Diskuze

Úřady: nezaměstnaní a záplavy nejdou k sobě

V krajích, kde platí stav nouze, mají úřady práce právo povolat nezaměstnané na likvidaci následků povodní. Šéfové úřadů práce i úředníci z ministerstva práce jsou však přesvědčeni, že nutit nezaměstnané do odstraňování škod po povodních nemá význam. Lidé, kteří pomáhají v zasažených oblastech, se shodují, že se jim stále hlásí hodně dobrovolníků a nezaměstnané nepotřebují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

freezingpoint

24. 8. 2002 15:42
Proč?
Proč není v našem sociálním státě vázáno vyplácení přídavků na nějakou veřejně prospěšnou práci. Já beru, že každý má právo na to slušně žít, ale také každý má právo pracovat a každý má také povinnost pracovat...Ono by si potom spousta lidí rozmyslela, jestli má pracovat za podporu pro stát, nebo pro někoho za plat...
0 0
možnosti

ondranen

22. 8. 2002 19:52
'nemocne' povolat do zbrane!
1. je skoda, ze vas dialog s tematem souhlasim, zklouzl z konstruktivni myslenky na hadani se o podstate civilni sluzby.
2. to, ze by se nezmestnani meli podilet na odkizeni nasledku povodni, je pro mne zcela samozrejma vec.
ze je patne problem je prinutit z duvudu snadneho obstarani potvrzeni o pracovni neschopnosti. pak tady preci existuje armada. pokud nechces delat - nevadi. necht pracak posila seznamy 'nemocnych' muzu na vojenskou spravu a ta necht je povola na 'cviceni'. myslim si, ze nejaka fingovana nemoc by pred vojenskym lekarem obstat nemela. a tedy, ze by peknych par marodu najednou ozivlo.
a mozny argument - ze jdou penize z jine kasy? tomu se musim zasmat, protoze jsou to jedny prachy a jdou predevsim z mych dani.
0 0
možnosti

MarekL

23. 8. 2002 8:47
Re: 'nemocne' povolat do zbrane!
Pár poznámek k vojenským lékařům - co píšete, je pěkná blbost. Na vojně platilo, že kdo je opravdu nemocný, toho povolají, v lepším případě dostane odklad na 1 nebo 2 roky. Kdo nemocný není a jen se ulejvá (a netají se tím), ten v 99% dostal modrou knížku (natrvalo). Na vojně jsem byl jako zdravoťák, takže jsme byl přímo u zdroje a vím, o čem mluvím...
0 0
možnosti

Dr.Büllow

22. 8. 2002 10:05
Otázka zodpovědnosti a charakteru.
Máme demokracii, byla zrušena povinnost pracovat. Ale, ať se na mne nikdo nezlobí, z našich daní se přiživují tlupy povalečů - oni považují za normální, že my pracujeme a oni z toho vegetují. To je parazitismus !
Ten, kdo je zdravotně nebo duševně postižen má samozřejmě právo, aby se o něj společnost postarala.
Ale povalečům bych dával podporu jen pod podmínkou, že budou něco dělat. Severní Čechy potřebují zalesnit. Všude je plno odpoadků a oni nevědí, co mají dělat ?
Homosexuálové chtějí zrovnoprávnit - stěžují si na vyčlenění ze společnosti. Jak se zapojili do společnosti při povodních ? Nebo zase jen čekají až všechno skončí, aby mohli na náměstí vystrkovat své zadnice pod heslem svobody ?
Tito paraziti kradou, fetují, zvyšují kriminalitu a my, občané, kteří platí ze svých daní stát a vládu, máme souhlasit s tím, aby tak bylo ? Koho vlastně naše legislativa chrání ?
Jsem pro toleranci. Ale tolerance je vztah - má dvě strany, musí být vyvážen. Pokud někdo pořád dává a druhý pořád přijímá, není možno mluvit o rovnovážném vzthu. Je to i výchovou národa. Tady je před námi více práce, než při současném úklidu bahna.   
 
0 0
možnosti

Obyvatel

22. 8. 2002 12:51
Re: Otázka zodpovědnosti a charakteru.
, Vase poznamka ohledne homosexualu (prirovnani k parazitum) pouze potvrzuje to, co si asi kazdy mysli o urovni zamestnancu firmy ve ktere jste pravdepodobne zamestnan. Doufejme ze i k vam jednou dorazi trzni prostredi, patrne i vy nemate co na praci, kdyz si v pracovni dobe brouzdate Internet (ktery by byl doma jinak velmi drahy, ze ?). Takze je to presne o tom, co jste napsat v nadpisu prispevku.
0 0
možnosti

22. 8. 2002 9:04
souhlas
k sobě to nejde, u vojska a civilních náhradních služeb to lze pochopit. Nevím, co je pravda na tom, že se navrhuje, aby civilkáři dělali za ubytování a stravu v rámci náhradní civilní služby. To by byla robota jak za feudalismu. Ale co se může čekat od soc-kom vlády. této vládě se líbí stav nouze, všimli jste si toho? asi nahrazuje diktaturu proletariátu.
0 0
možnosti

Obyvatel

22. 8. 2002 13:01
Re: souhlas
, Smutne je predevsim to, ze drtiva vetsina civilkaru by radeji pracovala, zatimco povaleci samozrejme ne. Nehlede k tomu, ze na podpore stat zaplati daleko vic nez nebohym civilkarum. Na druhe strane, urednicka chatra ma daleko vetsi moznosti jak prinutit civilkare nez flakace. Takze jako vzdy slusnost prohrava na cele care.
0 0
možnosti