Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dluhy státu rostou nejrychleji v historii

Ve stejné chvíli, kdy jeho úřad zveřejnil varovná data, že dluhy státu rostou nejrychleji v novodobé historii, vystoupil ministr financí Bohuslav Sobotka s razantním plánem, jak s nimi skoncovat. "Bez reformy státních financí není možné udržet v zemi vzestup ekonomiky a zaručit fungování sociálního státu," prohlásil včera Sobotka, poté co předložil své představy o reformě ostatním ministrům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alfons

řešení dluhu
Proč to zoufalství? Řešení je snadné. Stát rozdělíme po vzoru ČD na 2 divize a na tu druhou s nějakým jménem třeba "Nadace blanenských rytířů" přesuneme všechny dluhy státu. Státní dluh okamžitě zmizí. A rytíři ať si s tím poradí.
0/0
26.12.2002 11:11

alfons

držte si klobouky
Jedeme s kopce !!
0/0
23.12.2002 13:58

BlaBla

1/3 platu fuc
Z vyplaty za tento mesic jsem odevzdal primo statu 1/3 na danich. Je mi z toho na zvraceni.
0/0
20.12.2002 22:49

amanda

je mi z toho zle!!!
..jediny reseni vlada vidi ve vytahani vic a vic penez z lidi..FUJ FUJ fUJ.....co tathle panackove razantne omezit vydaje? to asi nikdo nechce..co?nakonec proc? nabliti!!!! mi nase vlada..resp..predstavy minisra financi pripadaj jako chovani cikanske rodiny,,ktera nema co dohuby..vsechno co dostane prosustruje...nevim nevim..kam to muze vest..revoluce...paleni penez...vymena za valuty..smeny obchod...prostituce..totalni rozpad moralky...hladovi duchodci...povina eutanazie pro prestarle...odliv mozku ve velkem...selske boure...rychle vymirani naroda..--je to malinko nadneseny jiste..ale..ALE..uvidime
0/0
18.12.2002 20:47

Šourek

Ať žijou dluhy!!!!!!!!!!!
0/0
18.12.2002 19:19

Šourek

Re: Ať žijou dluhy!!!!!!!!!!!
Problém je však v tom, že by mohlo klidně dojít k němové referomě, aby se včas zabránilo státnímu bankroku. V Aregentině měnovou refermu neudělali a k státnímu bankroku proto mimo jiné došlo. Takže raději žít bez dluhu. Jak říkal tatíček Masaryček, pracovat, nekrást a nebát se.
0/0
18.12.2002 19:24

KS-pobledlost sama

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.12.2002 21:34

Školník

Jak je to s kvalifikací soudruha Sobotky,
Soudruh ministr Sobotka je vystudovaný úplně stejně jako soudruh Stanislav Křeček v době, kdy se vydával za doktora práv.
0/0
17.12.2002 13:53

freespeech

V ČKA čeká na splacení ještě 430 000 000 000 Kč privatizačních dluhů
z éry jistého pana VK...
0/0
17.12.2002 13:23

Franta7

Re: V ČKA čeká na splacení ještě 430 000 000 000 Kč privatizačních dluhů
Jo a to mi teda řekněte z čeho ten dluh vzniknul. Když kupónová privatizace bylo rozdání státního majetku všem lidem. Možná že jste svůj podíl v kuponové privatizaci dal Koženému, ale to je vaše věc. Z kupónové privatizace dluhy vzniknout nemohli!Pravděpodobně se jedná o dluhy z minulé éry, ČKA je totiž Česká konsolidační agentura.  Ale za všechno může Klaus :-).
0/0
17.12.2002 13:34

vaclav hanus

Re: Re: V ČKA čeká na splacení ještě 430 000 000 000 Kč privatizačních dluhů
V tuto chvili me napada zrovna jeden. Sanace skod ze zaplav v 1997. Pokud vim pan profesor to tehdy resil dluhopisy kterych splaceni musi byt financano lketos av nejblizsich letech. Kdybych mel cas napadly by me i dalsi. Napr. bankovni socialismus a nezdrave uvery ktere rozdavaly stranicke sekretariaty sidlici v bankach atp.
0/0
17.12.2002 13:59

