Diskuze

Dráhy zdraží i svým stálým zákazníkům

Koncem ledna zdraží cestování vlakem i stálým cestujícím, a to v průměru o sedm procent. O sedm procent také přidají dráhy svým zaměstnancům na platech, dohodlo se na tom vedení společnosti s odboráři. Původně přitom vedení železnice počítalo s tím, že zdraží jen o pět procent. Takové jízdné se od 27. ledna bude týkat jen lidí, kteří vlastní některou ze slev nebo si koupí zákaznickou kartu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vašek

4. 1. 2002 10:25
Nesmysly
Co vám vadí pořád ČD. Podívejte se na banky nebo armádu to je moloch kde jen nicotně rozkrádá pár darebáků politruků naše peníze a ještě nás a naše syny ohrožuje na životech, železnice aspoň lidem slouží a o její ekologické funkci není sporu.
0 0
možnosti

Fefík

26. 1. 2002 16:47
Re: Nesmysly
Ty srandisto, že ty budeš taky nádražák a nejspíš volíš komunisty???
0 0
možnosti

lurtz

2. 1. 2002 14:44
Konkurz ?
Zcela urcite ano. Jen je mi lito, ale neverim tomu, ze by to k necemu bylo. Jsou tam silne odbory a na konkurzniho spravce by byly stejne vyvynuty obrovske tlaky ke korekci jeho ucinkovani v CD. A neverim tomu, ze by existovala silna politcka vule jej v jeho snazeni podrzet. Ale i presto asi je to nejlepsi cesta co s tim. Konecne by se nekdo zacal zabyvat zkutecnymi dusledky problemu CD, jejich hospodarenim.:(
0 0
možnosti

hunter

2. 1. 2002 13:16
Do konkurzu
Dokonce i v plátku jako je Dnes byla úvaha o tom, že v ČD měl už dávno řádit konkurzní správce a dráhy v dnešní podobě zrušit.
0 0
možnosti

lurtz

2. 1. 2002 12:14
Monopoly a dotace ...
Jenze to neni zejmena o dotacich, ale o tom, na co jsou Ty dotace smerovany. A opet koncime u toho, ze odborova drazni lobby ma v teto republice velkou moc a prosazuje neefektivni provoz CD. Nebudu naivni a nemyslim si, ze by vedeni CD melo na zmenach rovnez velky zajem. Je to prece jednodussi nic nemenit a tezit z "bordelu". A statni urednici, proc by se s tim zalamovali, kdyz to stejne zaplati danovi poplatnici. Vzdyt je to jednodussi. Tak nezbyva nez jezdit CD co nejmene a jednou z toho musi vzniknout problem, ktereho si nekdo konecne vsimne! A jsme zase u monopolu.
0 0
možnosti

Milan

2. 1. 2002 10:48
Ignoranti
To je zajímavé jak každý ignorat, který o provozu Českých drah nemá ponětí se do ní trefuje.Kdo se jen trochu zamyslí a má mozek pochopí jak levné a nenahraditelné jsou České dráhy. Jen základní příklad, takový transport tanků a jiné vojenské techniky stačí jeden přesun a už si po silnici nezajezdíte, přeprava uhelného mouru, živých zvířat atd. Na dráze se vozí zboží, které se ani jinak přepravovat nedá. Navíc upozorňuji, že nákladní přeprava je zisková. Za domácí úkol se ptám proč pouze osobní doprava je ztrátová a to na celém světě, kdo to ví chytráci. Víte, že např. jen na metro v Praze se doplácí více než na celé české dráhy.
0 0
možnosti

petr

2. 1. 2002 20:02
Re: Ignoranti
milane nevis o cem mluvis a to nejsem zamestnancem drah.jak je mozny,ze v nemecku maji na kilometr drahy 5 zamestnancu a u nas je to 10!!!!!!asi bude neco shnileho nemyslis?nejdriv si neco prostuduj a pak tu hazej rozumy.
0 0
možnosti

pavel

2. 1. 2002 9:31
Problém
Nejhorší je, že čím méně lidí bude vlaky jezdit, tím více budou na vlaky doplácet ti, kteří jimi vůbec nejezdí.
0 0
možnosti

