Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jídla pro psa jsou někdy pod psa

Pro nás pejskaře jsou průmyslová krmiva požehnáním, jsou pohodlná a levná, jsou ale také dobrá pro naše miláčky? Tak se ptá spousta majitelů psů. Máme pro ně dvě zprávy. Ta první říká: granulemi můžete krmit své miláčky bez obav, že byste jim ublížili. Ta druhá: tvrzení o prvotřídní vyvážené stravě někdy notně kulhá. Průmyslová krmiva v podobě granulí jsou poměrně kvalitní. Žádné není tak špatné, aby psa vysloveně poškodilo. Na druhé straně žádné si nezaslouží stoprocentní jedničku, i ta nejlepší mají nějaký méně či více závažný nedostatek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Siria

Názor

obvykle do takovýchto diskusí nepíšu, ale ten test mě fakt ;-O Nejenžese tu testovala pouze krmiva té nejlevnější třídy, ale testovat na bíglech, kteří jsou známí tím, že sežerou všechno ;-€

Náš pes, kterému rodiče dávali právě krmiva ze supermarketů, občas Pedigree nebo Chapi, měl v sedmi letech naprosto zničený ledviny. Už jen proto takováto krmiva bych už NIKDY psovi  nedala. (Pro informaci: krmím ProPlankou a já i pes jsme spokojení.)

To Jožina: Okamžitě přejít na jinou značku! Superprémiovku nebo alespoň prémiovku. Jen dotaz: když Eminent psovi vyhovoval, proč jsi to měnil?

0/0
29.7.2008 8:03

jugoš

.

kecam: Purina Pro Plan[>-]

0/0
31.10.2007 2:20

jugoš

maso

ja mu davam žrat kočky

0/0
31.10.2007 2:17

jožina

krmivo chapi

Mám menší problém můj pes ( labrador ) dosává krmivo chapi....předtím jsem mu dávala eminent a celkem ok.Teď se mu udělaly dva boláky na zádech a jsou mokvavé trochu a krvavé...nevím jestli to nemá náhodou z těch granulí...napiště jozina07@seznam.cz

0/0
29.9.2007 10:14

Kniga

lool tak bigl je vyslechtenej pro laboratorni ucely jo?

kdo  rekl tudle kravinu! Bigl je puvodne lovecky pes!

0/0
22.9.2007 13:41

jsem1

a proč to potom ti důchodci jedí?

no dobře, to nebyla hezká poznámka:-P;-D:-) jsem 1 cz

0/0
22.8.2007 23:50

Milan

Test krmiv v roce 2007

Test krmiv by to chtělo aktualizovat.  V 8/2007 jsem se šel koupit granile s testem v kapse. Pod názvem vítěze Darling Friskies najde člověk krmení  pro kočky nebo masovou konzervu. A pod  názvem Koruna v řetězcích Ahold najde maximálně protažené tváře prodavačů. Toto  krmivo a název  patrně dávno vzalo za své při vyjednávání nových kontraktů s dodavateli a vymáhání regálného......   

0/0
22.8.2007 21:47

Vendula

test krmiv

Ahoj, v roce 2002 tuším vydala MFD test suchých krmiv, ale nemůžu ho nikde najít. Prosím, pokud ho někdo máte, mohli byste mi ho poslat? Děkuju :-) Vendula - ozzian@centrum.cz

0/0
21.6.2007 13:12

Zuzana

Individualita každého psa

Myslím si, že je to individuální...záleží na každém psovi, co bude žrát a co ne. Neříkám, že pozná, co je pro něj nejlepší, ale vybere si to dobré. Máme doma rhod. ridgebacka a jedou mu granule Propesko, po ostatních je nafouklý a hrozně prdí.:-) Takže dostává propesko a sem tam nějakou konzervu zpestřenou rýží nebo těstovinami.;-)

0/0
25.4.2007 11:56

al

bíglové

a nejsou bíglové tak trochu popelnice?:-P

0/0
31.1.2007 14:06

Vašek

Acana
Po Acaně měl náš GR obrovské boláky kolem hlavy. Na radu veterináře jsme přešli na Eucanubu a je po problémech.
0/0
3.3.2006 18:24

