Diskuze
Některé cesty vlakem zlevňují
Děkujeme za pochopení.
ppetr
dušek
jenom se divim,ze se pan Dušek neozval.nebo,ze by inet jeste k nemu nedorazil?jak chce potom odborum vladnout asi jenom recma,ktere nemaji valnou cenu.ma tech odboraru nejak moc a vetsina z nich ma IQ tykve.proto se ho tak drzi.skoda,ze se nadaji nekde koupit mozky i ten management by nejaky potreboval.Milena
Hlavní věc, že cenová úprava k 1.1.2002 znamenala pro ČD miliardové ztráty
a lidé se odnaučily služeb ČD využívat, každý rozumný ekonom věděl, že cenová úprava k 1.1.2002 byly neprofesionální, nekvalifikovaná a že může ve svém důsledku mít jenom hlubokou ztrátu. Kdo na na železnici řekl nahlas byl odvolán. Nyní se sklízí ovoce z naprosto diletantské práce železničního managementu. Celý rok jezdily stovky vlaků úplně prázdných, člověk se bál jet ve vagonu sám.krata
Re: Hlavní věc, že cenová úprava k 1.1.2002 znamenala pro ČD miliardové ztráty
TO je nesmysl! Po těchto cenových úpravách sice ubylo asi 6mil. cestujících, ale zároveň se zvedly tržby z osobní dopravy asi o 300mil. Kč.Kudlak
uzasne informace iDNES
To zlevnění o korunu z osmi na sest je fakt skvele. Krome toho se premena na expres netyka vlaku EC, ale jen IC.korek
Zmena z IC a Ec na Ex
A kdy naposled jezdil mezi Prahou a Ostravou vlak kategorie EuroCity? Snad od 15 prosince, ale predtim. Navic, kdyz uz jsem u tech JR, podle soucasneho JR jede napr. IC121 Kosican z Olomouce hl.n. do Ostravy hl.n. 98 minut a miva zpozdeni. Podle noveho JR od 15.12.2002 bude jezdit Ex 121 Kosican Z Olomouce hl.n. do Ostravy hl.n. za 78 minut. Takze snizeni doby cesty o 20 minut - tak nechci videt ty zpozdeni ted.max
Re: Zmena z IC a Ec na Ex
Ec zaclo jezdit proto protoze trat z prahy do warsavy je soucasti zeleznicnich koridoru.a ten vlek jezdi zrovna do warsavyTomáš Marný
Dráhy
Když vidím v pátek v Praze na nádrazí ty nekonečné proudy zákazníků tak bych v první řadě vyhodil ekonomické manažery, jakto, že ta firma prodělává. To je tím, že mají příliš mnoho zaměstnanců, kteří dělají příliš málo a také tím, že nechávají jezdit plno lidí zadarmo. Není možné, aby v plném vlaku bylo 100 lidí co jednou zdarma. Do Ostravy je to ztráta asi 20000 na jeden vlak. KDyž takových jede do Ostravy denně 5, je to ročně ztráta : 36 milionů jenom za tento jeden vlak. Takže : zrušit režijky, vyházet zaměstnance co kvůli tomu začali peskovat, stejně mají dráhy nadbytečné zaměstnance a je po problémech.Ota
Re: Dráhy
Přesně tak. Měl jsem možnost jako drobný dodavatel nahlédnout letmo do organizace a provozu několika zařízení ČD a byl jsem v šoku (doslova). Zařízení z dob Marie Terezie, k tomu je potřeba spousta lidí a to vše řídí ještě větší spousta lidí, bohužel zjevně úplně blbě.Frustrace
Expresy?
Převedou vlasky na expresy a ušetříme? Báječné, teď, když mě dovezou o 2 hodiny později, tak už si na nich nevymůžu ani těch pár desetikorun satisfakce z vráceného příplateku. Vozit lidi nebo špinavé hadry, jaký je v tom pro ně rozdíl?Ota
Bylo by to drahé i za desetinu!
Podle mých zkušeností by i desetinová cena neodpovídala poskytovaným službám. Tento státní moloch by bylo potřeba konečně rázně rozehnat! Nejprve neúměrně zdraží a když zjistí, že skutečně nejsou nenahraditelní, zkouší po korunách ubírat v blahé naději, že se cestující vrátí.Jooky
Re: Bylo by to drahé i za desetinu!
Evžen
Joj!
vaclav hanus
Re: Joj! - to boli!
A to jeste nic neni....Damy!! Udelejme prostou kalkulaci. Paklize se slevneni tyka jizd do 10 km, bude statisticky jezdit nejvice lidi do vzd. 5 km. Mesic ma v prumeru 21 prac. dnu. To je rano do prace a pak zptaky krat 2. Pak tedy 297/41 = 7.24 na jednu jizdu. 7.24/5 coz je na jeden kilometr = 1.45 Kc. A to teda damy!!! To tedy zadny autobus nepojede kolimentr za tak premrstenou cenu. A navic maji hustejsi sit zastavek, nebudu se muset strachart 3 kilometry na nadrazi.your daddy
Matematika
"Zlevnění zákaznických jízdenek o korunu z osmi na šest..." ?Nerad chytam za slovicka, ale tohle mi proste nedalo.vaclav hanus
Re: Matematika - trochu beletrie schazi
Aha! Matematik. Tak chapu, ze tomu asi basnicka hyperbola nic nerika. Autor chtel rict, ze slevneni z 8 na 6 je tak mizive, ze jeho hodnota se blizi korune.Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Sociální sítě jsou nepřítelem hospody, říká šéf obchodu z Prazdroje
Premium Dříve se v hospodě vypilo na jedno posezení více piv, ale byly to spíše desítky. Dneska naopak...
Kansas láká migranty z New Yorku na práci. Zaměstnáme každého, slibuje
„Chcete práci? Přijďte k nám!“ S takovým vzkazem se obrátil starosta Kansas City Quinton Lucas na...
Za pivo i 255 korun. Rozdíly cen jsou v Evropě obrovské, Praha patří mezi levné
Premium Vyrazit na pivo se v Evropě nejvíc prodraží v severských zemích, kde v sobě ceny zahrnují vysoké...
Čínský vývoz do Ruska klesá pod hrozbou amerických sankcí. Moskva to zlehčuje
Čínský vývoz do Ruska klesá. Ukázala to březnová data, podle nichž se tok zboží z z Číny meziročně...