Diskuze

Fabie opustily Vrchlabí

Škoda Fabia ve verzi sedan se už nevyrábí ve Vrchlabí. Automobilka podle plánu stáhla výrobu nejmenšího modelu z podkrkonošské továrny a nadále vozy kompletuje jen v Mladé Boleslavi. Objem přesunuté výroby - čtyřicet kusů denně - se zatím nezmění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

LDAMIK

12. 9. 2004 13:00
porad te mi
muzete zasilat  rady na     BRUCE.LEE@seznam.cz   diky
0 0
možnosti

LDAMIK

12. 9. 2004 12:45
PORAD TE MI
oprava nehaze jiskru do rozdelovace
0 0
možnosti

LDAMIK

12. 9. 2004 12:44
PORAD TE MI
 mam porucu na golfu gti nastartuje potrebuji sehnat eletricke shcema nabo radu co by to mohlo byt za poruchu haze jiskru do rozdelovace
0 0
možnosti

2525

6. 11. 2002 8:29
1,2 HTP
Nemáte někdo praktickou zkušenost, jak to jezdí? Teda myslím srovnání s PODOBNÝMI motory - třeba tříválcová Corsa? Fakt nepotřebuji číst názory světskejch vejtahů, co mi to nandaj s třílitrovou Omegou a celej den jsou z toho štastný. Jinak odbyt je věcí ceny, pokud někomu stačí 3 dveře, tak už je levnější spousta jiných aut, např. clio se srovnatelným 40 KW motorem má za 279.000 posilovač, ABS a 2x airbag, o tom se ti ve fábii jenom zdá. Z jiného soudku: kolega si koupil novou Octavii 1,9 SDI Classic, po slevě (předváděcí vůz) bratru 370.000. Za ty prachy to má tento větší a těžší vůz prastarý 50kw motor, (jestli se pletu, tak mě opravte, myslím, stejný měly Pick-upy). Z jakékoliv výbavy má tento vůz nižší střední třídy leda 1x airbag a posilovač řízení (mezi "výbavu" fakt nepočítám třetí brzdové světlo, držák tužky apod.) A to je při dnešní konkurenci trochu málo......
0 0
možnosti

2525

6. 11. 2002 8:12
0 0
možnosti

Hubert Delong

2. 11. 2002 8:00
Nezajímavé objemy motorů
Já osobně jsem měl škodovky celkem v oblibě, ale nyní o Fabii zájem nemám z důvodu obsahu motoru. Jak motor 1,4 tak 1,9 jsou těsně nad limitem vyšší daně - 1350 a 1850 ccm. Vím, že takto uvažuje daleko více lidí, než si možná výrobce myslí. Koupil jsem si automobil s obsahem 1800 cmm, ten je pro mě zajímavý. Zamyslete se nad tím.
0 0
možnosti

Lump

4. 11. 2002 13:38
Re: Nezajímavé objemy motorů
Ono pokud se do českých aut montujou německé motory, tak to tak dopadá. Ono v Německu se totiž neplatí daně či pojistky podle objemu motoru, ale podle výkonu. To je i můj problém. Mám 1.9TDI 66KW a platím pojistky jako lidi, co mají 1.9TDI 82KW. Tedy ti, co mají výkonější stroje s vyššími max. rychlostmi a tudíž i trochu větší pravd. dopravních nehod. Myslím, že by to chtělo sjednotit v rámci EU a dát to na ten výkon motoru.
0 0
možnosti

outcast

1. 11. 2002 15:31
dodatečně
Aplaus koncernu Wolksvagen k moudrému rozhodnutí o navrácení boleslavské škodovky do reálu. To jest změření výroby na dostupná lacinější vozidla. Na tom se mohlo a mělo pracovat už dávo. Něco jako trochu očesané Lupo pod 200 tisíc Kč by se jistě velice dobře prodávalo. Namísto toho se staví nesmyslný Superb...
0 0
možnosti

luke

16. 10. 2002 10:53
nedivím se nižším prodejům Fábií
Vůbec se nidivím nižšímu počtu prodeje Fábií . Každý předešlý vůz škody ,měl svůj image,své charisma.Fábie je mutant s neadekvátními poměry velikostí svých částí . Kam se hrabe na Felicii .A ta cena ? .....
0 0
možnosti

LaHa

15. 10. 2002 21:06
Většina z vás...
chytráků,kteří tady rozumujete v pořádným autě nikdy nejela. Jedině stopem na sedadle spolujezdce. To co tady plácáte jsou hospodský řeči IV. cenové kategorie. O autech toho moc nevíte(netvrdím,že všichni), to je jasný hned po přečtení vašich blábolů. Měl jsem v životě několik Škodovek, kdysi 110, Favorita a služebně Pick-upa a nemyslím, že to byly auta tak špatný jak tady uvádíte. Na každým bylo najeto více jak 150000 km a problémů  až tak moc nebylo. Kdysi jsem měl Austin Allegro a to jste měli vidět ty problémy, nějaký čas také Seata Toledo a to samý, víc problémů za tři roky než s těma Škodovkama dohromady. Možná nemám pravdu,ale jsou to moje osobní zkušenosti. Teď jezdím Citroenem a zatím (3 roky) to jde.
0 0
možnosti

LD

17. 10. 2002 7:17
Re: Většina z vás...
Po 150 tis. km ti žral Favorit 7-8 litrů na 100 km. V zimě ti to nestartovalo, zamrzali zámky, přimrzali dveře a celé auto drnčelo, že nebylo slyšet vlastního slova. Při vyšší rychlosti si plaval po silnici jako vožralej. Výbava mizerná a nebrzdil a po silnici to skáče jako koza. O 120 vůbec nemluvím. Tam jsem nemusel měnit olej vůbec. Spotřeba oleje byla tak na 1000 km 1 litr. Olej byl vlatně neutále čerstvý. Uvařená byla každou chvilku. Teď mám Corollu a za pět let 0 poruch. Kde se mění olej ani nevím. Airbagy, ABS, klima, šíbr, všechno v elektrice, super jízdní vlastnosti a na obsah 13000 má 100 PS.
0 0
možnosti

Fábius

15. 10. 2002 18:17
Fabie je dobrá, ale cena není dobrá.
Měl jsem možnost vyzkoušet už ledacos (i koně). Fabie classic 1.4 MPI mě moc nenatchla. Jednak to vypadá mrňvý a pak to taky je mrňavý. Motor to má špatný a hodně se podobá motoru z Favoritu 135 potažmo 120L nebo 130L. Celkem se mi líbila Fabie Combi Comfort TDI. Tomu bych už rozuměl: malá spotřeba i velmi dobrá dynamika. Ale ta stojí v metalíze od 492tis Kč. Kdo dá 500tis za fabii? Já teda ne! To už raději zánovní Octavii. Přeci jen vypadá reprezentativněji.
0 0
možnosti