Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cestovní kola: praktická, ale neseřízená

Bicykly se dělí na domácí mazlíčky, pracanty a otroky. Zatímco o drahé speciály se majitelé starají jako o malé děti a horská kola na chalupách aspoň jednou za čas někdo naolejuje, cestovní kola musí dřít do úpadu. Ideální model by proto měl vydržet každodenní ježdění do práce, neměl by mu vadit déšť, sníh ani posolená silnice, jeho design nesmí být příliš výrazný, protože jinak ho ukradne zloděj, a hlavně by měl jezdit od začátku do konce svého života bez náročnější údržby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Silnice
Dokud nebudou u nás silnice na obdobné úrovni jako v zahraničí, tak nemá cenu si kupovat něaké nové kolo. Já jsem na svém favoritu najel na našich silnicích za dvě sezóny přes 5000Km, a můžu prohlásit, že se divím, že ještě drží pohromadě. Přes nespočet defektů a jeden zničený ráfek (který mi silničáři nikdy neproplatí) se musí uznat, že to kolo něco vydrží.
0/0
16.5.2002 15:07

Martin

Re: Silnice
Haha, taky jsem jezdil spoustu let na Favoritu. Ted mam Spirita a ten rozdil je az neskutecny. Minuly tyden jsem zrovna pichnul a nechtelo se mi spravovat, tak jsem druhy den na projizdku vytahl staryho Favorita. Po 1 km jsem to otocil a doma vytahl lepeni.
0/0
16.5.2002 17:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.