Franta7

Re: Re: Re: V ČKA čeká na splacení ještě 430 000 000 000 Kč privatizačních dluhů
Tenkrát byl oficiální deficit myslím maximálně 35 miliard. Dneska za socanů je to asi 150 miliard za rok.
0/0
17.12.2002 14:26

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: V ČKA čeká na splacení ještě 430 000 000 000 Kč privatizačních dluhů
Ano, vzdyt to neodporuje me myslence. Zda ekonomika ma zdroje nebo nema snad neni otazka 4 leteho obdobi. Kazda ekonomika ma sve vnitrni zdroje a vnejsi zdroje. Za klausovy ery bylo mozne docasne vysavat vnitrni a  tyto sikovne ucetne a jinak maskovat. Pamatujeme figle pana Kocarnika - nic proti nemu, toho si vazim, ze dokazal vcas odejit. Pamatujeme tzv. dluh verejne sfery ktery tento proces odstartoval jeste za Klausovske ery. No,  a pak stacilo jen prijit k statnimu rozpoctu, poohybane vykaznictvi narovnat a mame tady ze dne na den deficit jak prase. A jeste na jednu vec bych chtel upozornit. Lidi jako vy radi pouzivaji demagogie, ze CSSD vladne uz druhe obdobi. Neni to pravda. Zemanova frakce vlivem jiste smlouvy tyto veci resit nemohla a myslim, ze ani nechtela (to je dano tim, ze zeman neni socialni demokrat, jen jesitny urazeny klausuv sok z prognostickeho ustavu )
0/0
17.12.2002 16:54

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: V ČKA čeká na splacení ještě 430 000 000 000 Kč privatizačních dluhů
A jeste jednu vec....
Paklize vite co myslim pojmem bankovni socializmus, tak asi umite domyslet, ze tento jev dokaze vyprodukovat jakysi zesilovaci efekt v ekonomice. Banka totiz ma moznost pouzivat hodnoty ktere nejsou jeji a coz je jeste horsi pucovat penize ktere jeste ani nebyly vyprodukovany. A coz je jeste jeste horsi, sama rozhodne komu je puci. Tohle vse pusobi ale jen docasne. ...cirka tak 5-7 let..
0/0
17.12.2002 17:04

Franta7

Ať žijí socani.
To je výsledek socialistických vlád od roku 1996 kdy  Klause při růstu průmyslu 10% a při minimalním deficitu vypískali. Tohle to je sklizeň za hospodaření socialistický vlád - např. 80miliard dálnice do Ostravy (oproti dálnici za 7miliard do Plzně) a mnoho a mnoho dalších akcí bez výběrového řízení. Počítače do škol. Vybavení policie. Kvůli špatné práci Tošovského  nejpopulárnějšího politika - který měl zajistit dohled nad bankami. Desítky miliard které se nemuseli ztratit.  Státem darovaná IPB atd. Tošovského a jeho podřízených kteří měli správně nastavovat úrokové sazby,  za jeho vlády a úřadování v ČNB pohřbil mnoho malých podniků. Mohl bych pokračovat, ale nikdo by to pak nečetl.
0/0
17.12.2002 13:15

ppetr

Re: Ať žijí socani.
ty jsi v ty ekonomice moc znalosti nepobral.Tosovsky byl jedinej ktery toto zarazil,i kdyz pripoustim,ze ten bankovni dohled v jeho pripade selhal.nebyt ale jeho,tak uz je tu Argentina davno a potom by nekoho bankovni dohled vubec nezajimal.
0/0
20.12.2002 17:03

?

já to nechápu! od koho si stát půjčuje? nebo neplatí? a jakto, že není v konkurzu? a nebo v dražbě? takovejhle podnik se musí zákonitě položit. tak to dávám výpověď - rezignuji na post zaměstnance České republiky :-)) (vlastně to ani není k smíchu) a
0/0
17.12.2002 12:46

