Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ruzyně začíná konkurovat Vídni

Zájem velkých leteckých společností o využívání pražské Ruzyně roste. Letiště se má proto rozrůst - tak aby dokázalo konkurovat Vídni a splňovalo kritéria běžná pro velké přistávací plochy v zemích Evropské unie. "Z Prahy se začíná stávat zajímavý transferový bod. Počet cestujících stále roste," vysvětluje nutnost rozšíření letiště šéf odboru civilního letectví ministerstva dopravy Josef Turecký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

free

ruzine
letel jsem z Ruzine jednou,a to pred rokem,mne vyhovovalo po vsech strankach.nepotrebuju na l;etisti nake krami se suvenyrama a pod,jsem tam preci od toho ze nekam letim a ne ze budu nakupovat.Byl jsem ve stogholmu na letisti a myslim ze uroven byla stejna.Takze nema smysl tu srovnavat nake postkomunisticke letiste a podobny keci.
0/0
19.7.2002 12:00

MPCH

Re: ruzine
Ten češtin, to je zapeklitý problém, že? Chápu - jsi free a obdivuji skutečnost, že jsi při své úrovni IQ  schopen zapnout počítač.
0/0
19.7.2002 12:30

Pepa

v jednoduchosti je nekdy sila
Velkou vyhodou terminalu na letisti v Ruzyni je jeho maximalni jednoduchost, kterou ocenuji ja, kdyz nekam letim a slysel jsem na to kladne ohlasy od mnoha zahranicnich turistu. Jeho obrovskou vyhodou je velice kratka a jednoducha cesta od check-inu k nastupu do letadla a zpet. To se malo kde jinde ve svete vidi a je to asi zrejme zpusobeny tim, ze ten terminal je pomerne moderni a hlavne tohle letiste neni a asi dlouho nebude slouzit jako tranzitni. Co se ale tyce velkych nedostatku s jeho propojenim s mesty a nic moc sluzeb uvnitr, tak v tom souhlasim s predchozimi reakcemi.
0/0
19.7.2002 10:54

Luděk

Destinace
Je sice moc hezké, že se rozšíří kapacita letiště, ale když letím někam dál (HKG, TPE, BKK) popř. LAX druhým směrem tak stejně musím přestupovat, buď ve Vídni, Frankfurtu či Schipholu. I když to je záležitost ČSA nikoliv ČSL. Dostupnost Evropských destinací je z Ruzyně vcelku OK.
0/0
19.7.2002 10:22

Plynař

Re: Destinace
Kdyby už ČSA aspoň otevřeli přímou linku do Atlanty, jakožto základny svého aliančního partnera - Delty, čímž by se zpřístupnilo jedním přestup obrovské množství zajímavých destinací.
0/0
19.7.2002 10:39

Luděk

Re: Re: Destinace
Do ATL ty jejich A310 non-stop nedoletí, museli by cestou tankovat
0/0
19.7.2002 12:50

Plynař

Re: Re: Re: Destinace
Tak by to nemuselo lítat letadlo ČSA (pokud nekoupí nějaké nové), ale mohlo by to být operováno Deltou...
0/0
19.7.2002 13:39

blaza

Úroveň Ruzyně
Mě jako občana republiky s jediným mezinárodním letištěm hodným tohoto názvu nezajímá žádný terminál Sever 2, ale to, abych se mohl pohodlně letecky dopravit tam, kam právě potřebuji. Protože je české letiště právě v Praze, požaduji, abych se na něj mohl snadno a rychle dopravit z místa, kde žiji nebo pracuji. Z tohoto hlediska je Ruzyně čirá katastrofa - žádné dálniční spojení, žádné železniční spojení, ani žádné jiné spojení s jinými dopravními uzly (stodevatenáctka a taxíky? chachá, to jsem nikde jinde nezažil). Pro člověka, který nežije právě v Praze (ale jistě i pro některé Pražáky) je cesta na letiště utrpením. Srovnejte s ostatními letišti v Evropě (a nemusíme chodit daleko, co do dopravní dostupnosti si jej srovnejte třeba s letištěm v Brně - ano, jsem z Brna :-).
Navíc, nadepsat článek Ruzyně začíná konkurovat Vídni a napsat v něm, že za čtyři roky bude Ruzyně tam kde Vídeň před čtyřmi roky, mi přijde trochu, mírně řečeno, neprofesionální.  
0/0
19.7.2002 9:42

