Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hitparádu reklamací vedou boty

V celostátní síti poraden Sdružení obrany spotřebitelů řeší celá čtvrtina klientů problémy s botami. Pomyslnou hitparádu reklamací tedy vede obuv. „Na druhém místě jsou mobily a teprve na třetím jakékoliv oblečení,“ říká František Lobovský ze sdružení. Petr Brynda, jeho kolega z podobné organizace Spotřebitelský servis, to potvrzuje: „Jednoznačně nejproblematičtější jsou boty.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BuL!t

HALO

:-©:-©:-©[>-][>-][>-](Y)(Y);-O;-O

0/0
21.6.2008 15:21

Boža

Super boty

Olympikus má super boty , které nám roky vyhovovaly a najednou nejsou k sehnání, prý budou končit. Je to velká škoda, dejte prosím tip, kde se ještě dají sehnat. Jsou vysoce pohodlné , moderní a v dobré cenové relaci,:-(

0/0
29.4.2008 15:48

alexin

Re: Super boty

Musim říct, že s touhle značkou mám jen hodně dobrý zkušenosti. Já i manžel aje máme už osm let a ty boty jsou netknutý. Bohužel už nemůžeme sehnat další. Škoda.

0/0
29.8.2008 14:43

cr

Nekupujte boty ve velkých obchodech

Přátelé , tímto Vám doporučuji nekupovat obuv u velkých firem - jejich zaměstnanci se budou vždy chtít odvolat na svou nedostatečnou způsobilost ve vyřízení reklamace - mnohem lepší je navštívit malý kamenný krámek ,kde Vás obslouží přímo majitel , navíc vlastník opravny obuvi - jako například v Brně na Václavské . Jejich adresa je www.obuv-opravy.cz R^

0/0
20.12.2007 17:42

olympicus

olympicus
Mám špatné zkušenosti s botami Olympicus - jsou to trekové boty, kloužou i po suchém povrchu. Reklamace neuznána - prý mohou klouzat po povrchu jako je led,... Ústní odůvodnění - také se kouká na to, zda se stejnou vadou přišlo více zákazníků. Pokud má někdo tyto naprosto nevyužitelné boty (a to i do města) - prosím, neházejte je do skříně a běžte reklamovat, třeba to uznají, když jich bude více. Obávám se, že spousta lidí na to kašle, když má vyhlídky, že s tím budou jen starosti. Štve mě to z principu. Díky
0/0
26.3.2006 16:26

Michal

Re: olympicus

Mně boty Olympicus mnoho let (nejméně 10) vyhovují právě proto, že vůbec nekloužou, dokonce ani po namrzlém terénu, mramoru apod.

0/0
3.3.2007 13:49

šklíba

Re: Re: olympicus

s botami olympicus mám stejnou zkušenost, mám už třetí pár a ani u jednoho jsem si nemohla stěžovat na to, že by klouzaly - tedy dokud jsem je nesešlapala do hladka ;-)

0/0
16.4.2008 15:45

Mithridates

Re: Re: olympicus

Připojuji se ke chvále na Olympikusy. Mám už třetí a vždy jsem byl maximálně spokojen. O to víc mě mrzí, když jsem se dozvěděl, že Olympicus údajně v ČR končí. ;-(

0/0
24.4.2008 11:53

Boža

Re: Re: Re: olympicus

0/0
29.4.2008 15:46

Majka

Re: olympicus

Přesně 11 sezon sloužily boty Olympikus. nedám na ně dopustit.

0/0
6.6.2008 17:57

tomas

reklamace noveho auta Renault
Mate spatne zkusenosti s prodejci novych vozu pri reseni reklamace . piste na info.renault@email.cz podrobne info najdete na www.reklamace.prodejce.cz
0/0
30.1.2006 22:25

