Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řeky podemlely trati za dvě miliardy

Ještě hůř než před pěti lety při záplavách na Moravě postihla letošní velká voda České dráhy. První odhady škod se pohybují okolo 2,4 miliard korun. Ze záplav v roce 1997 vyšla železnice se ztrátami o sedm set milionů nižšími. V době vrcholících záplav byl provoz přerušen či omezen na 282 kilometrech tratí, poškozeno či zcela zničeno je 19 železničních mostů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Kubanek

Kdyby se drahy alespon poucili,
a vlaky po Praze nechali jezdit casteji a zajistili jejich napojeni na MHD, podobne jako to ma napriklad Metro..vlak by po Praze mohl byt podstatne rychlejsi nez tramvaje, navic se s nim clovek dostane dale.
0/0
21.8.2002 0:41

Kremilek

Duskovi nenazrani odborari stoji kazdy rok nekolikanasbone vic
0/0
19.8.2002 19:14

Antisoc

Špidla je makor
Špidla je vůl, a kvůli němu ty vlaky nejezdí. Dyby se tahle pseudovláda dokázala o něco postarat, ale ona ani vlaky neumí.
0/0
19.8.2002 18:56

náhodný čitatel

Re: Špidla je makor
Ach, ty nejchytřejší,kdybys uměl alespoň psát bez chyb...
0/0
19.8.2002 21:23

pár drobných
Dotace pro České dráhy představuje každý rok cca 5 miliard korun a ve stejné výši vytvoří dráhy ztrátu. Takže 2 mld. jsou pakatel. Pokud bude stát tuhle černou díru na peníze chtít udržet i nadále, nemůže ho pár drobných rozházet.
0/0
19.8.2002 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.