Diskuze

Výběr vítězů Czech made je neveřejný

Značka Czech made pro označování kvalitních výrobků se za několik let své existence pevně usadila v povědomí Čechů. Za jakých okolností je udělována a jaká jsou přesná kritéria si Sdružení pro Cenu za jakost nechává pro sebe. Za každou značku si však nechává zaplatit. Celková částka včetně peněz za nařízené testy ve zkušebnách se může vyšplhat až ke stovkám tisíců korun za jeden výrobek. O udílení cen hovoří ředitel Sdružení pro Cenu za jakost Jaroslav Prachař.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lipper

19. 11. 2001 15:39
To označení nemá žádnou cenu
Czech made svého času obdržel McDonald za svůj McBůček, což nebylo nic jiného než překlad McBacon. Z tohoto příkladu musí být každému jasné, že celé označení (či ocenění) Czech made je nanic a nemá vůbec žádnou hodnotu, pokud kdy tato ambyce existovala, tak udělením ocenění McBůčku vzala za své. Gratuluji pánům (a dámám) k zdiskreditování původně zajímavého projektu.
0 0
možnosti

coolio

20. 11. 2001 18:45
Re: To označení nemá žádnou cenu
ambice!!
0 0
možnosti