Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákaz propagace tabáku zatím nehrozí

Senátní změny ani původní poslanecký návrh změny zákona o tabákové reklamě napodruhé neprošly sněmovnou. K prakticky úplnému zákazu reklamy na tabák tak zatím nedojde. Navrhovatel - lidovec Josef Janeček - se prý pokusí zákon do jednání prosadit znovu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr

Máme chromý děti!
Podle mínění těch senilních starců ze zcela zbytného úřadu, naše děti neujdou více něž 200 m od školy?! Co je tohle za blábol! Asi soudí podle sebe, neb toto je pro ně asi maximální hranice, jež si dovedou představit ujít pešky resp. kam ze svého úřadu dohlédnou.
0/0
24.5.2002 18:11

petr

0/0
24.5.2002 18:07

anička

už se bojím
Tak jsem se dočetla, že když budu kouřit, tak budu mít horší kvalitu spermatu a ještě mi možná nestoupne.
0/0
24.5.2002 15:58

Dennis

A hulej a hulej a smrdej a smrdej... maj hnusnej ksicht, zluty zuby, jsou impotentni, zensky maj debilni deti, hulej i nad kocarkem... A ten bordel, co kolem nich lita, vajgly, krabicky, clovek jde po ulici, slape v tom, pred nim si zapali kurak a omezi jeho svobodu, zcela suverenne. Proste tffuujjj, ALE neni nad vonavou fajfku nacpanou tabakem, to je jiny zradlo oproti tem hnusnejm smradlavejm bylejm tyckam, co trcej tem osklivejm individuim z huby a z nich se coudi, FFFUUUUJJJJ. JINDE JSOU LIDI TOLERANTNEJSI !!!!!
0/0
24.5.2002 15:03

Gudethep

Havana
Kdepak, nejlepší pokouřeníčko jsou pravé kubánské doutníky
Mňam.
0/0
24.5.2002 15:06

Miky

Re: pěkné
velice pěkně popsaná realita )))) to se zase ozve potrefených hus
0/0
24.5.2002 15:08

Peťa

:-/
Jako že se mi hrubá slova většinou příčí: SVINĚ!!!!  Kdybych teď měl k dispozici tlačítko "zrušit senát", tak neváhám ani zlomek vteřiny. Hlavně že dál půjdou peníze za zničené zdraví lidí do státní (a možná i jiné) kasy. A taky bych chtěl tlačítko "zrušit ODS", protože jakmile je libovolný rozumný návrh, tak to s prominutím pos***. Snad i ti komunisti byli tentokrát rozumnější  (aspoň se nepíše o tom,že by hlasovali taky proti). A to ODS teď před volbami podporuje nejvíce lidí...
0/0
24.5.2002 15:00

Gudethep

Re: :-/
Kuřáci si ničí zdraví sami a dobrovolně, tak to je jejich problém, ne? Co se o to staráš?
0/0
24.5.2002 15:07

Peťa

Re: Re: :-/
Jednak znám dost těch, kteří si ničí zdraví sami nedobrovolně - nemůžou přestat, a jednak znám plno těch, kterým je ničeno zdraví nedobrovolně. Kromě toho mne štve X jiných věcí. Např. to, že na tenhle humus doplácí všichni ve zdravotním pojištění (není pravda, že by peníze z cigaret šly na zdravotnictví, ty jdou do státní kasy. Zdravotnictví na to jenom  doplácí). Nebo taky to, že někdo s morálkou výrobce cigaret hrabajícího peníze na zdraví a závislosti jiných může být považován za počestného občana. atd. atd.
0/0
24.5.2002 15:37

petr

Re: :-/
Jak Tě tak Péťo sleduji, nejlíp uděláš, použiješ-li tlačitko "Zrušit sebe".
0/0
24.5.2002 18:14

