Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sobotka: Deficit rozpočtu bude 200 miliard

Jak vysoký bude schodek státního rozpočtu za dva roky? Má-li pravdu jeden z kandidátů na post ministra financí Bohuslav Sobotka (ČSSD), pak bude deficit třikrát vyšší než letos a vyšplhá až na 200 miliard. Příčinou růstu schodku jsou podle Sobotky ztráty České konsolidační agentury a riziko plnění státní záruky za Slovenskou inkasní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bubák1

Deficit ČKA.
Dluh ČKA nezpůsobila vláda ČSSD, je to dluh za transformaci prováděnou Klausem, do nástupu ČSSD v bankách a Konsolidační bance. Není pravdou, že pouze ČSSD zadlužila tuto zemi. Zemi zadlužil především Klaus zpackanou privatizací a reformou-nereformou, která stála tolik co reforma ale reformou nebyla. Tento scchodek v podstatě už máme, pouze se přenese na jiné účty. Stěžovat si je pozdě. Hlavně by si na to měli vzpomenout ti co Klausovu reformu v počátcích 90. let tak horlivě obhajovali.
0/0
4.7.2002 12:58

Gogo

Re: Deficit ČKA.
Hm, tak to si bud neco spatne pamatuju, nebo placas nesmysly. Jakykoliv pokus Klause prodat neco do zahranici byl doprovazen ukrutnym krikem o rozprodavani rodinyho stribra a podobnych nesmyslu. Mezi nejhlucnejsima byli vzdycky komousi a CSSD se svym predsedou. Nebyt toho tak Klaus banky davno prodal a nemusel by s nima byt takovy pruser ktery socani jeste dokazali rozmaznout a znasobit. By me zajimalo jak dlouho jeste tyhle vymluvy socanum vydrzi. Zasadni reformu zatim neudelali zadnou. Pouze rozhazujou penize na davky, na sanace nesmyslnych socialisticky fungujicich kolosu, lejou prachy do nerentabilnich systemu ktery potrebujou reformu jak sul a blaboli nesmysly o tom jak zachranujou nejaky starsi reformy. Haha.
0/0
5.7.2002 16:02

Bubák1

Re: Re: Deficit ČKA.
To si opravdu pamatuješ špatně. Klaus měl v dobách kdy se o privatizaci rozhodovalo většinovou vládu, ČSSD s KSČM neměli ani 20 %. Takže říkat sice něco mohli, ale to bylo tak asi všechno.
Další oblíbené klišé: socani rozhazují na sociálních výdajích. Budu muset asi vypsat nějakou soutěž, kdo mi ukáže v rozpočtech jak se dávky zvýšily v poměru k ostatním výdajům oproti vláám pravicových stran. Pochybuji totiž, že někdo nějaké navýšení najde.
0/0
8.7.2002 10:30

Herout

Re: Re: Re: Deficit ČKA.
Nevím jak to kdo máte s pamětí, ale každý Klausovo do zahraničí prodaný podnik byl provázen histerickým křikem. Speciálně od těch dvou uvedených. Kolik měl kdo procent není tak důležité jako to že specielně ČSSD skutečně hrnula veřejnost proti Klausovi když něco mělo připadnout zahraničnímu investorovi. Klid po pěšině byl akorat když se privatizovala Plzeňská škodovka nebo Poldi. Do českých rukou to tak moc nevadilo. Oni socani byli vždycky taknejak diveně mimo..
0/0
8.7.2002 14:29

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Deficit ČKA.
Co říkala ČSSD a KSČM nebylo v tu dobu podstatné, protože o ničem nerozhodovali. Klausova vláda na to nebrala zřetel, a ani nemusela. Pokud si vzpomínám Zeman kritizoval Klausovu privatizaci jako celek, nejen prodej zahraničním vlastníkům.
0/0
8.7.2002 15:08

freespeech

Doporučení všem odesákům a tzv. finančním analytikům
Již jednou jste ústy vašeho pana profesora deklarovali, že se ČSSD znemožní. Místo toho tu je hospodářský růst nad úrovní EU. Doporučuji všem nohsledům pana profesora a tzv. analytikům emigrovat do nějaké čisté tržní ekonomiky, aby tam mohli projevit své schopnosti. Nikdo je tady totiž již dávno nepotřebuje....
0/0
4.7.2002 11:24