KS-pobledlost sama

Re: já to nechápu! od koho si stát půjčuje? nebo neplatí? a jakto, že není v konkurzu? a nebo v dražbě? takovejhle podnik se musí zákonitě položit. tak to dávám výpověď - rezignuji na post zaměstnance České republiky :-)) (vlastně to ani není k smích
Zeptej se Argentincu, ti vedi svoje,...a uz to i chapou. Bohuzel, pozde.
0/0
17.12.2002 21:40

kulisek

hahaha
tak za co berou ti co to posrali tak velky prachy,kdyz nic kloudnyho neudelali,at vrati vejplaty a verim,ze se statni dluh v pohode zaplati
0/0
17.12.2002 12:21

Laco

Kdo je to komunista a proč je to nadávka?
Toto je dnes tak často používaná nadávka. A proč nadávka ? Komunista byl člověk hlásící se k určitému společenskému řádu, který jak potvrdily dějiny byl totálně nefunkční. Potřel totiž veškerou soutěživost a motivaci. K prosazení však používal stejné mocenské nástroje jako kapitalismus. Ideově se s ním neustále přetahoval ale ekonomicky totálně zkrachoval. I v tomto společenském režimu byli lidi různého ražení, podle genů. Zloději, kariéristi, prodejné d..ky a poctivci. Členství ve straně jako u všech režimů přinášelo brebendy a proto tu všichni bezcharakterní a naivkové lezli. Tudíž darebáci, karieristé a poctivci. Po zaslouženém krachu tohoto režimu okamžitě darebáci a karieristé z komunistické strany přestoupili do tehdy poplatných politických stran a infiltrovali tím a zdiskreditovali novou českou pravici. Proto ta nepodařená privatizace, reforma společnosti a rozkrádání. Komunističtí darebáci, dnes členové pravicových stran zavedli do jejich fungování mocenské mechanismy z komunistické strany. Zákony a rozdělování majetku pouze pro vyvolené a registrované. Aby bylo možno oddělit skutečné pomatené a naivní členy komunistické strany od bývalých karieristů z jejích řad byl zaveden pro čechy polistopadový pojem "bolševik". Ten nemá nic společného s děním v Rusku. To je pouze výstižné české pojmenování bývalých členů KSČ dnes pravicových stran. Proto když někoho chcete pohanět používejte tento pojem. Zdravím všechny bolševiky v české pseudopravici. Doufám, že skončil stav Vaší registrace a začíná stav Vaší politické likvidace.
0/0
17.12.2002 12:01

KS-pobledlost sama

Re: Kdo je to komunista a proč je to nadávka?
Moooooooc pekne si to Laco rekl, skoro mi i slza ukaaapla.
0/0
17.12.2002 21:43

jarek

"Ekonomové"
Soudruh Sobotka se řadí mezi špičkové ekonomické odborníky, kteří vystudovali VŠE (platí to i pro pan Profesora VK). Jistě by svoje makroekonomické poznatky uplatnili ve fungujících ekonomikách, ale v ČR pouze škodí. V naší situaci pomůže pouze zdraví selský rozum a 1+1=2 tzn. máš pouze na to na co si vyděláš, dlužíš nebo tvoje firma neplatí - jsi grázl ne manažer roku!!! Dotaz jak může stát dlužit třeba ČD (nezastávám se ČD) ?? Co je to za bordel. Já bohužel nikomu nedlužím. 
0/0
17.12.2002 11:49

jarek

Re:
omluva za chyby: pana a hlavně zdravý selský.. , když se nase.. gramatika trpí
0/0
17.12.2002 11:55

vendelín

Re:
A Z KTERÉHO PRSTU JSI SI VYCUCAL, ŽE SOBOTKA VYSTUDOVAL VŠE, TY JEDEN CHYTROLÍNE ??
0/0
17.12.2002 11:55

jarek

Re: Re:
Pardon, mohl také pracovat v Prognostickém ústavu.
0/0
17.12.2002 12:04

vendelín

Re: Re: Re:
SOBOTKA N. I. K. D. Y .. N. I. K. D. E. NEPRACOVAL, OD TÉ DOBY , CO UKONČIL PRÁVA- NEJSEM SI JIST JESTLI MÁ A UŽÍVÁ TITUL, ZAČAL D.Ě.L.A.T. POLITIKU!!!!!!!!!!!
0/0
17.12.2002 14:56

