Odpočítávání na rozdělování melounů běželo na WEBU ještě 2.1.2003
Marketingové "problémy" s melouny měl Radiomobil a.s provozující síť T-mobile ještě i 2.2.2003, protože nebyl schopen zastavit odpočítávání losování na
http://www.melounysevali.cz" target="_blank" rel="nofollow">
http://www.melounysevali.cz a až po mém upozornění p. Hájka( 31.12.2003 ) dokázal mamagment Radiomobilu týden po ukončení soutěže - až během dne 2.2.2003 dne zastavit tuto veřejnou reklamu s příslibem losování.
Další změnou oficiálních stránek T-mobile bylo, že osud zmizel telefonický a mailový kontakt na mluvčího p. Hájka
ji.hajek@t-mobile.cz , který tam do 2.1.2003 byl uveden.
Další prohřešek proti dobrým mravům T-mobile bylo, že významné zákazníky oficiálně dopisem podepsaným Barborou Capkovou seznámil se zvýšením svých cen až 2.1.2003 - 5 dnů po oficiální zprávě !!!!! To o tyto zákazníky už snad T-mobile nestojí ??? Kdyby chtěli zrušit smlouvy, tak je T-mobil svým chováním připravil o 1/4 20 ti denní lhůty pro případné zrušení smluv.
Otázka pro marketingového ředitele Ing. Jiřího Dvorjančanského.
Víte o takovémto chování svých podřízených a schvalujete ho?