vasek krejca

Re: Doporučení všem odesákům a tzv. finančním analytikům
Jsem rad ze jsou v zemi takoví .....jako jsi Ty.Asi nemas moc penez nasetrenych a zijes z podpory.Tak Ty se neboj.Ale ten kdo šetřil,tak přesně ví čeho se má bát.Nevíš o čem píšu?Ale já Ti to nepovím,protože by přibyl jeden který by se začal chovat ekonomicky jako ja a bylo by to pro mne horší.Takže Ti děkuji Ty truhlíku.....Poznas to sam
0/0
4.7.2002 11:40

starec

Nebrečte
Nebulte ,stejně si za to můžeme sami.Když si tady budete stěžovat,stejně si v ničem nepomůžete.Když se na to podíváme z jedné nebo z druhé strany stejně s tím 4 roky zhola nic neuděláme.Budeme akorát nadávat po hospodách a to je všechno.Do nějakého převratu stejně už nikdo nepůjde,protože jsme pohodlní a šlo by o kejhák,tak co.Mě zaráží soudružka Marvanová se svojí melody boys.Synáček bolševického bose Mlynář i Pillip.On jim asi nikdo neřekl,že prohráli volby,že si tak vyskakujou.
0/0
4.7.2002 6:59

Michal

Tu spoušť co zde Špidla zanechá si neumějí lidé představit!
Téměř všechny socialistické vlády na světě se uchylují k fiskální stimulaci ekonomického růstu. Liberální či konzervativní ekonom považuje tuto politiku za falešnou, jelikož povede pouze ke změně struktury HDP (vlivem zvýšení úrokové sazby) ve prospěch veřejného sektoru, který krade vlivem deficitního financování svých socialistických šíleností (obligacemi) soukromému sektoru jeho úspory. To má dopad nejen na snížení jejich soukromého užití (investicemi), ale i na snížení spotřeby (snaha naakumulovat více úspor). Jen s hrůzou si pokouším představit situaci, pokud B. Sobotka prosadí deficit 200 mld. kč. V případě, že ten bude financován soukromými úsporami, zničí to privátní sektor v ČR na dlouhá léta. Za situace alespoň čáslečného financování deficitu ze zahraničí, dojde k masivnímu posílení koruny a tudíž k prohloubení vnější nerovnováhy země a poklesu HDP. 
             Michal Stieber, Praha
0/0
3.7.2002 23:01

Frantisek

Dluh klidne, ale zalezi na co
Nevidim problem v tom, kdyz nas statni dluh naroste o nejakych par set miliard. Porad jsme na tom lepe nez vetsina zemi sveta a i kdyz se statni dluh zdvojnasobi, porad to neni tragedie. Problem je: ZA CO SE ZADLUZIT. A tady mam velke obavy. Pokud nas socani ve Spidlistanu zadluzi proto, protoze potrebujiu rozdat na socialnich davkach vic a vic aby jeste vetsi a vetsi cast lidi nemela chut chodit do prace, vykaslou se na duchodovou reformu a restrukturalizaci uredniho molochu. Budou stale podporovat fabriky, jejichz vyrobky nikdo nechce. Tak to budou ne investovany, ale prozrany a rozhazeny penize. A odnesou to dalsi generace,
0/0
3.7.2002 22:55

Jan

slava socialismu, konecne jsme se dockali...
0/0
3.7.2002 22:23

Novák

Konečně tady máme socialismus s lidskou tváří-čekali jsme na něm od jara 1968.
Lidé neblbněte, nenadávejte.Zachovali jsme si socialismus a k němu jsme přidali lidskou tvář. Takže se nebojte- všichni si budeme rovni.VIVAT ŠPIDLA.
0/0
3.7.2002 21:14

Novák

Re: Konečně tady máme socialismus s lidskou tváří-čekali jsme na něm od jara 1968.
Občané proč tolik hysterického pokřiku. Raději si dojděte na pivo. To máte za to, že jste zase naletěli. Dobře
Vám tajk. Zase se bude život řídit ze sekretariátů, tentokát ze soc.dem. Zase o nás bude rozhodovat někdo jiný. To jsme to tu již měli. Děkujeme. 
0/0
3.7.2002 21:18

