Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovka opět snižuje výrobu

Největší český exportér letos už potřetí omezuje výrobu. Mladoboleslavská aumobilka Škoda Auto během čtvrtku a pátku vyrobí o dva tisíce fabií méně než plánovala. Důvod je stejný jako při velikonočním přerušení výroby - poptávka klesá, auta by nebylo komu prodat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Neldelinde

Modelová řada
Tak nějak nepočítají u Škody s autem pro chudší. To je ale politika celého koncernu lidových vozítek. Prostě chtějí lidi donutit, ať si koupí dražší auto a dají jim více peněz. Při tom tím ztrácí strašně moc, protože nejlepší zisk je ze stálých zákazníků. A jak si jednou někdo koupít auto jiné značky, tak se mu nebude chtít se vracet zpět ke Škodě.
0/0
13.5.2002 9:47

Pepa

Snížit ceny a je to!
Ať sníží ceny těch jejich aut o takových 50000 a je to! Nemusí na nás přece vydělávat miliardy. Kdysi u nás stál nový Favorit LS v přepočtu takových 7000 DEM (kupovaný v Tuzexu). V Německu minimálně upravený kolem 12000 DEM. Dnes u nás výjde Fábie na takových 17000 bývalých DEM a v Německu stála kolem 20000 DEM. Ten rozdíl se pěkně ztrácí a nepočítá se s koupěschopností našich lidí. Ať si za ty peníze ty auta vyváží třeba do Ameriky, pokud jim to tam někdo koupí. A hlavně že pořád něco sponzorujou.
0/0
9.5.2002 15:54

laco

Fabie není auto pro český trh
Škodovka zvolila špatného nástupce po Felícii. Po 20-ti létech jsem se s ní rozloučil a šel cestou zahraničních ojetin. Až budu mít na ojetou Oktávku nebo pořádného nástupce Felicie tak se k ní vrátím. Je to vynucený dočasný krok.
0/0
9.5.2002 13:44

Dan

Fabia....
Tvrdá koruna - blabla.Fabia v těch dostupnějších cenových relacích je líná jako prdel a ta která trochu jezdí je zase drahá až bolí. Je to celé tím že je strašně těžká. Řeči o bezpečnosti a tuhosti karoserie je obezlička babráků konstrukterů ze Škodovky. Taková Toyota Yaris má skoro stejné nárazové testy a přitom váží o 200 kg méně (a menší moc není). Navíc si vystačí s menším motorem. Tak že běžný pracující pokud chce běžný auto které trochu jezdí a za slušný peníze úplně automaticky Fabii vyřadí. U nás ve firmě zrovna v dobu kdy nastupovala na trh Fabia jsm měnili referentský auta (asi 10 původně Felicií) a po vyhodnocení různých nabídek jsme zvolili úplně jiný auto. Tak že pánové ve Škodovce - čemu se divíte.
0/0
9.5.2002 13:01

Při platech jaký v této republice většina lidí vydělává si to nový auto asi těžko můžeme dovolit tak nekalkulujte,že bude líp
0/0
9.5.2002 12:33

vojtech.broz@email.cz

Zkurvený reklamy!!!
To snad neni možný!!! Nevím jak komu, ale mně se zobrazila reklama na Renault přes dobrých 60% stránky a nejde se ji zbavit, musíte na to čumět jako kokot až do konce!!! Jestli takhle mají vypadat stránky IDNES i nadále tak si koledujete o pěknej úbytek návštěvnosti. Já zahajuji prostestní bojkot stránek IDnes a od nyní sem prostě nepáchnu. Jinak doporučuji www.ceskenoviny.cz. A ještě mi tu bliká česká spořitelna, když tohle píšu - tohle je už vážně nahovno. To si raději za přístup na stránky budu platit - a pak se uvidí, jakou hodnotu ten obsah skutečně má...
Pěkně zpruzenej VB
0/0
9.5.2002 12:16

Honza

Re: Zkurvený reklamy!!!
máš pravdu, ta debilní reklama leze i při psaní a taky přejdu jinam. Nasrat, jo nasrat, soudruzi.
 
0/0
9.5.2002 12:32

Dutch

Re: Zkurvený reklamy!!!
Reklama, která se nedá odkliknout to je fakt silný kafe! Ještě sem se s tím nikde jinde nesetkal!
0/0
9.5.2002 13:30

Krejzymen

Re: Zkurvený reklamy!!!
Pánové z Idnes, pro koho tohle elektronický vydání vůbec děláte? Neustále vidím nejen pravopisný, ale i obsahový chyby a teď ještě vaše "plakáty"...
0/0
15.5.2002 11:17

