Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Amnestie Telecomu končí

Milost, kterou "nevděčným" zákazníkům udělil začátkem března Český Telecom, končí. Uživatelé, kteří po únorovém zdražení unáhleně odhlásili telefon, mají 30. dubna poslední možnost se bezplatně vrátit zpět. V květnu už za zřízení linky Telecomu zaplatí tři a půl tisíce korun jako noví zákazníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

david

jak to vlastne je
jsem konsternovan, 3.5 tis za zavedeni linky? to je moc i na opravdy hruby zert. ziji v sydney, nemam proto prehleh o cene v cechach, ale mohu pro informaci uvest cenu v sydney.
tel.  pausal platim 20 aud, , internet  pausal 30 aud/300 mb download, unlimited hours/, mistni hovor, respektive prihlaseni na internet  22 centu/ nejsou zde impulsy/
abych nezapomel, zavedeni linky je za aud 55, deje se tak telefonicky, a telefonovat muzete okamzite po rozhovoru s operatorem.
na zaver , muj mesicni ucet je okolo 80 AUD, tj 50 aud za pausaly a asi tak 140 mistnich hovoru./zijeme ve 4 a travime na netu asi 150 hod mesicne/
otazka na zaver me ani nenapada, ale neco minimalne neni v poradku, zvazime-li minimalni mzda v australii je okolo 10-12 aud/hod.
 
0/0
2.5.2002 10:32

Mudrc

Názor
A co na to tiskovy mluvci ? No podivejte platte a my budme v pohode. A co na to Cesi ? Jdeme na pivo !
0/0
30.4.2002 16:08

Hovada

Ať táhne!
Ať táhne celej Telecom do prdele i se svejma linkama! PS: načítání vašich stránek (idnes) je čím dál horší...
0/0
30.4.2002 15:02

Radek

0/0
30.4.2002 13:36

Radek

Jedna banda
Dohadujete se o výhodnosti a nevýhodnosti,je přece jasné, že vedení Telekomu je uzce spjaté z vládou.Ta jim zatím jde na ruku.
0/0
30.4.2002 13:24

Dan

Co Sviněcom
Sviněcom se jenom chová tak jak mu někteří buzeranti co si je platíme ze svejch šílenejch daní dovolili. Zadarmo ?... To určitě. Opravdu by se měl někdo podívat na to za jakejch podmínek dostal Sviněcom podmínky jaký má.
0/0
30.4.2002 12:28

Daňový soumar

Boží milost
Všemocný a všehoschopný, božský Zmrdocome, nezasloužíme si tvé šlechetné dobroty. Dovolili jsme si myslet a rozhodovat, vybírat si a počítat. Odešli jsme ze stáda Tvých rukojmích a okusili zakázané jablko poznání konkurence a svobody. Nezasloužíme si Tvého diktátu a Tvých drátů. Nešetři nás! Vezmi si své dráty a vraž si je hluboko, přehluboko do svý tlustý, líný a smrdutý řiti!!!
0/0
30.4.2002 11:02

HC

Re: Boží milost
Dokonale výstižný. Líp bych to nenapsal.
0/0
30.4.2002 12:47

Tom

Re: Boží milost
Přesně tak, pobavil jsem se...
0/0
30.4.2002 13:32

Cechacek

ZlodejCom zase vyhral (skoro jako vzdy) ...
V lednu jsem telefonicky zrizoval pritele a novy tarif Maxi u ZlodejComu. Vcera mi prislo vyuctovani, samozrejme na standard. V reklamacnim rozhovoru mi bylo receno, ze je to tvrzeni proti tvrzeni, nicmene, ze reklamaci mohu podat.  Je mi jasne, ze je to ztrata casu. Nejhorsi je prave ona bezmocnost.  Myslim si vsak, ze na vine neni tato zlodejska firma, ktera dela jen to, co jim mlaskajici prasatka u koryt v parlamentu a ve vlade dovoli.  S dost velkou jistotou si dovolim tvrdit, ze jine firmy by se nechovali jinak. Myslim, ze vsichni by si vsichni meli uvedomit, kdo jim tuhle zlodejnu garantoval (Smlouva - Klaus, Dyba).
Bohuzel nebydlim ve velkym meste, takze budu muset tyto zlodejske metody akceptovat dal, protoze o kabelovce apod. se mi muze jenom zdat. Co je vsak z meho pohledu moralky nejhorsi, je to, ze kdyz dnes budu moci tento stat okrast nebo osulit, tak to bez mrknuti "voka" udelam, stejne jako to on dela se mnou, a to bez sebemensich vycitek svedomi.  Tento vysledek je pro me dost udesny, lec realita je takova. Vychovou totiz patrim jeste ke "starsi skole". Kazdy necht si dalsi domysli... (Alespon jsem si ulevil , i presto vsem preju hezky den. )
 
