Diskuze

T-Mobile se pochlubil starým pěřím

Mobilnímu operátorovi RadioMobil zbyly po změně značky sítě nepotřebné propagační předměty se starým logem Paegas. Rozhodl se, že je nevyhodí, ale věnuje dětem v ústavech. Firma tak zabila dvě mouchy jednou ranou. Dětem udělala radost a zárověň si usnadnila úklid. Pozoruhodné je, že i takové akce využila pro vlastní reklamu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eddie

22. 9. 2002 11:14
a to to měli vyhodit?
Přece to nevyhoděj, když už jim to na nic neni. Taghle udělali radost sobě i dětem, a vo to de ne?
0 0
možnosti

Mirek P.

20. 9. 2002 0:47
Kvalita ekonomickeho zpravodajstvi
Na celé zá ležitosti mě nejvíce překvapuje fakt, že se taková, ze zpravodajského hlediska relativně “nezajímavá”, zpráva objeví v ekonomické rubrice iDnesu. Kam se poděla kvalita novinářské rešer še? Rozhodně bych nekr itizoval otevřenost T-Mobile vůči médiím, ale do budoucna bych uvítal kvalitnější a zajímavější ekonomické zpravodajství.
0 0
možnosti

Mara

19. 9. 2002 15:33
To jste doopravdy prehnali
No nemuzu tomu verit, ze nekdo napise takovy clanek " Za dobrotu na zebrotu" jak rika stare ceske prislovi. Presne jak jsem cetl vsechny ohlasy ctenaru, podivejte se co se dela s neznackovymi vecmi vezmou se a spali, nebot nikoho nezajima, ze jsou i u nas nebo jinde po svete lide bez obleceni, bot a tak dale. Verim, ze autor clanku a cela vase redakce se omluvi T-mobile za tento clanek, chapu, ze mame svobodu slova, ale delat z dobreho cinu zlodejinu, ci dokonce spatnou reklamni akci, to si doopravdy muzete odpustit. Take sem rad (diky reakcim dalsich ctenaru), za jejich ohlasy, nebot vidim, ze u nas v Cechach neziji jen zavistivy a hloupi lide, ale stale jeste lide, kteri maji svuj rozum a nedaji na jeden clanek. 
0 0
možnosti

DUCK

19. 9. 2002 15:25
idnes
No, opet se ukazalo, ze je potreba psat negativne o cemkoli, to uz je proste v povaze ceskych novinaru... Prosim autora, aby zapremyslel nad tim, proc clanek vlastne napsal. Senzace to neni, neci nezakonne jednani taky ne, proste ma nekdo hromadu kramu, ktere jsou mu k nicemu a nekomu jinemu mohou poslouzit. A ze je na nich logo (nepouzivane), to jako meli ty hrnecky oplachnout redidlem nebo co ? Mily idnesi, mel by ses nad sebou zamyslet (ostatne MF DNES taky), zacina to byt katastrofa..
0 0
možnosti

karel

19. 9. 2002 15:14
zaujatost?
Že by zaujatost ze strany Idnes??
0 0
možnosti

kukys

19. 9. 2002 15:10
hodně špatný článek o dobré věci..
myslím, že se tento článek autorovi příliš nepovedl. cesta zvolená t-mobilem je podle mého dobrá. stejným způsobem bych postupoval i u věcí zabavených vietnamcům v tržnicích. myslím, že v naší zemi je stále spousta lidí, kterým by se třeba zabavené oblečení určitě hodilo. chápu ale, že to souvisí i se zákonem o obchodních značkách, ale..
0 0
možnosti

Jiří Hájek

19. 9. 2002 15:07
Jednodušší by bylo nedělat nic
Dovolte mi, abych komentoval některé pasáže. V článku se píše, že jsme si usnadnili úklid. Veřte, že nejjednodušším / a také nejlevnějším / řešením by bylo zmíněné předměty vyhodit a nezajišťovat výběr dětských domovů, nezajišťovat přepravu a následné předání. Dále je zmíněno, že jsme tohoto faktu využili pro vlastní reklamu. Věřím, že autor článku ví, že za předání daru dárce nemůže žádat žádnou reklamní protihodnotu od obdarovaného. Skutečnost, že jsme poskytli tento dar jsme v žádné naší reklamní kampani nepropagovali a samozřejmě propagovat nebudeme.  Nevím, zda se za "vlastní reklamu" dá považovat informace zaslaná mediím. Informační otevřenost vůči médiím totiž vidím jako jednu z našich povinností.
Jiří Hájek, tiskový mluvčí RadioMobil, ji.hajek@t-mobile.cz
 
0 0
možnosti

zub

19. 9. 2002 13:08
a co velka cena brna?
slibili pomoc vesnici, za kterou jezdec pojede, bylo to vsude ve zpravach v hlavnim vysilacim case a vysledek? 150 tis. TRAPNE proc se o tom nepise!!!
0 0
možnosti

Honza

19. 9. 2002 13:11
Re: a co velka cena brna?
1.  nevím, co to má společného s Paegasem/T-Mobilem
2.  mám pocit, že šlo o 1.150.000,- a ne o 150.000,-. A peníze už vesnici za vítězství Biaggiho přišly a měly jít na výstavbu nového mostu - za 150 tisíc bys ho asi nepostavil...
0 0
možnosti

Libe, liberec

19. 9. 2002 12:53
To si snad děláte legraci!
To nemůžete myslet vážně, napsat článek tímto tónem.
Nejdůležitější snad je, jestli to těm dětem udělalo radost a jsou ty předměty k užitku!
Kdyby jim rozdali tištěné materiály a ceníky, tak bych ten váš tón pochopil, ale oni rozdali potřebné předměty. Ať se jde ten hlupák, co psal tento článek do nějakého Dětského domova podívat. Možná pochopí, že ty děti nemají někdy vůbec nic a taková věc, kterou my považujeme za samozřejmost, jim může udělat obrovskou radost.
Jste totální hlupáci a zkuste tento článek smazat. Pokud mi zaručíte, že se tento názor objeví v tištěné iDnes, tak ho podepíšu.
0 0
možnosti

Gaston

19. 9. 2002 12:05
Kdo je větší blbec?
Nemám rád reklamu. Mobilizační reklama je jednou z nejblbějších a nejagresivnějších. Ale to rozdání jinak nepoužitelných reklamních předmětů považuji za jeden z jejich nejlepších činů. Protože jsou zvyklí ze všeho něco vytěžit, rozhodli se o tom informovat média. No a média, v tomto případě iDNES, se zachovaly tak jak jsou zvyklá. Agresivně (je třeba kohokoliv osolit), kriticky (to mají ti hloupější čtenáři rádi), neobjektivně (informaci je potřeba lidem patřičně vysvětlit). Prostě ještě blběji než samotný T-Mobil.
0 0
možnosti