Pete75

Re: Úroveň Ruzyně
No jo, ty brněnskej profesionále, tak lítej do světa vod vás. Jinak si asi neuvědomuješ, kdo nám tu eště relativně nedávno vládnul a jak vypadala Ruzyně eště před nějakejma 10 rokama.
0/0
19.7.2002 9:46

blaza

Re: Re: Úroveň Ruzyně
Velice hodnotná reakce. Ruzyň jsem poprvé použil v roce 1996 - jel jsem tam 119kou, naposled jsem ji použil v roce 2000 - jel jsem tam 119kou (nepopírám, že letiště samotné se samozřejmě zvětšilo). Teď už služebně nelítám, a když na dovolenou, tak z Brna. A až bude hotová dálnice do Vídně, tak myslím není co řešit...
0/0
19.7.2002 10:12

Dusan

Re: Re: Úroveň Ruzyně
Musim dat za pravdu Blazovi. Aby se z Ruzyne stalo opravdu mezinarodni letiste, je nutno zacit prave u  dopravni obsluznosti, ktera je v tomto pripade mizerna. To znamena vybudovat komplexni dopravni uzel, ktery bude ve vice urovnich integrovat silnicni, zeleznicni a mestskou dopravu. Srovnej treba s letistem Heathrow nebo Schiphol...
0/0
19.7.2002 10:14

Honza

Re: Úroveň Ruzyně
A kdy jsi byl naposledy na Ruzyni? Asi před X lety, protože bys jinak věděl, že mj. zrovna od Brna nebo Plzně dojedeš autem po dálnici skoro až na check-in. Komiku...
0/0
19.7.2002 10:09

Milos

Re: Re: Úroveň Ruzyně
Presne tak!! Letiste mas temer primo na okruhu kolem Prahy! (uz aby byl hotovej celej). A navic proc se tam kodrcat 119kou z Dejvicky, kdyz ses primo u vstupu do haly za deset minut 100kou od metra Zlicin!! Takze brnaku, nekritizuj to co si videl naposled pred sesti lety. Mejte se...
0/0
19.7.2002 11:12

Dusan

Re: Re: Re: Úroveň Ruzyně
Takze se misto 119-ky kodrcas 100-kou... Z deste pod okap. Ja bych si to treba predstavoval primo z Masarykova nadrazi na Terminal 2...
0/0
19.7.2002 11:20

Milos

Re: Re: Re: Re: Úroveň Ruzyně
:)) No to si muzes predstavovat, ale az tak za deset let :). Navic ona rychlodraha bude spise takovou primestskou dopravou (pokud vubec nekdy dojde k jeji realizaci) - ma na ni byt vice zastavek nez na soucasne a temer soubezne trati Praha - Kladno. Ackoliv me by ona rychlodraha docela vyhovovala (bydlim cca 800 metru od plotu letiste - Hostivice), pro Prahu by asi bylo lepsi protahnout metro z Dejvicke anebo ze Zlicina a bylo by po starostech. Ale stejne, ta 100 bus je momentalne pro neautomobilisty nejpohodlnejsi spojeni s letistem. Mejte se....
0/0
19.7.2002 11:48

Martin Horacek, Brno

Re: Re: Úroveň Ruzyně
Cau chytroline,
jsem taky z Brna a litam ted uz z Vidne. Neriskuji tak zacpanou Jizni spojku a fakt ze kvuli zacpe v Praze nechytnu letadlo.
Je skvely ze mame v Brne letiste se spojem do Prahy - obden a jeste k tomu ve 3 odpoledne. Takze pekne na...
Co Brnaci a dalsi vesnice (pro prazaky) potrebuji je sednout do vlaku a prijet az na letiste a to prosim presne. Coz skvele funguje napr. ve Frankfurtu...
Ja vim, je to spis stiznost na Ceske drahy, ale nekdo by se fakt mel zamyslet nad dopravni obsluznosti naseho jedineho vyznamnejsiho letiste...
0/0
24.7.2002 13:13

