Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kampeličkáři si na více peněz počkají

Klienti zkrachovalých družstevních záložen si zatím mohou nechat o vyšších náhradách jen zdát. Novela zákona, která jim přisuzuje výplatu 90 procent pojištěného vkladu, maximálně pak 400 tisíc korun, sice začala platit, Zajišťovací fond družstevních záložen ale nemá peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel stoklasa @quick.cz

četli jste
Poč máme doplácet na hlupáky,jsou to právě ti,kteří nejvíce vše kritizují ale iq je o.
0/0
21.7.2002 21:53

j@

jooo! :-))) sranda musi bejt a za statni penize? no jasne, jako vzdycky :-)))
je fakt, ze v tyhle podelany zemicce je to podelany na spooooustu let dopredu, ale nedelam si iluze, ze v jinych zemich korupce neexistuje, ze maji dokonale zakony apod. ... mozna staci, ze maji obycejni lide vyssi zivotni uroven, to Cechacci zavideji, ale hajzlici ve vlade, v parlamentu a v urednickych korytkach jsou bezpochyby vsude - jen se to tady tolik nedozvime. Znam nejakyho cloveka ze sidliste - taky pejskar - a ten si ulozil do zalozny na vysoky urok s tim, ze bude mit rychlejc koleckovy kreslo - je invalida - no a ted aby skoro zacal chodit po svejch, jelikoz to stary kresilko uz se mu rozpada a penizky se porad nechtej vratit ... no jo, ale kdyz spolehal na zakony na urad pro dohled nad kampelickama nefubgoval a nejakej fond se neplnil, tak jak by bylo potreba ... no jo, zaplatit to ze statniho ale proc to pak nevymahat na tech panech, kteri tunelovali za pomoci ruznych "holdingu" - to s oblibou v jedne kampalicce pouzivali a stari lide tomu houby rozumneli a meli pocit, ze je to desne fajn, kdyz pan z predstavenstva zalozil "holding" no ale ze je to vyjimecna prilezitost, jak vytunelovat, co jeste zbylo, to uz starouskum bez ekonomickeho vzdelani tezko dojde, zvlast, kdyz vyrostli za prvni republiky a to se takovyho nic nedelo, za komancu se to taky nedelo ... jo, jasne - mohli pouzit selsky rozum, ale ... treba na to selsky rozum nestaci, nejspis je potreba mit nejaky ekonomicky prehled, vedet, jak to chodi - protoze pak by nemohli uverit tem kecum, ze banky zivej akcionare a protoze kampelicky ne, tak muzou mit vyssi urok ... blbost ... vsak dost velka cast shromazdenych penez koncila prave na uctech bank, za vyssi vlozenou castrku s pochopitelne i¨ndividuelne zvysenym urokem, ale i tak to nemohlo dosahnout zavratnych vysi ... a dokonce jedna kampelicka podnikala s "autama", ve stavebnictvi ... hm, co to mohlo bejt, stavebnictvi - hmm, tak domecek pro pana clena predstavenstva ... :-)))) no takovyhle srandy bude v ceskych zemich jeste spousta, az nebuou problemy se zaloznama, vyskytnou se zase jine, jeste legracnejsi :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
0/0
28.5.2002 16:38

karel Ostrava

A ještě něco
Že stát nezasáhl ? Proč když odměna všem těm správcům, likvidátorům a jím podobným se pohybuje v řádech desetitisícech a stotisícech korun takže je to pro ty státní úředníky větší byznys nechat je zkrachovat než dohlížet za normální plat aby bylo vše v pořádku. Jednoznačně z toho vyplývá že to není jen hamižnost ředitelů a výkonných orgánů v kampeličkách ale také těch lidí co je měli kontrolovat a 50% tunelů se dělo za přímého vědomí těchto dozorujících ( kapsy se namazaly tak proč né ?). Dokud se nebude vyvozovat přímá zodpovědnot vlády a nebude se standardně odsupovat za tyto průsery nebude nikdy tlak ve veřejné zprávě dělat věci pořádně a to vůbec nemluvím o korupci protože úředník není blbec a věděl moc dobře co se děje takže otázka zní volit ? KOHO ? nebo se radši sbalit a zmizet z této zemičky kde lze zkorumpovat každého – a přestat platit tyto ale i jiné daleko větší průsery ze svého ?     
0/0
28.5.2002 10:11