Jozef Lénart

Re: Konečně tady máme socialismus s lidskou tváří-čekali jsme na něm od jara 1968.
Som hovoril, že raz to musí přijiť. Češi zdavím Vás.
0/0
3.7.2002 21:24

Šalgovič

Re: Konečně tady máme socialismus s lidskou tváří-čekali jsme na něm od jara 1968.
Škoda, že Sověti musí jet do Čečny, jinak by se na nás přijeli podívat.
0/0
3.7.2002 21:28

Šalgovič

Re: Konečně tady máme socialismus s lidskou tváří-čekali jsme na něm od jara 1968.
Škoda, že Sověti musí jet do Čečny, jinak by se na nás přijeli podívat.
0/0
3.7.2002 21:28

Šalgovič

Re: Konečně tady máme socialismus s lidskou tváří-čekali jsme na něm od jara 1968.
Škoda, že Sověti musí jet do Čečny, jinak by se na nás přijeli podívat.
0/0
3.7.2002 21:28

Martin

Re: Konečně tady máme socialismus s lidskou tváří-čekali jsme na něm od jara 1968.
NENE tohle bude kamaráde socialismus s pěkně nelidskou tváří, podívej se na Špidlu jak se tváří a můžeme si za to jen a jen sami sami
0/0
4.7.2002 10:57

Frankie77

Píše se rok 2006
Schodek veřejných financí se za poslední léta zvýšil o desítky procent a překračuje 50% GDP. Inflační spirála se hrozivě roztáčí. Centrální banka je nucena devalvovat. EU na nás uvalila další sankce pro neplnění hospodářských kritérií.
Tak nějak si představuju titulky za pár let pod socanskou vládou. Poučení z Argentiny je jedno. Mít maximum financí v cizích bankách(mimo republiku nebo hotovosti (USD, EUR). Asi zase u sebe začnu nosit pas. Nevěřil bych, že se mi bude stýskat po užvatlanym Zemanovi. To jaké jsou zatím informace o nové vládě je několikanásobně horší, než jsem čekal.
0/0
3.7.2002 21:13

AD

Budouci schodek rozpoctu CSSD: 687 000 000 000Kc!!!
Jaké byly schodky rozpočtu v minulých letech a jaké nyní ČSSD planuje: 1998: 26 000 000 000, 1999: 35 000 000 000, 2000: 52 000 000 000, 2001: 67 000 000 000, 2002: 80 000 000 000, Plán ČSSD: 2003: 150 000 000 000, 2004: 197 000 000 000, 2005: 140 000 000 000, 2006: 130 000 000 000. Pramen: Ministerstvo financí; návrh koaliční dohody 2002.
 
Tomu se rika katastrofa to snad pochopi i ten nejvetsi blbec!
0/0
3.7.2002 20:35

CX

Re: Budouci schodek rozpoctu CSSD: 687 000 000 000Kc!!!
Sorry, ale asi tady nikdo z Vas nestudoval ekonomii, že? V řecku je dluh 105 % HDP, v Nemecku 60% HDP, USA kolem 80%. U nas je mezi 5-10% - když už většina z Vas chce, aby to tu bylo jak na zapade, proc ne ze vsim vsudy (DLUH je minimalni)
0/0
3.7.2002 21:57

Psik

Re: Re: Budouci schodek rozpoctu CSSD: 687 000 000 000Kc!!!
Nestudoval jsem ekonomii, ale kupecke pocty trochu umim. Podle techto poctu budeme mit do konce roku dluh kolem 120% HDP, takze lehce predhonime vsechny jmenovane, Recko, ktere za nas vzor zrovna nepovazuji, nevyjimaje.
0/0
4.7.2002 6:02

