpecnosti velice dobre. Jedine omezeni je v tom, ze vybirani z bankomatu je drazsi nez jinde. Ale kdyz platite kartou, neni co resit.
0/0
17.10.2001 8:51

ce4you

Re: Jedine eBanka
1000% souhlas:) Jsem klientem eBanky pres dva roku a jsem naprosto spokojen. Naposledy vcera - v mem elektronickem klici dosla baterka. Zavolal jsem na bezplatnou infolinku co s tim. Pry mam navstivit libovolnou pobocku a tam mi to vymeni. Prisel jsem, poprosil, za minutu bylo hotovo a kdyz jsem podal panovi 100Kc, co pry jsem dluzen, s usmevem mi bylo receno, ze nic. No neni to nadhera?
0/0
17.10.2001 8:58

m-dogg

Re: Jedine eBanka
eBanka rulez!!! Kdyz jsem si tam pred trema rokama otevrel uce, nekdo rikal, ze se zda byt dobra, ale ze poplatky jsou moc vyskoe. Vubec nemam tuseni, jake poplatky platim. Jsem spokojenej a nehodlam se zabyvat poplakama. Do CS sice vstoupila Erste, ale asi bude nesmirne tezke zlikvidovat socialisticky pristup starych struktur, ktere v bance pracuji. Plne souhlasim s nazorem, ze eBanka je bezpecna. Je zarazejici, ze v dnesni dobe vynalezavych tunelaru staci v CS znat cislo uctu a podpis...
0/0
17.10.2001 9:06

J.N.

Re: Jedine eBanka
Neda mi to, abych eBanku taky nepochvalil. Konto v ni mam asi 3 roky (kdy ze zacinala?), naprosto bez problemu a kdyz jsem neco potreboval, tak mi pomohli s ochotou a vstricnosti, jakou jsem v teto zemi jeste nezazil. Jednou se mi objevila na ucte nejaka platba, o ktere jsem nevedel (asi 1kkc), zavolal jsem jim (na zelenou linku), do hodiny bylo vse vyreseno a omluva v mailu :-) BTW: Pritelkyne se chysta odstehovat od sporitelny a kdyz jsme pocitali provozni poplatky v ruznych bankach, ukazalo se nam, ze eBanka vubec mimoradne draha neni. Kdyz posloucham reklamu o tom, ze "co je jidne zakazano, je u nas povoleno" a pak si spocitam, kolik za to "povoleno" zaplatim, kracim do eBanky :-)
0/0
17.10.2001 9:50

Pluton

Re: Jedine eBanka
Tedy, jenom kvuli objektivite - mam pocit ze ebanka za celou svoji existenci nikdy nebyla v zisku. Coz muze byt samo o sobe vic nebezpecny nez bidna ochrana uctu ala CS. Taky patri pojistovne, coz neni zrovna instituce o ktere bych mel valne mineni (nevim jak ostatni ;). Mno, ale bezpecnost transakci je u ebanky nejlepsi ze vsech v CR dostupnych. O tom se netreba bavit.
0/0
17.10.2001 9:54

karel

Jsou to podvodníci
Kradou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.10.2001 8:49

xxxx

Proc se zrejmi zlodeji nestihaji????
To teda znamena, ze kdyz mi nekdo ukradne penize, muzu je slohnout nekomu jinemu a tvrdit, ze dokud se ty moje nenajdou nic nevratim? Takhle presne to dela sporitelna. Proc ji nikdo nestiha za kradez nedokazu pochopit!!!
0/0
17.10.2001 8:43

Crusader

Spořka
Spořitelna je typický socialistický podnik, který si rád nechá zaplatit už za to, že existuje, ale práce mizerná a za nic neručí, přál bych jen vedoucím zaměstnancům, aby někdo vybral jejich konta, třeba by pak změnili názor. Spořitelnu považuji za jeden z nejméně seriozních bankovních domů v ČR.
0/0
17.10.2001 8:39

kiki

Tunelování po česku !
Podle mého jde o nový vynález jak tunelovat bankovní dům v klidu a v pohodě, na vrub klientů. Banka je v pohodě (za zneužití podpisu neručí) a k vyšetření není důvod (navíc je podvodník chráněn bankovním tajemstvím). Bankovní tajemství je vůbec vynikající nástroj vymyšlený našimi poslanci za naše peníze k ochraně zlodějů (viz. např. Pragobanka).
0/0
17.10.2001 8:34

Čenda

Re: Tunelování po česku !
Bankovní tajemství není vynález našich poslanců, ty trumbero.
0/0
17.10.2001 8:53

šesták

Re: Tunelování po česku !
0/0
17.10.2001 9:17

Šesťák

Re: Tunelování po česku !
Ano. Potvrzuji. Měl jsem spor s býv. Podnikatelskou bankou o nevyplacení úroku. Oni totiž mi tvrdili, že jej vyplatily. Když jsem na ně podal žalobu , do 14 dní mi peníze poslali.Přesně za 2 měsíce zkrachovali.
0/0
17.10.2001 9:21