antiblaza

Re: Úroveň Ruzyně
Nechci nijak komentovat titulek, ani obsah článku, jen uvedený komentář považuji za bohapusté plácaní. Například: žádné dálniční spojení - a co ta rychlostní silnice okolo a před několika měsíci otevřená dalši část okruhu okolo Prahy? Nyní se ze západní poloviny Čech (nikoliv jen západních Čech)dostanete nejpozději za 2,5 hodiny na Ruzyň. Pokud jde o východní část Čech a Moravu, tak vše záleží, jëstli není zacpaná kvůli nehodě Jižní spojka, což přináší sebou otázku dobudování celého vnějšího okruhu okolo Prahy, ale to je věc peněz a jak budou "zlobit" ochranáři. Těch autobusů, které jezdí na letiště je taky víc. Pokud jde o želeniční spojení, vím jako člověk o této záležitosti trochu informovaný, že to není jednoduché. Mimochodem: letiště East Midlands ve Velké Británii má jen parkoviště a dálnici okolo a žádný vlak nebo autobus, a přeci se tam z Prahy dostanete 12x týdně. Terminál Sever 2 je nutný kvůli Shengenské dohodě, která je součástí dohod v rámci EU, kam asi jistě většina národa chce. Nevím, jestli byl(a) bláža na Ruzyni v roce 1990, já ano a moc si to pamatuji a to co je tam nyní je trochu rozdíl....
0/0
19.7.2002 12:16

blaza

Re: Re: Úroveň Ruzyně
Uznávám, že s tím dálničním spojením jsem trochu přestřelil, přece jen jsem tam byl naposled před dvěma lety a místo spojky tam byla jen díra v zemi. Přesto si zkuste vyřešit hádanku, jak se dostat na letiště řekněme pokud bydlíte více jak 100 km od Prahy, nikdo vás tam neodveze, vlastní auto vzdáváte kvůli ceně parkovného a bojíte se pražských taxikářů. Proto nemůžu být spokojen, když nový terminál pomůže hlavně tranzitním cestujícím, k nimž se jaksi počítat nemohu (tedy pokud mě nebude hřát skutečnost, že ČSL víc vydělá za letištní taxy).
0/0
19.7.2002 13:15

Fefi

Re: Re: Re: Úroveň Ruzyně
Z Brna Ti jezdi autobus CSA.
a to si myslim neni spatny spojeni.
0/0
19.7.2002 14:21

Vaclav Hanus

Re: Úroveň Ruzyně - Brno ma svou historickou spadovou oblast
Blaza ma samozrejme pravdu. Je zbytecne zvedat amoce v teto debate. Brno staleti patrilo do jine spadove oblasti. Je na case vratit se k historickym korenum. Jednoduse je z Brna bliz do Vidne. Je potreba, aby regionalni "panove" vic zatlacili na brzkou dostavbu dalnice. Doufam ze uz ustupili od tech silenejch napadu spojovat prahu s Vidni pres Znojmo, ale ze to pozenou na Niklsburg.
0/0
24.7.2002 8:29

Karel

Re: Úroveň Ruzyně
Kdyz se ti nelibi Praha - Ruzyne, jezdi si to Vidne.... anebo rovnou do Bratislavy, tam odsud doletis tak do Popradu nebo Kosic....
0/0
23.7.2002 16:42

qman

Mohlo to uz byt davno
Udajne za hluboke totality bylo Praze nabidnuto, aby se Ruzyne stala centralnim letistem Evropy, protoze je vyhodne polozena. Praha odmitla a tak je ve Frankfurtu.
Z dnesniho stavu se budeme na Viden hrabat tak 10-15 let, kdyz to dobre pujde.
0/0
19.7.2002 9:03

Pepe

Re: Mohlo to uz byt davno
Dobrej vtip. "Praze bylo nabídnuto stát se centrálním letistěm Evropy". Ha, ha
0/0
19.7.2002 18:36

tom

separace EU pasažérů
Může někdo vysvětlit, jak takové oddělené odbavování funguje. Každé letadlo je přeci plné náhodné směsi národností. Přiletí li tedy letadlem z EU nějaký asiat či amík, bude muset přejít do jiného terminálu, kde budou tak laskaví a odbaví ho? To asi přibude hodně spokojených pasažérů... tom
0/0
19.7.2002 8:49