Alena

Acana
Pokud krmím Acanou, tak musím podávat dvounásobné množství než je uvedeno v dávkování, jinak pes hrozně hubne. Takže s tou energií není něco v pořádku.
0/0
1.11.2005 11:51

kar.p

chejn
škoda, že nezařadili do testu krmiva od středočeské firmy CHEJN, která jsou opravdu špičkový a stojí lidové peníze ... kam se hrabou "značkový" výrobci ...
0/0
13.10.2005 13:42

moused

zkusenosti
ahoj,zajimalo by mne,zda mate neko zkusenosti s krmenim Happy Dog.Mam č.naháče.Od chovatelky jsem zpocatku krmila fitminem,pak jsem presla na purinu.Potom tata koupil od znameho Happy dog.UZ s nim krmim asi 2 mesice,ale pes mi je prestava zrat.Zajimalo by mne jestli mate nekdo take vybiraveho pejska a cim krmite?Myslim tim granule.Chtela bych zkusit Eukanubu,ale zajimalo by mne i srovnani s ostatnimy drazsimy krmivy.
0/0
22.8.2005 19:30

jery

Test karcinogenych krmiv
Tak naozaj divny test a hlavne ten vitaz.
Toto je ukazka neschopnosti pochopit ako hodnotit kvalitne a hlavne zdrave krmivo. Ziadna infirmacia o BHA ci o Propyl Gallate.  To s tym Ca je naozaj sranda.  Hodnotit to takto je naozaj sila.
Tento clanok je naozaj pekny shit.
Hodnotit krmivo na zaklade bielkovin a tuku je velmi skreslujuca informacia.
No mozno je to zamer vitazom je karcinogenne krmivo.
0/0
22.8.2005 13:51

Evik

Re: Test karcinogenych krmiv

Ty jsi nějaký chytrolín - příště se holt budou muset jet optat na Slovensko ;-D.

V testu byla hodnocena krmiva economy class a ne premium, tam by byly jiné výsledky 100%. Já článek hodnotím kladně neboť konečně zase někdo potvrdil, že nejlepší je psovi stravu připravovat doma (pokud něco víte). Každodenní vyváženost je blbost. A cpát psa šrotem (ať už premiovým 8-o) nehodlám.

0/0
14.4.2006 13:53

monika

Ano!
mám úplně jiné zkušenosti , když jsem psovi dala do misky acanu ani se toho nedotkl a nakonec jí sežraly slepice, Darling baští každej den už 3 roky a nemá sebemenší zdravotní potíže, už mu jiný granule ani nekupuju, zkoušela jsem ještě  Chappi a Friskeas ale to taky nežral, po Darlingu má nádhernou srst, je černý a přechází leskem až do modra, lidi na ulici se mě ptaj co mu dávám a čím ho koupu ale já mu nic jinýho nedávám, jenom granule ráno a konzervu večer, jinak můj předchozí starý pes měl problémy se slinivkou, krmila jsem ho speciální dietou Hils ale pak jsem mu zkusila dát konzervu Darling bylo to kromě hilsky jedinné jídlo co snášel bez střevních problémů a srst měl taky bezvadnou
0/0
3.8.2005 22:17

Tom

Ne!!
Jsem prodejce krmiv a vím, o čem mluvím. Tenhle test prostě není pravdivý. Ať autoři vysvětlí jak může mít Acana, která má obsah bílkovin 260g/kg, v sobě méně energie než Darling, který má 180g/kg??!!!! To je naprostá pitomost. Vůbec srovnávat Korunu a Acanu!!!!
0/0
15.7.2005 18:44

Alena

Re: Ne!!
Pokud krmím Acanou, tak musím podávat dvounásobné množství než je uvedeno v dávkování, jinak pes hrozně hubne. Takže s tou energií není něco v pořádku.
0/0
1.11.2005 11:49

kuba

Re: Ne!!
Vážený pane prodejce krmiv. Hodnota bílkovin nemá žádnou souvislost s energetickou hodnotou......
0/0
3.2.2006 14:57

Evik

Re: Ne!!

Prodejci krmiv mnohdy netuší, co jejich favorizované značky obsahují. Obsah bílkovin je zavádějící údaj a s ME nemá nic společného ! Doporučuji nejdříve naučit se fyziologii zvířat a pak něco lidem cpát do hlavy. Ale je pravda, že 18% bílkoviny je pro psa málo...

0/0
14.4.2006 13:56

Liba

Re: Ne!!

A od kdy se z bílkovin bere energie??

