Diskuze

Některé cesty vlakem zlevňují

Od neděle České dráhy zlevní jízdné na krátkých tratích. Změna se bude týkat asi pětiny ze 180 milionů ročně prodaných jízdenek. Zlevnění zákaznických jízdenek o korunu z osmi na šest a z dvanácti na jedenáct korun se týká cest na krátké vzdálenosti do šesti a deseti kilometrů. Polepší si tedy zejména lidé pravidelně dojíždějící vlakem do škol a zaměstnání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ppetr

20. 12. 2002 16:44
dušek
jenom se divim,ze se pan Dušek neozval.nebo,ze by inet jeste k nemu nedorazil?jak chce potom odborum vladnout asi jenom recma,ktere nemaji valnou cenu.ma tech odboraru nejak moc a vetsina z nich ma IQ tykve.proto se ho tak drzi.skoda,ze se nadaji nekde koupit mozky i ten management by nejaky potreboval.
0 0
možnosti

Milena

16. 12. 2002 9:39
Hlavní věc, že cenová úprava k 1.1.2002 znamenala pro ČD miliardové ztráty
a lidé se odnaučily služeb ČD využívat, každý rozumný ekonom věděl, že cenová úprava k 1.1.2002 byly neprofesionální, nekvalifikovaná a že může ve svém důsledku mít jenom hlubokou ztrátu. Kdo na na železnici řekl nahlas byl odvolán. Nyní se sklízí ovoce z naprosto diletantské práce železničního managementu. Celý rok jezdily stovky vlaků úplně prázdných, člověk se bál jet ve vagonu sám.
0 0
možnosti

krata

16. 12. 2002 14:49
Re: Hlavní věc, že cenová úprava k 1.1.2002 znamenala pro ČD miliardové ztráty
TO je nesmysl! Po těchto cenových úpravách sice ubylo asi 6mil. cestujících, ale zároveň se zvedly tržby z osobní dopravy asi o 300mil. Kč.
0 0
možnosti

Kudlak

15. 12. 2002 23:20
uzasne informace iDNES
To zlevnění o korunu z osmi na sest je fakt skvele. Krome toho se premena na expres netyka vlaku EC, ale jen IC.
0 0
možnosti

korek

14. 12. 2002 22:37
Zmena z IC a Ec na Ex
A kdy naposled jezdil mezi Prahou a Ostravou vlak kategorie EuroCity? Snad od 15 prosince, ale predtim. Navic, kdyz uz jsem u tech JR,  podle soucasneho JR jede napr. IC121 Kosican z Olomouce hl.n. do Ostravy hl.n. 98 minut a miva zpozdeni. Podle noveho JR od 15.12.2002 bude jezdit Ex 121 Kosican Z Olomouce hl.n. do Ostravy hl.n. za 78 minut. Takze snizeni doby cesty o 20 minut - tak nechci videt ty zpozdeni ted.
0 0
možnosti

max

15. 12. 2002 13:49
Re: Zmena z IC a Ec na Ex
Ec zaclo jezdit proto protoze trat z prahy do warsavy je soucasti zeleznicnich koridoru.a ten vlek jezdi zrovna do warsavy
0 0
možnosti

Tomáš Marný

14. 12. 2002 11:02
Dráhy
Když vidím v pátek v Praze na nádrazí ty nekonečné proudy zákazníků tak bych v první řadě vyhodil ekonomické manažery, jakto, že ta firma prodělává. To je tím, že mají příliš mnoho zaměstnanců, kteří dělají příliš málo a také tím, že nechávají jezdit plno lidí zadarmo. Není možné, aby v plném vlaku bylo 100 lidí co jednou zdarma. Do Ostravy je to ztráta asi 20000 na jeden vlak. KDyž takových jede do Ostravy denně 5, je to ročně ztráta : 36 milionů jenom za tento jeden vlak. Takže : zrušit režijky, vyházet zaměstnance co kvůli tomu začali peskovat, stejně mají dráhy nadbytečné zaměstnance a je po problémech.
0 0
možnosti

Ota

14. 12. 2002 13:23
Re: Dráhy
Přesně tak. Měl jsem možnost jako drobný dodavatel nahlédnout letmo do organizace a provozu několika zařízení ČD a byl jsem v šoku (doslova). Zařízení z dob Marie Terezie, k tomu je potřeba spousta lidí a to vše řídí ještě větší spousta lidí, bohužel zjevně úplně blbě.
0 0
možnosti

Frustrace

14. 12. 2002 10:59
Expresy?
Převedou vlasky na expresy a ušetříme? Báječné, teď, když mě dovezou o 2 hodiny později, tak už si na nich nevymůžu ani těch pár desetikorun satisfakce z vráceného příplateku. Vozit lidi nebo špinavé hadry, jaký je v tom pro ně rozdíl?
0 0
možnosti

Ota

14. 12. 2002 9:42
Bylo by to drahé i za desetinu!
Podle mých zkušeností by i desetinová cena neodpovídala poskytovaným službám. Tento státní moloch by bylo potřeba konečně rázně rozehnat! Nejprve neúměrně zdraží a když zjistí, že skutečně nejsou nenahraditelní, zkouší po korunách ubírat v blahé naději, že se cestující vrátí.
0 0
možnosti

Jooky

14. 12. 2002 10:47
Re: Bylo by to drahé i za desetinu!
Souhlasim. Po tom co jsi vsichni koupili auta, protoze se vlakem nikam nedostali, si drahy mysli ze zlevnemi o par korun ziskaji zpet zakazniky.
 CD je Kocourkov na n-tou :-(((
0 0
možnosti

Evžen

14. 12. 2002 9:31
Joj!
"Výrazněji ušetří lidé, kteří využívají předplacené časové jízdenky. Například měsíční jízdenka do deseti kilometrů bude místo 324 korun od neděle stát nově 297 korun."
Páni! 27 korun měsíčně! Páni! Já snad změním zaměstnání a začnu jezdit vlakem! Za rok ušetřím 324 korun!
Páni!
0 0
možnosti

vaclav hanus

18. 12. 2002 11:19
Re: Joj! - to boli!
A to jeste nic neni....Damy!! Udelejme prostou kalkulaci. Paklize se slevneni tyka jizd do 10 km, bude statisticky jezdit nejvice lidi do vzd. 5 km. Mesic ma v prumeru 21 prac. dnu. To je rano do prace a pak zptaky krat 2. Pak tedy 297/41 = 7.24 na jednu jizdu. 7.24/5 coz je na jeden kilometr = 1.45 Kc. A to teda damy!!! To tedy zadny autobus nepojede kolimentr za tak premrstenou cenu. A navic maji hustejsi sit zastavek, nebudu se muset strachart 3 kilometry na nadrazi.
0 0
možnosti

your daddy

14. 12. 2002 1:22
Matematika
"Zlevnění zákaznických jízdenek o korunu z osmi na šest..."  ?Nerad chytam za slovicka, ale tohle mi proste nedalo.
0 0
možnosti

vaclav hanus

18. 12. 2002 11:34
Re: Matematika - trochu beletrie schazi
Aha! Matematik. Tak chapu, ze tomu asi basnicka hyperbola nic nerika. Autor chtel rict, ze slevneni z 8 na 6 je tak mizive, ze jeho hodnota se blizi korune.
0 0
možnosti