Diskuze
Volvo už není náš cíl, říká šéf Škody
Děkujeme za pochopení.
Bedřich
Polemika s panem Kulhánkem
Vážený pane řediteli, je jasné jakou pozici jako šéf musíte hájit a úspěšnost automobilky jak říkáte v článku osvisí od toho kolik vyrobí a za kolik prodá. Je ovšem nutné si realisticky uvědomit cenové dimenze v ČR. A to nejenom kolik je cena auta, ale i jeho provoz se všemi souvisejícími náklady. A pokud bdeme upřimní je to docela rána. Pokud srovnáte v globále cenu nových aut u nás a v U.S.A., tak zjistíte že jsme o 1/4 až 1/3 dražší v prodeji a to už vůbec nemluvím o cenách benzínu. Pří tomto srovnání by bylo dobré podívat se na skutečné náklady na výrobu, zisk výrobce, distributora a prodejce. Asi by ta čísla byla hodně zajímavá. Domnívám se totiž, že u nás řada profesí (kteří např. stavba továrny, technici, dělníci atd. atd. jsou nákladově mnohem levnější než v Evropě, nebo U.S.A. Tím chci jenom říct, že vstupní náklady továrny v ČR jsou drasticky nižší neř na západ od nás. Odpovídá tomu cena vozu? Na závěr: Nemyslím si, že kvalita Šodovek by byla nižší než srovnatelných aut. Ale konečná cen? Srovnejme asi srovnatelné: např s Nissan Maxima Q 3 litry automat 1.150 tis. Kč. A co cena v takové výbavě (kůže apod.) u Superba? Vykalkulovat náklady je poměrně snadné Otázkou je, nakolik by snížení cen toleroval koncern.Šranki
VW
Podľa mňa je problém koncernu VW v tom, že rúbe príliš vysoko. V posledných rokoch nakúpili také značky ako Lamborghini alebo Bentley a dali sa na výrobu príliš luxusných áut. Ani snobskí nemčúri si totiž nekúpia luxusné auto zo znakom ľudového auta na kapote. A to ešte nehovorím o problémoch pri nábehu výroby týchto modelov (Touareg, Phaeton). Toto všetko si vyžaduje veľké investície a tým klesá zisk, takže manažment začina panikáriť a ani sami nevedia čo bude ďalej. Čo bránilo VW uvieť nový Golf aj Octaviu úž tento rok? Nedostatočné vývojové kapacity, ktoré sa venovali modelom ako Phaeton a Touareg. No a čo sa týka technickej a dizajnovej úrovni nemeckých áut. Je predsa dávno známe, že kopčáci sú príliš konzervatívny. Tzn; že pokiaľ bude mať Škoda nemeckí manažment nebude inovatívnejšie autá vyrábať nikdy.Xaver
revax 2
Re:
:-)) Dobré! Kéž by výše uvedená data byla pravdivá. Hned by se konkurenčním značkám na našem trhu dýchalo lépe. Příjemný podvečer, "Xavere".thyronx
Zaruka 3 roky
thyronx
Partnerstvi..
Papik
Pro Xavera:)
Ke kazdymu autu mas kilometr pripominek, tak jaky je podle tebe to nej? pokud mozno pod 10M penez ceskych...Mike
Vyrazy
Proboha, co je to za výrazy: pejorativně a dehonestujícího ? To dehonestující bych ještě pochopil od anglického honesty, ale to pejorativně mně teda vůbec nenapadé, jestli budou nový modely mít přívěsky takovýho typu,tak si je asi nikdo nekoupí :-) Mimoto - já se rozhodoval mezi škodovkou a fiatem a vyhrál fiat, jak cenou tak výbavou a prostorem interiéru, tak jsem zvědav, jak jim začnete konkurovat ...Snek
Kulhánek - kormidelník, NEEE kapitán
LaHa
Přečetl jsem...
všechny doposud uveřejněné příspěvky a mám dojem,že většina přispěvovatelů nemá moc přehled o tom co píše. Buď jsou všichni tak bohatí a mají samá drahá,luxusní zahraniční auta a nebo zase druhá skupina těch co jezdí ve šrotu dovezeným z venku jenom proto,aby "vypadali"a nemají ani na obyčejnou škodovku. Proč někdo kritizuje něco v čem neseděl a možná ani nikdy sedět nebude. Jsou to většinou jenom bláboly IV. cenové skupiny. Pořád se u nás prodává asi 50% nových vozů se značkou Škoda i když možnost koupě jiného vozu tady nepochybně je. To je snad těch 50% lidí co pořídí nové auto samý blbec? Sám jsem za dobu 20-ti let měl několik škodovek a nikdy jsem s nimi neměl takový otřesný zkušenosti jako mnozí pisálci,ale možná jsem měl jenom štěstí. Jezdil jsem i otcovým Austinem Allegro, před nedávnem Seatem Toledo, v součastnosti mám Citroena a nemám dojem, po všech zkušenostech, že by Škodovka byla takový póvl jak mnozí popisujete. Možná se pletu...Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!