Diskuze

Nepodepisujte bance souhlas, radí úřad

Nepodepisujete bankám souhlas se zpracováním osobních údajů; nepotřebují ho. S touto výzvou přichází k lidem Úřad pro ochranu osobních údajů. Své stanovisko opřel o předpoklad, že novela zákona o bankách bude opět novelizována a v nové verzi budou pro klienty platit nové podmínky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jenda venda

2. 2. 2002 1:52
Drazí spoluobčané,
máte přece stále možnost svobodné volby, buď budete souhlastit, anebo (viz včerejší TV) se stáváte rizikoví pro poskztnutí nějakých významnějších úvěrů... jako přece dříve jste souhlasili (přinejmenším neodporovali), že přece máme svobodu se nedívat na dementní TV (stačí vypnou bednu), nebo nekupovat dražší rohlíky u svého pekaře, když na druhém konci města mají lacinější stejně dobré......Takže teď už to není o tom, jsou-li tu instuce pro občana, když už přece jako v celém civilizovaném světě je tu občan samozřejmě pro instituce (řekněme něco jako přírodnina...). No a myslet si, že to aktuální se týká jen ČS a budoucnosti, to snad mohou jen ti hloupější, protože se tu právě děje pouze v jednom případě legalizace toho, co většina jiných spluvlastníků tohoto státu provádí skrytěji - takže proč ta hořkost? Chcete-li to jinak, musíte nejprve změnit filosofii vztahu jedinců a společnosti........jenže to se příliš mnohým nehodilo, nehodí a zřejmě hodit do nebude, ledaže by z toho měli výjimku...Hlavně ale když je veselo... ale i jiné instituce pevně semknoupř
0 0
možnosti

Leoš Vrbata

1. 2. 2002 18:54
Tak už nevím jakou banku?!
U GE Capital jsou poměry ještě horší ( myslím všeobecně ), všude reklama, půjčky do 30.000 kč bez ručitele i důchodcům a mně velmi slušného klienta nepustili ani do mínusu, tak jsem si půjčil u ´´spořky´´, někdy člověk holt potřebuje víc peněz než momentálně má k dispozici!! To je život.
0 0
možnosti

Jarda

26. 1. 2002 16:27
zakon = paskvil
Problem neni v Ceske sporitelne ale v Zakone o ochrane osobnich udaju. Je to jeden z nejvetsich paskvilu co nasi politici kdy vymysleli. Stalo by zato vycislit naklady (skody) ktere tento zakon firmam zpusobil. Pujde to do miliard ci praavdepodobne do mnohem vyssich radu. (Tim se nezastavam CS - jejich internetbanking stoji za h....)
0 0
možnosti

Fantozzi

26. 1. 2002 14:22
Rating ČS
Osobně si myslím, že Česká spořitelna není banka, ale zahnívající socialistická kupa hnoje, která ještě nezkrachovala jen díky gigantickým vkladům z dob před revolucí a setrvačnosti obyvatelstva. Zmírnění nařčení je buď výsledkem "poplašenosti" ÚOOÚ nebo výsledkem "finanční komunikace" ČS -> ÚOOÚ. Jisté je, že ČS využívá rodná čísla k cílenému rozesílání stupidních přáníček klientům k narozeninám, tudíž je jasné, že si s dodržováním zákonů moc hlavu nelámou.
0 0
možnosti

Neal

25. 1. 2002 19:22
Otevírací době
Hlavně že si v Novém Jičíně postavil novou budovu, kde jsou otevírací doby tak omezené, že můžou vyhovovat tak akorát zaměstnancům :-((
0 0
možnosti

Gaskot

25. 1. 2002 15:30
CS je nebezpecny ustav-
to vi kazdy, kdo obcas do banky chodi, tem zadna reklama nepomuze. Jejich strategie je zalozena na setrvacnosti duchodcu a ostatnich , kterym se nechce menit banku. Novy ucet si tam nikdo nezalozi - pokud nemusi a trosku mu to mysli.
0 0
možnosti

Ahoj

30. 1. 2002 14:11
Re: CS je nebezpecny ustav-
Kdepak, je to skvělý ústav .... :-)))
0 0
možnosti

Hajný na nové hájovně

25. 1. 2002 7:48
Děláte České spořitelně zadarmo reklamu.
Tak tenhle souhlas potřebují a budou potřebovat všechny instituce, které pracují s našimi daty. Pokud chceme třeba centrální registr dlužníků, tak to jinak ani nejde. Jen nechápu tento server, proč se naváží jen do České spořitelny. Že by jim nebyla na ruku? Že by je nechtěla sponzorovat? A zpátky k zneužití. To, že mi do schránky občas přijde nějaká bankovní nabídka, mě vůbec nevadí. Vadí mi ale něco jiného. Zkorumpovanost s adresou ve státní správě. Uvedu jednoduchý příklad. Nedávno jsem změnil adresu trvalého pobytu, ale ještě tam nebydlím. Nahlásil jsem to těm institucím, které nařizuje zákon. Jinak o tom nikdo nevěděl. Záhy na novou adresu začaly chodit různé nabídky. Kde vzali tu adresu? Upozorňuji na to, že tato adresa před tím nikdy nikde nebyla. Proto mě nějaká spořitelna tímto nemůže urazit. Pro mě jsou rozhodující služby, které jednotlivé banky nabízí.
0 0
možnosti

Vaclav Hanus

25. 1. 2002 7:41
Uaaaaoah, jdu si dat kafe! Strasne se mi chce spat.
0 0
možnosti

jiri

24. 1. 2002 18:43
vítr v bedně
Banky mají v databázích "pořádek". ČSOB chce odsouhlasit zůstatek na účtu, který jsem zrušil přede 2 lety. KB chce souhlas k osobním údajům a přitom s ní nemám nic společného -před deseti lety jsem u ní rušil účet. Poštovní banka nechce nic a taky žije. ČS chce souhlas -mám tam skoro všechny své bankovní záležitosti. Když ho nedám - a to nedám - tak se stejně nic neděje. Zruší mi účet ? Seberou mi kartu nebo kontokorent, když mi to málem vnutili ? Zruší mi hypotéku ?
0 0
možnosti

Libor

24. 1. 2002 14:26
Zrušení účtu..
I když nějakou dobu zápasím s myšlenkou přerušit kontakty s touto institucí (pro moji přirozenou lenost se tak dosud nestalo - přece jen nastavit znovu inkasa, převody apod., zabere trochu času). Ale co bych pro svoji "milovanou banku" neudělal. Myslím že mě stále svými novými a novými návrhy přesvědčuje, že to s lidmi nemyslí vážně a že jen chce aby byla trošku legrace. :) No tak jsme se zasmáli a přecházím k eBance. Tam mám účet už dva roky a bez připomínek. Na druhou stranu, když si vzpomenu na amaterské i-bankovnictví v podání ČS, pořád mi cukají koutky... (jenže ona to fakt myslí vážně, a to je fakt problém)! Naštěstí jen její, u toho být nemusím.
0 0
možnosti