Myslím že do toho fakt děláš;-D

0/0
16.11.2007 16:32

Ladislav Robb

divny test!!!
Pročetl jsem si dukladně celý test a musim dat za pravdu komentářům předemnou že výběr krmiv do testu byl opravdu zvlaštní. Nevim proč ale možná to byl záměr v testu chybi i jedna dobrá značka tuzemského výrobce Fitmin jejiich premiova rada podle mě nema chybu a pritom neni drahá. A samozrejme by me zajímaly i jak by ve srovnani dopadli znama krmiva Royal Canin, Eagle Pack, Eukanuba. Co se týká značky Bono kdysi jsem jim krmil a muj pes NO mel velmi spatnou srst, divnou barvu cenichu, velmi velkou stolici. Cely test na a jeho prezentace na me dela dojem tentdenčního neobjektivního článku. Nevim jak vy ale videli jste nekdy v supermarketu nejake kvalitnější krmení pro psy? Vetšinou jsou tam jakesi lakave popsane pytle od Chapi a podobne kde mnohdy neni na nich napsana analyza a složeni.
0/0
12.7.2005 12:37

Evik

Re: divny test!!!

Pokud jste opravdu četl důkladně,nemohla Vám uniknout zmínka, že se jedná o hodnocení krmiv právě nabízených supremarkety - tedy ne premiových krmiv.

Já s testem celkem souhlasím, obzvláště s hodnocením obsahu soji. Myslím, že výsledky jsou zcela objektivní (v rámci zkoumaných značek).

Také by mne zajímal podobný test s premiovými krmivy - věřím spíše českým značkám a Fitmin je taky můj favorit, i když granule beru jako nouzovku, když není maso.

0/0
14.4.2006 14:01

Koruna

zadarmo drahý
Granule Koruna bych nedal ani praseti natož psovi.
0/0
30.3.2005 19:22

Šárka

Dražší granule
Je škoda, že se netestovaly i dražší granule.Většina opravdových chovatelů krmí dražšími a prý tedy kvalitnějšími granulemi. Tak jsou ty dražší granule opravdu kvalitnější? Ono totiž ne vždy platí : Co je psáno, to je dáno! - co je psáno na obalu od granulí
A jak se má v tom člověk zorientovat, když nemá doma laboratoř ,aby si granule otestoval, zda jsou opravdu údaje správné.
0/0
13.1.2005 20:16

TB

Můj názor
Zdravím do diskuze.
Článek k ničemu - výsledky zkreslené, neodpovídající realite. Vítěz koruna .....dovolte, aby se zasmál.
Jedna věc ale u granulí obecně platí.... za nízkou cenu nízká kvalita. Výhodný kompromis je maintream a do toho patří značky jako ACANA, K9, Bosch apod.
Shit článek, zaplacená reklama.
 
0/0
10.12.2004 16:10

Pisos

Re: Můj názor
Clovece , nevim z ceho ty vychazis , ze tvuj maintream (K-9, Bosh atd), jsou nejlepsi, ale kazdy test o krmivech ja vitam. Rekl bych , ze test o krmivech me potvrdil na 85 procent moji zkusenost . Je pravdou , ze nikdy jsem nezkousel krmivo Korunka, ani jsem jej nevidel, ale odchoval jsem jiz nekolik psu (prof. chov), opravuji cela nase rodina (Bulterier, York Teririe, Čivava, V. Knírač, Č. Naháč) a mohu říci , že není dobré krmit nejdražší značkou .(vybírám dle složení, mé chuti a zkusenosti a hlavne take dle momentalni ho rocniho obdobi a výkonu psa.) . Potvrzuji , ze krmivo Frolic opradu psi miluji , nevedel jsem proc ( sul) ale vim , ze plemeno č.nahac ztrací po nem pigment na tele u bulterieru stenta -bila, zabarveni nosu ! Dokonce jsem jednou sel tak daleko , ze jsem testoval na stenatech buliku druh dvou krmiv Acana puppy a Brit puppy. Ze 6 stenat nahodne vybranych tri stenata krmene Acanou puppy vubec nedosahlo odberove vahy a tyden pred odberem jsem je muse
0/0
24.1.2005 19:19

caesar

Re: Re: Můj názor
no to je nazor. Nemel jste nahodou taky Frolica a neudelala se Vam skvrna na mozku? Za prve, samozrejme ze je ve Frolicu sul...Neni to totiz krmivo ale pochoutka. Jestli jste to jako krmivo pouzival, pak bych opravdu nechtel byt Vasim "profesionalnim" psem. Pochoutka je od toho aby chutnala. Nebo si snad misto zmrzliny radeji koupite brokolici? Jo a to ze neco "testujete" na stenatech o Vas take hodny vypovida. Hawk
0/0
23.2.2005 21:31

