Diskuze

Prazdroj poteče z Polska, testy vyhovují

Některými patrioty tolik opovrhovaná licenční výroba piva Pilsner Urquell v Polsku může začít. "Odborné testy potvrdily, že kvalita licenčního piva, které se vyrábí stejným způsobem jako v Plzni, je shodná s plzeňským originálem," uvedl mluvčí Plzeňského Prazdroje Alexej Bechtin. Začít se má ještě letos.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bron

12. 9. 2002 13:39
Na Zelande se Plzen davno vari
Na Zelande se Plzen davno vari a (nekterym) Cechum se to vubec nelibi....
0 0
možnosti

D. Serulin

10. 9. 2002 12:44
Plzensky Prazdroj by mel byt neco jako Champanske
Tesi mne, ze v Polsku roste spotreba piva na ukor spotreby vodky a tim se Polaci pomalu stavaji civilizovanym narodem.
Avsak Plzensky Prazdroj by se mel vyrabet pouze v Plzni. Tak jako Champanske se vyrabi pouze v Champagni i kdyz by se technologicky dalo vyrobit jinde.
Dalsi vec je, ze ekonomicky z vyroby Plzenskeho piva v Polsku z toho nema Plzensky pivovar nic. Zisky schrabne jen jeho vlastnik SAB, ktery pivovar koupil od zlodejske Nomyry, ktera se pivovaru dobrala privatizacnimi podvody.
0 0
možnosti

Joe

12. 9. 2002 14:31
Re: Plzensky Prazdroj by mel byt neco jako Champanske
Ale no tak. Španělský ptáček, francouzké brambory a ruské vejce se taky dělají v české hospodě a španělům, francouzům či rusům je to úplně jedno. A co moravský vrabec, knedlík a zelí ? Vrabcům a prasatům je úplně jedno, že se to dělá z vepřovýho.
0 0
možnosti

outcast

10. 9. 2002 10:00
zajimavé
Dokud byl/je Prazdroj vyráběn pouze v Plzni používal se jako marketingový slogan: "unikátnost vody z plzeňských studní, tak důležitá pro nezaměnitelnou chuť...". V momentě, kdy se vyplatí vyrábět jinde, obrátí marketing o 360 stupňů a začne hlásat, že technologe se "zcela pochopitelně" nechá transplantovat i do jiných podmínek se stejnými výsledky... Netýká se to pouze piva a Prazdroje, ale úplně všeho - aut, hadrů, televizí... Chci jen všeobecně poukázat na nesmyslnost některých reklamních žvástů. 
0 0
možnosti

Joe

12. 9. 2002 14:20
Re: zajimavé
Zkuste malý pokus: stoupněte si zvolte směr a jděte. Pak se vraťte na původní místo zvolte ten samý směr otočte se o 360 stupňů a jděte. Co zjistíte ? Že jdete stejným směrem. Není Vám to divné ? Kdysi v tanečních nás učil mistr, že se máme otočit o čtrvrt kruhu, tudíž o 45 stupňů - docela to byla sranda. Takže až zase začnete něco obracet o nějaké stupně, atk se zamyslete. Nebo nepíte tolik piva.
0 0
možnosti

Robur

10. 9. 2002 9:20
Dobré pivo je téměř všude
S překvapením čtu, jak mnozí zoufají, že se Pilsner Urquell bude vyrábět v Polsku, a že to nikdy nemůže být tak dobrá plzeň jako je ta naše. Hodně lidí v Česku si totiž mylně myslí, že české pivo je nejlepší na světě a všude jinde se pijí pouze patoky. Ve skutečnosti je to jen přehnaný český patriotismus. Kdekoliv v zahraničí mimo Slovensko či Polsko se setkáte s českým pivem jen zřídka. Češi se uklidňují, že naše pivo je nejlepší, ale například slovenské pivovary mají větší export do některých zemí než české. Jsem přesvědčen, že dobré pivo se dá dělat (a také dělá) kdekoliv. Je sice dobré zkusit nějaké polské pivo a říčt, že se to nedá pít, ale ve skutečnosti si to ten "odborník" spíše namlouvá.
0 0
možnosti

