Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Strach z banky doma vyléčí trenažér

Česká spořitelna "nevyhnala" klienty z poboček po zlém, a tak to zkouší po dobrém. Pro ty, které k přímému bankovnictví nedovedlo ani omezení otevírací doby, ani zvýšení poplatků za operace na přepážkách, připravila trenažér. V liberecké pobočce si všichni pochybovači o výhodách ovládání účtu po internetu nebo telefonu mohou služby na vlastní kůži vyzkoušet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kral

vsichni?
" V liberecké pobočce si všichni pochybovači o výhodách ovládání účtu po internetu nebo telefonu mohou služby na vlastní kůži vyzkoušet" - takze vsichni, co to neumi (me) nebo tomu neduverujeme - hura do liberce na sporku!
0/0
7.1.2003 9:53

Zdena

Pokud si půjdete vyřídit cokoli do Brna na Jánskou ul.
budete "vyléčen" z užívání služeb ČS. Byla jsem tam minulý rok 3x. V červenci, v září, v polovině prosince. Moje záležitost byla na 3 - 5 min. jednání s úředníkem. Bankovní úředníci si vytvořili besední koutky s důchodci. Věnují prý se klientovi. Záležitost, kterou dříve u přepážky vyřídili za několik minut nyní trvá minimálně půl hodiny. Lidé, s nimiž se doma nikdo nebaví, si jdou popovídat do banky.Ostatní musí čekat hodiny, já jsem čekala ve všech třech případech více než 2 hodiny. To mne vedlo ke zrušení účtu a převedení do jiného peněžního ústavu. Privatizaci ČS jsem si představovala úplně jinak.
0/0
7.1.2003 7:53

0/0
6.1.2003 22:49

Zajic

Zlodejske praktiky bank, ktere vydelavaji mnohonasobne na uctech
na uctech svych zkazniku a odmitaji zajistit vlastni sluzby. Internetove a jine bankovnictvi ma byt pouze paralelni nabidkou zakaznikum, kterym vyhovuje. Kdokoliv chce uzivat osobniho kontaktu, ma mit toto zajisteno. Zakaznici nejsou sluhy banky, ale banka ma slouzit jim.
0/0
6.1.2003 22:25

petr384

k čemu internet?
Do banky musím jít jít pro platební kartu a vystát tam hodinovou frontu,k čemu mi je internet,nebo mobil,když ta jediná starost se musí zařídit faca to face?A platím vlastně stejně,nemusím se připojovat a měnit heslo.
 
0/0
6.1.2003 22:16

Sarra

ale ...
Problém je v tom, že část obyvatel nemá ani mobil ani přístup k počítači. Takže co s důchodci? Příklad - naší babi jsme učili SMS asi rok, je jí 82 a s počítačem nakládá jako s psacím strojem. Zatím do banky dojde, ale až to budde daleko? Jak to budou řešit u dlouhodobě nemocných?
0/0
6.1.2003 20:19

kelvin

...
no internetové bankovnictví je mozna sqela vec. Ale co situace male mnesto do tri tisic obyvatel, jedina moznost internetu prez nas milovany telecom. K tomu na namesti pobocka banky projistotu zavrena aby se usetrilo za provoz. Nyni je totiz provoz na zakaznikovi. sikovny  
0/0
6.1.2003 18:06

Olda

Re: ...
Existuji i jine formy primeho bankovnictvi: GSM banking jiz dnes nabizeji vsichni oparatori, mobil ma skoro kazdy duchodce nevyjimaje... a to nemluvim o bankovnictvi telefonnim, ktere se od toho na prepazce skutecne lisi snad jen v tom, ze nekomunikuji "face to face" s urednikem na prepazce, ale mluvim s nim po telefonu... prinejmensim nektere (ne-li vsechny) banky pritom maji phone banking na zelenych linkach...
0/0
6.1.2003 18:37

