Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Paegas: Zlevníme volání z ciziny

Růžový svět pod velkým T má zákazníkům RadioMobilu přinést především větší komfort a výhodnější volání v zahraničí. S příchodem T-Mobile tak sice Paegas definitivně složí svá křídla do trezoru, ale nová identita má společnosti přitáhnout více výnosnějších firemních zákazníků. "Kromě většího komfortu volání v zemích, kde T-Mobile je, přinese jistě i zajímavé ceny," říká šéf marketingu v RadioMobilu Robert Chvátal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fredy

K čemu je potřeba shánět jiné nastavení pro roaming?
Proč si autor článku neověří základní fakta? Při roamingu není potřeba měnit žádné nastavení mobilu bez ohledu na to, jestli má člověk ET, PG nebo OS. Vše tam funguje stejně jako u nás.
0/0
14.4.2002 12:54

0/0
12.4.2002 22:49

laco

Chyba marketingu
Na co by se měli především zaměřit je kvalita signálu. Je otázka času než se kamarádi nakoupivší paegasy jednotně dohodnou na změně operátora. Tak je u tohoto operátora drží pouze nutnost kolektivní změny. Kdyby Ti mojí známí přede mnou ekoupili twist tak jsem jej nemusel kupovat ani já. Kašlu na známé nový přístroj bude mít nového operátora.
0/0
12.4.2002 8:25

Petr

Re: Chyba marketingu
...a koho to zajima, kup si treba telefonni budku..asi nevis, jak ma Eurotel optimalizovanou sit.. vse na ukor signalu na oko, na kvalitu se nehledi..
0/0
12.4.2002 11:30

laco

Re: Re: Chyba marketingu
To je možné s tím dosud nemám zkušenost. Ale já mám problém se signálem u Paegasu ať použiji Nokii nebo Ericsson a to je fakt, který mne jako uživatele štve.
0/0
12.4.2002 12:39

tomi

Re: Re: Chyba marketingu
Jezisku, copak to blekotate, troufam si rici, ze takovou vetu muze vypustit clovek, vyhybam se slovu hloupy, ktery o technologii vi asi tolik, jako ja o managementu. S pozdravem tomi, ET Praha. :-)
0/0
12.4.2002 20:22

laco

Re: Re: Re: Chyba marketingu
No vidíš, každý si pod pojmem marketing představujeme něco jiného. Já ho vnímám především jako průzkum trhu. A trh u paegasu trápí právě nedostupnost signálu. Tobě to možná vynahradí přiblblá reklama ale když budeš mobil využívat k hotline a nemáš na svojich cestách signál, je mne na hovno. Tobě ne Ty nosíš mobil především z frajeřiny.
0/0
15.4.2002 14:07

Pepe 5

Hodně štestí českým asociálům
Nic proti Eurotelu, ale vše proti lidem, kteří se dodnes balamutí jménem firmy, které ujel vlak již dávno. Proč spousta velkých firem po příchodu oskara začala měnit operátora? A ne vždy ke zmiňovanému Českému Mobilu. Dokud tady byl Eurotel a Radiomobil, tak se to zdálo zbytečné měnit, ale po příchodu třetího na trh lidi začali počítat a přestali být líní a převedli své služby k jiným. Viz firmy: Škoda-auto a Shell. A až zruší platby za příchozí roaming v zemích s T-mobile, tak tam přejdou i jiní. Eurotel by mohl být zase ten nedosažitelný pokud se spojí s Orange. Ale to hned tak nebude, nemluvě o tom, že NOKIA už také není to co bývala - bohužel.
0/0
12.4.2002 7:59

j.a.k.

Re: Hodně štestí českým asociálům
Tak trochu nechápu tu zmínku o NOKII, ale s Orange - toť pravda ... na Slovensku po vstupu Orange do Globtelu zavedli účtování po VTEŘINÁCH UŽ OD PRVNÍ VTEŘINY !!!!! (Doteď bylo účtování po minutách. ET Slovensko reagoval také změnou účtování - BTW nepřipomíná to tak trochu akci vjednomkuse vs víkend volá vs upravené volat se vyplatí?) Účtování od první vteřiny je jediná věc která tady chybí a byla by esem toho operátora kt. by ji zavedl, ale pochybuju ze by si to v ČR někdo lajsnul. A vůbec já jsem Eurotelák a vůbec mi nechybí praskání při hovoru a lupance uši trhající, ale ví někdo kdy ET spadla síť a nebo jí nefungovaly záložní zdroje? Já si pamatuju jedinou akci a to ForArch v roce cca ?1995, ?1996 kdy se "mobily z Čech sjely na Strahově" a síť se rozložila. Tehdy půl dne nešla Praha a Střední Čechy a další 3 dny s tim ještě bojovali.
0/0
13.4.2002 0:33

uf

Nam,
kteri nepouzivame sluzby nacistickych firem, je to jedno.
0/0
12.4.2002 7:49

Kodl

Re: Nam,
Jsi hnup.
0/0
12.4.2002 10:00

nnn@nnn.com

Re: Nam,
tvá inteligence se limitně blíží k MÍNUS nekonečnu!
0/0
12.4.2002 18:31

tomi

Re: Re: Nam,
Jojojo lim(jeho IQ) = -oo :-) mozna by pomohlo, parkrate ho zderivovat a clovek by se mozna divil, co z neho zustane :-)
0/0
12.4.2002 20:28

tomi

Re: Re: Nam,
..samozrejme, derivujeme dle IQ!
0/0
12.4.2002 20:30

Katoda

Před jejich signálem se lehce schováte:-)
Nevím jak chcou lákat především firemní zákazníky, když nejsou schopni zajistit kvalitní signál. Příkaldem může být například areál výzkumných ústavů v Řeži u Prahy, kde je potenciálně více než tisícovka zákazníků, pro které je spojení pomocí GSM poměrně dost důležité ať již sou na pracovišti nebo se z cest potřebují s pracovištěm spojit. Radiomobil však ani po několika letech není schopen zajistit kvalitní pokrytí areálu signálem. Najdete jej všude po okolních polích a lesích, ale tam kde jsou lidé ne. Proto naprostá většina lidí přešla k Eurotelu, protože ten s tím žádný problém nemá.
0/0
12.4.2002 7:04

Karla

:-(
Ha,ha,ha- je to jako po převzetí Kabel plusu UPC. Tedy . kolikrát volám do ciziny a kolikrát doma. A to těm co volajíá do ciziny mám přispívat. Vždyť je to blbost. Kdyby to bylo naoopak snad, ale takhle - už jsem změnila.
0/0
12.4.2002 2:39

halo

Re: :-(
Nezbyva, bohuzel, nez souhlasit.
0/0
12.4.2002 9:42

Vašek

Re: :-(
Ale o tom přece byla ta zpráva - že chtějí přetáhnout velké zákazníky, tedy lidi, kteří hodně volají a cestují. A ti potřebují volat do ciziny i z ciziny domů. A právě těmto lidem se zlevní hovory. Že to není váš případ přece neznamená, že je to na nic!
0/0
13.4.2002 13:31

Vojtěch Cham

Re: Re: :-(
Karla přeci netvrdí, že je to na nic ... říká, že pro ní je to na nic. A takových bude víc. Ve skutečnosti změna identity znamená především komplikace pro lokální marketing. Aplikují se celosvětové strategie, reklamní kampaně, atd... takže já jedinou pozitivní změnu vidím v tom, že již se na nás nebudou z bilbordů a televize usmívat přiblblý mladíci zvoucí na další úlet a dívčiny přestanou vykopávat nohama.
0/0
13.4.2002 16:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.