Diskuze

Oskara opouští jeho reklamní agentura

Ve sporu, který vedou provozovatelé sítí Oskar a Eurotel kvůli reklamní agentuře Young&Rubicam, padl první soudní verdikt. Soud zamítl návrh na předběžné opatření, aby agentura, která Oskaru vytvořila velmi výraznou reklamní kampaň, nesměla pracovat pro Eurotel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tom

8. 11. 2001 20:39
Podobná věc se přihodila nyní mezi Pepsi a Coca Cola
Ne stejná, ale podobná věc se teď přihodila mezi Pepsi a Coca Colou. Pepsi ale stačila smluvní záruka, že pro CC nebudou pracovat ti zaměstnanci, kteří pracovali pro Pepsi. Připojuji zkrácený výtah z Financial Times. Původní a podrobnější článek byl ve Wall Street Journal. Tam psali, že celkem běžně reklamní agentury jdou ke konkurenci, když s nimi klient náhle ukončí spolupráci, protože nějak své revenue získat musí. Citovaný případ vzbudil pozornost, tudíž se asi nejedná o běžnou záležitost. Chicago circuit-court Judge Richard A. Siebel has awarded a temporary restraining order to PepsiCo Inc. against Foote, Cone & Belding Worldwide Inc., preventing the advertising firm from moving four employees who formerly worked on the company's bottled water brand Aquafina from working on the Dasani bottled water brand for CocaCola Co. The judge ruled that there was a "protectable business interest in preserving the confidentiality of its trade secrets and confidential information" held by PepsiCo. According to documents filed with the court, FCB had signed a confidentiality agreement with Pepsi to "ensure that no employee who had performed services for any PepsiCo brand would be transferred to a Coca-Cola or Coca-Cola affiliated account for at least a minimum of two years after leaving the PepsiCo business."
0 0
možnosti

Bobeš

5. 11. 2001 14:02
Reklamka bez důvěry
Takový reklamní agentuře bych už nikdy nevěřil a pokud bych si vybíral tak určitě ne tu, která za zády vyjednává s přímou konkurencí. ET se nedivim OSKAR ma fakt super reklamu:-))
0 0
možnosti

jirka

5. 11. 2001 22:09
Re: Reklamka bez důvěry
Možná by bylo vhodné se zamyslet na tím, proč OSKAR vyhlásil sám vyslal naprosto jasný signál reklamnímu světu o tom že bude nové výběrové řízení na novou komunikační agenturu:-))))) Nebude také chování OSKARA minimálně příčinou toho, že agentura hledala nového partnera, aby tak nahradila poměrně vysoký rozpočet o který by mohla přijít? Copak není poviností každého managera, aby zajistil práci pro zaměstnance? Chová se opravdu OSKAR tak přátelsky také ke svým dodavatelům? Zcela určitě existují příklady kdy OSKAR nebyl tak přátelský, ale nikdo nenašel odvahu vyslat jasný signál, na rozdíl od uvedené agentury v článku.
0 0
možnosti

Bobeš

5. 11. 2001 14:01
Reklamka bez důvěry
Takový reklamní agentuře bych už nikdy nevěřil a pokud bych si vybíral tak určitě ne tu, která za zády vyjednává s přímou konkurencí. ET se nedivim OSKAR ma fakt super reklamu:-))
0 0
možnosti

Vladimír Medek

5. 11. 2001 10:26
Re: Re: jó jó
Pavle, etika podnikání nesouvisí se smlouvama. To je něco, co slušný člověk nedělá (jako např. pracovat pro dva konkurenty).
0 0
možnosti

sip

5. 11. 2001 8:46
Me se reklamy pro OSKAR libily a ta nova na Eurotel je taky pekna - rozhodne plus pro ET ty posledni reklamy ET byly tragedie. Spor o reklami spolecnost na urovni soudu je zase jenom reklama a zviditelneni - BUDIZ!
0 0
možnosti

Tomáš Kubín

5. 11. 2001 8:38
Jó jó ...
Prachy nesmrdí a etika podnikání je v této zemi jenom k smíchu úspěšným gaunerům.
0 0
možnosti

PavelX

5. 11. 2001 9:31
Re: Jó jó ...
Ty jses ale expert. Prozrad mi jak vis ze byla porusena etika podnikani? Videl jsi snad smlouvy? Nebo si cetl fakta v Blesku?
0 0
možnosti

faraway

5. 11. 2001 8:12
chyba
ernst&rubicam ????
0 0
možnosti