Diskuze
Dráhy zvýší i časové jízdné
Děkujeme za pochopení.
Miroslav Kulda
Léčba Českých drah
Osobně si myslím, že České dráhy jsou stejně jako Česká pošta část státního Zaopatřovacího ústavu. Samo o sobě dobrá myšlenka, ale zneužitá k několikanásobné přezaměstnanosti. To že je ajznboňáků tolik se nakonec obrací zpátky proti státu formou vyhrožování stávkami! Přitom snížit tu přezaměstnanost by bylo tak jednoduché!!! Sebrat jim režijky a nepřidat na mzdách. A natvrdo! Sami moc dobře vědí, že se svým vzděláním a praxí těžko najdou práci jinde, to by museli začít jinak kmitat! Druhou variantou je privatizace, nejlépe zahraničnímu investorovi, ten by neobsazoval pozice kamarádíčkama a tetičkama.Aleš
ZRUŠTE ČD!!!
Souhlasím s Petrem, že České dráhy jsou... Podle mého názoru v České republice není žádná otřesnější firma než ČD. Podnik, který zaměstnává desetitisíce neupravených, špinavých, líných a často opilých lidí, nemá právo na existenci a už vůbec jej nechci podporovat ze svých daní. To, co si dovoluje železnice ke svým zákazníkům, si mohly ostatní podniky dovolit jen před rokem 1989. Vládo, státe, žádám Vás ZRUŠTE ČESKÉ DRÁHY a ROZPRODEJTE JE SOUKROMÝM INVESTORUM! Současné dráhy si nezaslouží další existenci!!!!!!!!!!!!!Katoda
K čemu mi teď vlastně časová jízdenka bude?
No tak jestli je pravda to, co ze sebe vyžblebtnul Štáhlavský, tak vůbec nevidím smysl toho, abych si kupoval časovou jízdenku. Protože pokud má být vlastně násobkem zpátečních jízdenek a u nás bývá po většinu roku pokladna neobsazena, a průvodčí chodí ve vlaku jen někdy, tak se mi oplatí jezdit na černo. Průvodčího potkámvám tak maximálně 1x-2x za týden, tak si u něj jízdenku koupím (při neobsazené pokladně je to bez příplatku) a vyjde mně to možná ještě levněji než dosud.eMBe
Zase lži...
Pan Šťáhlavský opět lže (říká se tomu public relations) - ceny traťových jízdenek se samozřejmě "upravovaly" vždy při změně tarifu (kromě té poslední, což byla bouda ušitá na ministerstvo financí, které za slib nezvyšování jízdného u slev povolilo drastické navýšení "obyčejného" jízdného). Navíc z úst Herr Goebbels-Šťáhlavského padala ještě zcela nedávno slova ve stylu "jízdné u slev se nezvyšuje, naši stálí zákazníci zaplatí pořád stejně" (ale jen od 1. do 26.1. ...) Zdražení od 27.1.2002 bylo tvrdě "utajeno" právě proto, aby se ještě lidé nachytali na koupi slevové karty, než definitivně přejdou na autobusy a vlastní auta... A právě velmi citelným zdražením traťových jízdenek svým "nejvěrnějším zákazníkům" si ČD definitivně podřezávají větev (a smutnější je, že jim je to jedno). Obchodní politika této firmy je naprosto nepochopitelná (pokud vůbec nějaká je) - vždyť proč se zrovna cena čtvrtletní oblastní jízdenky Morava+Slezsko zvyšuje z 2900,- na 6480,- Kč, tj. o 123% (=inflace od roku 1999? Nebo se nám Morava zvětšila?) Nové ceny časových jízdenek se objevily na stránce http://tratovky.webzdarma.cz.petr
drahy jeden bordel
nejde mi na rozum jak si to ty drahy predstavuji.takovej bordel a spozdeni vlaku.za to by mi meli to jizdny spis vracet,nez aby si dovolovali to zvedat.uz aby i tady padnul ten monopol.meli by se podivat na konkurenci jak to delaji a jestli zadnou nevidi,tak bych je rovnou pretahnul klackem.Petr
Komunistický spolek
ČD je komunistická firma v mnoha směrech horší než TELECOM. Obrovská přezaměstnanost se řeší zdražením jízdného a dotacemi. Nechápu, jak se ve firmě, která snad ještě nikdy nebyla v zisku, mohou zvyšovat mzdy. A kdyby náhodou někdo chtěl v tomto spolku udělat pořádek a z ČD udělat trochu fungující firmu, tak se jde hned do stávky. A zákaznický servis zde také nefunguje. Chtěl jsem si zablokovat jízdenku na cestu do zahraničí, ale byl to boj s větrnými mlýny.Yaroukh
jsem rad, ze spinavych a smradlavych sluzeb CD nejsem nucen vyuzivat ... prodejte ten cirkus nekomu, kdo bude vic nez na nemakacenka na draze hledet na zakazniky - nekomu, kdo ty dozivotni rekreanty donuti trochu se smekat a ty zbytecne vypraska; omlouvam se tem nekolika, kteri si mzdu zaslouzi alespon svou praci - kdyz ne HODNOTOU prace jimi vykonane (coz u CD snad ani nejde) ... je mi lito vsech, kdo jinou volbu (nez CD) nemaji - prestehujte se nekam, odkud nebudete muset za praci/skolou dojizdet
Jan Kopal
Kde je ekologická politika státu?
Odborník žasne a laik se nestačí divit. Kde je ona slibovaná ekologická politika státu, když silniční a autobusová doprava bude lacinější, než-li železniční doprava? A že se u nás neustále zdražuje - přeci se někde musí brát na zlodějny a na platy vyžírků, pardon politiků a dalších darmošlapů. To se za posledních 12 let nezměnilo a nezmění, dokud tak současná sebranka sedí (a sedět by měla!). Skutečně nás čeká žářná budoucnost, bohužel ale v plamenech krematoria. Jan Kopal, předseda Pravé Alternativy (dříve NSB)Chandler
Zase jeden státní moloch...
..jak je vidět, tak soudruzi ve vedení ČD a odborové organizace se opět domluvily se soudruhy ve vládě a normální lidi zase budou solit...Kurvy komunistický to jsou..nic jinýho..nakopat jim prdel...Platy mají jak poslanci a ve vlaku je bordel a smrad...ale zdražovat se musí...Aby mohli přijmout dalších 200 strýčků a tetiček co nechcou nic dělat a chtějí "pracovat" u státních drah...Martin
Železničaři, styďte se
Nikdo jiny v této republice totiž nemá tolik drzosti jako vy. Pracujete v podniku, který platíme z našich daní, vaše platy jdou z našich daní, jízdné si platím sám a vlaky jen zcela vyjímečně jezdí na čas. Dráhy si za poslední roky nedokázaly vydělat ani korunu, dokázaly jen křičet o další peníze navíc. Co vás opravňje k tomu, abyjste požadovali přidat na platu. Navrhuji likvidaci státní železnice, propuštění všech jejích zaměstanců a ušetřené peníze rozdělit na zdravotnictví, školství a vědu. Železnici může provozovat soukromý subjektRohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!