Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Banky odposlouchávají hovory

Cokoli řeknete do telefonu, bude nahráno a uloženo do archivu. Je to vůbec možné? U řady belgických bank zcela určitě. Nahrávají si tam přinejmenším všechny obchodní diskuse s klienty - a některé banky zachycují a archivují veškeré telefonní hovory. Jen málokdo z nich to však sděluje tak otevřeně jako pobočka bruselské Deutsche Bank 24, kde už nápis na vstupních dveřích sděluje, že "od ledna 2002 zaznamenáváme telefonní rozhovory, vedené s našimi službami".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Promise

Děláte si legraci ?
Autor tohoto článku je patrně z jiné planety! Nevím proč by mělo být něco podivného na tom, že si banky nahrávají hovory s klienty a už vůbec nechápu proč by to mělo být neobviklé v případě tzv. přímého bankovnictví. Jedině bych snad byl ochoten připustit, že by banky neměly nahrávat hovory "potajmu", ale tato skutečnost by měla být obsažena např. ve všeobecných podmínkách nebo přímo ve smlouvě o zřízení účtu. Varování o nahrávání hovoru na úvod tel. hovoru není od věci, avšak někdy může být spíše rušivé a ve většině případů bude klienta obírat o čas.
0/0
15.1.2002 10:14

Jim

Trochu nadsazený titulek
V tom, že si konverzace s klientem banka nahrává nevidím problém a už vůbec nechápu titulek tohoto článku. Autor patrně neměl do čeho píchnout, a tak hledá problém tam kde není. Páni redaktoři trochu soudnosti by to chtělo!
0/0
15.1.2002 10:03

DS

v USA
Mam v US bance ucet jiz od roku 92 a opravdu pri kazdem tel. hovoru zazni pripominka, ze je hovor nahravan. Jiz nekolikrat se mi to hodilo, nebot nahravka odhalila pracovnika, ktery neco slibil a posleze nesplnil (za coz jsem byl posleze kompenzovan). Mimochodem, mam ten dojem, ze i u nas k necemu takovemu dochazi a nevidim v tom problem, dokud se "citlive" informace nedostanou ven z banky. Jen tak pro zajimavost, u sve banky v US mam vedeni uctu zdarma (taktez internet banking, VISA kartu, ...) a take 800 cislo (ktere je zdarma i z CR).
0/0
15.1.2002 9:22

Honza

V tomhle to je ok
POdle me v tomhle to je ok, ptz banky urcite meli hodne klientu, se kterymi se dohadovali, jestli dany prikaz nebo obchod odsouhlasili - v pripade burzi nebo makleru je to podle nutnost. Proto s timhle bych souhlasil, ptz to jen zpruhledni jednani pri moznych konfliktech.
0/0
15.1.2002 9:17

Faro

svobodne USA
V USA to take rikaji otevrene a prakticky porad - kamkoliv clovek vola a ze se tam vola porad a vsude, mi na zacatku automat rekne ze jeho hovor muze byt monitorovan pro vzdelavaci i kontrolni ucely a nikdo to nebere jako zasahovani do soukromi ... jojo, rikaji si ze jsou freedom ...
0/0
15.1.2002 7:47

sdf

rwerwr
Tohle se ale dela i v CR, napr. GE, zadna novinka.
0/0
15.1.2002 7:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.