karel Ostrava

Nenádávat ale poučit
by se měli všichni i ti co peníze nikdy nikam nevlozili, v době kdy jsem se já rozhodl otevřít si účet v kampeličce zkrachovaly v 3 banky a 1 to ustává taktak dodnes, takže kam dávat peníze ? ( I ČS měla v té době mohutné problémy )a peníze jsem dal pouze a jen na běžný účet rozhodně jsem neměl v úmyslu je zhodnocovat ale jen používat.  Nevidím nejmenší důvod proč by mě měl někdo označovat za hamižného blbce, pakliže se tak neoznačíme všichni za to že jsme dovolili naším politikům aby nám tuto zemi vykradli ( oni a jejich kumpáni) a ještě pro něco můžu být blbec za to že tady vČR ještě jsem a neutek do ciziny
0/0
28.5.2002 9:36

Valenta

Chtěli po mně, abych do RZ vložil ještě 3 tis. Kč
To co se děje v českých záložnách nemůže mít obdobu nikde na světě. Vložil jsem svoje peníze do Rodinné záložny za 10,2 %.Čili žádné hamižné bažení po vysokých úrocích.Když byla záložna v potížích, byl jsem vyzván, abych zaplatil vložné 1500,- Kč a členský příspěvek asi také v té výši. Odmítl jsem a tím jsem se stal nečlenem záložny a nemám nárok na odškodnění. Po dvou letech je Rodinná záložna v konkurzu, mám přihlásit svoji pohledávku, tak jako jsem ji již uplatnil u Pojišťovny Morava (bez jakéhokoli plnění, u společnosti, v které jsem pracoval a která mi dluží desítky tisíc mzdy bez plnění)- soudci a správci konkurzních podstat  likvidují společnosti tak dlouho dokud je v nich majetek, potom hodí prázdnou skořápku soudu a věřitelé utřou ústa.Copak je tento postup možný donekonečna?
0/0
28.5.2002 8:13

Frantisek

Nemeli by dostat ani korunu vsivaci
Nevim proc maji lide doplacet ze svych dani na ty co si mysleli, ze skvele vydelaj. Pritom to jsou blbci, kteri si neuvedomili, ze na slibeny uroky se neda realne vydelat, a ze to je tunel. PROC??????????????
0/0
27.5.2002 21:21

julim

Všem, kteří tvrdí že kampeličkáři si vše zavinili sami.
Vážení, uvědomte si, že krást se nemá a že stát si platíme proto aby nás chránil a nám pomáhal. Pokud je tady zákonem povolená činnost, nad kterou má bdít státní dohled, pak by občan měl být bezpečný. Pokud dojde k trestným konáním, měl by být viníkům zabaven veškerý majetek a tito by měli do smrti smrťoucí všechny škody splácet. Pouze stát má všechny nástroje aby tohle mohl vymáhat. Navrhuji, aby všechny vklady vyplcené z fondu pojištění vkladů byly vymáhány po těch, kteří ztráty zavinili. Ať Milan Oczadlý, Petr Bezruč, Kalinský a třeba i Baron z Moravia Banky a jejich rodiny do smrti žili na životním minimu, byl jim zabaven veškerý majetek a makali a makali. To by bylo správné a né poukazovat na důchodce, kteří si chtěli polepšit tak přišli o celoživotní úspory. Proto Vy, kteří jste do dnes nepochopili, že zloději nejsou postiženi kampeličkáři prozřete. Každému, kdo toto dosud nepochopil přeji aby obdobnou zkušenost prožil na vlastní kůži.
0/0
27.5.2002 20:53

briza

Re: Všem, kteří tvrdí že kampeličkáři si vše zavinili sami.
Proti vlastni blbosti te stat tezko ochrani. Doufam, ze se kampelickari chteli take podelit o vynosy s tech slibovanych uroku s nami, kteri na takovou blbost nenaleteli kdyz se ted dovolavaji pomoci z nasich dani. At se dovolavaji nahrady soudni cestou na tech co je okradli a nevydiraji ty co jejich spolupodilnictvim v soukrome (!!!) firme (o nic jineho v tech zaloznach neslo) nemeli nic spolecneho.
0/0
28.5.2002 9:36

