je krasne, ceho si lide vsimaji...
Napadlo nekoho z Vas analyzovat hloubeji tu zpravu. Nez zacnu hodnotit, zacal bych nejprve pruzkumem, jestli je co hodnotit. 1- veletrh se neuskutecnil na prazskem vystavisti, ale v Brne, resp. data jsou prevazne brnenska. (Jak sama firma priznava na svych strankach
http://www.tribun.cz" target="_blank" rel="nofollow">
http://www.tribun.cz) Tzn. nejprve me napada, jak moc jsou predstavovana data relevantni, jednak se mluvi o tisicovce dotazniku (nic moc vzhledem k tomu ze pouze UK ma pres 20 tis. studentu) a jednak preci jenom prilis studentu na brnenskem veletrhu asi nebude studovat v Praze. Prijde mi to trochu nepravdepodobne. Jsou tu jeste dalsi veci, co by stali za zminku, ale ukoncim to protoze jsem troku liny. Oficialne se takovemuto clanku rika PR (Public relation) - firma si to pise sama a cilem je dat o sobe vedet, at studentum, nebo ucastnicim se firmam. Z osobni zkusenosti vim, co PR dokaze - z absolutne nudne informace udela snadno atraktivni clanek. Jo, to je business. A jeste bych rad ukazal ten rozdil mezi vysokoskolakem a stredoskolakem - vysokoskolak si provede petiminutovou analyzu a vi, cemu ma verit. Stredoskolak veri vsemu... Zdravi vas ekonom, vysokoskolak. P.S.: Jinak doufam, ze to s tim, ze clovek, ktery vystuduje VS - informatiku, je programator, byla jen sranda. Je mi lito tech lidi, kteri studuji VS, aby byli programatori, narovinu da se to zvladnout i s gymnaziem