Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vagonka bojuje o dodávku pro Itálii

Český výrobce železničních vozů ČKD Vagonka postoupil do finále tendru na dodávku souprav pro italské dráhy. Pokud porazí další čtyři světové konkurenty, koupí od něj společnost Ferroviaria Nord Milano třicet až padesát pětivozových souprav. Jejich cena se má pohybovat kolem dvou set milionů korun za vlak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Síťa

Já si myslím, že největší zlo jsou kamiony. Vždyť 1 kamion poškodí silnici stejně jako 16 000 osobních automobilů!
0/0
24.4.2002 21:43

Ivánek

Re:
No a stojí snad dálniční známka pro troskovité LIAZky 800x16000 dukátů? To by asi E55 mohli zavřít a černí spoluobčané by přišli o značné příjmy
0/0
24.4.2002 21:49

cipro

Bee
Ale stejne bylo dneska nejlepsi, jak jsem rano jel s Chuchem v kupe v Bee a on ten dobytek poustel jeden dazdnik za druhym a za chvilku tam byl smrad jak v riti, jeste ze pruvodci prisel hned na zacatku, pak by asi zdechl!
0/0
24.4.2002 21:31

Funaki

Pokracujeme
Tak panove pokracujme v te stupidni debate
0/0
24.4.2002 21:27

cipro

jedna moje kamaradka nazvala tuto "moderni" jednotku patrovou priserou a docela s ni souhlasim!!Ale jeste jsem tou troskou nejel - treba to neni takovy vytrasadlo jako to dnesni BDs na osobaku z Pardubic
0/0
24.4.2002 21:22

olaf

Re:Cipro
Omlouvám se za zkomolení vašeho jména v předchozím příspěvku..Jinak jste krásně zahrál.Klidně přijedte k nám,tam by jste udelal určitě kariéru.Takový obětavý přístup oni potřebují.A můžete jet do prahy klidně 471..
0/0
24.4.2002 21:14

Labant

ne jenom jsem dostal chut na jabko a tak jsem byl na nadru zdiagnostikovat jestli tam neni nejakej Es s jabkama
0/0
24.4.2002 21:13

Funaki

Labant
Tak uz se nam dlouho neozval Labant. Snad si nesel Labante na zachod s typovym vykresem modernizovane 451?
0/0
24.4.2002 21:10

olaf

Re:Funaki
Tomu se nebraním,kkkonti podbijeníje dobré,i když Vámi zmiňovaná podbíječka není český produkt..Ale Veškerou práci těchto strojů zničí staré podbíječky řady 451...
0/0
24.4.2002 21:09

olaf

Re:Cipouš
Nač ta silná slova.Vy rozhodně nebydlíte vedle Vámi vybájené silnice E55,kde kromě spousty přetížených kamionů včetně muzejních LIAZek,které produkují více smradu jak uhelné elektrárny a nejmenovaný p.Čůňo se vyskytuje mnoho tmavších elementů a cizích segmentů.Ty rozhodně nereprezentují naší zemi lépe než 471.
0/0
24.4.2002 21:06

cipro

Re: Re:Cipouš
Pane Olafe vy snad mate neco proti nasim tmavsim spoluobcanum.Ja dneska opet udelal dobry skutek a vlidne jsem odpvedel tomu obstaroznimu romskemu panovi na stare ubytovne,zda je jiz otevreno v kantyne -"Ano"
0/0
24.4.2002 21:10

Funaki

Tratove stroje
Musim komentovat Olafovu reakci na tratove stroje. Kazda trat, i ta po ktere jezdi ty nejlepsi vozidla se musi obcas procistit a take samozdrejme podbit - nejlepe 09 CSM s kontnualnim pojezdem od Plasser and Theurer.
0/0
24.4.2002 21:02

Funaki

0/0
24.4.2002 20:59

olaf

oprava komentare p.Cipra
Pane cipro,zrejme jste se preklikl a chtel napsat Nazdar s drahou,ale to obcas stava i ve vyssich kruzich..
0/0
24.4.2002 20:58

cipro

Re: oprava komentare p.Cipra
Ja jsem se kurva rozhodne nepreklikl.Nasrat s tou zkurvenou zeleznici.AT ZIJE E55
0/0
24.4.2002 21:01

olaf

traťove stroje..
Tratove stroje maji budoucnost pouze v pripade provozu tech barabizen 451,ktera udelaji z precizne udelanych trati pole,na kterych clovek aby se ukkokktal...
0/0
24.4.2002 20:56

cipro

nasrat s drahou
0/0
24.4.2002 20:54

cipro

nazdar
nazdar
0/0
24.4.2002 20:54

cipro

nazdar
nazdar
0/0
24.4.2002 20:54

Funaki

471 do srotu a porna s nema
Vse pujde na konec do srotu. Daleko vetsi budoucnost maji tratove stroje - treba cisticky sterkoveho loze.
0/0
24.4.2002 20:53

olaf

Já myslím,že za ty trosky by jako za muzeální vozidla platili na zapadě zlotem...
0/0
24.4.2002 20:49

Labant

Ja je nenecham zemrit a vsechny je svou modernizaci zachranim a do srotu pujdou 471.Hlinik ma vyssi vykupni cenu!!!!
0/0
24.4.2002 20:48

olaf

Do konce roku se třinácti jednotkami a nikdy jinak.
Ale vše je díky tomu,že silničáři si nakoupí drahá vozidla a nikoho se neptají...zatím co na železnici se nahlíží stále mezi prsty..a investicim do ní se vyhýbáme..
0/0
24.4.2002 20:48

Uve

Re: Do konce roku se třinácti jednotkami a nikdy jinak.
To je naprosta pravda, protoze nikdo se nediva na to, kolik se da penez za silnice a dalnice, opravy i vystavby, zatimco vsichni poukazuji na ztratu Ceskych drah.
0/0
24.4.2002 20:52

Funaki

Re Olaf 451
Budme konkretni Olafe. Jednotky 451 nezachrani pred autogenem uz ani Labant.
0/0
24.4.2002 20:44

Funaki

Musi to vyjit, aby se ukazalo, ze Ceska produkce za neco stoji.
0/0
24.4.2002 20:42

olaf

Budoucnost patří Aluminiu..
Je jasné,že Vagonka má velkou přednost před konkurencí díky cenně a ani za nabízené soupravy se stydět rozhodně nemusí.Je jen škoda,že se nenakoupí více jednotek pro český trh,protože dožívající jednotky 451 nezachrání před autogenem snad už ani možná modernizace.Jen tak dál...
0/0
24.4.2002 20:36

Uve

JEstli se jim to povede, tak sou to frajeri
Bylo by to fakt skvele, krasne. Ale chtel bych se zeptat, komu vlastne Vagonka Vitkovice patri, krome toho, ze CKD?
0/0
24.4.2002 20:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.