briza

Re: Všem, kteří tvrdí že kampeličkáři si vše zavinili sami.
Proti vlastni blbosti te stat tezko ochrani. Doufam, ze se kampelickari chteli take podelit o vynosy s tech slibovanych uroku s nami, kteri na takovou blbost nenaleteli kdyz se ted dovolavaji pomoci z nasich dani. At se dovolavaji nahrady soudni cestou na tech co je okradli a nevydiraji ty co jejich spolupodilnictvim v soukrome (!!!) firme (o nic jineho v tech zaloznach neslo) nemeli nic spolecneho.
0/0
28.5.2002 9:43

pp

Trochu té ne nenávisti a lásky k tomu, vážení
By jste ani nepopřáli bližnímu svému nějaký ten výdělek! Té bandě socanů se povedlo naprosto geniálně nejen tuhle zemi zdevastovat na 20 let dopředu, ale rozdat dopředu i to , co ještě ani neexistuje! V duchu hesla "Nikdo Vám nemuže dát to, co my Vám můžeme slíbit" objíždí tuto zemičku a lid jasá a zvolí si tu chátru znovu. Dobře nám tak, když jsme jako národ tak blbí.
0/0
27.5.2002 17:35

Invos

Prosba
pane Presidente, moc Vás prosím, zabraňte zvůli a beztrestnému okrádání daňových poplatníků! Nechci ze svých daní dotovat riskantní podnikatele, částku rád zaplatím, ale dejte ji např. nemocnicím! Mnohokrát děkuji...
0/0
26.4.2002 8:13

Dutch

Re: Prosba
Ten te urcite slysi! Strc si prst do krku.
0/0
26.4.2002 10:47

Lucie Komárková

Nechci sponzorovat vychytralost
25. dubna 2002 jsem zjistila, že čeští senátoři jsou nejen lidé vážení, ale i štědří.   To, že s chválili navýšení odškodnění svých spoluobčanů, kteří přišli o majetek díky „tunelingu“ kampeliček, a to hned 4-krát, je skutečně krásné a charakterní.  Jenomže „stát“, který tratící občany odškodňuje, není nějaké imaginární UFO, které chrlí peníze. Stát jsme my všichni. To znamená, že my všichni, díky naším daním, na odškodnění participujeme. A s tím já zásadně nesouhlasím. Já jsem nikoho neokradla a ani jsem nikoho na vysoký úrok nelákala. Všichni ti lidé se rozhodli vložit své vklady zcela dobrovolně a pouze oni sami chtěli mohutně vydělávat. Tudíž je to celé jejich vlastní problém. Nemám nic proti solidaritě. Budu klidně platit vysoké daně, jestliže z nich budou moci nemocnice zaplatit vyšší platy sestřičkám. Rozhodně ale odmítám podporovat ty, kteří chtěli pouze rychle a bezpracně vydělat. Předpokládám totiž, že kdyby se jim to povedlo, ani jeden z nich nepřispěje vysokým školám nebo polní nemocnici. To je přece věc státu a oni  nebudou zcela zbytečně rozdávat vlastní soukromý majetek!
Lucie Komárková, Hradec Králové
0/0
25.4.2002 23:28

pudlik

Re: Nechci sponzorovat vychytralost
milá Lucie, rozčiluj se prosím nad stamiliardami, které vláda ve spolupráci s národní bankou vyhodila za bankovní sektor. Oproti tomu je těch cca 7,2 mld. plivnutím na zem. Zkus to poměřit. Že někdo dal své ušetřené peníze do záložen nelze těm lidem vyčítat, všichni věděli, že vklady jsou ze zákona pojištěny.TAdy neselhali občané, ale stát jako dohlížecí orgán. Proto si sype popel na hlavu i Ruml, Pilip a spol., kteří záložny v různých periodikách propagovali.
0/0
26.4.2002 8:23

vlada

Re: Re: Nechci sponzorovat vychytralost
Vdobě největší slávy kampeliček jsem viděl bilboard, na němž byl otřásající se oslík a nápis "19 % vám nikdo nedá ". Že někdo skočí tak tak stupidní reklamní trik je s podivem. O zisk - pokud by těch 19% bylo pravda - by se s Vámi ani se mnou nikdo z "investorů" rozhodně nedělil. Bohužel už není pravdou, že za blbost se platí. Vklady byly pojištěné, to je pravda - o výšce pojistky si každý jistě mohl informace sehnat, pokud je gramotný.
Jeden z autorů tohoto veřejného zlodějského zákona řekl, že tím smývá část odpovědnosti státu. Smývat odpovědnost za cizí peníze, to umí skutečně zřejmě jenom gauner nebo duševně chorý člověk. A k těm stovkám miliard - kdo nevidí náklady od koruny, nemůže uvažovat vřádech s nějakou nulou. Aplikuji tedy stejné měřítko, stejný nesouhlasný komentář - je jedno jestli kvůli tisici nebo miliardě.
 