Dušková

Vagabond
Stejně jako pan Miroslav Kryštof z Neratovic jsem si koupila mokasiny Vagabond. Podrážky na patách byly ošlapané už po 14-ti dnech a svršek natržený v místě všité gumy. Reklamaci v prodejně neuznali, protože mám do těch bot špatnou nohu,  vysoký nárt,  a ošlapaná podrážka je přece běžné mechanické opotřebení. Písemné vyjádření vlastním. Nyní, po 6 měsících, je v podrážce díra. Celkem jsem je měla na nohou párkrát - sice stály 2000,-, ale natržené moc parády nenadělaly. Asi aby dělaly čest značce.
0/0
28.10.2004 19:35

i

bota
0/0
22.3.2004 15:55

opily_poslanec

Nejen boty
Koupil jsem v Kauflandu strojek na stříhání vlasů Tesla a přišel jsem málem o skalp,protože ta věc vůbec nestříhala.Bohužel se opět potvrdila známá věc,že kvalita něco stojí.
0/0
26.12.2003 13:08

Vašek

Gigasport jako Humanic
Mám stejné špatné zkušenosti s prodejnou Gigasportu na Zličíně. U basketbalové boty za 2.500,- se po měsící používání rolzlepila podrážka. Řeklo by se, banální a jasná závada. S tím mi i toto přijímali při reklamaci, ke všeobecnému překvapení však za týden jsem obdržel botu s dopisem, že se jedná o běžné opotřebení a reklamace se neuznává!
Naproti v Globusu mi nakonec obuvník vysvětlil, že u umělohmotných podr¨ážek je na zalepení potřeba vysokotlaký lis, který je však pouze na Černém mostě. Proto se soudruzi kapitalisti z Gigasportu ani nenamahali botu opravit u nich.
Záver: Navrch huj, vespod fuj. A jelikoz jsem potreboval obuv rychle, koupil jsem si jine a jinde. A oto zrejme takovym velkym ¨firmam jako je Humanic ci Gigasport jde. O zakaznika nikoliv.
0/0
25.12.2003 16:53

noname

Re: Gigasport jako Humanic

blbečku kdybys je používal na to kčemu jsou urený tak se ti to nikdy nestane.je videt že jsi nekdo kdo botám nerozumí.to je to samé jako by si se sálovkama chodil venku

0/0
4.2.2008 13:22

Pavel

Re: Gigasport jako Humanic

Jo jo, Gigac - ja s nema valcim zrovna ted - po 8 pouzitich se mi v rozpadly tenisove Babolaty za 2400, pani prodavacka uznala, ze to je jednoznacna a bezproblemova reklamace, ale penize dostanu az za mesic. Kdyz jsem prijel, bylo mi receno, ze se jedna o vadu zpusobenou opotrebenim. Privolany vedouci prislibil, ze opakovanou reklamaci vyridi do tydne - jsou to tydny 3, reklamace vyrizena neni. Zaver - v Gigasportu ani ponozky

0/0
16.6.2008 18:14

Honza

Humanic - dokončení
Shrnutí:
Firma nabízí možnost reklamovat v kterékoliv prodejně. Proto jsme u druhé reklamace navštívili jiné prodejní místo, vzhledem k lepší dostupnosti. Průběh byl ještě horší.
Podle stávajících zkušeností a postřehů nejsme jediní nespokojení zákazníci. Firma proto "svůj" problém řeší tzv. "interními předpisy" (na které se odvolávaly prodavačky ve slabších chvílích nelogických diskusí). Jejich podstatou je co nejvíce zkomplikovat a znepříjemnit zákazníkovi každou reklamaci a pohybovat se na hraně občanského zákoníku. V době, kdy si každá firma maximálně hledí zákazníka a dbá o svou pověst, je chování a nabídka kvality ve firmě HUMANIC naprosto katastrofální.
Vaše zkušenosti budou zařazeny na tuto stránku. Pište: mcerny@atlas.cz
Rozbor chyb:
Chyba č.1 Trvat na písemné formě všeho co člověk žádá. Zdůraznit, že se jedná o více vad a tudíž dle občanského zákoníku máte právo žádat vrácení peněz.
Chyba č. 2 Správná reakce na naprosto nesmyslný dopis bez vyjádření k Vaší žádosti - měli jsme trvat na reklamaci a opětovně žádat vrácení peněz. ohužel nám bylo odmítnuto sdělení kontaktu na nějakého vyššího managera firmy. Měli jsme si ho najít sami přes registr firem apod. Problém je, že si na zimu musíte koupit další boty.
Chyba č. 3 Asi jsme si měli koupit fén a někde vlhký svršek vyfénovat. Ve skutečnosti jsem byl rád, že jsem nepodlehl pokušení o hrubé násilí. Naše reklamace budou pokračovat a v případě Vaší pomoci (sdělení vlastních zkušeností) budeme na této stránce s firmou HUMANIC bojovat.
0/0
16.11.2003 22:36