Re: separace EU pasažérů
Když letí Američan do Evropy, je jeho pasová a celní kontrola provedena pouze jednou - na prvním letišti v EU. Když se potom pohybuje uvnitř EU, nikdo ho nekontroluje - je to stejné, jako když vyrazíte autem po Evropě, taky vás zkontrolují pouze na německých hranicích a pak si do Španělska jedete jakoby se nechumelilo. Tak stejně to bude s letadly...
0/0
19.7.2002 9:16

batl

Re: Re: separace EU pasažérů
Ovsem nektere letecke spolecnosti (ne policie!) kontroluji pasy i pri letech v ramci EU, to aby mely pod kontrolou, ze letenku drzi v ruce ten, na koho byla vystavena, nebo ze ma v cilove zemi povoleni k pobytu (pri zpatecnim letu)
0/0
19.7.2002 9:31

Pepa

Re: Re: Re: separace EU pasažérů
Jo, kontroluje se totoznost, ale mel by k tomu postacit jakykoliv prukaz (napr. ridicak) a ne jiz bezpodminecne pas - v tom by mel byt ten rozdil (samozrejme jen pro lety vnitrostatni nebo v EU). Jinak kontrolovat totoznost pri nastupu do letadla je myslim porad dulezite.
0/0
19.7.2002 10:40

tom

separace EU pasažérů
Může někdo vysvětlit, jak takové oddělené odbavování funguje. Každé letadlo je přeci plné náhodné směsi národností. Přiletí li tedy letadlem z EU nějaký asiat či amík, bude muset přejít do jiného terminálu, kde budou tak laskaví a odbaví ho? To asi přibude hodně spokojených pasažérů... tom
0/0
19.7.2002 8:49

Dodo

Re: separace EU pasažérů
Mno to je dost sverazna predstava o fungovani letiste :-)))
Pokavad nekdo vyleze z letadla, nemuze si bloumat po letisti a hledat nekoho kdo ho odbavi ci co, natoz aby sel do jinyho terminalu. Je v prostoru prichozich letu a jde normalne s ostatnima k budce kde mu ostemplujou pas. Ty budky jsou na EU letistich obvykle rozdeleny na EU a non EU, takze se kazdej zaradi k prislusnymu okynku. Kde to rozdeleny neni (hooodne malinky letiste), tam se to odehraje vsechno u jednoho okynka. Jinak zakladni okynko je nonEU, tam daj stempla komukoliv. Kdo ma EU pas miva navic EU okynko ktery jede rychlejc. Moznost ze by bylo jenom EU okynko a nonEU by musel clovek nekde hledat je jaksi vyloucena, a z logiky veci zcela nesmyslna ;-)
0/0
19.7.2002 9:47

IQ

Re: Re: separace EU pasažérů
To neni tak docela pravda. Jak ja rozumim tomu clanku, budou na uvedeny terminal letat pouze lety ze zemi EU a proto nebude treba provadet uvedene kontroly. Ikdyby priletel Papuanec, bude uz zkontrolovan v prvni zemi EU (a k nam prileti z teto zeme EU az po te kontrole), do ktere priletel a v Cechach dostane jenom razitko do pasu stejne jako treba Nemec, protoze se bude jednat o "nekontrolovany" vnitro-EU pohyb.
0/0
19.7.2002 10:00

Jana

Re: separace EU pasažérů
Funguje to tak, že je zcela jedno, odkud letadlo přiletí. Po vystoupení z letadla nastoupí všichni cestující do tranzitu, který je přiveze do příletové haly. V té hale jsou dvě budky. Na jedné je nápis EU, na druhé NON EU. Každý cestující se zařadí do fronty podle toho, zda-li je členem EU nebo ne.
0/0
19.7.2002 14:50