 
 
 
0/0
26.4.2002 19:25

zelí

Re: Nechci sponzorovat vychytralost
absolutní souhlas
0/0
28.5.2002 11:28

Olda

Ja fakt nechci
platit tenhle bordel ze svejch poctive vydrenejch penez.
Ale stejne to pujde z penez tech poctivejch (a ve skutecnosti taky blbejsich nez jsou ti "postizeni" kreteni kampelickarsky) tj. nas
0/0
25.4.2002 16:22

Pavel

Proboha, vzpamatujte se
Díky hamižným a blbým důchodcům teď budeme pykat všichni a ještě to je posvěceno státem ! Samozřejmě, že jim to poslanci schválí, když dostali předem úplatky od těch tunelářů co se teď chechtají a další mají prachy v kampeličkách sami. Fuj !!!
0/0
25.4.2002 15:53

laco

Uměl by někdo říci důchodcům kam ty peníze měli dát
Uměl by někdo z generálů po boji říci těm důchodcům kam ty peníze měli vlastně dát, když viděli, že jim dochází síly a musí se zabezpečit na stáří ? Mne napadá pouze jediné správné řešení, měli si užít a vyjet se podívat na západ. Nebo měli za ně začít podnikat ? Copak je a byla podpora drobných živnostníků ? Tam by dopadli stejně. Podnikat mělo smysl ale ne za svoje viz Stehlíci. Kdo nepochopil Klausovu komedii včas musí se s tím vyrovnat a chovat se stejně jako pseudopravice. Volit ano ale jedině za peníze.
0/0
25.4.2002 15:20

MT

Re: Uměl by někdo říci důchodcům kam ty peníze měli dát
Nejen důchodci si ty peníze měli nechat tam, kde byly - na vkladních knížkách České spořitelny. Anebo je uložit v jiných bankách nabízejících úroky na úrovni většiny bankovních ústavů a ne o 10-15% vyšší. Výnosy by sice byly nižší, ale zato by tam ty peníze měli ještě dneska. Když je někdo nenažrané hamounské hovado, investuje do evidentně pochybných nabídek, tak se pak nemůže divit a už vůbec nemůže po státu žádat, aby mu něco platil.
0/0
25.4.2002 15:32

laco

Re: Re: Uměl by někdo říci důchodcům kam ty peníze měli dát
Ale všechny banky měly dopadnout stejně jako kampeličky. Jak někdo z důchodců mohl vědět, že blbá pseudopravice do nich pořád bude nalévat peníze. Když je někdo blbej tak se dá předpokládat, že je naleje i do kampeliček. A pak tak operace nebyla až tak blbá. Pravice řekla urvi a ukraď co můžeš. Důchodci zmateně pobíhali a nevěděli kde co urvat. Všude byl rychlejší kryptokomunista středního věku. A prostý důchodce zjusil kampeličku. Vždyť doposud neplatilo u zkrachovalých bank, že se vyplácí pouze do pojistné výše. Jak vysvětlit proplacení vkladů u zkrachovalých bank nad pojistnou částku ? Jaktože tam Vám nevadí, že darebáci z Vašich daní vytáhli možná stovky miliard. Jaktože si někdo nepoložil otázku proč se to vlastně dělalo.
0/0
25.4.2002 15:44

Daňový soumar

Re: Re: Re: Uměl by někdo říci důchodcům kam ty peníze měli dát
To jsou názory! "Důchodci zmateně pobíhali a nevěděli kde co urvat". A já za jejich teď mám platit? Co je to za logiku, ten dostal a já chci taky? To už jsme v komunismu??? Daně se musí snížit nejméně o polovinu, aby stát neměl z čeho dělat takový píčoviny!!!
0/0
27.5.2002 17:43