Gogo

Re: Re: Budouci schodek rozpoctu CSSD: 687 000 000 000Kc!!!
Tak nas pouc, ty ekonome... Pokud je mi znamo, zeme EU, vcetne Recka a Nemecka povazuji za kriticky rust dluhu 3 procenta. A chteji prijmout zakon ktery omezi maximalni mozny rust na 0.5%. Tech 200mld rocne, ktery socani v klidku planuji, bude delat dobrych 15%. Coz je opravdu k pos*ani. Jestli se domnivas ze dojedeme k nejakymu procentu HDP a pak zadluzovani zastavime, tak jses ekonomickej naiva. Brzdit rust dluhu boli a je to pomerne tezky. Obzvlast pokavad se treba zrovna ocitneme v dolni casti ekonomickeho cyklu. Bolestnejsi nez brzdit dluh je jenom jeho splaceni. Coz bude obzvlast zajimave obdobi osudu CR... Vazne jsem na to zvedav. Vsechny ty staty ktere dluh maji to vedi a do podobnych dobrodruzstvi nejdou.
0/0
4.7.2002 9:35

Bart

A co dál
Socani prodali největší podniky, největší banky a přesto mají takovéhle šílené schodky. Jen mě zajímá co bude v příštích letech až nebudou mít co prodávat. Aregntina hadra.
0/0
3.7.2002 20:32

Drson

Jen vic...
A co takhle deficit 1 BILION korun? Kdyz uz si tuhle socanskou vladu nebudeme pamatovat pro jeji uspechy, tak alespon pro to, ze "pokori" takovouhle hranici...
0/0
3.7.2002 19:53

mtb

prima! ... asi emigruju do bangladese!
ti kreteni asi chtej v danich predhonit skandinavii. No - d ozeneme - predezeneme ... to uz tu jednou bylo, myslim :-(((
v bangladesi rozhodne nemaj dane 60% a neplejtvaj s nima na ty mraky flakacu, co jsou na podpore!
DEKUJEME volicum levice, a taky panu klausovi, jak to poslal do pr* s celou svou politikou 2. poloviny 90.let
0/0
3.7.2002 19:24

alfabet

Re: prima! ... asi emigruju do bangladese!
K uvedenému názoru jeden poznatek: Před několika málo týdny jsem absolvoval "poznávací" cestu po Švédsku a Norsku, přičemž jsem měl příležitost seznámit se s tamější ekonomikou konzultacemi na polooficiálních institucích. Tradování, že ve Skandinávii jsou nejvyšší daně není objektivní. Např. v Norsku činí daň z příjmů 40%, ale nic více k tomu! Srovnejme s naším systémem a zjistíme, že jsme je již překonali. Představitelé ČSSD se shlédli zřejmě ve Skandinávském sociálním modelu, ale neberou v úvahu, že k tomu musí být k dispozici zdroje. Na rozdíl od Norska nemáme ropu. Ale Norsko je současně státem, který nepřipustí volné reje zahraničního kapitálu ve své zemi! Takže pánové z ČSSD: pryč s populistikou a začněte usměrňovat vaše voliče, že za svoji úroveň si musí každý odpovídat sám.
0/0
3.7.2002 21:22

kyx

neni to tak jednoduchy...
socani budou zbytecne rozhazovat, ale nezapomente, ze "za  Klause" vzniklo spousta problemu, ktere se nyni projevuji treba v Konsolidacce (a konecne uz budou muset byt zohlednečny v SR - coz driv nebyvalo) a CKA zatim odepsala minimum aktiv, takze se mamem jeste na co tesit...a ted s tim zacnou  "rozhazovacny" socialisti...ach jo...
0/0
3.7.2002 18:22

Sylva Šauerová

Sobotka : deficit rozpočtu bude 200 miliard
     Tak se podívejme na deficity vlády Klause, Tošovského a od r. 1998 Zemana
1993  +1,1     
1994     +10,4       
1995   +7,2          
1996     -1,6      
1997      -15,7     
1998     -29,3      
1999     -29,6       
 2000     -46       
 2001      -67,7       
2002   -80* Návrh Špidlovské vlády je následující :   2003        - 15 0              2004          - 197            2005          - 140          2006          - 130       Moc dobrý. Jenže pro tohle plédovala 5 let MfDnes, stejně jako LN a HN (o Rudém právu nemluvě). Ještě dneska (3. 7. 2002 !!!) Lidové noviny velebí vládu soc. dem. s Koalicí.    Co jsme si zasloužili, to máme.     < style="mso-special-character: line-break">< style="mso-special-character: line-break">
0/0
3.7.2002 18:15