0/0
12.3.2002 12:02

Sketch

Telecom pujde do ...
Pred nedavnem u nas ve firme probihalo vyberove rizeni na dodavatele tel. sluzeb a vysledna cena po nekolika kolech jednani je radove nekde jinde, nez co pozaduje Telecom po beznem zakaznikovi. (zastupce Telecomu nebyl vubec pruzny pri vyjednavani a cucel jak puk kdyz zjistil, ze jeden z nejvetsich zakazniku v regionu odchazi ke konkurenci) Predpokladam, ze obdobne vyberove rizeni probiha ve vsech vetsich firmach a zisky Telecomu se budou rapidne zmensovat. Paklize Telecom v dohledne dobe neprovede razantni reorganizaci, tak se muze jit klouzat. Konkurence je pekne drava a jde jim o kseft&zakaznika ...
0/0
11.3.2002 8:35

Snehulak

Re: Telecom pujde do ...
Hehe, mi meli podobnou atrakci s jednim Telekomakem z IOLu, ktery se domnival ze u nas udela kseft. Naivne :O)
0/0
11.3.2002 21:07

Kevson

Re: Telecom pujde do ...
Muzu potvrdit totez. Nase firma take presla ke konkurenci a Telecom prisel o par milionku. Hrozne se divili a premlouvali a balamutili, ale meli smulu. :-)
0/0
12.3.2002 16:43

Ivo Horák

Re: Telecom pujde do ...
Ale jistě. Ceny firmy uvádějící se na trh bývají nízké. Samozřejmě, že část trhu získají nové subjekty. Otázka je, kolik to bude, resp. jaké bude jejich chování po stabilizaci podílu.
0/0
14.3.2002 17:29

Vasek

Re: Re: Telecom pujde do ...
Jee Vy jste z Telecomu, ze jo ? Zdravim vas a zeptal bych se, kolik vy tak platite mesicne za telefon (pevna linka) ? Pausal mate gratis to beru jste od fochu, ale kolik tak provolate nebo probrowzdate ? Jste zajimava firma se spoustou zbytecnych sluzeb, ale beru na vedomi ze i CTU vas nuti nektere ty zbytecnosti delat. No uvidime jak ty vase dotovane ceny jeste bude tak za cca 2 roky snizovat.
0/0
30.4.2002 15:23

Honza

Re: Re: Telecom pujde do ...
Tam se dozvite fakta. V techto zemich (Deutschland, Austria) si konkuruje cca 15 firem a ve spicce tam lze volat za 2,8 centu (x 36 CZK/EUR)=1CZK/min!!!
Souhlasim s tim, ze kazda firma, ktere je priklepnut statni monopol se chova stejne, proto nevinte Cesky Tele, ale  stezujte si u svych POSLANCU.
 
0/0
30.4.2002 23:55

dave

Pripojka
Je to vic 2 roky co jsem si zazadal o zrizeni telefonni pripojky. Mam sice mobil, ale chtel jsem kvuli praci mit net i doma. Protoze se nic nedelo  kontaktoval jsem Telecom a bylo mi receno ze pokud zazadam o pripojku ISDN tak mi to na  Telecomu protlaci. RIkal jsem si dam za to 10 tisic, to tem hosankum od telefonu uz stoji za to. Bohuzel nepomohl ani to. Zrizeni neni mozne z technickych duvodu. Bydlim na vesnici, Telekom u nas nema volne linky, veskere pripojky jdou jeste porad po dratech vzduchem. Alternativni operatori zadni. Nejraci bych Telecomu nakopal p....
0/0
11.3.2002 6:58

