Diskuze

Řeky podemlely trati za dvě miliardy

Ještě hůř než před pěti lety při záplavách na Moravě postihla letošní velká voda České dráhy. První odhady škod se pohybují okolo 2,4 miliard korun. Ze záplav v roce 1997 vyšla železnice se ztrátami o sedm set milionů nižšími. V době vrcholících záplav byl provoz přerušen či omezen na 282 kilometrech tratí, poškozeno či zcela zničeno je 19 železničních mostů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Kubanek

21. 8. 2002 0:41
Kdyby se drahy alespon poucili,
a vlaky po Praze nechali jezdit casteji a zajistili jejich napojeni na MHD, podobne jako to ma napriklad Metro..vlak by po Praze mohl byt podstatne rychlejsi nez tramvaje, navic se s nim clovek dostane dale.
0 0
možnosti

Drson

19. 8. 2002 19:49
Trapnost...
http://www.unitedcommand.com/in.php?thesiteno=1946" target="_blank" rel="nofollow">Docela me pobavilo, ze vsichni, kteri se prokazi potvrzenim uradu o tom, ze pomahali pri povodnich, dostanou 85% slevu... 15% je prd, to to fakt nemohli dat zadarmo? Osobni doprava je tezce ztratova, a tohle ji asi ma vytrhnout.... KLIKNI ZDE
0 0
možnosti

Kremilek

19. 8. 2002 19:14
Duskovi nenazrani odborari stoji kazdy rok nekolikanasbone vic
0 0
možnosti

Antisoc

19. 8. 2002 18:56
Špidla je makor
Špidla je vůl, a kvůli němu ty vlaky nejezdí. Dyby se tahle pseudovláda dokázala o něco postarat, ale ona ani vlaky neumí.
0 0
možnosti

náhodný čitatel

19. 8. 2002 21:23
Re: Špidla je makor
Ach, ty nejchytřejší,kdybys uměl alespoň psát bez chyb...
0 0
možnosti

19. 8. 2002 17:15
pár drobných
Dotace pro České dráhy představuje každý rok cca 5 miliard korun a ve stejné výši vytvoří dráhy ztrátu. Takže 2 mld. jsou pakatel. Pokud bude stát tuhle černou díru na peníze chtít udržet i nadále, nemůže ho pár drobných rozházet.
0 0
možnosti