Ledge

Bígli
Je mi naprosto jasné, proč k tomuto testu použili bígly. Jednoho máme doma a ten sežere opravdu všechno. Nemusím mít strach, že mu nějaké granule nebudou chutnat.
0/0
10.9.2004 18:48

Hanka

Koruna
Chtěla bych se zeptat na jedno z vítězných krmiv Koruna- KSK Bono Česká Skalice pro Ahold, nechápu, kde ho mám sehnat. Firma Bono žádné takové nevyrábí. Díky za radu. 
0/0
11.6.2004 21:58

Ledge

Re:
Zkus Albert neby Hypernovu.
0/0
10.9.2004 18:46

Garp

A co dražší krmiva?
Článek super, akorát mě mrzí, že testovali jen ta levnější krmiva. Zajímalo by mě, jak by dopadl Pro Plan ,Eucanuba nebo třeba Royal Canin
0/0
29.7.2003 12:11

alenaalena

mám doma voříška Alíka
je mu 14 ůlet a když se narodil, žádná umělá krmiva v ČR nebyla....tak papal mlíčko, pribináčky, jogurtky, vařené masíčko, semtam s vločkami nebo mrkví, jelikož miloval a miluje jablka----nebyl problém s vitamíny, semtam jsem mu nakapala do mlíčka spofavit...jiného neexistovalo. Teď mu granule kupuji, ale má je jen v misce, kdyby mu přes den vyhládlo, jinak se drží původního jídelníčku, přičemž za zmrzlinu by položil život....tqak občas taky kousek dostane. Je mu 14, je živý, veselý, hravý, má všechny zuby a nejen to, oprávě teď řeším malér se sousedkou, která ho našla v obýváku na gauči se svou pitbulkou...přirozeně - pozdě!...tak nevím, ale myslím si, že za těmi testy bude jenom kšeft a nic jiného.Darling kupř. je tak hnusnej, že vám ho nesní ani úplně vyhladovělej pes.Jinak občas koupím granule Friskies, nebo Chapi...ale nemáme velkou spotřebu.Čerstvé stravě dává pes přednost.
0/0
23.5.2003 10:34

Šárka

Re: mám doma voříška Alíka

;-D

0/0
3.6.2008 2:31

íf

Poraďte
Chtěla bych vás, zkušené, poprosit o radu, máme 4měsíční fenku gol.retrívra. Jak už bylo uvedeno, friskies chutná, ale jak bylo zjištěno, obsahuje hodně soli a sóji. Fenka je po friskies zdravá, vitální, ale asi to to nejlepší není..ráda bych proto zvolila jiné krmivo,  pro psa "zdravější", mohli byste mi poradit, jaké by bylo nejspíše nejvhodnější a pokud víte, připište cenu. Děkuji!
0/0
23.5.2003 9:51

dech

Re:
V testu idnes vyzkouseli jen krmiva z beznych supermarketu. Ja bych sve psy nekrmila zadnym z nich. Ani jedno z nich nepatri mezi spicku. Existuje mnoho krmiv, ktera neobsahuji zadnou soju. U nekterych znacek si muzete take vybrat podle velikosti, veku a specialnich potreb psa. [Napr. 12let stary jorksirak alergik s hedvabnou srsti potrebuje neco jineho nez stene bernardyna...] Myslim, ze v clanku tato krmiva oznacili za "premiova", podle meho nazoru by to mel byt spis standart, to co se da koupit v samoobsluhach, by me naroky neuspokojilo. Zkuste specialni obchod se zkusenym prodavacem nebo ajdete na vystavu psu, kde ma vetsina spickovych krmiv sve zastupce, kteri vam radi poradi. Obcas se daji informace najit i v casopisech o psech.
0/0
27.7.2003 16:23

Pisos

Re: Re:
Cetla jsi spatne , v testu nebyla hodnocena premiova krmiva a test je myslen vseobecne a take se jednalo o zdrave pesany. U lidi je to stejne , pokud je nemocne potrebuje upravit jidelnicek, nemocneho se slinivkou prece nebude krmit tukem , srdcare soli ! . Jinak , plasti kdyz chces prodat musis mit reklamu a v reklame jen chvalit. , tak to chodi i na vystavach. Je po revoluci 15 let a to by jsi mela jiz pochopit.
0/0
24.1.2005 19:28