Honza

humanic
Web sice nevím, ale našel jsem tohle:
 
Vážení spotřebitelé - čtěte varování před nákupem bot u firmy HUMANIC
Po zkušenostech s kvalitou obuvi prodávanou firmou HUMANIC jsem se rozhodl varovat spotřebitele. Nejenže kvalita obuvi je zjevně velmi špatná, nejhorší ze všeho je jednání firmy se zákazníkem v případě pokusu o reklamaci.
Předně chci upozornit, že jsem ještě nikdy boty nereklamoval. Průběh akcí a výsledky jsou shrnuty v následujících tabulkách a komentářích.
Datum Akce Výsledek 2.11.2002 Zakoupení dámských bot cena 2500,-   2.11.2002 Zakoupení dětských bot - 799,-   10.11.2002 Reklamace dámských bot Po 4 hodinách nošení - dvě závady (odlepená vnitřní výstelka boty a prasklé pérko u  podpatku) - při reklamaci obchod odmítl písemně zaznamenat žádost o vrácení peněz s příslibem, "že to vyřídí k naší spokojenosti" Chyba č. 1 16.11.2002 Výzva na vyřízení reklamace Provedena oprava - odmítnutí vrácení peněz. Sepsán protokol - nesouhlas s vyřízením reklamace, písemná žádost na vrácení peněz. 14.12.2002 Druhá výzva na vyřízení reklamace Opět nabídnuty opravené boty bez reakce na žádost. Místo toho vyjádření jakéhosi kvalitáře - že boty jsou opraveny dobře. Rezignovali jsme. Chyba č. 2 30.12.2002 Nepřevzetí reklamace dětských bot U dětských bot se po cca 14 pochodech do školy a zpět objevila stejná závada - odlepená vnitřní výstelka boty (ve velkém rozsahu). oty nebyly v prodejně převzaty s odůvodněním, že je špinavá podrážka. (Podrážka je členitá a určité drobné nečistoty tam byly, ale je obtížné je odstranit). Pokusili jsme se podrážku zakoupeným kartáčkem na WC v obchodním domě umýt a osušit papírovými kapesníky. Poté boty nebyly převzaty, jelikož podle vyjádření prodavačky byly vlhké. (Skutečně se při mytí dostala trocha vody i na s
0/0
16.11.2003 22:34

Kosťa

Pozitivní zkušenosti
Pozitivní zkušenosti mám zatím pouze s botami Prestige, jejichž výrobce - Svit-Zlín již zkrachoval.
0/0
16.11.2003 20:24

Kosťa

Mé negativní zkušenosti
Také jsem se rozhodl podělit o své negativní zkušenosti s výrobci bot. Winie-Sportovním botám této značky se po několika použitích odlepila podrážka a tkaničky se prořezaly skrz plastové kroužky kolem dírek v botách. Reklamace mi byla uznána podrážky přilepeny, ale proříznuté otvory zůstaly bez povšimnutí, při opakované reklamaci mi byly vráceny peníze. Jinak špatně odváděly pot a po cca hodině použití v tělocvičně se asi o jedno číslo roztáhly, takže mi byly velké. Pacific- Špatně odvádějí pot, po několika použitích se odlepila vnitřní vystélka při reklamaci mi bylo řečeno, že je to normální u této obuvi a ať si kopím novou vystélku a starou vyrvu a nebo starou přilepím. Starou jsem na doporučení přilepil Chemoprenem a po dalších asi 14 dnech používání se prodřela textilní vystélka na patě-jedná se o běžné opotřebení, boty můžu vyhodit a nebo dát spravit.
0/0
16.11.2003 20:22