Aladin

10. 9. 2002 12:38
Re: Dobré pivo je téměř všude
NEMAS PRAVDU. Momentalne ziju a pracuju v Nemecku a musim rict, ze na ceska spickova piva nema nic na svete !! Ano ve svete se ceske pivo prodava zridka. Ale to neni problem toho piva, ale problem obchodu, marketingu a 40 let komunismu.
Nekdy je mi lito tech cizincu, kteri si na ruzynskem letisti kupuji Heineken, protoze jsou takhle naprogramovani reklamou.  Typicky pripad co zmuze silna reklama se slabym vyrobkem.
0 0
možnosti

evilman

10. 9. 2002 7:38
A taky je pravdou
Že SAB má v záměru dostat Pilsner Urquell mezi 10 nejprodávanějších piv na světě. Zcela logicky Polské Tychy není poslední. Osobně proti nejsem.
Když v roce 1993 PP změnil technologii výroby, tak nikdo nic neřekl a jak vidím tak pivo vám ( i mě ) chutná dodnes.
Změna se bude týkat označení ( pravděpodobně ). Místo Brewed in Plzen bude Born in Plzen.
 
0 0
možnosti

martin

10. 9. 2002 7:03
to je asi jako kdyby Rolex zacal vyrabet hodinky v Hong Kongu... rozdil asi nikdo nepozna, ale jde i o to, ze na ty flasce je napsano "brewed in Czech" a to ocenime hlavne mi, co zijeme v zahranici... ted tam bude brewed in Poland, in China.. atd...
0 0
možnosti

ja

10. 9. 2002 6:48
To neni chytre vsechno poslat do haje
Proc to nedelame u nas?
0 0
možnosti

MN

9. 9. 2002 22:58
ceska tragedie II
Taky se mi zda ze se pomalu ale jiste cela nase republika rozprodava a vsechno jde uplne nekam jinam.Plzenske pivo by melo zustat plzenskym pivem.A tak i vsechno ostatni coje zkratka nase ceske,originalni!A proto pisu nesouhlas s vyrobem v Polsku.Polaci sou taky takovy kumpani...No,ale co by nas stat neudelal pro par penez,ze?Ja jen cekam kdy jim zbyde prezidentsky hrad na prodej,aby meli nejake korunky navic!
0 0
možnosti

Pepe

10. 9. 2002 9:05
Re: ceska tragedie II
Je třeba si uvědomit, že stát nemá s tímto rozhodnutím nic společného. Myslím, že by jste se měl vrátit o několik let zpět, kdy bylo možné všechno špatné či problematické svádět na stát. Od Plzeňských pivovarů je to ekonomické rozhodnutí, a podle všeho asi dobré. Plzeňské pivovary by to asi daleko nedotáhly, kdyby přemýšleli pouze regionálně.
0 0
možnosti

Tlusťoch

9. 9. 2002 21:18
Je to stejne jedno
Protoze, kdo ochutnal Plzen v Americe, da mi za pravdu, ze je hnusna a neda se pit. Je prizpusobena americkymu typu piva a vlastne se prodava jen ta znacka.
Takze, je uplne jedno, kde se vari pivo na export. Dulezite je, aby Plzen zustala Plzni tady v Cechach.
0 0
možnosti

Prazdroj

10. 9. 2002 10:29
Re: Je to stejne jedno
Nevím, co jsi tam pil, ale do Států se vyváží Prazdroj vyrobený u nás. Není tam licenční výroba. A nezdá se mi, že by přímo pro USA dělal Prazdroj speciální várku s jinou upravenou chutí.
0 0
možnosti

Ivo

9. 9. 2002 21:06
Vždycky to dopadne stejně: exkluzivita padne za prachy
Polský Prazdroj může být stejné kvality jako plzeňský. Česká Coca cola se od americké neliší ani v nejmenším. Špatné je, že zase zvítězila globalizace a prachy. Já bych byl pro to, aby karlovarské oplatky se nejen vyráběly v Karlových Varech, ale i pro to, aby se tento suvenýr nedal dokoupit ještě po návratu z lázní domu. Podobně s nelibostí sleduji, jak se šíří prodej tzv. štramberských uší. Byl bych pro vydávání certifikátu pro místní speciality, ale jen za dodržení příslušných podmínek. Prazdroj a další piva se ovšem měly vyrábět jen v původním místě, k zájemcům se mělo pivo dovážet.
0 0
možnosti