Diskuze
Nová octavia? Zvenčí žádná revoluce
Děkujeme za pochopení.
MB
re:To je doufám fórek...
jo aliku, mam pro tebe smutnou zpravu ... neni to vtip, a ze by designeri zaslouzili vyhazov, to mas pravdu, ale ti hlavni jsou tam uz dlouho a ti novi, prisli z nemecka (hadej odkud prisli do VW, no prece od trabantu... :) ).Alik
To je doufám fórek...
Nepřu se o tom, jestli Octavia je nebo není slušný auto za slušný peníze, ale pokud jde o design, i sami Škodováci přiznávaji, že je "spíše konzervativní". V září 1996 bych jim to ještě odpustil - přece jen to byl po dlouhé době první pokus o průlom do střední třídy, ale už tenkrát existovaly na pohled ladnější vozy. A pokud TOHLE neni jen chytrej markeningovej tah, kterej má rozproudit diskusi a hlad po novejch informacích, měli by všichnni designéři ze Škodovky (Volkswagen-Krupp) dostat padáka. Ten návrh působí totálně zastarale (rozuměj stejně jako model 1996) a maximálně zařadí český design (je-li nějaký) po bok takových velikánů jako je LADA nebo podobné obskurní značky.Tomáš
Má zkušenost s |Octavií
Honza
Skoda obcas ujde
Karoserie byva celkem dobra, ale jen kratce je in. Co se tyce motoru tak to jsou jen a jen BECKA. Proc muze opel delat do Corsy 1,2-55 a Skoda prijde s novym 1,2-40. Pekny Looseri!!briza
Hmm, opravdu zadna revoluce
Uz jednou jsem si chtel koupit Octavii, ale nakonec, diky neserioznimu chovani dealeru Skodovky v dobe kdy jich jeste nebyl na trhu dostatek, jsem koupil japonce (maximalni spokojenost). Ted uvazuji o novem aute na pristi rok a skodovka bude mit zase smulu. Jednak s tim jdou na trh o rok pozdeji a ani me to nijak nezaujalo. Je to takovy mirny pokrok v mezich zakona. Nedokazu si predstavit jak s tou novou verzi chteji konkurovat na konci jejiho zivotniho cyklu kdyz uz ted jsou mnohem progresivneji resena auta. S tim rozvorem zalezi ktere tride aut chteji konkurovat. Ve stredni tride bude opet jeden z nejkratsich a i v nizsi stedni jsou uz i ted auta s vetsim rozvorem (Civic, Astra, ...).Dan
jsem škodovkář...
Vystřídal jsem už několik aut a až na vyjímky to byly škodovky. Jsem s nimi velmi spokojen a všem posměváčkům s Mercedesy, bavoráky......atp se pouze směju. Jsem přesvědčen, že porovnání CENA(včetně servisů a náhr dílů)-UŽITEK je u škodovky bezkonkurenční. Jen mi mrzí, že odpískali cupe - moc by se mi libilo. P.S.: V současné době jezdím Felicií a pro radost mam Rapida.Pepak
Re: jsem škodovkář...
Vaši radost z ceny Felicie a jejích náhradních dílů vám přeju. Ale až si za pár let půjdete koupit třeba Fabii nebo Octavii, už se za ty peníze poohlédnete po zahraničním autě, to vám garantuju. Náhradní díly jsou totiž stejně drahé jako u západních aut - většina náhradních dílů je totiž zahraničních...Johny
Povolení
Já nevím o čem se pořád dohadujete,škodovka bude už vždycky vyrábět jenom to co jí někdo dovolí, ať je to povolení z východu nebo ze západu. Poslední zdařilý model byla felicie v 60tých letech.Radek
Re: Povolení
Náhodou, mě se hrozně líbilo 110R. To je podle mě poslední dobrej kousek.Pepa
Kde vzali ty fotky?
Jestli je to od Škodovky, tak bych to pochopil. Dali tam ke srovnání verzi původní a ne tu, co se prodává nyní - model 2001. Navíc tam hodili hnusné kola, navíc bez poklic, a bílou barvu, na které nejsou vidět detaily k porovnání. Kdyby tam dali k porovnání např. současného L&K, tak by tam ty rozdíly až tak nevynikly.Karel Olnik
Soudny clovek vi, ze Oktavka je skvela
Vsichni lidi, kteri maji Oktavky a ktere ja znam, jsou s ni nadmiru spokojeni. Zda se, ze do teto diskuse prispiva je banda blbcu, ktreri se ziji prodejem konkurencnich pseudovozitek jako renault, peugot (pekny ale nespolehlivy), fiat atd.Miker
Re: Soudny clovek vi, ze Oktavka je skvela
Docela Te lituju Karle. Je videt, zes asi nemel moznost porovnavat. Srovnani s Fiatem, Peugotem a Renaultem neobstoji, to jsou ty nejvetsi shity. Co ale treba jine vozy jako Focus, Toyoty, Hondy... Zvlast, kdyz za stejnou cenu dostanes vuz o tridu vyssi(treba Avensis) a za stejnou cenu. Mam moznost porovnat a do Oktavky bych uz nesed.N-A-S
MF Dnes
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...