Diskuze

Hitparádu reklamací vedou boty

V celostátní síti poraden Sdružení obrany spotřebitelů řeší celá čtvrtina klientů problémy s botami. Pomyslnou hitparádu reklamací tedy vede obuv. „Na druhém místě jsou mobily a teprve na třetím jakékoliv oblečení,“ říká František Lobovský ze sdružení. Petr Brynda, jeho kolega z podobné organizace Spotřebitelský servis, to potvrzuje: „Jednoznačně nejproblematičtější jsou boty.“
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BuL!t

21. 6. 2008 15:21
HALO

:-©:-©:-©[>-][>-][>-](Y)(Y);-O;-O

0 0
možnosti

Boža

29. 4. 2008 15:48
Super boty

Olympikus má super boty , které nám roky vyhovovaly a najednou nejsou k sehnání, prý budou končit. Je to velká škoda, dejte prosím tip, kde se ještě dají sehnat. Jsou vysoce pohodlné , moderní a v dobré cenové relaci,:-(

0 0
možnosti

alexin

29. 8. 2008 14:43
Re: Super boty

Musim říct, že s touhle značkou mám jen hodně dobrý zkušenosti. Já i manžel aje máme už osm let a ty boty jsou netknutý. Bohužel už nemůžeme sehnat další. Škoda.

0 0
možnosti

cr

20. 12. 2007 17:42
Nekupujte boty ve velkých obchodech

Přátelé , tímto Vám doporučuji nekupovat obuv u velkých firem - jejich zaměstnanci se budou vždy chtít odvolat na svou nedostatečnou způsobilost ve vyřízení reklamace - mnohem lepší je navštívit malý kamenný krámek ,kde Vás obslouží přímo majitel , navíc vlastník opravny obuvi - jako například v Brně na Václavské . Jejich adresa je http://www.obuv-opravy.cz R^

0 0
možnosti

olympicus

26. 3. 2006 16:26
olympicus
Mám špatné zkušenosti s botami Olympicus - jsou to trekové boty, kloužou i po suchém povrchu. Reklamace neuznána - prý mohou klouzat po povrchu jako je led,... Ústní odůvodnění - také se kouká na to, zda se stejnou vadou přišlo více zákazníků. Pokud má někdo tyto naprosto nevyužitelné boty (a to i do města) - prosím, neházejte je do skříně a běžte reklamovat, třeba to uznají, když jich bude více. Obávám se, že spousta lidí na to kašle, když má vyhlídky, že s tím budou jen starosti. Štve mě to z principu. Díky
0 0
možnosti

Michal

3. 3. 2007 13:49
Re: olympicus

Mně boty Olympicus mnoho let (nejméně 10) vyhovují právě proto, že vůbec nekloužou, dokonce ani po namrzlém terénu, mramoru apod.

0 0
možnosti

tomas

30. 1. 2006 22:25
reklamace noveho auta Renault
Mate spatne zkusenosti s prodejci novych vozu pri reseni reklamace . piste na info.renault@email.cz podrobne info najdete na http://www.reklamace.prodejce.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.reklamace.prodejce.cz
0 0
možnosti

Dušková

28. 10. 2004 19:35
Vagabond
Stejně jako pan Miroslav Kryštof z Neratovic jsem si koupila mokasiny Vagabond. Podrážky na patách byly ošlapané už po 14-ti dnech a svršek natržený v místě všité gumy. Reklamaci v prodejně neuznali, protože mám do těch bot špatnou nohu,  vysoký nárt,  a ošlapaná podrážka je přece běžné mechanické opotřebení. Písemné vyjádření vlastním. Nyní, po 6 měsících, je v podrážce díra. Celkem jsem je měla na nohou párkrát - sice stály 2000,-, ale natržené moc parády nenadělaly. Asi aby dělaly čest značce.
0 0
možnosti

i

22. 3. 2004 15:55
bota
0 0
možnosti

opily_poslanec

26. 12. 2003 13:08
Nejen boty
Koupil jsem v Kauflandu strojek na stříhání vlasů Tesla a přišel jsem málem o skalp,protože ta věc vůbec nestříhala.Bohužel se opět potvrdila známá věc,že kvalita něco stojí.
0 0
možnosti

Vašek

25. 12. 2003 16:53
Gigasport jako Humanic
Mám stejné špatné zkušenosti s prodejnou Gigasportu na Zličíně. U basketbalové boty za 2.500,- se po měsící používání rolzlepila podrážka. Řeklo by se, banální a jasná závada. S tím mi i toto přijímali při reklamaci, ke všeobecnému překvapení však za týden jsem obdržel botu s dopisem, že se jedná o běžné opotřebení a reklamace se neuznává!
Naproti v Globusu mi nakonec obuvník vysvětlil, že u umělohmotných podr¨ážek je na zalepení potřeba vysokotlaký lis, který je však pouze na Černém mostě. Proto se soudruzi kapitalisti z Gigasportu ani nenamahali botu opravit u nich.
Záver: Navrch huj, vespod fuj. A jelikoz jsem potreboval obuv rychle, koupil jsem si jine a jinde. A oto zrejme takovym velkym ¨firmam jako je Humanic ci Gigasport jde. O zakaznika nikoliv.
0 0
možnosti

noname

4. 2. 2008 13:22
Re: Gigasport jako Humanic

blbečku kdybys je používal na to kčemu jsou urený tak se ti to nikdy nestane.je videt že jsi nekdo kdo botám nerozumí.to je to samé jako by si se sálovkama chodil venku

0 0
možnosti

Honza

16. 11. 2003 22:36
Humanic - dokončení
Shrnutí:
Firma nabízí možnost reklamovat v kterékoliv prodejně. Proto jsme u druhé reklamace navštívili jiné prodejní místo, vzhledem k lepší dostupnosti. Průběh byl ještě horší.
Podle stávajících zkušeností a postřehů nejsme jediní nespokojení zákazníci. Firma proto "svůj" problém řeší tzv. "interními předpisy" (na které se odvolávaly prodavačky ve slabších chvílích nelogických diskusí). Jejich podstatou je co nejvíce zkomplikovat a znepříjemnit zákazníkovi každou reklamaci a pohybovat se na hraně občanského zákoníku. V době, kdy si každá firma maximálně hledí zákazníka a dbá o svou pověst, je chování a nabídka kvality ve firmě HUMANIC naprosto katastrofální.
Vaše zkušenosti budou zařazeny na tuto stránku. Pište: mcerny@atlas.cz
Rozbor chyb:
Chyba č.1 Trvat na písemné formě všeho co člověk žádá. Zdůraznit, že se jedná o více vad a tudíž dle občanského zákoníku máte právo žádat vrácení peněz.