Honza

Re: Pripojka
A vy si myslíte, že ta Vaše vesnice zajímá nějaké alternativní operátory?!?  Viz následující článek: Contactel asi nebude nabízet hlasové služby domácnostem http://www.ihned.cz/index.php?s1=0&s2=0&s3=0&s4=0&s5=0&s6=0&m=detail&article[id]=10785840&article[area_id]=10000705&article[sklonuj]=off
0/0
11.3.2002 8:19

dave

Re: Re: Pripojka
Ja si to vubec nemyslim. Muj nazor je ze Telecom mel  monopol prilis dlouho. Dnes, v dobe mobilu je pro dalsi operatory na trhu minimum prostoru. Navic mne zarazi proc nemuze Telecom u na vybudovat novou kabelaz. Je to par let kdy byla Telecomem rozkopana kazda vesnice v okoli. Dnes to jiz temer nevidime. Ty pracovni kapacity ktere pouzival v dobe boomu telefonnich linek dnes asi lezi doma na kavalci. Pro vice nez 300 domu v obci ma prece vyznam vybudovat nove linky. Nejsem od nas jediny komu lezi nekde na Telecomu zaprasena zadost o telefon.
0/0
11.3.2002 8:40

ds

Re: Pripojka
Vidite a u nas na vesnici Telecom natahal nekolik pripojek do nikam. Rozorali pul lesa aby natahli pripojku k jedne chate a pak zjistili, ze majitel o to nema zajem. Museli holt proinvestovat nejake penize. Je to banda vyzirku....
0/0
30.4.2002 12:24

ds

Re: Pripojka
Vidite a u nas na vesnici Telecom natahal nekolik pripojek do nikam. Rozorali pul lesa aby natahli pripojku k jedne chate a pak zjistili, ze majitel o to nema zajem. Museli holt proinvestovat nejake penize. Je to banda vyzirku....
0/0
30.4.2002 12:24

Morak

Monopol
Telecom musi mit monopol,jinak by nase vlada neprodala jeho zbyvajici cast strategickemu partnerovi(bez monopolu by nekoupil) a tim padem by si nemohla utrzene miliony prevest na svoje svycarska konta.
0/0
10.3.2002 17:16

Dave

Pevná linka x versus mobil
Demonopolizace zlevní pevné linky, které jsou i budou minimálně ještě pár let mnohem levnější než mobily. O připojení na inet ani nemluvě. Takže kasat se tím, jak odhlašujete pevný linky je docela blbost. Jiná věc věc je, že marketing Českýho Telecomu je naprosto neuvěřitelnej.
0/0
10.3.2002 12:14

Vasek

Re: Pevná linka x versus mobil
Musim namitnout, ze Telecomacke slavne ISDNko se muze oproti mikrovlnnemu spojeni jit ZAhrabat a to pocitam, ze cena za porizeni je velice podobna ! Takze dat 10tis za porizeni a pak 1000Kc mesicne je fifty fifty. Jo kdyby dal TELEcom za 1000 taky u ISDNka pripojeni neomezene i treba 33,6 tak by si to spousta lidi poridila a browzdala by, ale dat petikilo a pak jeste dalsi petikilo nebo litr za spojeni :-( Ono by to slo, ale proc, ze ? Vzdyt ty draty v te zemi jsou tak jak tak. No kdyz vidim ty jeho srandovni akce napr. volani za 0,70Kc (vlastne az od treti minuty) nebo minuty zdarma (vlastne volne minuty s pausalem)
0/0
30.4.2002 15:18

Karel

Pevná linka
Přátelé,je mi vás líto.Přeji vám někdy zkusit kvalitu.Škoda že nejste dobře vychováni,při komunikaci s druhou stranou.
0/0
10.3.2002 10:27

