Diskuze

eBanka se poprvé dostala ze ztrát

eBanka vykázala loni podle předběžných výsledků poprvé v historii zisk. Banka po zdanění vydělala 7,2 milionu korun, přičemž ještě o rok dříve měla ztrátu 209 milionů korun. Předchozí ztráty banka, která poskytuje služby pouze formou přímého bankovnictví, vždy zdůvodňovala růstem a získáváním nových klientů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

borek

14. 2. 2002 22:34
neni vsechno zlato...
eBanka ma super slouzby, souhlas. Kdyz jsem si ale byl nahrat na SIMku aplikaci a vyzvednout pin, tak po me nechteli obcanku ani zadny jiny overeni totoznosti! Vyrizovala me jina urednice nez minule, takze si me nemohla pamatovat. Neobstoji ani argument, ze jsem byl objednanej. Tohle si proste nemuzou dovolit. Dost u me tim eBanka klesla :(
0 0
možnosti

Edgar

15. 2. 2002 6:10
Re: neni vsechno zlato...
Asi jsi zapoměl říct, že jsi vracel elektronický klíč a úřednice tě identifikovala podle autentizačního kódu. El. klíč slouží jako občanka pro banku a je třeba s ním i tak zacházet. Tak si nepleť pojmy.
Edgar
0 0
možnosti

seisen

14. 2. 2002 20:38
ebanka
Já mám ůčet u ebanky cca 2 roky a jsem spokojený klient. Trošku mi vadí ,že jsou celkem drazí , ale zatím jsou v internetovém bankovnictví poředu oproti ostatním bankám a tak jsem to ochoten za ty služby zaplatit. Uvidíme jestli je dotáhne ,popřípadně předběhne, konkurence.Za 2 roky u ebanky nemám zatím žádnou stížnost a něměl jsem žádný problém. Seisen
0 0
možnosti

Jiří

14. 2. 2002 19:29
Jsem spokojen
Také mám účet u této banky a to již tři roky a nestšžuji si.Některé názory,které jsou na teto stránce podle mne vyplývají z neznalosti věci./likvidace apod./
Však nikomu se eBanka mermomoci nevnucuje.
Můžu říci,že za dobu u eBanky jsem neměl důvod ke kritice a jsem naprosto spokojen.Nevím co pak říči o spořitelně,kde můžete přijít jenom někdy a pokračovat při vyřizování několika operaci u několika okýnek.
 
0 0
možnosti

Zdeněk

14. 2. 2002 16:07
Nemohu si stěžovat
Mám účet v eBance už tři roky - vyzkoušel jsem další tři banky ale zůstal jsem jen v této. Pro lidi s přístupem na internet je v podstatě nejvhodnější, stejně vás všude oberou na nejrůznějších poplatcích, tak ať vím za co, mám aspoň klid, pohodlnou správu účtu, výběr služeb, a musím konstatovat i spolehlivost a platby v reálném čase - a to vše 24 hod. denně. Nikomu tuto banku nevnucuji, každý ať si osahá a vybere tu svoji, .... my k vám taky nechodíme. :o)
0 0
možnosti

Karel

14. 2. 2002 15:47
Nutná změna
Jelikož jsou na prodej, tak potřebují vypadat lépe. Jinak měli být již dávno v likvidaci.
0 0
možnosti

Altavista

14. 2. 2002 19:20
Re: Nutná změna
To by mě zajímalo, kde jsi přišel na to, že eBanka je naprodej? Co je to za blbost? A proč by neměly vypadat lépe, když jsou dobří a jsou v zisku.
0 0
možnosti

Ferda

14. 2. 2002 12:20
Triky
Konečně je napdalo udělat nějaké kreativní vnitroskupinové účetnictví, žádné arms-length pricing, díky němuž kus zisku z pojišťovyn nebo od někud jinud skončil dočasně v eBance, která teď dosáhne skvělého PR efektu :)
0 0
možnosti

Balu

14. 2. 2002 13:56
Re: Triky
HŇUPE
0 0
možnosti