Petr

Re: Re: ...
to je pravda, možností je spousta, jenom jsem chtěl naznačit že by spořitelna mohla trošku investovat peníze do technologií a udělat Internetové bankovnictví co nejbezpečnější, peníze určitě má když může rozdávat miliony politickým stranám
0/0
7.1.2003 10:29

vaclav hanus

Re: Re: ...
To jsou nesmt\ysly, co tady vykladas. Nema ani zdaleka kazdy duchodce mobil. A dale, sokuje me jak muzes srovnavat hovor po lince ze je totez jako face-to-face. U prerpazky by mel pracovnik overovat mou totoznost. Sice jsem se o tyto sluzby nikdy nezajimal, zle moc bych se divil, kdyby overeni totoznosti po telefonu bylo stejne bezpecne a stejne nakladne pro obe komunikujici strany. Stejne nakladne neni uz proto, ze se na tom prizivuje jakysi telecom. Take by me zajimalo, jak si muzu po telefonu vybrat hotovost.
0/0
7.1.2003 12:40

Bobecek

Re: Re: Re: ...
Nerozumim tomu co tu resite.
Naklady na obsluhu klientu na prepazkach budou nepochybne daleko vyssi nez naklady na obsluhu pres to cemu se rika "prime bankovnictvi".
Nikdo nikoho od prepazek (jak jsem pochopil) nevyhani, jen si ti klienti budou muset za obsluhu pracovniky banky priplatit.
Komu se to nelibi, at jde do jine z cca 15ti komercnich bank v CR.
Btw.: je to stejne jako hypermarkety versus male prodejnicky s pultovym prodejem. Kdo chce, jezdi nakupovat do "chramu konzumu" a anonymne tam rejdi, naklada si zbozi do voziku a nikdo ho treba ani neoslaovi, zatimco jiny jde do sve male prodejnicky na rohu, kde ho pani prodavacka zna a poradi mu, zbozi mu poda. Ze jsou ceny v malem kramku vetsi nez na maloprodejne - to bereme jako samozrejmost nad kterou se nikdo nepodivuje. 
0/0
10.1.2003 2:13

Petr

bezpečnost
úpřimně, Internetové bankovnictví s jediným ID které když vám někdo vykrade byt nebo celkem lehce odchytne pokud používáte nějaký věřejný počítač, děkuji, to ty peníze můžu rovnou položit na chodník ať si je někdo vezme :o) můžu srovnat s ebankou, naprosto jiná kvalita služeb.
0/0
6.1.2003 17:19

Turun

Re: bezpečnost
Milý Petře,
používám internetové bankovnictví České spořitelny ke své plné spokojenosti. Ohledně bezpečnosti - mám tu samou "kalkulačku (verifikátor") co jsem měl v eBance. Jen logo je jiné.
Komu se nechce (šetřílkovství, pohodlnost ?) otravovat s verifikátorem a používá jen ID - ten je svého štěstí strůjcem.
Jsem docela tvrdý - takovým lidem peníze do ruky nepatří.
Turun
 
0/0
7.1.2003 11:06

vaclav hanus

Re: Re: bezpečnost
Tvrdy mozna jses, ale jses hlavne docela tupy.
0/0
7.1.2003 12:45

Bobecek

Re: Re: Re: bezpečnost
Zato ty jsi Vasku pekna trubka ...
0/0
10.1.2003 2:00

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Re: bezpečnost
A proc, bejby? Neprijde ti to bolsevicke mysleni - osobovat si pravo rozhodovat o jinem zda mu penize do ruky patri, nebo ne? Pokud vim, v nasi kulture se ani muklum toto pravo neodnima..
0/0
10.1.2003 20:41

Milan

Starého psa novým kouskům ...
Kdybych byl důchodce (jako že jednou, doufám, budu) taky bych si nešel vybrat peníze k bankomatu. Jelikož měřím metr devadesát a mám metrák jsem při výběru docela klidnej. Ale pochopte, že v bance si klient peníze v klidu uklidí do tašky nebo náprsní kapsy a nikdo ho při tom, snad, netipuje, aby ho za rohem obral.
0/0
6.1.2003 16:57

Milos

Re: Starého psa novým kouskům ...
Netipuje, protoze jsou prepazky rovnou rozdeleny na "do 100 tisic" a "nad 100 tisic", takze pripadnemu zlodeji staci pockat u te druhe. Jednou jsem vybiral na pobocce CS vetsi obnos, ktery jsem musel dopredu nahlasit. Po prichodu k okynku pani zarvala "kdo ma nahlaseny vyber x-tisic?" - vsichni na pobocce zpozorneli. Proste 100% diskretnost!!! (nejsem sam s podobnou zkusenosti)
0/0
7.1.2003 8:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.