Boris

Všem rozhněvaným mužům, o dámách nemluvě...
Babička mě učila, že pravda je vždy někde uprostřed. Proto jsem se taky rozhodl pro zlatou střední cestu a zatím jsem linku neodhlásil, přestože o Telecomu nemám rovněž valné mínění. Ono se to do šesti měsíců vyvrbí...Příjde konkurence a pak uvidíme. Zatím budˇte rádi, kolik zde máte ISP zdarma. To v jsme v JARu nikdy neměli!Tam nás dřeli horem dolem. Připojuji se k internetu meně často, namísto denně jen jednou týdně a bude-li nás takových více, pak i ten největší brambora u Telecomu pochopí, že ztrácí penízky. Chce to jen trochu discipliny nás všech uživatelů a dříve či později se všichni dočkáme plodů svého snažení. Hlavně zachovat klid a nepoužívat hrubá slova. Jsme demokraté a každý má nárok na názor,jakkoliv blbý. Budˇme Gentlemany!
0/0
9.3.2002 23:23

imbe

konec monopolu!!!!!!!!!!!!!
ať už je konkurence bez ní jsou veškeré debaty o ničem doufám že můj 2-letý syn se jí dožije
0/0
9.3.2002 16:29

Karel

Pevná linka
Kdo neumí počítat,má mobil a odhlásil pevnou linku.Já bych těm chudákům druhou šanci nedal,protože za hloupost se platí.Velké uznání patří Telecomu.
0/0
9.3.2002 9:31

medvídeček

Re: Pevná linka
vole. mám mobil a jsem max. spokojený, neplatím žádný paušál a zaplatím jen co provolám a na víc mi operátor nesáhne. když potřebuji inet, mám ho v práci nad hlavu  a nebo můžu zajít do některé inetové kavárny.  je mi tě líto.
0/0
9.3.2002 11:05

Milan M.

Re: Re: Pevná linka
vole pitomej to jestli se pevná linka vyplatí hlavně záleží na tom, kolik (minut!) měsíčně provoláš. Já když jsem nedávno pořizoval mobila, tak jsem dost přesně počítal, jestli se vyplatí zrušit pevnou linku. Nevím už přesně tu hranici, myslím to bylo okolo 45 minut/za měsíc jsou provozní náklady na pevnou linku proti mobilu výhodnější!! Samozřejmě záleží jakýho máš operátora, jestli tarif nebo kredit, kam voláš atd. ale je hlubokej omyl si myslet, že kdo zruší pevnou linku udělá z 100%ně finančně výhodnou věc! A ještě jeden fakt ... jak dlouho Ti vydrží mobil? 3-4 roky? Možná i míň a možná Ti ho i někdo ukradne, ztratíš ho, utopíš nebo co já vím. A pak si musíš koupit jinej přístroj :( To je taky nějaká investice. Neobhajuju Telecom. Ani v žádným případě nikomu neradim zříďte si nově pevnou linku. Jen chci zdůraznit KDO UŽ PEVNOU LINKU MÁ, RUŠIT JÍ MUŽE BÝT ČASTO EKONOMICKY NEVÝHODNÝ! Proč si to asi ty lidi znova přihlašujou ;)
0/0
9.3.2002 14:45

Martina z Anglie

Re: Re: Re: Pevná linka
Vim, ze jsem jedna z tech, ktera by to teto diskuze mela kecat nejmin. Tak se omlovam za me unahlene nazory o vecech, o kterych asi nic nevim, ale rada bych neco rekla o situaci tady v Anglii. Jde o to, ze tady existuji 4 mobilni spolecnosti, ktere vylozene bojuji o zakaznika - bydlim v Londyne a kazdy, doslova kazdy tady ma jeden nebo dva mobily - bezna smlouva na rok nabizi 50 textovych zprav a 600 minut hovoru zdarma na pevnou linku a telefon stejne spolecnosti (nebo 200 na tepefony jinych operatoru) kazdy mesic + 3 mesice zdarma pronajem linky, plus vetsinou i pristroj - jako Nokia 3310, Motorola je zadarmo. Telefonat na pevnou linku vyjde navic levneji, nez na mobil. S tim, ze s prodlouzenim smlouvy dostanes novy telefon, stejne tak pri ztrate, ukradeni nebo utopeni.  Mozna to vypada idealne, ale myslim, ze mobilnim spolecnostem u nas to taky nebude trvat dlouho  Telecom pochopi.
0/0
30.4.2002 12:47