Ivo

Čas hraje pro zákaz
Tento vývoj se dal čekat. Tabáková (i reklamní) lobby patří k nejsilnějším. Z dlouhodobějšího pohledu ovšem obě tahají za kratší provaz. Svoje vily si ale jejich lídři jistě stihnou dostavět. Úsilí o omezení kuřáctví bych nevedl ani (přílišným) zdražováním cigaret, ani zákazy kouření skoro všude, ani přehnaným strašením nemocemi, ale právě zákazem reklamy.
0/0
24.5.2002 14:59

petr

Re: Čas hraje pro zákaz
Za bolševika byla tabáková reklama v rozsahu tak +,- 0%. Aspoň si nepamatuji, že by Pan Vajíčko uváděl nějakého švarného svazáka či soudruha jak si pochutnává na senu zn. Clea či BT. Billbordy nebyly a v v těch pár časopisech , co vycházely byl maximálně tak Autobazar Klenoty. Noviny neměly reklamu žádnou. Přesto se kouřilo podstaně více než nyní po 12 letech intenzivní reklamní masáže! Takže, vážený pane. Obávám se, že problém omezení kouření bude zcela jinde než v reklamě! Jen tím docílíte zvýšení zisku tabákových firem, protože reklamní náklady u nich nejsou zanedbatelné.
0/0
24.5.2002 18:24

PIp

Re: Re: Čas hraje pro zákaz
Opravdu nvím, kde berete své údaje. V televizi nikdy reklama neběžela, neběží a ani snad běžet nebude. A co se týká počtu kuřáků (hlavně náctiletých) je nárust evidentní!!!
0/0
25.5.2002 0:40

petr

Re: Re: Re: Čas hraje pro zákaz
Stačí nalistovat Statistickou ročenku např. za r. 2000. Podle tohoto zdroje není pravda, že stoupá počet kuřáků. Naopak poslední roky klesá. Máte-li zdroje jiné a s jinými údaji, napište to pí Bohatové, ať si v tom z našich daní udržovaném úřadě udělá pořádek.
0/0
26.5.2002 12:04

Jan Rejze

Re: Čas hraje pro zákaz
Ale proti Telekomunisticky lobby je to stejne slabej vodvar ! Stejne nechapu, proc si Telekom cpe vsude svoji reklamu, kdyz je monopolnim dodavatelem ;-) To samy jako s energetikou ;-)
0/0
24.5.2002 18:52

cdome

Zákaz moc neřeší
Tak abych řekl pravdu, mám pocit, že těch 30% je dost nadnesených... Co se týče dospělých, tak pro ně reklama není nějak významným impulsem aby kouřili. Maximálně, jak je to i u jiné reklamy, je "upozorní" že jsou i jiné značky a že by to mohli zkusit.
A u těch mladších má podle mě daleko větší vliv rodina a okolí. Nemyslím ani tak rodinu, která by dělala/nedělala osvětu, ale rodinu, kde někdo už kouří. To potom vnímá dítě jako nic nenormálního a pro dospívajícího člověka je to jenom příležitost jak lehce přijít k cigaretě na vyzkoušení.
Když jsme toto téma jednou se známými probírali (proč jsme začali kouřit), v drtivé většině případů za tím stál nějaký vrstevník z okolí (každý jsme odjinud), který dokázal dokázat, že kouření je frajeřina, že je to in. Kouření prostě pořád kolem nás existuje a tím že se zakáže reklama se toho moc nevyřeší.
Netvrdím, že ten zákon je dobrý nebo že je špatný, ale osobně bych se zaměřil úplně jinam, alespoň pokud by mi šlo o lepší statistiky v počtu kuřáků... Fakt ale je, že nic nejde udělat ze dne na den a možná, že tento zákaz je dobrým začátkem. Co se týče mě, tak třeba zdražení o dejme tomu 300-500% by mě asi hodně.... Ale zase se tak nějak snažím chovat rozumně a cigaretku si dám někde v hospodě a ne na ulici, což by mohl být taky dobrý směr - snížilo by se množství "bordelu" na zemi a děti+dospívající by to nebrali jako stoprocentní samozřejmost. Nejde mi o nějaké tvrdé omezování a vyhánění kuřáků, ale zkuste si někdy představit, jak by to vypadalo někdy kolem 14-15 hodiny na ulicích, kdyby měl každý místo cigarety lahváče nebo flašku něčeho tvrdšího...
0/0
24.5.2002 14:02

Ivo

Podmět k volbám
Tabáková lobby ve sněmovně zaspala, ale dostala čas na senát. Peníze jsou moc a o to jde. Dobrou volbu ve volbách, ale vše asi zůstane při starém. Člověk by si myslel, že takovýto zákon není politický a může projít celým politickým spektrem, ne politici si své děti ochrání a ten zbytek je s cigaretou bude volit dál. Bude problém se zdravotnictvím (pro nás, ne pro ně), ale tabákové peníze půjdou dál na přislušné účty. Zlegalizujeme lehké drogy, pak též budou mít nárok na reklamu, je to zboží jako zboží. Alkohol musíme též propagovat, neboť jsme Češi a bez piva nemůžeme ani do Evropy atd. Naše politika je opravdu věc veřejná a pro občana.
0/0
24.5.2002 13:52