RoB

Re: Sobotka : deficit rozpočtu bude 200 miliard
Házet čísla bez souvislostí je unfér argumentace
0/0
3.7.2002 18:22

D

Re: Sobotka : deficit rozpočtu bude 200 miliard
Chybi tady udaje, proc ty schodky byly mensi - napr. zisky z privatizace, nejsou tam zahrnuty v soucasnosti dopadajici prusery z krachu bank atd.
Krome toho jim tyhle schodky ODS celou dobu podporovala v oposmlouve.
A udelat treba reformu duchodu a dalsich veci si za Klauze netroufli, takze se to projevuje (zaroven se socdemackou rozezranosti a "po nas potopa") az ted.
0/0
3.7.2002 20:03

reznik

Re: Sobotka : deficit rozpočtu bude 200 miliard
Vazena pani nepropadejte hysterii...deficit za Klause vypadal jinak, protoze byl jinak strukturovan. Nebyly v nem zahrnuty rozpocty instituci jako je dnes CKA a pod, jelikoz mely "vlastni rozpocty"... Takze k zasmani soucasny stav neni, ale na velebeni Klause to taky neni. Naopak, Klaus se taky pekne socialne rozmachl a CSSD ma pravdu, ze sbira ucty jeho vlad. Kdy uz do CR prijde skutecna pravice????
0/0
3.7.2002 20:46

gpxx

Re: Re: Sobotka : deficit rozpočtu bude 200 miliard
0/0
4.7.2002 9:30

gpx

Re: Re: Sobotka : deficit rozpočtu bude 200 miliard
to jsou hodně laciný argumenty. "to co je špatný za to můžou předchůdci a na tom dobrým má zásluhy jenom čssd." na to může čssd nalákat jenom hlupáky. (a jak se u voleb ukázalo - je jich u nás stále dost). vono mimo jiné existuje něco jako kontinuita.
ať je tak nebo tak, politici by si měli uvědomit, že tu nejsou vod toho aby ze sebe dělali navenek klaďáky a mastili si potichu kapsy, ale vod toho aby udělali něco dlouhodobě přínosnýho pro občany tohohle státu. i za tu cenu, že by to dočasně snížilo jejich popularitu. zatim to většina z nich nechápu. asi proto, že jsou to omezenci a tupci.
0/0
4.7.2002 9:39

Keynes

Re: Sobotka : deficit rozpočtu bude 200 miliard
Vážená paní,buď jste úplně blbá nebo tu záměrně mícháte hrušky s jabkama.
0/0
3.7.2002 21:03

RoB

Reforma veřejných financí
 
Mily Fefi!
Dik žes zareagoval. Tvoje namitky jsou zcela standardni, ale myslim si, ze nektere by usporu neprinesly.
 
 
CD - stat dnes dotuje par miliardami, drahy maji porad ztratu. Drahy jsou dotovany vsude ve svete. Uspory by se jiste nasly, prezamestnanost existuje, ale pokud by jsi chtel propustit lidi, musel bys napred zainvestovat do techniky. V dlouhem obdobi mozna cesta, v kratkem obdobi hodne problamaticke
 
 
socialni davky - pokud odmyslim od duchodu, nemocenske, davek detem a nezamestnanosti ("nezneuzivane davky") tak zbytek miliard by jsi spocital na prstech obou rukou  - Vidim usporu 2-3 mld.
 
 
duchody - soucasnym duchodcum kratit duchody nemuzes, takove opatreni se dela v dobach krizi, kratit nemuzes ani lidem, kteri jsou 10 let pred duchodem - uz si nevytvori rezervy. Duchodova reforma bude vypadat tak, ze v kratkem obdobi se vydaje zvysi (!), usetri se az tak v horizontu 20 let od nastartovani - jinak s tebou naprosto souhlasim     dane podnikatelum - souhlas, ale asi by to dnes deficit zvysilo, i kdyz podnikatele rikaji opak     zahranicni investori - pro pripomenuti dane firem (70 mld) dane zamestnancu firem (420 mld Kc). pokud nalakas investora, tak ti jako statu nejde o tech par supu, ale zajima te pojistne zamestnancu. Problem je, pokud zahr. inv. vytlacuji domaci - to se snad zatim nedeje     Tak jak vidis moc jednoduche to neni. Tim nechci rici, ze se s tim nema nic delat. Naopak souhlasim se vsemi argumenty, ktere jsi uvedl, ale chtel jsem rici, ze neusetris tolik, abys pokryl 200 mld a rozhodne se uspora projevi v delsim casovem horizontu.   Volam po reforme ceskych verejnych financi!!!
0/0
3.7.2002 18:13

Fefi

Re: Reforma veřejných financí
 
Ohledne CD: nakladni doprava neni ztratova, dotuje se jen osobni, a nemyslim si ze vlak kterej vozi denne dvacet lidi by se jednoduse dal nahradit necim levnejsim.
 