Leoš

Re: Pevná linka
Ne že bych byl příznivcem Zlodějcomu, ale souhlasím, že každý by si měl nést následky svého rozhodnutí sám. Když si něco blbě spočítám, je to můj problém, ať už jsem Prasecom, občan, banka,... To je stejný jako v kampeličce, všichni se nalákali na velké zisky, zavedenými bankami bylo pohrdnuto, a teď chtějí peníze zpátky, kupodivu z našich daní. Já bych je klidně nechal nakoupit mobily a platit stejně nekřesťanské poplatky mobilním operátorům, kteří z nich musí ještě uživit dotované telefony. Internet neuměj tak jako tak a když tak je to jako 30 let před vládou krále Klacka I.
0/0
9.3.2002 14:29

Snoop

Re: Re: Pevná linka
Tou zavedenou bankou máš namysli Moravia Banku nebo IPB.
0/0
9.3.2002 19:35

pusinka

Re: Pevná linka
Zase se ozval někdo od telekomunistů.
0/0
12.3.2002 13:48

Marketa))

To je blbina)))
Teda pratele, ja nejsem v cechach uz nejakou chvili, ale ted se musim tomu claku opravdu smat, je to totiz jak zaplacena reklama na Telecom. Nemyslim si totiz, ze by se nejak moc lidi chtelo hlasit k pevne lince, na iternet se totiz uz da pres kabelovku nebo pres satelit, i kdyz ne ze by to byli mensi zlodeji nez telecom. Ale abyste nezoufali, jsem ve statech a zdejsi ameritech vas taky okrade, ze nestacite podekovat, protoze to je tak monopolni firma. Cauky)))
0/0
9.3.2002 9:30

jardi

Re: To je blbina)))Pritelkyne!
Ja nejsem v Cechach pouze 2,5 roku, ale pevne verim, ze drtiva vetsina Cechu by se dala RADA okradat Ameritechem. Ja nemam nejak vyhodny tarif [anglictina moje nic moc], ale za WebTv [pripojeni k internetu pres televizi] platim 21$ mesicne [pausal] a 5 centu za pripojeni k internetu [doba kterou ne nem stravis je neomezena, dal jiz jinak neplacena] a mesicni ucet mi Amertech nauctuje 30-33$. Coz i pri "mizernem" platu 1900$ si muzu dovolit s usmevem. Natoz pak Amici. Ale pochopil jsem z Tveho prispevku, ze az se vratis [pokud se vratis], Telekomu pribude jeden spokojeny zakznik. Ja to bojhuzel nebudu. Cau Jardi
0/0
9.3.2002 17:25

Tennessee

Re: To je blbina)))
Muzes mi rict ty nadhero,co to tady meles o monopolu Ameritech?To si neumis zajit ke konkurenci,masko?JInak mezi nama,tady u nas AMeritech neni,a to jsem tady devet let......Jinak jestli se ti ve Statech nelibi,ponevadz je tady vsechno drahy a monopoly ruzny/vid?/,tak se seber a bez treba do prdele...Ale vono je dneska moderni nadavat na Ameriku,co strasidlo,tak ty radsi budes "in" a ve stade,trubko....
0/0
10.3.2002 17:19

Ohio

Re: Re: To je blbina)))To Tennessee
Hele, Tennessee, proc nadavas Tak ma nekdo nejakej jinej nazor nez ty, a co ma bejtr. Zkus napsat, ze s nim nesouhlasis, treba durazne, ale slusne. Bez masek a zadnich casti tela. Diky.
0/0
11.3.2002 4:49

Svine z jeskyne

Re: To je blbina)))
Nechapu co to kecas o monopolni firme v USA. Ja tady pobyvam dost dlouho a neomezene pripojeni k netu mne stoji s AOL 23.95$. Vcera jsem si rek ze je trosku pozlobim tak jsem jim napsal ze jestli mi to nesnizi na 19.95$ tak prejdu k jine company. Napr. Microsoft ma momentalne akci 1mesic zdarma potom 21.95$ a po trech zaplacenych mesicich ti 50$ vrati. Taky je tu dost olecnosti kde mas neomezene pripojeni k netu zdarma ale zase hodne reklamy. No ale kdyz se divam co delaji s reklamou na idnes tak mam chut jim rict at uz s tim jdou do prdele. Zatimco pisu tento prispevek tak vedle mi lita reklama na HN a sere mne ze se nemuzu poradne soustredit na psani. Jestli si mysli ze na to kliknu tak jsou asi uplne blbi.
0/0
30.4.2002 14:15