pudlik

četli jste zákon?
milí přispívatelé, četl vůbec někdo z vás zákon o spořitelních a úvěrních družstvech? podle vašich příspěvků nikdo.tam byste se dočetli, že byl zřízen jakýsi dohlížecí orgán - Úřad pro dohled nad družstevními záložnami, že jsou vklady pojištěny atpod. je to obdoba bankovního dohledu v ČNB, potažmo Fondu pojištění vkladů atpod. Kdo tomu nevěří, ať si ti pročte a pak fundovaně něco píše. Nebo si myslíte, že by někdo do toho lezl, pokud by to nebylo pojištěno ze zákona????? Všech negativních příspívatelů je mi velmi líto.
0/0
25.4.2002 14:57

briza

Re: četli jste zákon?
No, necetl. Tedy ani jsem nemel duvod protoze tak blbej abych veril na 17% uroky v dobe kdy banky operujici s podstatne vetsim kapitalem davaly kolem 6% opravdu nejsem. A velmi pochybuji, ze ho cetla alespon desetina tech, kteri tam ty penize dali. Ti totiz cetli hlavne ty vyse uroku, zajezdy pro duchodce apod. A pokud ho cetli tak se divim, ze nervali driv a pripadne z tech zalozen houfne nezdrhali - nakonec byli podilniky druzstva a byl to jejich majetek a predevsim jejich zajem aby to klapalo jak ma. Jenze holt ta vune vysokych uroku byla prilis svudna.
0/0
25.4.2002 15:21

Lenin

Re: četli jste zákon?
Právě že četli - je to pojištěno do 100000. Nedal bych ani o korunu víc. Když se rozhoduji kam investovat své peníze, tak se přeci podívám na státní garance (pojištění) potom na rating společnosti a až nakonec na výnosy. Pokud mám do 400 tisíc tak to dám do banky s nejvyšším výnosem, pokud více, tak s nejlepším ratingem (GE Capital nebo Citibank AAA)
0/0
25.4.2002 15:23

pudlik

Re: Re: četli jste zákon?
váženej, je to jako v tom vtipu, kdo může za rozpoutání II. svět. války - Adolf na řekl:"Židi" a ze sálu se ozvalu "a listonoši". Adolf na to:"proč listonoši?", ze sálu na to:"a proč Židi?". Takže proč cpát prachy do nenasytnejch bank, spočítal si vůbec někdo, za co všechno si banky nechají platit? Kolik to každého z nás stojí? A nedělejte si iluze,že bankovní sektor je čistej s těmi úrokovými sazbami. Každá banka živí své majitele akcionáře a všechno rve z nás z klientů. Proto nízké sazby z depozit a ohromné sazby z úvěrů a půjček (kdysi se uvádělo, že rozdíl marže - výnosy z depozit a výnosy z úvěrů a půjček tak cca 3-3,5 procentního bodu, aby byla banka zisková. Zkuste si to propočítat teď. Ty rozdíly jsou přímo šílené až 10 procentních bodů a vedle toho nás banky odírají ještě na všech možných poplatcích tam, kde to aspoň trochu jde. Družstevní záložny neživí své majitele,má své družstevníky, takže proto mohli záložny nabízet vyšší úrokové sazby než v bankách. Záložny pracují tak, že všechen zisk jde z většiny do úrokových sazeb.Z menší části na investice a další.To že to Úřad pro dohled nad družstevními záložnami neuhlídal - je průser tohoto státu - zákon o tom jednoznačně hovoří.Samotní členové družstevních záložen nemohli nikdy a ani do budoucna nemohou ovlivnit rozhodování v záložnách. V tomto se všichni politici a ekonomové,co si to myslí, velmi těžce mýlí. Nebo si myslíte, že na jedné roční schůzi můžete ovlivnit každodenní rozhodování a práci členů vedení v záložnách? A z druhé strany - Vám nevadí, že věřitelé bank dostali odškodnění v daleko větší výši, než družstevníci v záložnách? Jak jsem napsal již výše. Obojí - tj. dohled a dozor je pod zákonem a za to odpovídá tento stát.
0/0
26.4.2002 8:14