Václav

No já si dal dneska k obědu guláš a páč na mě můj pes smutně koukal (retrívr), tak si dal se mnou, zbaštil to i s chlebem, jen pivo na zatpití nechtěl. Tak na co granule, když mu chutná guláš.
0/0
25.3.2003 13:29

Garp

Re: Guláš? A jinak jste normální?
Kdy už se u nás lidé naučí, že psi nejsou popelnice na přebytečné jídlo? Ani nemluvím o tom, že retrívři a labradoři mají silný sklon k tloušťce, čemuž guláš rozhodně nepomůže. Měl byste si možná příště nejdříve uvědomit, kolik je v tom guláši soli a koření, než ho dáte svému miláčkovi.
0/0
29.7.2003 12:16

Blaf

Re: Re: Guláš? A jinak jste normální?
Myslim že ten přispěvek byl myšlenej spiš ironicky :))
0/0
10.11.2004 22:32

slon

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.3.2003 14:06

Klára

Každá značka má něco
Docela se zájmem jse si četla jak test, tak i názorů čtenářů. Asi jako všichni jsem byla překlvapena, jak test dopadl. Jako všichni jsme kdysi krmili masem.koupeným v nuceným výseku, přidávali co se dalo,... Když se u nás objevily granule uvítali jsme je. Začali jsem krmit Pedigree, a nemohu si je vynachválit. Když jsem viděla, co to se psem udělalo, přesvědčilo mě to, abych jimi krmila dál. Srst se mu nepoměrně zlepšila, byl svěžejší,... a ve svých 14,5 letech měl téměř všechny zuby, a do 13 let se mnou chodil na dlouhé vycházky, které vždy uvítal.Samozdřejmě, jak jsem již napsala, každé granule mají něco, a na Pedigree s mi "nelíbí" množství výkalů, s porovnáním např. s Aportem, který mi i více voněl. Takže jak si vybrat? Každý test navíc vychází rozdílně. S pozdravem Klára
0/0
20.11.2002 12:13

L. Petřeková

Kupte si časopis PES č.11/2002-je tam zajímavý článek o výživě psů
z článku v časopise Pes č.11/2002 od MVDr. Jana Kňákala:
Dlouhodobé návyky v krmení psů se předá­vají z chovatelů na nové majitele a bohužel i někteří kolegové - veterinární lékař utvrzují chovatele v jejich „pravdě", že nejlepší pro psa je pořádný kus masa a něco k tomu. Jen málokdo si uvědomuje, jak rozdílné jsou ná­roky na přísun živin a jejich formu podání u štěňat, mladých rostoucích psů, psů ve středním věku, psů v zátěži a seniorů s mini­mální aktivitou. Pokud tuto situaci zkompliku­jeme ještě velikostními rozdíly plemen, pak „kus masa a něco k tomu" rozhodně nestačí. Laik jednoduše nemá šanci v domácích pod­mínkách sestavit vyváženou a plnohodnot­nou dávku tak, aby nic nescházelo a zároveň nepřebývalo. Z tohoto konstatování je jasné, že nejvhodnější je krmit psa granulemi. Bohužel platí, že není granule jako granule. V současnosti je trh doslova zaplaven desít­kami různě kvalitních značek a ne vždy si prodejce uvědomuje, co vlastně nabízí. Může se tedy stát, že obchodně velmi úspěšné kr­mení může být zcela nevhodné pro daného jedince nebo dokonce škodlivé. Mezi chovateli je velmi zakořeněno současné podávání masa nebo konzerv s granulemi. Nebo podávání masa a granulí odděleně, ale týž den. Tyto způsoby krmení bych bez nadsázky označil za závadné, ze­jména při výživě mladého rostoucího psa. Je nutné vzít v úvahu, že maso a konzervy se v trávicím traktu zpracovávají zcela odlišně než koncentrované krmení - granule. Časté střídání různých způsobů krmení při dlouho­dobém podávání může vyvolat trávicí poru­chy. Adaptace na změnu ve složení krmné dávky trvá 2 týdny. Znamená to, že pes by měl být krmen vyváženou monodietou a po­kud možno ji neměnit. Častý argument, že to psovi nebude chutnat, je spíše lidský pohled než vlastní psí problém. Chuťové vjemy psa jsou omezenější než u člověka. Sa­mozřejmě, že je možné při přechodu z kla­sického způsobu krmení na granule krátko­době dochucovat granulovanou stravu malým množstvím mletého masa. atd....
0/0
6.11.2002 8:02