Ohledne toho dlouheho obdobi, jak dlouho myslis ze budem vydelavat na dluh CR ktery nam tato vlada prinesla a prinese.
 
Investice do statu je vzdycky dlouhodoba, ale nesmi to byt takovy dluh ktery tato vlada vyprodukuje, vzdycky schodek byl vyssi nez rikali pred schvalovanim rozpoctu, myslis si ze nebude nahodou za ty dva roky 300mld.?
 
Neusetrim 200mld, ale treba ja osobne jsem pro nakup Gripenu, ale ne v tomhle okamziku, kdyz jsme ted dostali transportni Antonovy jako vyrovnani dluhu. tak jsme schopni pro NATO neco prinest i bez stihaciho letectva, ktere je sice nezbytne ale neni nezbytne nutne.
 
0/0
3.7.2002 18:25

RoB

Re: Re: Reforma veřejných financí
Ohlededme toho dluhu - dnes je to asi 500 mld Kc za par let to muze byt i 1200 mld Kc. Dnes je to 20 % a za par let to muze byt 45 % Coz sice vypada hrozne, ale katostrofa by to nebyla (porad bychom na tom byly lepe nez vetsina zemi sveta). Pokud bychom dnes udelali reformu a ta by znamenala zvyseni zadluzeni na 60 % dalo by se to unest. Rust HDP z techto dluhu udela za 30 let smesnou castku.
Je tady jeste jiny problem - skryty dluh duchodoveho uctu dosahuje dneska castek 80 % HDP (i vic - zalezi na pouzite metode vypoctu)  Ten dluh existuje a v pristich letech se bude transformovat do explicitni podoby a zatezovat tak verejne finance. Nejsem nejaky social ale pr.duchod je dnes 6800. Ruku na srdce o kolik si trofneme ho snizit, abychom tolik nezadluzovali stat.
0/0
3.7.2002 18:35

Fefi

Re: Re: Re: Reforma veřejných financí
nechci opakovat ty prispevky co jsem psal jeste dole.
 
Ale problem z duchody my tady na idnes nevyresime, ale je potreba donutit lidi aby se nespolehali tolik na stat, rici ze od tehdy a tehdy se budou duchody snizovat a lidi by si meli zacit sporit, pak je tu problem s temi co budou na hrane tohoveku, vzdycky bude nekdo nespokojenej. Nemam zas az tak kvalitni ekonomicky vzdelani abych o duchodovy reforme mohl neco prevratnyho rici, myslim si ale ze to bylo temer vsechno receno, a ten kdo vymysli neco dokonalyho, tak by mel dostat nobelovku za ekonomii.
 
 
0/0
3.7.2002 18:40

RoB

Re: Re: Re: Re: Reforma veřejných financí
Reakce na spodni prispevek:
Asi ti uplne nerozumim, ale pokud by domacnosti vrhli penize do ekonomiky, tak si za to akorat nakoupej zahranicni zbozi, protoze domaci podnikatele nestaci zareagovat (a to neni nejaka kritika, to uci v zakladnim kurzu makroekonomie). Jiny problem je, z ceho by jsi financoval investice, pokud by banky nemeli od domacnosti penize? Jaky by byla IR na tech par pujcek?
Jak dlouho budeme vydelavat na deficity nasledujicich dvou let - nevim, ale reforma se provest musi a dluhy se zaplatit take musi. Velka cast z tech 200 mld je premena
 
reakce na vrsek: socani se u duchodove reformy inspirovali duch ref ze svedska. Jeden rozdil: ve svedsku je prima vazba mezi tim co zaplatis a co dostanes. Nasi socani se boji, ze by nekdo dostal moc a nekdo malo. Myslim, ze se spatne inspirovali.
Mimochodem si myslim, ze svedsky model je velice povedeny, ale musel by se uskutecnit komplet, bez nejakych "ceskych" vyjimek
0/0
3.7.2002 18:47