Honza

Kolečko se polámalo
silná měna - hloupost. Spíš totálně přestřelili v cenové a modelové politice. Fabia - moc dobrá a taky dost drahá. Octavia - přílišný optimismus co se týče délky životního cklu modelové řady v této třídě a myslí, že ani ten facelift už moc nepomohl. Superb - tady se nebojím říct, že možná v začátku očekánvání naplní, ale jen do tý doby než dorazí nový Pasat. Takže chlapci z MB nebojte se, bude hůř. Čas a peníze který ste vrazili do Superba ste měli dát do nový generace Octavky. Dokud nebude nová Octavia prožijete krušné chvíle, ještě fusrt si myslíte že na novou Octavii a spoustu času?
0/0
9.5.2002 10:53

Nezavisly

Re: Kolečko se polámalo
Precti si poradne clanek, o omezeni vyroby Octavii se tam nepise ani slovo. Pouze o "skvele" Fabii. Je to dano tim, ze na druhe auto v rodine mnoho lidi nema a jako rodinne auto nemuze mala Fabie slouzit (na rozdil od Felicie combi za mnohem nizsi cenu nebo Octavie). A ze by byla Octavie vzhledove zastarala? Je to tvuj nazor, ale podle prodejnosti to tak nevypada. Skodovka balamuti lidi se silnou korunou, protoze vzhledem k mnozstvi dovazenych soucastek se ji vyrobni naklady o tuto polozku na druhou stranu snizuji.
0/0
9.5.2002 11:11

briza

Re: Re: Kolečko se polámalo
Ja naopak souhlasim, ze i Octavia je (nebo spis bude) problematicka. Na trhu jsou nove modely, ktere budou ukusovat podil na trhu zdola (Peugot 307, Honda Civic) i shora (nova Laguna, Primera, Mondeo) a pokud je pravda, ze nastupce ma byt predstaven az na Frankfurtskem veletrhu v roce 2003 tak to jsem zvedav kdo bude kupovat auto 7 let stare koncepce (pro 2 dospele).
0/0
9.5.2002 14:36

Dutch

Re: Kolečko se polámalo
Oktávka je velice povedený auto, ale už přece jen trochu okoukaný. Fabia je OK, ale pro spoustu lidí drahá. Na ten Superb se měli úplně vykašlat a spíš se pustit do něčeho malého, např. něco jako Lupo a dostat to pod 200 000Kč. Superb, jakkoliv po tech. stránce na výši, těžko uspěje. Lidé, kteří na něj mají se přece jen poohlédnou někde jinde. Když jsem auto viděl prvně, tak jsem ho přešel s tím, že to je Oktávka a pak jsem se vrátil protože asi až za deset vteřin mi došlo, že je to nějak veliký.
0/0
9.5.2002 13:45

Martin

Silná měna - pěkný kecy
Každý kdo má alespoň jeden semestr ekonomie na VŠ ví, že proti poklesu měny se dá pojistit.Dohodnete se třeba s bankou, že jí prodáte zak rok 1000 euro za 35Kč .Banka spekuluje, že bude euro třeba za 37 a uzavře s Vámi tento kontrakt.Pokud je Euro za 38 máte smůlu a prodáte jí ho za 35.Pokud ne pak má smůlu banka a vy máte jistotu, že budete mít euro za 35. To je běžná praxe u velkých strojírenských firem, a u škodovky určitě také. To že si stěžují na pokles koruny vůči euru, je jen blábol za kterým je spíš snaha  vedení připravit si půdu pro případné propouštění ( při dalším poklesu výroby ).Byl bych rád, kdyby se  k tomu vyjádřil někdo ze Škoda auto .Martin
0/0
9.5.2002 10:36

Kulhánek

Re: Silná měna - pěkný kecy
blablabla, ty seš ňákej chytrej......jo a máš padáka, už sme si v účtárně našli někoho lepšího
0/0
9.5.2002 11:13

Fidnie

Re: Silná měna - pěkný kecy
Kdo má  dva semestry tuší, že dneska nebude banka spekulovat o tom, jestli za rok bude Euro na 37, protože termínové kurzy v první řadě vychází ze spotových. To, jak finanční instituce odhadují kurz koruny za rok si můžeš přečíst kdekoliv, kde píšou ceny derivátů finančního trhu (třeba Wall Street Journal, ale nevím, jestli tam je CZK). Druhý háček je v tom, že Škoda realizuje obchody podstatně rychleji než strojírenské podniky. Proto jí hedging moc nepomůže, leda by zajistila svůj obrat na rok dopředu - a to je zatraceně dost peněz. Strojírenské podniky zajišťují své jednotlivé kontrakty, již uzavřené, ale ještě nesplacené, ne celou produkci.
Ta reklama na Eurotel mě tady taky pěkně sere, souhlasím s přechodem na www.ceskenoviny.cz .
0/0
15.5.2002 10:58

dělník

taky bych si dal
Ti se mají..já bych taky nešel do práce,ale musím.Ach jo...
0/0
14.3.2002 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.