nicka@centrum.cz

Re: Re: Re: četli jste zákon?
Myšlenka záložen je dobrá, malá skupina lidí si navzájem finančně vypomáhá. Je tam pár desítek členů a její "ředitel" za symbolický poplatek dělá účetnictví, které je svou velikostí možné dělat "na koleně". Výsledek nemá být ten, že na provozu někdo zbohatne, ale že si členové navzájem pomohou překlenout horší finanční situaci. Bohužel kampeličky, které byly tady začaly suplovat banky, chtěli vydělat a masivní reklamou lákaly spousty klientů - Kolik mohl stát půlminutový spot na ČT před hlavní zpravodajskou relací?
Kdysi jsem četl Vojenské důstojnické záložně (doufám, že je to správný název), která fungovala přesně podle principů záložen z první republiky, o kterých jsme slýchali.  Je vidět, že to funguje, funguje to i v jiných zemích (např. Rakousko), ale bohužel to tady pár zlatokopů (ze kterých by to stát měl vymlátit zpět) a Úřad pro dohled nad družstevními záložnami pěkně zazdili a nikdo do toho dlouho nepůjde i kdyby to bylo všechno velmi čisté. 
Stát se bohužel v případě odškodnění klientů bank a v současné době i kampeličkářů chová velmi politicky - v zájmu zachování přízně voličů. Mělo dojít k vyplacení odškodnění v zákonné výši a zbytek měl být vymáhán na vlastnících bank. U kampeliček by měli nastoupit orgány činné v trestném řízení a dohledat každou korunu, na vše musí být účetní doklady, pokud ne, tak je jistě někdo odpovědný... Vím, že je to dosti zidealizované, ale takto by měl fungovat právní stát.
0/0
26.4.2002 8:49

briza

Re: Re: Re: četli jste zákon?
Ty jsi fakt osel (ono uz to mekke 'i' ve vete "Družstevní záložny neživí své majitele...takže proto mohli, ..." ledacos napovida). Za jake uroky ta zalozna minila pujcovat kdyz slibovala urok vkladatelum kolem 17% ? Za mensi? Asi tezko ze. Za vetsi? Kdo si za takovy urok penize pujci? Nejspis ten komu nepujci klasicka banka protoze je jeho business prilis rizikovy. Takze jaky udiv kdyz to nevyjde a zalozna prodela (a to predpokladam ze spravce te zalozny je poctivec a ne zlodej)? Predpokladam, ze ti kampelickari vstupovali do zalozen s umyslem se o ty uroky podelit s ostatnimi obcany kdyz se ted dovolavaji jejich spoluucasti na sve ztrate. Jinak bych je totiz musel povazovat za obycejne parazity.
0/0
26.4.2002 11:21

pudlik

Re: Re: Re: Re: četli jste zákon?
nemilý brizo, starej se o podstatu věci a ne o prkotiny. Je vidět, že vůbec nevíš, co to záložny jsou, jak fungují, komu půjčují, kam investují atd. Až budeš v nějaké záložně pracovat, tak se potom ozvi a nemusíš dělat ÍÁ.-
0/0
6.5.2002 10:52

vlada

Re: Re: Re: četli jste zákon?
Člověče, proč se pořád oháníš nějakým státem? Kampeličkáři byli družstevníky, podílníky a spolumajiteli. Navíc nejsou malé děti a dostatečně gramotní na to, aby věděli, že spolumajhitel nese také rizika - a to i taková, že mu bude majetek "finančními specialisty" rozkraden. Na druhou stranu musím přiznat, že většina lidí nemá o ratingu finančních institucí ani páru. AIG a její AAA rating by měl být pro opatrného investora vodítkem, nikoliv výše úroku. Prostě a jednoduše - nemám omluvu pro charitu tohoto typu.
0/0
26.4.2002 19:35

Pavel

Re: Re: Re: četli jste zákon?
Doporučuji Ti ve všem nadále spoléhat na stát a pak plakat že tě má zachránit. Zákon stanoví jiný dohled nad záložnami a tedy jiné míry rizika. JE TO SOUROMý PODNIK a vkladatelé jsou SPOLUVLASTNiCI. Tak proč jim máme my ostatní pomáhat ??? Proč se nepoučili po prvních nebo druhých problémech?? Na co spoléhali ???? Ať jdou k šípku, doufám že už nedostanou ani korunu!
0/0
29.5.2002 15:47