Jana

No, jistěže Ruzyň dobře slouží svému účelu, ale technická vybavenost není to, co klient oceni - to je předce samozřejmé, stejně, jako je samozřejmá dobrá poloha - tak bylo každé letiště projektováno. Ale, a to je velice důležité! Pokud se nezvýší klientský servis v podobě jistého druhu komfortu - krámečky ze suveníry, restauracie, kafeterie a kavárničky, nebude nikdo na toto letiště vzpomínat v nejlepším. Letěla jsem z Ruzyně jenom jednou (a v letecké společnosti pracovala 6 let) a bylo pro mne zklamáním, že jsem si neměla ani kam sednout na kavu, nebylo kde strávit čas mezi check-in a boardingem - to je bezesporu trapné. Mám s čím srovnávat a Ruzyň hodnotím jako úplně klasické postkomunistické letiště. Ale mám taky dost potěšující zprávu - klienti si nevybírají podle krás letiště, ale podle vzdálenosti od bydliště, nebo místa působení, takže lítat se z Ruzyně bude stále. Co se nějakého opavského letiště týká, tam bych to tak růžové neviděla. Ruzyň hravě pokryje letecký provoz v ČR a nemyslím si, že by se státu chtělo investovat do něčeho, co nepotřebuje - možná jen nějaké chartery v létě, ale už to vidím jak bussinessman-i lítají do Opavy a pak ještě cestují do Prahy :-( Osobně o Vídeňské letiště nemám strach, kdo jste ho někdy viděl, budete se mnou souhlasit, že Ruzyň mu konkurencí není ani ve snu. To je zcela jiný - západní systém - věci a systém pro lidi, tím pádem se to porovnávat nedá. (hotely, kryté střežené garáže a parkoviště kde můžu nechat auto po dobu pobytu, pravidelné autobusové spojení ďo celého rakouska i slovenska a maďarska...atd,atd.) Navíc ze Schwechat-u lítají kromě rakušanů i slováci a maďaři a tenhle záběr Ruzyň nikdy nemůže pokrýt, tak nevím o čem se autor vlastně snaží polemizovat. Já bych upřímila pozornost nkám úplně jinam, na opravdu jedinečný projekt, a sice - na propojování Vídeňského Schwechatu a Bratislavského letiště. To je podle mého názoru námět na článek! Tohle totiž obdobu a konkurenci opravdu nemá pokud se jim to povede. ( možná z něj nakonec budou lítat i češi, když je teď na slovensku tak levně - já bych to nepodceňovala!)
0/0
19.7.2002 8:36

Pusa

Re:
Milá Janičko, jako ostatně celá řada pražských diletantů si pleteš města (nikdo nepsal před tebou o Opavě a ty se na ni odvoláváš pořád) Navíc je běžné, že i tak malé státy mají těch letišť více a nevidím důvod, proč bychom zase měli být světlá výjimka. Jenom pro doplnění, abych nebyl napaden z nadržování Moravě jsem ze středních Čech.
0/0
19.7.2002 9:00

Jana

Re: Re:
Nejsem ani Ceska, takze si to skutecne mohu plest :-) Na clanej reaguji z pozice me prace.
0/0
19.7.2002 15:13

marlowe

Re:
, Až zase někdy přijedeš do Čech, tak se tam běž podívat, ať neplácáš pitominy.
0/0
19.7.2002 9:17

Dasa

Re:
Mila Jano, na ruzynskem letisti jste asi delsi dobu nebyla, usuzuji tak z Vaseho srovnani. Kavaren a mist na posezeni uz tam je celkem dost, letam z Ruzyne uz asi 10 let priblizne jednou za mesic a predevsim v poslednich 2 letech se pocet prodejen a vyse uvedenych mist, myslim, zdvojnasobil. Take zastresene parkoviste uz funguje.
Co se tyka, ryhlodrahy z Bratislavy do Vidne - v Praze uz byly vypracovany projetky na rychlodrahu na letiste pred delsi dobou a i tento projekt ziskava prioritu, takze o tom, ze by Cesi vyuzivali spojeni spojeni letist  Bratislavy a Vidne silne pochybuji, pokud zrovna nebydlite kousek od Bratislavy. Nejak mi nejde jako cestujicimu do hlavy, jak by vyhody prevysily fakt, ze se musit presunout do Bratislavy. A nebo do Vidne? Kam vlastne?
0/0
19.7.2002 10:07

Jana

Re: Re:
Dle mého názoru je článek o tom, že by Ruzyňské letiště mohlo konkurovat Vídni. A moje odpověd také reaguje jedině na tohle téma. Ani slůvko jsem nenapsala hanlivého o Ruzyni - jen fakta , a mimochodem jsem taky tvrdila, že se o klienty Ruzyň bát nemusí, protože již za komunistů se letiště vždycky stavělo tam, kde bude plně využité. Na reakci čitatele, který tvrdí, že i jiné státy mají více letišť dodávám : ty státy si to můžou dovolit a jsou turisticky tak atraktivní, že ... - no musím to dopisovat do konce?! a taky opakuji: Ruzyň plně pokryje letecký provoz v ČR. A za současné ekonomické a hospodářské situace v ČR je další letiště nesmyslem. A na závěr opakuji : Ruzyň ani náhodou nekonkuruje Vídni. (už z geografického hlediska) To, že někdo má potřebu vyznávat se ze svých zkušeností z Ruzyní nebylo ústředným tematem článku a teda dále reagovat nebudu. Pracuji v letecké společnosti, hodně lítám a znám téměř každé evropské letiště, cítém se být kompetentná vyjádřit se k tématu "Letiště a jeho konkurence". Bohužel, jelikož jsem nenarazila ani na jeden kvalifikovaný názor z branže, loučím se.
0/0
19.7.2002 15:06

