Diskuze

Kulhánek: K panice není důvod

Přes dvě stě zaměstnanců Škody Auto protestovalo před branami závodu proti tomu, aby firma vyráběla jen menší a levnější vozy v rámci koncernu Volkswagen. Předseda představenstva firmy Vratislav Kulhánek je přesvědčoval, že si jen špatně vyložili články v tisku a k panice není důvod.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DDT

28. 10. 2002 0:14
Vsem odborarum:
"Jsme možná levná pracovní síla, ale nejsme blbí!" Mili hosi, Mlada Boleslav ma nejvyssi prumerne platy v republice, levni teda rozhodne nejste. A blbi? K tomu se nebudu vyjadrovat. Vase hystericke rvani, kdyz jeste nikdo nema ani paru, co skutecne bude, ale o inteligenci moc nesvedci. Proc chcete radsi montovat drahy auta misto levnych? Pokud mas praci, tak ti muze byt jedno, co montujes, ne? Jak vis ze drahy auta jsou pro Skodovku lepsi nez levny? Asi budete marketingovi geniove. Zalozte misto odboru poradenskou spolecnost pro automobilovy prumysl.
0 0
možnosti

Tomas Habala

28. 10. 2002 17:01
Re: Vsem odborarum:
Na Slovensku sa Skodovka berie akoby narodna znacka. V minulom roku tvorili skodovky 54 % trhu. Tento rok to kleslo na 45 % (doteraz).  Ak si chce Skodovka udrzat vychodoeuropske trhy, tak nech si vsimne, ake auta tu idu na odbyt. Ine samozrejme je, ak chce z tohoto trhu odist a predavat nejakej inej skupine zakaznikov.
0 0
možnosti

Zbyněk

27. 10. 2002 10:48
Jen ať klidně škodovka vyrábí ještě větší krámy..
Diskuze ke článku "Škoda má už vyrábět jen lacinější auta" byla opravdu bouřlivá. Tolik fundovaných lidí tam plácalo o špičkové kvalitě současných škodovek a jak super auto si koupili. Oktávka je krám, to mi nikdo nevymluví, tak jsem ještě šel a konečně vyzkoušel i tu opěvovanou komfortní a kvalitní Fabii. Vyložený kostitřas, odporný laciný interiér. Marně jsem hledal ty skvělé vlastnosti. Občas je lepší nehledět jen na provozní náklady. Škodu nikdy, nikdy více. Drazí patrioti, užijte si své krámy.
0 0
možnosti

Martin

27. 10. 2002 19:05
Re: Jen ať klidně škodovka vyrábí ještě větší krámy..
K tom u bych si dovolil malou poznamecku:
Pracuji ve firme, kde je velmi pestry park sluzebnich aut. Nebudu zastirat, ze velkou vetsinu tvori Octaie, vetsinou v maximalni vybave. Dale je mnoho Oplu, Renaultu, VW (prevazne Passat), Audi Peugeotu.
Krome Audin jsou OCtavie jedina auta, ktera neprochazeji "pravidelne" servisem. I ty vase slavne VW se s prominutim bezne serou. Vlastne vim o jedine Octaii, ktera sla do servisu.
Jestli vam Fabia pripada jako kostitras, zluste napr Golfa, zjistite, ze je to uplne to same.
0 0
možnosti

Michal

25. 10. 2002 23:06
Odcházím (zaměstnanec skoda auto a.s. )
Firma po nás chce stále větší nároky, ale jak chceme něco mi, tak nikdo neslyší. Už mě to vážně nebaví. Za takových podmínek se nedá pracovat.Pan Pšenička(ředitel nářadovny) na jeden náš dotaz odpověděl: Můžete klidně odejít já si sem místo vás pozvu ukrajince. Co na to říct? To je asi podle Kulhánka ta perfektní komunikace mezi vedením a zaměstnanci.
0 0
možnosti

Belzebub

25. 10. 2002 22:31
Zpatky na zem !!!! a nehulte tolik!!!!
Superb je krach a je to kulhankovo dite kdy si pral vyrabet neco super. To ale nemuze delat fabrika ktera ma 90 % zakazniku z jineho segmentu. Pan kulhanek je vyklesteny bejk -ceske slovo si doplnte sami... Domnivam se , ze nemci jen zatahli za brzdu . Nema smysl aby si v ramci koncernu konkurovali , radeji at se koncentruji na trhy kde byla skoda pred rokem 89 popularni. Dokoce se domnivam , ze to bylo velmi milosrdne zatazeni. pokud se tady nekdo muze po.... ze zlatych ceskych rucicek a co vsechno dokazali a jak by bez nich byl koncern namydleny pak doporucuji ambulatni lecbu na mistni psychiatrii spojeno s mirnou  cetbou moto literatury. Kdyz ty skodovky byly tak superuspesne ze ohrozovaly postaveni VW tak proc k sakru skoda omezuje vyrobu a nevi jak prodat co je na sklade. Lidi budte v realu a nefantazirujte.
0 0
možnosti

fds

25. 10. 2002 22:28
xvb
fds
0 0
možnosti

Bernd Pischetsrieder.

25. 10. 2002 19:22
prodam vyrobni linku na fabii a superb
zn. nevhodny darek rychle jednani sleva
0 0
možnosti

Petr

25. 10. 2002 19:12
A cemu se divi?
Cemu se vedeni divi? Mozna je to dobra strategie koncernu, ale za prve - lidem jde o chleba, a za druhe - skodovka je, at se to komu libi nebo ne, rodinne stribro.
0 0
možnosti

PM

25. 10. 2002 19:46
Re: A cemu se divi?
Které rodině to stříbro patří?
0 0
možnosti

Mal

25. 10. 2002 19:05
Konkurence
Konkurence je silná, nových aut nadbytek a musím říci, ač patriot , tak mě posledních pár let Škoda ničím nezaujala (už ani cenou)....škoda
0 0
možnosti

Martin

25. 10. 2002 17:38
-- Superb = fiasko
Nová linka na Superby chrli denně 60 aut.Kapacitu má na 130 a v průměru se jich prodá 16 denně. To je fiasko, které nikdo asi nečekal. Možná by ve škodovce měli myslet na obyčejný lidi a dělat auta pro lidi. Pak by je nenapadali blbosti jako ukončení výroby feliciíí. Vstup VW do škodovky znamenal taky konec užitkových vozidel pick-up ( o více než 100 tis. levnější, než VW caddy vyráběný němci dodnes ).Pokud si budu kupovat auto, tak určitě oktávku.Fabia je hnus, v kombinaci sedan hnus na druhou.
0 0
možnosti

karel

25. 10. 2002 16:23
strategie nema chybu
... o co jde, vzdyt PSA si do Kolina pretahne spoustu lidi ze Skodovky, v segmentu malych aut vzroste konkurence, takze presedlani Skodovky na mala auta je prece logicke, ne ?
0 0
možnosti