Vasek

Re: Re: To je blbina)))
Musim souhlasit, ze ta Marketa ci jak si s tim MONOpolem Ameritech trochu popletla pojmy s dojmy. Asi nevi co je to MONO :-) Ceho si cenim je tva zminka o faqing s reklamou (nejen na idnes) je to nekdy des a hruza, ale ve spojitosti s TELEcomem musim rict ze ten na tom vydelava neprimo taky protoze vetsina HOMEaku je pripojena DIALup-em. No jak ctu ty poplatky v USa tam mam stochuti ti rict at mi to tam objednas a posles sem ;-)
0/0
30.4.2002 15:39

Tatyrek

poradte, jak odhlasit linku
Jsem v USA a v Cechach mam telefonni linku, sice odpojenou, ale ne odhlasenou, tak ji musim platit (stahuji mi to pres sporoziro) a navic mi porad zvysuji poplatky. Na svych web strankach ti monopolni hajzlove neumoznuji odhlaseni pres internet, ani tam dokonce  neni tiskopis na odhlaseni.
0/0
9.3.2002 9:22

www.hajzlove.cz

Re: poradte, jak odhlasit linku
Posli vypoved postou
0/0
9.3.2002 12:14

Honza

su to parchanti!
asi uz nekomu doslo, ze to trosku prepiskli! Ja kdyz jsem videl poprve ceniky, nevahal jsem ani minutu o okamzitem zruseni. Proste se mi nevyplati. A s amnestii mozou jit tak akorat do onech mist Ted budou delat  ty velkorysy pany, ze nam neco dovoli... Na ne plati jedine: TVRDA A OSTRA KONKURENCE A ANTIMONOPOLNI URAD BEZ JAKYCHKOLIV VYJIMEK!
U nas doma mame vsichni mobila a radsi zaplatim za mobila nez za pevnou. Obzvlast po osobnich zkusenostech s pracovnikama Telecomu. Chvilema ty lidi zacinam milovat. Jsou to proste zlodeji, monopol, ale kdyz ho vlada podporuje, tak s tim asi my obycejny smrtelnici nic neudelame...
0/0
9.3.2002 1:33

Evžen

Re: su to parchanti!
A jak se připojuješ k internetu? Povídej mi, prosím, pohádku o GPRS...
0/0
9.3.2002 9:00

Petr

Re: Re: su to parchanti!
Jsou snad i jiný možnosti připojení než telefon........
0/0
9.3.2002 10:37

chapmanka

Re: Re: su to parchanti!
Ahoj Evzen, opravdu to neni pohadka, uz rok se pripojuju jinym zpusobem, a kopec mych znamych taky.....Trh se rozsiruje nastesti.
0/0
30.4.2002 11:12

Honza

Re: Re: su to parchanti!
brouku, jak ušetřit?Na volání paušál mobil, na SMSky Slyším Vás, na internet pevné připojení bezdrát 128kbps/630,-měsíčně. Pusu.
0/0
30.4.2002 11:18

Honza

Re: Re: su to parchanti!
brouku, jak ušetřit?Na volání paušál mobil, na SMSky Slyším Vás, na internet pevné připojení bezdrát 128kbps/630,-měsíčně. Pusu.
0/0
30.4.2002 11:18

Honza

Re: Re: su to parchanti!
brouku, jak ušetřit?Na volání paušál mobil, na SMSky Slyším Vás, na internet pevné připojení bezdrát 128kbps/630,-měsíčně. Pusu.
0/0
30.4.2002 11:18

Toník

Re: Re: su to parchanti!
Tak si ty pako o GPRS neco zjisti. Jedu pres nej a jsem spokojenej. Pres pevnou linku, kterou mam zrejme vedenou podmorskym kabelem, nebot po zvednuti sluchatka tam chrci a sumi, se na Net ani neodvazim pomyslet, natoz pripojit...
0/0
30.4.2002 11:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.