Gudethep

Re: Podmět k volbám
Politici si své děti ochrání?! A oni mají k ochraně svých dětí víc možností než Vy neco co? Ochraňte si své děti taky, když Vám na nich záleží!
A proč Vám vadí, že někdo pije pivo?!
0/0
24.5.2002 14:06

jan

lobby zapracovala
co by chudáci neudělali pro pokouřeníčko zadara
0/0
24.5.2002 13:19

Hasi

Důsledky
Tento čistě populistický krok nebude mít za následek nic z těch pozitivností, které jste vyjmenovali. Pořád budou nekuřácké restaurace krachovat, pořád budou kuřáci smrdět nekuřákům. Zato to pocítí reklamní trh a s ním i například vydavatelství časopisů, které na tom už dnes nejsou moc fajn. Enge asi taky bude muset přesedlat. Jsem moc zvědav kde lidovci chtějí sehnat všechny peníze, které díky reklamě na tabákové produkty získali. Připadá mi to stejně alibistické, jako když sám sobě slibuju, že tahle cigareta je poslední. NENÍ TO PRAVDA.
0/0
29.4.2002 9:37

Lubos

Na co asi reklama je?
Autor clanku doslova place nad tim, ze sportovni a kulturni akce nebudou mit sponzory. Me ale prijde spojovani reklamy na cigarety se sportovnim utkanim doslova hnusne. Obrovsky bilboard s reklamou na cigarety nad fotbalovym hristem muze povolit akorat manazer barbar, ktery se snazi vydelat co nejvetsi penize jak na fotbale tak na reklame a vubec fotbalu nerozumi a ani ho trosku nezajima. Plne souhlasim se zakazem. Mam nekolik kamaradu a kolegu, kteri se snazi odnaucit zlemu navyku na koureni a mnohym to opravdu nejde, protoze jsou jednoduse zavisli. Pokud to pomuze 30 % skolaku v jejich rozhodnuti, zda se ukazat jako frajer s cigaretou v ustech nebo jako dobry sportovec, budu velmi potesen. Myslim,ze kazdy z nas by byl pro zakazani reklamy, kdyby zjistil, ze jeho dite se rozhodlo pro koureni kvuli tomu, ze na bilboardu pred skolou je "drsny chlap" s cigaretou v ruce.
0/0
28.4.2002 11:42

Rasputin

Robosovi:
V podstate mas sice pravdu, ale pletes se v jedne veci. Nikdo se zcela zjevne nechysta zakazovat koureni. To by taky byla nejvetsi pitomost s nasledky, ktere jsi celkem presne popsal. Smyslem je omezit ucelne smerovany tlak medii na potencialni nove zakazniky. A ten existuje. Nebo chces tvrdit, ze ne? Mam dvanactileteho kluka a zurim z kazde reklamy na cigarety, ktera se ho snazi presvedcit "jak chutna Amerika", jakou znacku musi kourit, aby byl clenem opravdu dobre party, jake prirodni krasy si ma podvedome spojit s nejpopularnejsi znackou cigaret na svete atd. atd. atd. atd. atd. Ja verim, ze dospeleho cloveka at uz kuraka ci nekuraka reklama vetsinou neovlivni zasadnim zpusobem ANO/NE, ale deti jsou pro media ten nejvdecnejsi material (prikladu snad znas dost sam...). Ja nejsem pro zakaz koureni. Jsem dokonce pro legalizaci marihuany a jejich derivatu. Pro dekriminalizaci drzeni jakekoliv navykove latky PRO VLASTNI POTREBU a hlavne pro co nejprisnejsi postihy distributoru tzv. tvrdych drog. Jsem pro absolutni svobodu jednotlivce, az potud, dokud vyraznym zpusobem neomezi prava ostatnich. Zakazem koureni urcite utrpi nekolik oblasti ekonomiky, ale prospeje ve svem dusledku vsem lidem. I tem, kteri to jeste zatim tak neciti. A jde tu predevsim o deti. Nehledal bych v tom politiku. Ekonomicke dusledky at vyresi stat. Jsem ochoten ozelet nove stihacky pro nasi armadu jako kompenzaci pro stat za usle zisky ze spotrebni dane a dane z prijmu tabakovych koncernu.  
0/0
27.4.2002 11:19