Plynař

Re: Re: Re:
To je škoda, že se loučíš....(:-((...zrovna jsem tě chtěl pozvat na kafe, abychom si mohli kvalifikovaně pokecat....
0/0
19.7.2002 15:34

Jana

Re: Re: Re: Re:
:-)
0/0
19.7.2002 16:21

Plynař

Re: Re: Re: Re: Re:
Tak vida, ještě jseš tady...(:-))Co bude s tou kávou...?? (;-)
0/0
19.7.2002 16:33

Plynař

Re: Re: Re: Re: Re:
Úsměv super, ale odpověď žádná... (;-(
0/0
19.7.2002 16:57

Plynař

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jany už se asi nedočkám, tak padám...škoda.....jedině, že by tu nechala na sebe kontakt...v pondělí to prověřím.... (;-)
0/0
19.7.2002 17:17

antiblaza

Re: Re: Re:
Já z branže jsem, ale ta kompetentnost v příspěvku Jany mi nějak nedochází...
0/0
19.7.2002 16:20

Jana

Re: Re: Re: Re:
Ono taky trošku záleží, co v té branži děláš. Letenky prodávat nestačí, ale ne, ne, nechci být zlá a uštipačná. Když se ale mám vyjádřit k přízemnému článku - taky si říkám, proč jsem to dělala...tak prostě nelze jít moc do hloubky.
0/0
19.7.2002 16:24

Václav

Ruzyň dohání ... Mošnov zahálí
Je velmi dobré, že se tredn nárustu zájmu o Ruzyň nepropásne, ale chtěl byl upozornit ještě na jednu důležitou věc. A to je mezinárodní letiště Ostrava - Mošnov, které svou polohou má spádovost území s pěti až šesti miliony lidí (včetně části Polska). To by po vybudování dálnice D47 a dobudování R48 na polské hranice a napojení na polskou dálnici mohlo a mělo hrát daleko významnější roli, než doposud. Proto je třeba, aby odborníci na leteckou dopravu nezaspali a souběžně řešili rozvoj i tohoto letiště i přesto, že pravděpodobně jeho vlastnictví přejde z České správy letišť do vklastnictví Moravskoslezského kraje.
0/0
19.7.2002 7:58

Honza

Re: Ruzyň dohání ... Mošnov zahálí
S timto nazorem naprosto souhlasim. Jen bych to jeste rozsiril: modernizovat a snad i rozsirit Mosnov, postavit dalnici az na Polske hranice a ve spolupraci s Polskem postavit kyvadlove rychlostni vlakove spojeni, rekneme Olomouc-Mosnov-Ostrava-Katowice-Krakow. Takovy maly shinkansen. Myslim, ze by to rozvoji nekolikamilionove oblasti v tezkem upadku po ukonceni dulni cinnosti neuveritelnym zpusobem pomohlo.
0/0
19.7.2002 8:23

Warner

Re: Re: Ruzyň dohání ... Mošnov zahálí
Krakow uz je trochu dost z ruky, ale jinak souhlas. Chtelo by to na severni Morave nebo ve Slezsku nekoho, kdo za tim pujde ...
0/0
19.7.2002 9:36

Zamalek

Jen aby ji taky dotahli ...
ti zlodeji, co si tam postavaji ve svych vozitkach a rikaji si "taxikari" a prestali okradat kazdeho, kdo jim sedne do auta...
0/0
19.7.2002 7:49

M@rtin

Ruzyn dohani ...
..to co za 50 let komunismu ztratila a je to dobre. Mam rad male Ruzynske letiste, architektura i odbavovani se mi zde libi a myslim, ze po malych kruckach zacina Ruzyn dotahovat a snad se jednou zase dotahne na uroven, kterou mela pred temi 50 lety ...
0/0
19.7.2002 7:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.