Fefi

Schopmi jsou biti......
....... jako pred listopadem, zarovnat nas vsechny do lajny, kdyz je nekdo schopnej vsechno mu sebrat a dat to nekomu kdo to "potrebuje". Nebo spis kdo neni schopnej?
0/0
3.7.2002 18:12

Peci

Re: Schopmi jsou biti......
Co blaznis, az se to tu zacne srat , seber, prachy , firmu pokud mas a vypadni do jine zeme. Ja to tak urcite udelam a necham ty neschopne socky at tu treba zerou travu.
0/0
3.7.2002 18:24

Keynes

Re: Schopmi jsou biti......
Někomu,kdo se během transformace na poč. 90.let nedokázal tak obratně pohybovat na hraně zákona :-))
0/0
3.7.2002 21:10

Fefi

Re: Re: Schopmi jsou biti......
Na pocatku devadesatejch let mi bylo dvanact a nemyslim si ze bych na hrane zakona neco delal nebot jsem o tom jeste nemel moc velky povedomi, ale ted se pohybuji v mezich zakona a nerovna dan se mi proste nelibi, nebot patrrim k tomu nadprumeru.
 
Asi budu muset holt utracet a taky zit na dluh abych tomu statu proste nemusel davat tolik co mu davam, zajimalo by me jake castky z kazde me stokoruny co dam statu jdou na ktere konkretni veci?
 
 
0/0
4.7.2002 10:58

Geza

Sobotka je snad jeste vetsi debil nez Rusnok
0/0
3.7.2002 18:00

reznik

Re: Sobotka je snad jeste vetsi debil nez Rusnok
Rusnok byl poctivy. S tim Sobotkou to snad ani nemyli vazne...
0/0
3.7.2002 20:50

Kremilek

Vsem rozhorcenym diskuterum
Je to zbytecny, Lidem, kteri volili socany nebo bolseviky to stejne nedojde. Jsou to ti, kteri nikdy nebudou ochotni vzit za sebe zodpovednost a porad budou natahovat ruku. Budou se ohanet socialni rovnosti a kdejakym pravem na kdeco, a cele to casto neni nic jineho nez zavist, ze ma nekdo vic a snaha mu to sebrat. Jsou natolik primitivni a hloupi, ze nejsou schopni videt jak tohle budou vyzirat az do dna jejich deti. A bohuzel i moje. Socanum nikdy neslo a nejde o zdravou ekonomiku. Vzdy se budou snazit spojit zaopatrovaci ustav s fungujici ekonomikou a to nikdy nikde nefungovalo. Na par let si to mohly dovolit treba Skandinavske staty. Jako vysledek dnes musi slavne socialni jistoty orezavat jak se jen da a i pres to je den danove svobody nekdy ke konci srpna. Ekonomika jim stagnuje a bohati a schopni odchazeji do zahranici. Cesko je navic mnohem chudsi a zaostalejsi zeme a tak to pujde mnohem rychleji s horsim koncem.
0/0
3.7.2002 17:58

Pýtr

levice
náš skutečný cíl neni Evropa, ale Argentina. Těšte se! (a voliči levice, doufám že to dostanete nejvíc sežrat)
0/0
3.7.2002 17:45

Bidak

Socialni prispevky - volebni tah, ktery zapltime vsichni!!!
A vlad utracela na socialnich davkach, aby nalakala volice. Kdy uz konecne nekdo prizna, ze jsem tim padem platili volebni kampan CSSD z nasich danich timto zpusobem?????
0/0
3.7.2002 17:41

Kulich

Koho jste volili!!!!
Tak tady vydite, vy volici levice, koho jste volili. Pujde to vsechno do kopru. Slavna CSSD, chcete vladu, ktera mysli na lidi - volte CSSD. To je videt jak mysli na lidi, kdyz chce utracet penize lidi. FUJ, je mi zle z toho, co se tu bude s nasi zemi dalsi 4 roky dit.
0/0
3.7.2002 17:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.