Diskuze

Škodovka opět snižuje výrobu

Největší český exportér letos už potřetí omezuje výrobu. Mladoboleslavská aumobilka Škoda Auto během čtvrtku a pátku vyrobí o dva tisíce fabií méně než plánovala. Důvod je stejný jako při velikonočním přerušení výroby - poptávka klesá, auta by nebylo komu prodat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neldelinde

13. 5. 2002 9:47
Modelová řada
Tak nějak nepočítají u Škody s autem pro chudší. To je ale politika celého koncernu lidových vozítek. Prostě chtějí lidi donutit, ať si koupí dražší auto a dají jim více peněz. Při tom tím ztrácí strašně moc, protože nejlepší zisk je ze stálých zákazníků. A jak si jednou někdo koupít auto jiné značky, tak se mu nebude chtít se vracet zpět ke Škodě.
0 0
možnosti

Pepa

9. 5. 2002 15:54
Snížit ceny a je to!
Ať sníží ceny těch jejich aut o takových 50000 a je to! Nemusí na nás přece vydělávat miliardy. Kdysi u nás stál nový Favorit LS v přepočtu takových 7000 DEM (kupovaný v Tuzexu). V Německu minimálně upravený kolem 12000 DEM. Dnes u nás výjde Fábie na takových 17000 bývalých DEM a v Německu stála kolem 20000 DEM. Ten rozdíl se pěkně ztrácí a nepočítá se s koupěschopností našich lidí. Ať si za ty peníze ty auta vyváží třeba do Ameriky, pokud jim to tam někdo koupí. A hlavně že pořád něco sponzorujou.
0 0
možnosti

laco

9. 5. 2002 13:44
Fabie není auto pro český trh
Škodovka zvolila špatného nástupce po Felícii. Po 20-ti létech jsem se s ní rozloučil a šel cestou zahraničních ojetin. Až budu mít na ojetou Oktávku nebo pořádného nástupce Felicie tak se k ní vrátím. Je to vynucený dočasný krok.
0 0
možnosti

Dan

9. 5. 2002 13:01
Fabia....
Tvrdá koruna - blabla.Fabia v těch dostupnějších cenových relacích je líná jako prdel a ta která trochu jezdí je zase drahá až bolí. Je to celé tím že je strašně těžká. Řeči o bezpečnosti a tuhosti karoserie je obezlička babráků konstrukterů ze Škodovky. Taková Toyota Yaris má skoro stejné nárazové testy a přitom váží o 200 kg méně (a menší moc není). Navíc si vystačí s menším motorem. Tak že běžný pracující pokud chce běžný auto které trochu jezdí a za slušný peníze úplně automaticky Fabii vyřadí. U nás ve firmě zrovna v dobu kdy nastupovala na trh Fabia jsm měnili referentský auta (asi 10 původně Felicií) a po vyhodnocení různých nabídek jsme zvolili úplně jiný auto. Tak že pánové ve Škodovce - čemu se divíte.
0 0
možnosti

9. 5. 2002 12:33
Při platech jaký v této republice většina lidí vydělává si to nový auto asi těžko můžeme dovolit tak nekalkulujte,že bude líp
0 0
možnosti

vojtech.broz@email.cz

9. 5. 2002 12:16
Zkurvený reklamy!!!
To snad neni možný!!! Nevím jak komu, ale mně se zobrazila reklama na Renault přes dobrých 60% stránky a nejde se ji zbavit, musíte na to čumět jako kokot až do konce!!! Jestli takhle mají vypadat stránky IDNES i nadále tak si koledujete o pěknej úbytek návštěvnosti. Já zahajuji prostestní bojkot stránek IDnes a od nyní sem prostě nepáchnu. Jinak doporučuji http://www.ceskenoviny.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.ceskenoviny.cz. A ještě mi tu bliká česká spořitelna, když tohle píšu - tohle je už vážně nahovno. To si raději za přístup na stránky budu platit - a pak se uvidí, jakou hodnotu ten obsah skutečně má...
Pěkně zpruzenej VB
0 0
možnosti

Honza

9. 5. 2002 12:32
Re: Zkurvený reklamy!!!
máš pravdu, ta debilní reklama leze i při psaní a taky přejdu jinam. Nasrat, jo nasrat, soudruzi.
 
0 0
možnosti

Honza

9. 5. 2002 10:53
Kolečko se polámalo
silná měna - hloupost. Spíš totálně přestřelili v cenové a modelové politice. Fabia - moc dobrá a taky dost drahá. Octavia - přílišný optimismus co se týče délky životního cklu modelové řady v této třídě a myslí, že ani ten facelift už moc nepomohl. Superb - tady se nebojím říct, že možná v začátku očekánvání naplní, ale jen do tý doby než dorazí nový Pasat. Takže chlapci z MB nebojte se, bude hůř. Čas a peníze který ste vrazili do Superba ste měli dát do nový generace Octavky. Dokud nebude nová Octavia prožijete krušné chvíle, ještě fusrt si myslíte že na novou Octavii a spoustu času?
0 0
možnosti

Nezavisly

9. 5. 2002 11:11
Re: Kolečko se polámalo
Precti si poradne clanek, o omezeni vyroby Octavii se tam nepise ani slovo. Pouze o "skvele" Fabii. Je to dano tim, ze na druhe auto v rodine mnoho lidi nema a jako rodinne auto nemuze mala Fabie slouzit (na rozdil od Felicie combi za mnohem nizsi cenu nebo Octavie). A ze by byla Octavie vzhledove zastarala? Je to tvuj nazor, ale podle prodejnosti to tak nevypada. Skodovka balamuti lidi se silnou korunou, protoze vzhledem k mnozstvi dovazenych soucastek se ji vyrobni naklady o tuto polozku na druhou stranu snizuji.
0 0
možnosti

Martin

9. 5. 2002 10:36
Silná měna - pěkný kecy
Každý kdo má alespoň jeden semestr ekonomie na VŠ ví, že proti poklesu měny se dá pojistit.Dohodnete se třeba s bankou, že jí prodáte zak rok 1000 euro za 35Kč .Banka spekuluje, že bude euro třeba za 37 a uzavře s Vámi tento kontrakt.Pokud je Euro za 38 máte smůlu a prodáte jí ho za 35.Pokud ne pak má smůlu banka a vy máte jistotu, že budete mít euro za 35. To je běžná praxe u velkých strojírenských firem, a u škodovky určitě také. To že si stěžují na pokles koruny vůči euru, je jen blábol za kterým je spíš snaha  vedení připravit si půdu pro případné propouštění ( při dalším poklesu výroby ).Byl bych rád, kdyby se  k tomu vyjádřil někdo ze Škoda auto .Martin
0 0
možnosti

Kulhánek

9. 5. 2002 11:13
Re: Silná měna - pěkný kecy
blablabla, ty seš ňákej chytrej......jo a máš padáka, už sme si v účtárně našli někoho lepšího
0 0
možnosti

dělník

14. 3. 2002 18:27
taky bych si dal
Ti se mají..já bych taky nešel do práce,ale musím.Ach jo...
0 0
možnosti