Vit Svarc

www.nekurak.cz
Je to dobre, ze takovy zakon byl schvalen, doufam ze senat a prezident (tipnul bych si ze jak je furt nachcipanej ma taky z toho svyho koureni) budou stejne rozumni. To je nejaka bilbordova agentura (ktera se snazi ridice rozptylit od rizeni) prijde o par tisic Kc me zase tak nezajima, horsi je to kdyz mi nejakej blb kouri pod nos. Ted jeste k tematu koureni, nevim to jiste, ale na zastavkach se jiz kourit nesmi, je to pravda? A zakazal bych to i na jinych mistech, treba na ulicich ve meste, melo by byt prece normalni ze nekurak ma pravo nebyt nikde ohrozovan kurakem. Tot asi vse...
0/0
27.4.2002 1:46

Marek

Ti poslanci měli snad zatmění mozku! Bolševici hnusní, jsou schopní bojovat proti svobodě jen za účelem snížení spotřeby cigaret...
0/0
27.4.2002 1:03

Robos

Cena za luxus
Tak. Moje drahá socialistická vlast dokázala za 13 let své existence vyšroubohat cenu Cohib z nějakých 40 Kčs na dnešních 700 Kč a po dalším zdražení (formou nových daní) prý na více než 1000 Kč. No, naši páni posranci mohou mít jistotu, že průměrný občan z nich raka nedostane. Jediný efekt to bude mít jen v tom, že více a více lidí začne kouřit větší a větší shity (možná se znovuobjeví Domovina známá z II. sv. války), bude se více a více pašovat a místo daní, sponzoringu a reklamy bude mít víc peněz mafie a podplacení úředníci. Recept prohibice nefungoval ve 30.letech na alkohol a nebude fungovat v 2010. letech na tabák. Podobně jako tehdy zabíjel nekvalitní alkohol více lidí, bude více lidí umírat na všelijaké sračky, které v levném "tabáku" budou namíchané. No nic, odskáče to právě mládež, co je zakazované je populární a jsem si jistý, že právě oni se stanou oběťmi levného šmejdu. Jednoduše se ukazuje, že propaganda proti kouření po dobrém nezabrala a teď přichází na řadu zákazy s bláhovou iluzí, že to bude lepší. Jak SOCIALISTICKÉ a LIDOVECKÉ...
0/0
26.4.2002 20:45

yyyy

Re: Cena za luxus
Od blba tvého ražení bych ani jiný názor nečekal.
0/0
27.4.2002 0:25

Robos

Re: Re: Cena za luxus
Brilantní, vyčerpávající reakce. (Její vymyšlení  tě bezpochyby muselo značně vyčerpat.)
0/0
27.4.2002 0:34

Lubos

Re: Re: Re: Cena za luxus
Robos: jsi idiot
0/0
28.4.2002 11:46

Marek

Re: Cena za luxus
Naprosto souhlasim!
0/0
27.4.2002 1:01

david

Re: Cena za luxus
pokud vim, tak cigarety nikdo nezakazuje, pouze na me nezude z kazdeho plakatu koukat radobydrsnak, ci superzena se zvarem v drzce. jinak se podivejme na F1, kde cigaretovy sponzoring uspesne mizi.
0/0
24.5.2002 13:37

od nekuraka

Re: Cena za luxus
Naprosto presne. Socialisticti pohrobci znovu ukazali, ze Cesi nestoji o nic jineho, nez byt za rucicku vodeni k lepsim a zdravejsim zitrkum. K tomu maji pomoci zakazy a prikazy. Dnes to jsou cigarety, zitra rychla auta, pozitri treba vsechny auta .... nechte kurakum uzivat jejich svobody a teste se z jejich dani. Plati jich vic nez dost. Uz se tesim, az me internetobijci osoci, ze jsem hyena (popripade idiot ci podobna kategorie). Panove (a damy), nevidite si na spicku nosu, stejne jako lidovecti poslanci, kteri tenhleten blud protahli snemovnou. Nepritomnym poslancum, kteri zpusobili prijeti tohoto implantatu lidske blbosti, patri nakopat zadky.
0/0
24.5.2002 14:47

sco

Re: Cena za luxus
A neni skoro jedno, jestli lidi umiraj na kvalitu nebo na shity? Kdo chce zhebnout, cestu si dycky najde... tak good luck pri hledani neceho levneho a zaroven bajecneho, po cem zhebnes :-) 
(nic ve zlym)
0/0
24.5.2002 15:14