MT

Re: četli jste zákon?
Jo, jenže teď jde spíš o to, že se zvyšuje částka, která se bude vyplácet z naší společné kasy.
Btw, v tom zákonu mi chybí jeden paragraf, asi tak v tomhle znění - "Pokud je důvodné podezření, že k finančnímu kolapsu kampeličky došlo v důsledku trestného činu, pozastavuje se vyplácení náhrad za ztracené vklady až do uzavření celého případu." Pokud by byl případ uzavřen, byli by známi (anebo taky neznámi) viníci a bylo by jasné, kdo z kampeličkářů je zloděj a kdo okradený. A náhradu škody by bylo možno odkázat k občansko-právnímu řízení a ne na konto státu.
0/0
25.4.2002 15:25

Charlie

Re: Re: četli jste zákon?
No jo, ale o to "uzavíráni případu" a "občansko-právní řízení" právě asi nikdo "nestojí"...
0/0
25.4.2002 15:52

Bílá

Re: četli jste zákon?
Vážená paní, Úřad dohledu nad rozkrádáním družstevních záložen je tak nedůvěryhodný orgán, že poté, co vedení Rodinné záložny vykradlo tuto záložnu, tento "Úřad" jim asistoval při založení Nové rodinné záložny, těm stejným nedůvěryhodným lidem!!! A jsou tam stále ti stejní? Je to tak, ptejme se Ministerstva financí, jak je to možné!!!
0/0
28.5.2002 8:19

Dutch

Ceka to vas
Je dojemne jak aplaudujete  parte lumpu spaktovanych s tou komunistickou polovladou, ktera okradla vase spoluobcany (pripoustim ze tu naivnejsi cast). To, ze to je podvod vedel kazdy od pocatku vcetne vlady, ktera je tu mimo jine od toho aby verejnost pred timto druhem cinnost chranila (v tomto pripade k smichu, kdyz prave nejvetsi verbez v Cechach vladne). Jak uz tu nekdo rek: otevrete si  neco podobneho, slibujte lidem za jejich vklady modre z nebe! NIKDY, NIKDY se k takovemu lizu pokud za vami nebudou stat lidi hodne, hodne nahore. Nerikam kampelickarum vrace z nasich dani, to ne, ale rikam ze to byl od pocatku tunel. Pokud nekdo ma radost z toho, ze do toho nespad a ze do toho spadli jenom ti pitomci, tak at je ujistenej, ze  vymrdavano je i s nim a pokud ne tak on se nekdo najde, kdo tak ucini a najdou se potom i lidi, ktery mu reknou: "Mas smulu, protoze jsi idiot!" 
0/0
25.4.2002 14:56

briza

jak se jim alespon trochu pomstit ...
Navrhuji zavest do ceskeho jazyka pojem "BLBEJ JAK KAMPELICKAR". Kdyz to budeme, my vsichni co tu srandu ted zaplatime, dostatecne casto pouzivat tak by se to mohlo uchytit. Ja uz jsem zacal.
0/0
25.4.2002 14:28

MT

Re: jak se jim alespon trochu pomstit ...
Tak tos přehnal!!! Teď tě budou žalovat blbci za to, že je přirovnáváš k absolutním idiotům!!!
0/0
25.4.2002 15:16

exPat

Vyserte se na Enron
Hlavne budte slusna pani. To jako vzdycky kdyz vam tam v Cechach nekdo da takhle za usi tak se zmuzete akorat opakovat: "Enron, Enron"? To jako naznacujes, ze kdyz corporation v USA okrade svoje zamestnance tak je pro vladu v Cechach OK okradat vlastni lidi? Enron je velikej pruser, kterej si spousta lidi odskace (a nektery taky ne) a uz taky odskakala. Kampelicky byl od zacatku sprostarna podporovana tou vasi vladou  (zkus si nekde u vas otevrit diru ve zdi a slibovat hloupejm lidem za prachy modry z nebe. Pokud nebudes mit pozehnani tech spravnejch person - bolseviku, tak pojedes jak pulcvtvrta). Akce kampelicky skoncila  presne podle zamysleneho planu - uspesne. A jsem fakt zvedavej kdo si to tam u vas nejak odskace? Ty Enrone!
0/0
25.4.2002 14:20

petr

To snad ne...
Nechápu, proč já ze svých daní budu platit někomu, kdo investoval dobrovolně svoje peníze do tak pochybného podniku, jakým byly kampeličky. Jejich vedení,lháři a podvodníci si užívají nahrabaných miliard a na prstech jedné ruky by se dalo spočítat, kolik z těch podvodníků stanulo před soudem. Na druhou stranu je mi smutno z toho, jak se naši vedoucí představitelé nemohou domluvit na jedne miliarde pro nemocnici v Afhgánistánu, která by měla být naší vizitkou a symbolem v boji proti terorizmu a pomoci potřebným.Je tady něco prohnilého....nemáte ten pocit?
0/0
25.4.2002 12:33