Lurtz

31. 12. 2001 15:37
Dobre jim tak ...
Kdyz jsou lidi ovce a neumej zacit zit jinak - to je i o zmene cestovani, tak at se nedivej, ze jim ty statem udrzovany monopoly uctuji za sluzby stale vice. Vlakem nejezdim, je v nich spina jsou drahe uz ted a podporovat stale nespokojene zamestnance silne prodelecnych CD se mi nechce!
0 0
možnosti

Martin Nevrla

31. 12. 2001 9:22
Lobbing
No to je dobré. Když zdražuje ČD, tak to se všichni nezávislí liberální ekonomové (Singer, Ševčík &spol.)zvednou, protože za tím vidí ty usmolené, věčně stávkující železničáře. Ale když zdražuje Telecom, energetiky, benzín atd. tak to už je jiná! To už zdůvodňuje nějaký dobře vypadající manažer v jemném proužku. To už najednou není vydírání... Lobbing, lobbing, lobbing - mezi prostým lidem zváno též korupce.
0 0
možnosti

Jaryn

29. 12. 2001 11:41
ano
Hmm. Ani mne to moc neprakvapuje. Nastesti uz pres tri roky jsem nejel vlakem a kdyz uz chci nekam jet radeji osedlam sveho 150 konoveho oplika a navic mam i nejaky ten pozitek z jizdy. A neni nad to, kdyz clovek muze jezdit do prace firemnim autem. Ale i tak mne to, coby radoveho zamestnance vetsi soukrome pocitacove firmy stve, kdyz vidim, co si ti zeleznicari dovoluji. Ja jsem mel tento rok jenom 3 dny dovolene, vyplata taky neni nejvyssi, a pracuji od nevidim do nevidim i o vikendech, na Silvestra, ted mezi Vanocnimi svatky. Mam 24h pohotovosti, montuju bezdratovy internet, litam po strechach, po stozarech a nikdy jsem si nestezoval. I kdyz mohl bych. A ti ZKURVENCI z ceskych drah maji porad nejake pripominky, stavky a pritom nedelaji ani polovinu z toho, co delam (nejen) ja. A TO MNE VAZNE SERE!
0 0
možnosti

Martin Nevrla

31. 12. 2001 8:50
ano, ano, ano
To já jsem jel vlakem naposledy před 10 lety, než jsem začal pracovat u zahraniční firmy. Od té doby se můžu potrhat smíchy jak slyším ty lidi, kteří nejsou schopni si vydělat na slušné auto a "musí" jezdit vlakem. Co je nutí jezdit vlakem z nějakých Prdelovic do Zadnic za prací za 8.000 měsíčně. Proč se nepřestěhujou do Prahy
0 0
možnosti

Josef

29. 12. 2001 11:33
x
Je to vsechno stejny. cesky telecom, ceske drahy ... to vse ma v rukou statni aparat a taky to tak vypada, byrokracie, sluzby na hovno, trinacte platy, a zase byrokracie! vsechny zasrane zeleznicare povyhazovat!
0 0
možnosti

Zina Matysová

29. 12. 2001 21:16
Re: odpověd Josefovi
Milý Josefe.Jestli Telecom bere trinacty plat to nevím, ale u Českých drah nikdy nebyl a zřejmě už nikdy nebude.Máš špatné informace a měl by sis nejdříve věci řádně ověřit, než budeš vykřikovat svůj názor do světa.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat

28. března 2024  12:31

Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...

Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově

28. března 2024  12:17

Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...

Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman

28. března 2024  11:32

Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...

Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů

28. března 2024  10:58

Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!