Michal

PEKNA PITOMOST
To by me zajimalo, co se tim zmeni, jedine kvuli tomu bude mit sport a kultura mene penez. K nicemu dobremu to nebude.
0/0
26.4.2002 19:36

Frantisek

Male "bezvyznamne" plus ...
Konecne se nasim panum poslancum rozsvitilo. Tedy alespon castecne. Jeste udelat neco malo se svobodu slova potlacujicim zakonem o propagaci drog a budu mit pocit, ze ziju ve state se zdrave uvazujici vladou. Jsem vyleceny kurak a zakon o omezeni verejne reklamy na latky zpusobujici zavislost, na necem tak nesmyslnem jako jsou cigarety, vitam. Dekuji. Jen tak dal. S rozumem...
0/0
26.4.2002 18:22

Daniel

Dostavaji poslanci pred volbami konecne rozum?
Diky, diky a jeste jednou diky, lidovci u mne stoupli (o neco malo) . Reklama na koureni je velke svinstvo a nemela byt nikdy povolena. Kdykoliv vidim obrazky zdravych mladych lidi s cigaretami v rukou a ctu priblble slogany typu "tvoje parta - tvoje Petra", otevira se mi kudla v kapse. K panum poslancum z ODS jen dotaz: pro koho myslite, ze je primarne urcena reklama, ve ktere je zobrazen kovboj na koni a vedle krabicka Marlborek?  Budte si sakra jisti, ze to na pubertaky zabira. Ale u strany, ktera podporuje zlodeje a tunelare, mne uz opravdu nic neprekvapuje .
0/0
26.4.2002 18:20

pankreas

jenomze
se rozlucte s drtivou vetsinou (nejen) kulturnich casopisu, ktere zakaz tabakove reklamy proste neustoji. O sponzorovanych akcich nemluve.
0/0
26.4.2002 18:16

frista

Re: jenomze
Hloupost, reklama na cigarety sice nějakej ten meloun přinesla, ale bez ní se časopisy nepoloží.
Jinak: díky a sláva za konečně aspoň nějaký zákon. Teď ještě zakázaz kouření na veřejných prostranstvích. Kdo to má pořád čuchat?
Alkohol je trochu něco jiného, už to tu někdo psal: pitím alkoholu ovlivňuje každý jen sebe, zatímco kouřením všechny okolo. Ale proti omezení nebo zakázání reklamy na alkohol bych nic neměl, nevím, proč by někdo měl mít pocit, že pití piva je báječná věc. (I když pivo piju rád, ale ty rána potom :)))
0/0
26.4.2002 18:55

krak

Re: Re: jenomze
Jo a ještě zakázat reklamu na auta, kdo to má pořád čuchat!
0/0
27.4.2002 1:25

Jan Rejze

Re: Re: Re: jenomze
A kdo má čuchat nemytý důchodce v MHD ?! Zakázat !
0/0
24.5.2002 18:58

TT

Skvělé
Mam takovy sen. Jit s kamaradama do hospody, popit, pokecat, prijit v naladicce vecer domu, a nemuset hazet vsechny veci do spinaveho pradla, popripade je veset na balkon, abych se zbavil nikotinu, co je v hadrech nasakly. Tento zakon mi ten sen aspon trochu priblizil. Diky panum poslancum.-presneji tem 64.
0/0
26.4.2002 18:03

VASIK

koureni bude pomalu ale jiste jednou konec
Zdar vsichni, prave studuji na univerzite v Belgii a tady se muze kourit i ve tridach! Jsou to oslove (nebezpecne plemeno) a muzu vam rict, ze jak jsem pravne zalozen, kdyz jsem byl postaven pred otazku, vzdelani nebo zdravi a pravni cesta ji nepomohla vyresit, mel jsem chut vzit pravo do svych rukou. Jsem jen rad, ze jsme uz daleko dal i v tehle oblasti, nez tady, v nekterych perverznich a degenerovanych castech zapadni Evropy! Ted zvysit cenu tabaku, zakazat ho tam, kde bude skodit nekomu jinemu nez kurakovi - nebo vyuzit proti kurakum ustanoveni trestniho zakona o nutne obrane a bude to zase krok napred. Jednou to k tomu dospeje, tim jsem si jist jak malocim jinym. Jako zruseni nevolnictvi, zruseni diskriminace cernych a bilych... pokrok se nezastavi a zdravi si lide budou vazit cim dal tim vic.
0/0
26.4.2002 17:07

