Tak do te spořky nechoďte!:-)
Možná mám na tento problém jiný úhel pohledu, protože jsem z Prahy, ale sporožiro jsem si zřídil na Smíchově, dělám na P2 a bydlím na P4. To znamená, že každá cesta do spořitelny je pro mě ztráta minimálně hodiny času jen na cestu v tramvaji. A jak to řeším?
Do spořitelny jezdím maximálně 2x ročně. Jen, když potřebuji vyzvednout kartu nebo nahrát mobilní bankovnictví nebo musím něco podepsat. Jinak tam nepotřebuji chodit. Vše řeším přes mobil nebo přes Sporotel (nyní Servis 24).
Myslel jsem, že ovládat účet přes telefon bude pro některé lidi problém, ale zjistil jsem, že Servis 24 už má i moje matka a 2 kolegyně z práce, všechny ve věku nad 50 let. Ovládání toho systému jim připadá jednoduché a pochvalují si, jak si i složenky zaplatí v klidu z domova telefonem...
Myslím, že není problém v tom, jaká je provozní doba poboček, není ani problém v přístupu na internet. Je to jen v ochotě lidí zjednodušit si život. A spořitelna mě funkčností svých služeb přímého bankovnictví skutečně mile překvapuje. Narozdíl od ČSOB jí například pořád funguje přístup přes mobily.
Ono je to možná pro plno lidí teď problém, protože dřív jednou týdně řekli v práci jdu do spořitelny a zároveň si udělali nákup, prošli obchody a vrátili se do práce po 3 hodinách. Teď jim možná šéf řekne: "Nejdeš, protože mají zavřeno, zařiď si to po telefonu!"