Vincent Vega

At žijou podvodníci
At si ty prachy ve zdraví užijou
0/0
17.10.2001 8:18

Klaus

Naše finanční ústavy
Je pro mě velkou záhadou, že po tolika krachů finančních ústavů u nás, ještě jim lidé svěřují peníze. Je všeobecně známo, že každá banka u nás ná nebetyčné problémy, a stačí velmi málo, aby zkrachovala. Ale vraťme se k tématu. Sám jsem zažil krach bank, přišel jsem o nějaké poctivě vydělané peníze (skutečně jsem neměl možnost nic zprivatizovat, vytunelovat ...), ale je tu protiklad k vypláceným sociálním dávkám. Pobírám příspěvek na dítě cca 200 Kč, a k tomu jsem musel předožit rodný list svůj, manželky, syna, oddací list, občanku svou a manželky a to navíc vše oxeroxované ( a výši příjmů). 200,-Kč vybírám složenkou na poště, kde se ověří občanka a podepíši se . A to je zapotřebí k tomu, abych dostal 200 Kč od státu. Banky tedy dle mého mají divný přístup k hospodaření jim svěřených peněz a myslím si, že za posledních 10 let jen dokázaly , že pokud jim někdo svěří peníze, tak o ně s jistou přijde.
0/0
17.10.2001 8:15

kacenka

Re: Naše finanční ústavy
Zkrachovaly jen malé a zloději řízené banky.Ve velkých bankách typu KB,ČS k žádnému krachu nikdy nedošlo. Pokud je někdo debil a uvěří kecům o vysokých urocích a svěří potom prachy malým neprůhledným institutům, má smůlu. Velké banky KB,ČS,ČSOB jsou jediné kam se dají vlastně uložit peníze.
0/0
17.10.2001 8:27

Klaus

Re: Re: Naše finanční ústavy
Tak to máte určitě z novin. Proč Vámi vyjmenované banky nezkrachovaly. Protože do nich nacpala miliardy naše vláda. Ale ty miliardy totiž někdo musí zaplatit. Buď mi, nebo naše děti. Vážená Kacenko, 1+1 je 2 !
0/0
17.10.2001 9:07

Martin

Re: Re: Naše finanční ústavy
Kacenko, vy nevite co pisete. Zkrachovaly najen male banky, ale i velke. Rozdil byl v tom, ze na ty mensi se pani politici vys.... ale do tech vetsich nacpali 210mld Kc. Dokazete si vubec takovou sumu predstavit? Tazke okradeni klienti CS defacto plaitli 2x: na danich a z uctu. Pravym zlodejem je v tomto pripade banka.
0/0
17.10.2001 9:16

Q

Priority
Pro molochy typu Ceska sporitelna ci Cesky Telecom je prednejsi investovat stamiliony korun do zmeny loga a reklam, nez vratit nekolika klientum penize (par statisicu) za to, ze jsme nuceni pouzivat jejich "bezpecnostni" mechanizmy v pripade CP nebo nepruhlednou fakturaci v pripade CTel. Muj vysneny post - mluvci molochu: staci znat 3 vety:"Vec je v setreni", "Nase spolecnost postupovala v souladu s pravnimi predpisy", "K tomu se zatim nebudeme vyjadrovat". Zbytek pracovni naplne dlouhej kour a pohoda jazz.
0/0
17.10.2001 8:14

mispul

.:-)
Jeste ze mam dluhy, ty mi asi nikdo neukradne...skoda
0/0
17.10.2001 8:12

sajk

..
zloději z CS nejsou zodpovědní za nic...
0/0
17.10.2001 8:00

medvidecek

podpisový vzor
podpisový vzor je přežitek, jeho používání je jen důsledkem neochoty bynk přejít na bezpečnější formy. Já sám tak škrábu, že nemám dva podpisy úplně stejné, proto používám platební kartu. Určitě však existují způsoby obejití i této karty, kdyby byli banky přístupnější moderním technologiím, nebyl by problém (duhovka, daktyloskopické čáry ...)
0/0
17.10.2001 7:54

Muzzle

Re: podpisový vzor
To je velmi rozšířený omyl. Bio-metody založené na geneticky podmíněných znacích jsou velmi spolehlivě napadnutelné. Otisk prstu, duhovku, či vzorek DNA jde velmi snadno získat či zkopírovat bez vědomí okradeného! A jakmile je jednou někdo získá, nemůše si je postižený změnit, tak jako je to snadné u hesla či podpisu. V podstatě jediná dnes spolehlivá metoda jsou čipové karty s elektronickým podpisem. Na jejich široké nasazení ale chybí prováděcí vyhlášky i peníze :-( Nejlépe je na tom dnes v Čechách eBanka s eKlíčem.
0/0
17.10.2001 8:25

Doktor z hor

Re: Re: podpisový vzor
Já se picnu Muzzle.Lehce získat otisk prstu?Když jsem při proměně travel checks A.Express v USA a kromě podpisu na šeku po mě chtěli ještě otisk,tak jsem vytáhl uřízlej prst a bylo to.Ještě že jsem s sebou měl ten kufr s uřezanejma rukama.
0/0
17.10.2001 9:23

Nevěřící Tomáš

Peníze do slamníku a chodit pěšky
Je možné takovýto bordel vůbec slušně komentovat? Revizorovi MHD stačí znát vaše rodné číslo a adresu (supertajné informace) a banka dá vaše peníze každému kdo někdy viděl váš podpis a zná číslo účtu (třeba z faktury). Takže peníze do slamníku a chodit pěšky. A na tu banku můžete zkusit poslat soukromého exekutora, toho přece zavedli kvůli zvýšení renomé našeho právního státu.
0/0
17.10.2001 7:54

Pavel

Spořitelna za nic nezodpovídá!
Pokud si vzpomínám na doby, kdy jsem měl účet u České spořitelny, tak tehdy bylo ve smlouvě o vedení účtu přímo napsáno něco ve smyslu, že spořitelna není zodpovědná za škody způsobené zneužitím podpisového vzoru. Asi to platí stále.
0/0
17.10.2001 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.