Rudý zvon

Voličům KDU-ČSL + US (vřeštící lůze)
Teprve až  bude možné sestavit funkční vládu pouze z levice či pravice, (ne žádné názorové spletence jako tomu bylo celá 90. léta a jako je tomu i nyní), teprve potom si snad neustále vřeštící lůza uvědomí že nelze na socialisticko - bolševické paktiky  naroubovat pravicový pohled na svět a naopak. Celá historie našeho státu je poznamenána třetími cestami a neustálými kompromisy. Jenom mi tady nebrečte o vládě jedné strany v době, kdy už se vidíte v EU.
0/0
17.12.2002 11:40

jarek

Re: Voličům KDU-ČSL + US (vřeštící lůze)
Prosím o sdělení kdo má u nás pravicový pohled na svět???
0/0
17.12.2002 12:17

vendelín

LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
A JEJICH NÁZORY NA ÚROVNI KIMA, ČI FIDELA MOHOU ZAUJMOUT JEŠTĚ TAK ŠPIDLIJÁNY, ALE TÍM TO KONČÍ. JEDINÝ DOBRÝ NÁZOR SE V PŘÍSPĚVKU OBJEVIL A TO ŽE ŠPIDLIJÁNI MAJÍ VLÁDNOUT S KOMANČEMA, ABY DOŠLO I TĚM NEJVĚTŠÍM TUPCŮM , CO JSOU ZAČ.
0/0
17.12.2002 11:12

Laco

Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
Posuňme debatu k analýze stavu. Souhlasíš se mnou, že tyto zákony byly přijaty za vlády pseudopravice ? Nebo byly přijaty za vlády ČSD s tolerancí ODS jak Ty tvrdíš.
0/0
17.12.2002 11:21

vendelín

Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
JAKÉ ZÁKONY ?? POKUD VÍM, TAK SOCANI ZA SVÉ VLÁDY 1998-2002 ŽÁDNÉ ZÁKONY NEPŘIJALI.
0/0
17.12.2002 11:30

Laco

Re: Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
Pokud nepřijali žádné zákony, tak je musel navrhnout a prosadit někdo před nima. Ten někdo byl ministr ODS Vodička a předseda vlády Klaus. V jeho vládě byli členové KDU, ODA, Unionisté v triku ODS a KDH. To jsou opravdoví diletanti nebo profesionální darebáci.
0/0
17.12.2002 11:34

vendelín

Re: Re: Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
TÉMĚŘ VŠECHNY ZÁKONY TRANSFORMACE BYLY PŘIJATY V LETECH 1990-1992 A TVOŘILI JE TAKOVÍ BORCI JAKO RYCHECKÝ, JIČÍNSKÝ A SPOUSTA DALŠÍCH HLEDAČŮ TŘETÍCH, ČTVRTÝCH ATD. CEST SAMOZŘEJMĚ ZA PŘISPĚNÍ HAVLA PŘES JEHO PŘEVODOVOU PÁKU - ČALFY. TO ŽE SE NEPOVEDLO UDĚLAT VÍCE V LETECH 1992-1996 BYLO CHYBOU ODS A TAKÉ ZA TO ZAPLATILA. OTÁZKOU JE, ZDA-LI MOHLA ODS UDĚLAT VÍCE, POKUD MĚLA VE SVÉ VLÁDĚ HADY...
0/0
17.12.2002 11:49

Laco

Re: Re: Re: Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
Takže souhlasíš se mnou, že všem politickým subjektům kromě komunistů lze vytknout, že to neopravili. Pokud si já pamatuji, tak nejsilnější pozici v parlamentě měla ODS. Dodnes se neomluvila za svoje selhání. US, KDU a ODA ani nedutají, že oni s ODS ruku v ruce tvořili polistopadové dějiny u nás. ČSSD pouze uměla poukázat na spálenou zemi ale nikdy to po nich nedokázala opravit. Komunisti žasnou, že to co oni plundrovali 40 let je nic proti tomu co dokázali polistopadoví borci.
0/0
17.12.2002 12:08