L

Doporučuji přečíst článek v šasopise PES
0/0
6.11.2002 7:55

Dáša Holubcová

Výsledek testu:
mě dost šokoval, krmím K-9 a jsem s těmito granulemi velice spokojená, proto mě překvapil výsledek testu. Nezapírám, že jsem neuvažovala hnedka změnit krmivo na vychválené granule Darling, ale nezměním proč taky když jsem s ním nadmíru spokojená takže jedině K-9 ta je a bude mím výtězem.
0/0
21.9.2002 21:24

Roland FREIN - Horní Branná

Doporučuji
Doporučuji sehnat vynikající krmivo italské produkce APALLI-QI, v EU vyhodnoceno jako jedno ze tří nejlepších. Nealergizující, v nenápadných obalech s protiplísňovou úpravou, vyváženou stravou s důrazem na vitamíny, pro fyzicky zatížená střední plemena. K dostání bylo jeden čas v řetězcích AHOLD a TESCO. Moji psi (mám jich 5) vyrostli na tomto krmivu a jsou v dokonalé kondici.
0/0
3.9.2002 7:38

Jana Kutilová Praha

Žádné zbytky od večeře - omyl - Vařené jako pro lidi
Docela bych chtěla vidět ty "odborníky" - jak si nechávají říkat, že budou celé roky konzumovat jednotvárnou stravu. Moc by se mu to nelíbilo jíst polévku ze sáčku každý den k obědu. A to samé je i se psy. Mám tříletou německou ovčandu. Krmím granulemi občas, ale spíše se jí vaří těstoviny s kuřecími křídly, nebo nějaké jiné maso, ovesné vločky, pár vajíček, psí vitamíny, někdy i zelenina( žádný zbytky po večeři ) a jak se na to žrádlo vrhá a schutí to vylíže během chvilky, jak se potom olizuje, a když jí dam granule přijde, čichne k nim a otráveně odejde a skoro vůbec je nechce. Abych potřebovala nějaké super inženýri k tomu, že mi řeknou to je nejlepší, to mu bude chutnat... a sami psa v životě neměli!! Tak jim prostě nemužu přijít na chuť a nevěřím jim. Toť můj názor. Možná není podle normy hlavní je to co psovi chutná a zároveň prospívá nemám co dál řešit. Jana 16let
0/0
28.8.2002 0:03

Lada

Re: Žádné zbytky od večeře - omyl - Vařené jako pro lidi

Domnívám se, že o psech toho víš hodně, ale napsat takovouhle věc. Za to bych se asi musel stydět!

Jak můžeš přirovnávat "lidi" ke "zvířatům"? Lidé mají úplně rozdílné návykové vlastnosti než psi. Psům samozř. nestačí pouze jednotvárná strava, ale... měla by se dodržovat určitá harmonie. Pes má své určité návyky. Jak čichne k nečemu co mu přijde lepší a chutnější, tak se bude olizovat třeba celej den. Ale tohle nezáleží přeci na psovi, ale na pánovi, kt. mu tu stravu dává! Když mu dáš plnou misku čokolády, zblajzne ji bez jedinýho mrknutí a olizovat se bude stejně jako u kuřecích křídel a těstovin! Podle mého tomu psovi děláš v jídelníčku pěknej humbuk a to nemluvě o jeho mikloflóře.

Btw. s testem MF Dnes samozř. nesouhlasím. Je to pouze obyč. článek, kt si zaplatila nějaká firma propagující svoje výrobky! Škoda, že už jsou i tady zkorumpovaný!!!

0/0
14.7.2006 13:09

Mirek

Jenom test a né odezva
Jsem zvědav jestli výběr aktuální odezvy otisknete nebo jste zase udělali z lidí blbce a nekoukate na zkušenosti ostatní veřejnosti. Připadá mi to jako všechny testy, které děláte - udělate humbuk, ale už neotisknte to co mají lidé vyzkoušené a otestované né v laboratoři, ale na vlastní kůži. Čekám tedy zda se někdy ve Vaší příloze objevý i test veřejnosti a né študovaných hlav.
0/0
26.7.2002 22:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.