martin špinka

kvalita bot humanic je horší než u vietnamských stánkařů
Dne 22.3.2003 jsem zakoupil boty v obchodě HUMANIC na Černém Mostě v Praze.Měl jsem je asi 60x na noze a jsou ve stavu tak akorát hodit do popelnice.Prošlapané,odřené a podrážka prasklá tak,že jsou nenositelné.Reklamace probíhala tak, že mi bylo sděleno "to je vada materiálu a asi dostanu boty nové". Boty jsem tedy nechal v prodejněa čekal na vyřízení reklamace.Po týdnu volám do prodejny a má žádost o reklamaci byla zamítnuta.Na dotaz proč mi bylo řečeno, že jsem měl přijít okamžitě jak se závada začala objevovat a ne až po třech měsících.Na otázku zda je normální, že boty vypadají takto po tak krátké době mi odpověď nebyla dána.Boty jsem si vzal a začal pátrat po internetové stránce a adrese firmy.Zatím ale neúspěšně.Pokud jí znate pošlete ji prosím na můj mail.Děkuji.Vím,že asi nemám šanci ve sporu uspět, asi jsem měl boty reklamovat okamžitě. To je možná pravda a já ani nemám čas tahat se po soudech a po zkušebnách, ale chci upozornit případné budoucí zákazníky Humanicu na nekvalitní obuv jejich prodejem. Už dřív jsem slíchal na tuto firmu jenom to, že jejich obuv stojí za h..... Já osobně boty kupuji jenom v obchodech kamenných ne u stánkařů.Ale pokud někdo řekne, že se mu boty od vietnamců po půl roce rozpadly,může jim poděkovat.Boty od Humanicu vydrží asi jeden měsíc pak je musíte okamžitě reklamovat a možná budete mít šanci s reklamací uspět.Boty od firmy HUMANIC si už nikdy nakoupím. Martin Špinka Prokopa Velikého 360 Kolín 3. e.mail martin.spinka@centrum.cz
0/0
7.9.2003 10:23

Lenka Krátká, Praha 3, Milešovská 11

Pozor na nekvalitní boty z Humanicu
Dne 19.4. 2003 jsem prodejně Humanic (areál Tesco Letňany, Praha)zakoupila boty své dceři. Během 4 dnů nošení bot do školy (žádný sport či hřiště) se vrchní materiál těchto bot začal olupovat-ve špičkách a pod kotníky). Ihned jsem reklamovala. Po reklamačním řízení jsem se dozvěděla, že se údajně nejedná o vadu materiálu, ale boty jsou okopané. Tento závěr je zjevně špatný. Na dotaz, od jakého výrobce boty jsou, jsem žádnou odpověď nedostala, takže jsem nabyla dojmu, že firma Humanic má zřejmě stejné zdroje jako vietnamští obchodníci a je velmi nesolidní. Ještě se obrátím na ČOI.
0/0
19.5.2003 10:54

Markéta

Bacha na Scholky!
Koupě kvalitní bot v lékárně mě zklamala. Boty s černou vložkou obarvují ponožky a firma Scholl to nebere za reklamaci!!!
0/0
9.5.2003 18:11

Jirka

Boty NPS
Zdravim,
mel bych dotaz. Koupil jsem si boty, ktere by meli byt pomerne kvalitni, jde o kozene NPS (3.300), nastupce znamych Gladiatoru, jenze po dvou dnech noseni zacaly proste vrzat. Da se reklamovat vrzajici bota?
Diky
Jirka
0/0
2.8.2002 11:16

Jitka

Re: Boty NPS

Ahoj Jirko, píšu z vlastní zkušenosti, mám sice steelky, ale stalo se  mi to samé..po pár dnech nošení mi začla vrzat podrážka na pravé botě...reklamovat to bohužel nejde;-( taky můj marný pokus...nosim je pořád, i když je to hroznej zvuk...ale věřim, že to časem přestane...nebo mi někdo poradí, co s tím...hodně štěstí!;-)

0/0
22.10.2007 11:14

Dominik

Re: Boty NPS

Nazdar...sice nic nevim o tom jak se zbavit vrzání, ale shánim enpéeska, a tak jsem se chtěl zaptat, kdes je koupil...díky

0/0
29.8.2008 15:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.