Franta7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
Hele, cigoši jestli si myslíš, že nějaká vláda 40let po komunismu by to tady všechno za pět let dala do pořádku, tak to jsi na velikým omylu. Kupónová privatizace byl ten nejspravedlivější počin. Vše rozdělit mezi lidi. To že jste Váš státní podíl který jste v kuponové privatizaci dostal dal Koženému to je Vaše věc!
0/0
17.12.2002 13:27

Laco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
Bílý gadža, tvůj problém je v tom, že Ty diskutuješ o věcech a době, kterou si nevnímal a nezažil. Ty nevíš jaký rozdíl je mezi rozkrádáním a prohospodařením. Komunisti vlastní hloupostí prohospodařili hodně ale Vy jste to bez zardění rozkradli. A můžeš se stokrát vymlouvat na komunisty lidi dole to ví.
0/0
17.12.2002 14:45

vendelín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
TVOJE POSLEDNÍ VĚTA JE PŘESNÁ !! LIDI TO VÍ. SOUDRUZI NEPODCEŇUJTE LIDI, LIDI TO VÍ ! LIDI VÍ, ŽE POKUD SI TOMBOLU ROZKRADLI, TAK NEMOHOU NIC VYHRÁT, VĚTŠÍ PROBLÉM JE S TĚMI, KTEŘÍ KRADLI A LOSY DO TOMBOLY SI NEKOUPILI !! NO A NEJHŮŘ NA TOM JSOU TI , CO SI LÍSTKY KOUPILI A NEKRADLI. VIDÍTE SISKO S LACEM TAKOVÉ PŘÍBĚHY SE DĚLY I V DOBĚ NA KTEROU TAK RÁDI VZPOMÍNÁTE...............
0/0
17.12.2002 15:04

Laco

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
Nechápeš, že volby jsou boj o hlasy jedinců, kterým se můžeš posmívat jak chceš ale mají stejný hlas jako Ty. Místo aby jsi je se snažil získat tak jim neustále opakuješ jak nejsou hloupí. Kam tato taktika vedla tě může poučit Klaus. Dnes figurka, která by alespoň ráda dělala kašpara na hradě. Více jí nikdo neumožní.
0/0
17.12.2002 15:29

vendelín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
ASI MĚ VE ŠKOLE UČILI JINOU ČEŠTINU, TAKŽE TVÝM VĚTÁM NEROZUMÍM JINAK NEŽ ŽE JE TO TAKOVÝ JAKEŠOVSKY POPLETENÝ BLÁBOL, ALE NA TY TI TVOJI SOUDRUZI SLYŠÍ, ŽE?
0/0
17.12.2002 15:41

Sisko

Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
Vendelíne, naznačuješ , že voliči ČSSD a KSČM jsou tupci ? Podívej se na svoje soukmenovce z řad Modrých ptáků !! Jinak mi se taky nelíbí ve vládě US a KDU !! Jasná  a zřetelná by byla vláda ČSSD a KSČM !!
0/0
17.12.2002 11:28

vendelín

Re: Re: LACO A SIKO JSOU ZDĚDĚNÉ BAHNO
S TVOJÍ TŘETÍ A ČTVRTOU VĚTOU SOUHLASÍM. PROČ JSEM JIŽ UVEDL.
0/0
17.12.2002 11:42

