Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výběr vítězů Czech made je neveřejný

Značka Czech made pro označování kvalitních výrobků se za několik let své existence pevně usadila v povědomí Čechů. Za jakých okolností je udělována a jaká jsou přesná kritéria si Sdružení pro Cenu za jakost nechává pro sebe. Za každou značku si však nechává zaplatit. Celková částka včetně peněz za nařízené testy ve zkušebnách se může vyšplhat až ke stovkám tisíců korun za jeden výrobek. O udílení cen hovoří ředitel Sdružení pro Cenu za jakost Jaroslav Prachař.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lipper

To označení nemá žádnou cenu
Czech made svého času obdržel McDonald za svůj McBůček, což nebylo nic jiného než překlad McBacon. Z tohoto příkladu musí být každému jasné, že celé označení (či ocenění) Czech made je nanic a nemá vůbec žádnou hodnotu, pokud kdy tato ambyce existovala, tak udělením ocenění McBůčku vzala za své. Gratuluji pánům (a dámám) k zdiskreditování původně zajímavého projektu.
0/0
19.11.2001 15:39

coolio

Re: To označení nemá žádnou cenu
ambice!!
0/0
20.11.2001 18:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.