Bobeš

Co dodat
Mě z toho snad trefí!!! Rád bych se taky vyjádřil, ale většina lidí už níže napsala, co si myslím a navíc bych byl hodně, ale fakt hóóódně sprostej. Takže snad jen: doufám, že po volbách tato vláda potáhne konečně do hajzlu a s ní všechna podobná populistická rozhodnutí a vívce než štedrý sociální stát, jehož podstata je samozřejmě zcela zcestná...
0/0
25.4.2002 12:27

laco

Re: Co dodat
Pokud budeš sprostej možná lépe půjde pochopit tvůj názor. Táhnout by měli Ti co odsouhlasili odškodnění i Ti za jejíchž vlády tento tunel vznikl. Podle mne je větší darebák ten co zlou věc udělá než ten co zaplatí. Ten je pouze hloupý a není mu pomoci.
0/0
25.4.2002 14:58

DORA

lůlků
0/0
25.4.2002 12:26

gpx

podpora totální debility
u moci jsou tupci a ví že volit je budou zase jenom tupci. přesně takoví tupci, kteří svoji vlastní blbostí přijdou o peníze a zlobí se na stát. (normální člověk by se chytil za nos, uvědomil si jak se nechal trapně napálit a radši o tom nikomu neříkal).
je to stejně trapný jako kdybych si koupil někde chleba za 500,- korun s tim, že když ho snim, tak budu mít penis delší o 10 cm. sněd bych ho a nic. no a pak bych psal dopisy prezidentovi a domáhal se na státu vrácení mojich 480,- korun o který mě v tom obchodě okradli.
AŤ VZKVÉTÁ TUPOST A BLBOST V ČR. PŘESNĚ TAKHLE SE NA TO MUSÍ. BRAVO NAŠI POLITICI. BRAVO. JSTE JEŠTĚ VĚTŠÍ UBOŽÁCI NEŽ JSEM SI MYSLEL
0/0
25.4.2002 12:22

Maruška

Re: podpora totální debility
To by jsi za těch 500,-Kč , kdyby to vyšlo měl bys vocas dlouhej 18 cm? Dobrý.
0/0
25.4.2002 13:04

zelí

Re: podpora totální debility
2 x chleba
0/0
28.5.2002 11:43

Yaroukh

chce jeste nekdo nejaky penize ?
az vam ty penize "vratej", zkuste to tentokrat treba na burze nebo na automatech - kdyz se nezadari, nic se nedeje - my vam to zase zaplatime ... dop...
0/0
25.4.2002 12:08

DORA

Re: chce jeste nekdo nejaky penize ?
... ale jdi Ty kapitalisto.
0/0
25.4.2002 12:18

Robert

Já chci taky peníze!!!
Před lety jsem udělal podobnou (nebo horší?) hovadinu jako "kampeličkáři": ručil jsem jednomu člověku na úvěr; teď po mě banka tyto peníze pochopitelně vymáhá a já je budu asi muset zaplatit. Naletěl jsem podvodníkovi, co nadělám? Že bych šel demonstrovat před úřad vlády, aby mi peníze vrátil stát, když jiným tak štědře rozdává i z mých peněz?
0/0
25.4.2002 11:58

Lenin

Bohužel
Havel nemá žádnou možnost tomu nesmyslu zabránit. Myslím si, že za blbost by se mělo platit. Nevím, proč by se z mých daní měla platit chamtivost kampeličkářů nad rámec daných pravidel. To bych za chvíli mohl platit i mému kamarádavi za to, že mu soused nevrátil 300000.
0/0
25.4.2002 11:55

exPat

ostuda
Takze na duchodce a lidi ktery jsou jen o neco hloupejsi nez vy sami byste se vykaslali? Nemeli bejt tak pitomy ze! Jsem jen zvedavej na ty vase obliceje az vam ty "verohodne" banky ukradnou vase uspory (viz. Argentina) a par chytraku vam bude rikat: "Dobre ti tak vole! Dat si k nekomu svoje penize a cekat, ze ti je snad nekdo bude opatrovat! V tomhle bordelu? Idiote!"  
0/0
25.4.2002 11:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.