Laco

Zděděné sociální bahno po ODS
To že ministr financí s hrůzou zjistil, že státní kasa je prázdná není překvapivé. Také je správné, že navrhuje škrty v jednotlivých výdajových kategoriích. Není však správné, že naznačuje směry jak ty výdaje zeškrtat. To už nesmí laik provádět a formulovat zásady v oblasti sociálních výdajů. Na to je ministr práce a sociálních věcí, který dostane za úkol kolik ušetřit a je na něm jak to provede. Takhle ho ministr financí staví do role blba, který nerozumí své věci. Ale ty chybné myšlenky vznikly na ministerstvu financí. To smrdí uniovštinou. Je otázka proč jsou tyto nefunkční mechanismy a kdo a z jaké míry za to může. Především je třeba připomenout, že tyto zákony zformulovaly a prosadily tyto strany: ODS,KDU,US-zbabělci z ODS, ODA, KDH. Ti musí být voláni k politické odpovědnosti. ČSSD lze vytknout, že dosud s tím nic neprovedla a ani otevřeně v médiích tento zvěrský systém nepojmenovala. Zeman privatizoval jak jen mohl a nezbýval mu čas a Špidla se hloupě nechal zavléci do zájmu hradu a US a na zájmy svojich voličů se vykašlal. Situace začíná vařit a nástup KSČ k moci je jen otázkou času a bohužel si to zasluhují. Raději 10 naivních komunistů v parlamentu než jeden zloděj z ODS,US, KDU ČSL.
0/0
17.12.2002 10:41

Sisko

Re: Zděděné sociální bahno po ODS
Souhlas Laco !! ČSSD a KSČM musí vynaložit maximální úsilí, aby dokázali napravit zlodějny a tunelování Modrých ptáků !! ČSSD i KSČM mají dostatečnou podporu voličů a mandát k tomu aby se razantně  vypořádaly s tunelářskou minulostí , zděděnou po ODS !!
0/0
17.12.2002 10:45

Trafikant

Re: Zděděné sociální bahno po ODS
A co takhle soudruhy Laca & Sisku zavřít do Bohnic ?
0/0
17.12.2002 10:49

orniga

Re: Re: Zděděné sociální bahno po ODS
Jo a budou si válet šunky za naše daně... Jen ať pěkně pracují, když mají plnou hubu pracujících vertev a jejich dobra!
0/0
17.12.2002 11:06

Zdenek

Re: Zděděné sociální bahno po ODS
Ministr práce, který o problému deficitu v mandatorních výdajích ví nejméně dva roky a nenavrhuje drastické snížení/zefektivnění státních příspěvků, je u mne skutečně blb milý Laco. A ministr financí musí své kolegy krotit jak se dá, jinak mají za dva roky nádražáci 30 tisíc měsíčně, deset platů na odchod a doživotní rentu ve výši 99% posledního platu . Jen malé připomenutí, ministři financí a práce za ČSSD(b) jsou u vesla více než 4 roky a to se opravdu něco udělat dalo. To už opravdu, ale opravdu není dědictví
0/0
17.12.2002 10:56

Laco

Re: Re: Zděděné sociální bahno po ODS
1. Osobně nechápu proč ministr financí nedá závazný počet peněz a tím to zhaslo. Proč hloupě napovídá, kde má ministr práce škrtat. To je jeho problém a on musí nejlépe vědět jak na to. Tím ministr financí pouze voliči odkryje svoji neznalost v této oblasti. 2. Který pravicový idiot vytvořil takovéto zákony kdy bylo potřeba vytvořit nové instituce pro lejstra a nabobtnat státní správu. Poctivým jedincům nasr..i na hlavu a darebáky naučili dojit stát. Sociální systém je věrným obrazem této naší falešné pravice. Socanům vytýkám jejich neschopnost veřejně diskutovat o tomto zděděném bahnu. Zřejmě účast spoluviníků z KDUČSL a US jim to neumožnuje. Dokud věci nebudou nazvány pravými jmény tak se to tu nikde nepohne.
0/0
17.12.2002 11:15

Sisko

ČSSD schodkem státního rozpočtu sanuje naše hospodářství, které vytunelovali Modří ptáci.
Podívejte se , v jaké stavu je naše zdravotnictví, průmysl , školství. ČSSD a KSČM čeká ještě hodně práce .
0/0
17.12.2002 10:33

Amos

Re: ČSSD schodkem státního rozpočtu sanuje naše hospodářství, které vytunelovali Modří ptáci.
no comment, vole!!!
0/0
17.12.2002 10:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.