xxl

Re: koureni bude pomalu ale jiste jednou konec
Vasiku, mam jeden dotaz - pijes alkohol? Kdyz jo, jak by ses dival na to, ze ti v ramci prevence zakazali reklamu na jakykoliv alkohol? Co kdyz ti v budoucnu zakazou pod zaminkou ochrany tveho zdravi divat se na fotbal, abys nedostal infarkt?
0/0
26.4.2002 17:12

Igorek

Re: Re: koureni bude pomalu ale jiste jednou konec
Konečně rozumná řeč...
0/0
26.4.2002 17:16

VASIK

Re: Re: koureni bude pomalu ale jiste jednou konec
xxl, alkohol piji, prilezitostne. Koureni a alkohol jsou trochu jine veci. O fotbalu nemluve. Nabadani ke sportu ma dle me efekt opacny - dobry.  (i kdyz jak se rika - sportem ku trvale invalidite, a nebo pokud vidim radeni kzv. fanousku - taky se da o tom polemizovat)
Osobne nevidim reseni problemu v zakazovani reklamy. Je to dle me spis doplnkovy prostredek - je pry empiricky prokazano (a ja myslim, ze je to tak i je), ze kdyz je vsude reklama na tabak, lide, hlavne mladi, to budou brat jako neco normalniho (koureni) - a to podvedome. Pritom je to neco perverzniho, nenormalniho, skodliveho. Co se tyce rozdilu s alkoholem - jeden priklad - tim ze pijes pivko v hospode nekazis zdravi ostatnim co tam sedi. Tim ze pijes, nenutis je pit taky. U tabaku je to jinak.
Zakaz reklamy na tabak moc neresi, ale jsem za ni rad. Clanek jsem napsal, abych ventiloval moji uzce protitabakove presvedceni. Nejucinejsi je podle me vzdelani, prevence a hlavne zvyseni cen!!!!!
0/0
26.4.2002 17:26

nekurak

Re: Re: koureni bude pomalu ale jiste jednou konec
Drobny rozdil, kdyz jsem nucen sedet vedle pijavky, alkohol s nim pasivne nepiji. Zatimco kourici pitomec mi kazi plice svou vlastni zavislosti.
0/0
26.4.2002 17:57

Viktor

Agentury se napakuji
Vzhledem k te dvoulete lhute na jiz sjednanou reklamu, budou mit v pristich dnech reklamni agentury zrejme nebyvaly narust zakazek, no a po dvou letech si tabakovy promysl svou silnou lobby prosadi dalsi novelu zakona.
0/0
26.4.2002 16:35

Radim

Jeste neco
Byl bych rad, kdyby se podarilo prosadit: 1) Zakaz koureni na verejnych prostranstvich (zastavky apod.) - vymezit kurakum prostory ke koureni. Kdo furt cuchat ten smrad ? Snizi se tak i vydeje na zdravotnictvi, protoze 1 kurak ohrozuje na zastavce rekneme 20 nekuraku (vcetne deti). 2) Za odhozene odpadky - verejne prospesne prace (ne pokuty, jimi se nic nevyresi)
0/0
26.4.2002 16:26

Peťa

Huráááááá :-))))
No já snad budu volit ty lidovce  ... Jestli ještě vykopnou nějaké kalousky... Ale tímhle vážně zabodovali!!!
0/0
26.4.2002 15:47

Jirka

je to dobre
No jestli to projde, tak to bude po case zase jeden velmi rozumny zakon. Vzdyt my vsichni z dani platime tak starsne vysoke castky za leceni kuraku, ze budu moc rad kdyz ty kuraky nebude tolik reklamy ponoukat - bude nas to min stat.
0/0
26.4.2002 15:23

wewerka

Re: je to dobre
z každé krabičky cigaret má stát více než 20 Kč na daních.Tím, že nekouříš, okrádáš stát na daních .(to neber vážně)
0/0
26.4.2002 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.