no ono bude zalezet...
kdyz jsem cetl ty zpravy, taky jsem se dost rozcilil, ale pak jsem se trochu zamyslel... ono totiz vec ma z marxistickeho hlediska jeste jinou stranku. skoda ma v posledni dobe problemy s odbytem. proc asi? protoze ma sice nejmodernejsi technologie a "nemeckou" kvalitu, jenze taky je draha jako prase - zejm. fabie. bohuzel, vztekat se nad tim sice muzeme, ale nic nezmenime na tom, ze milovnici kvality, kterym vetsinou nejde o par (desitek) tisic navic, si koupi radsi VW (proc chodit ke kovarickovi...) aby se tohle vnimani zmenilo, to je tvrda prace na par desetileti a hezkych par miliard v investicich. nedivim se, ze se do toho VW nechce. bohuzel, sladovani celokoncernove politiky je dan za prislusnost ke koncernu a zde je nutno spravedlive rici: kde by byla dneska skodovka bez VW - mozna by se do ted vyrabely favority, nebo "uz" bychom meli neco jako felicie? rozhodne si nemyslim, ze by VW schvalne snizovali kvalitu skodovackych aut, to zadny rozumny vyrobce a obchodnik neudela. jenom se skodovka bude orientovat vice na mainstream a zrejme dojde ke snizeni cen a tedy zrejme ke zvyseni konkurenceschopnosti, nebot za dnesnich podminek by mohli mit za chvili dost tezke problemy. a to, ze skodovka bude konkurovat japonskym znackam, no myslim, ze treba takova toyota yaris uz ted nad fabii zretelne vede v pomeru vykon/cena a to je taky zrejme to, o co v nove politice koncernu pujde predevsim.