Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

T-Mobile uvolní nanejvýš sto SMS

Dvacet nebo sto zpráv SMS měsíčně budou smět od února zdarma poslat z internetu klienti T-Mobile do vlastní sítě. Za ostatní zaplatí. Druhý největší český mobilní operátor tak pod palbou kritiky mírně přehodnotil své dosavadní plány na zpoplatnění webové služby. Konec dosavadních nulových cen ale neoddálil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

echo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.1.2003 23:48

Chátra

Kde je doba MNT-ček?
Zdarec! Pamatujete si doby, kdy se platilo i za příchozí volání? Že ne? Tak si to brzo vyzkoušíme všichni. Platí někdo z Vás za příchozí e-mail? Je to špína. Odesílání SMS-buď, ale za PŘÍJEM e-mailu? Vážený pane Hájku, probuďte se z té diskotéky!!! Nas*anej Chátra
0/0
24.1.2003 13:27

tg

HAJKU!
Co to placate? Vas vubec nemusi zajimat, kolik smsek VASI zakaznici ODESLOU, ale kolik PRIJMOU. Prestoze jsem zakaznik TMObilu, tak muzu posilat na Oskara zadarmo, to mi neseberete. Ale mne uz nikdo nemuze posilat sms z netu. At zakaznik vas, ci nekoho jineho, ci vubec nikoho.
A zvlaste ze zahranici to nepujde. Nebo se snad vsichni mi mezinarodni pratele a pratele s jinymi operatory maji registrovat u TMObilu?
Takze nemam iluze - posledni sms z netu dostanu zanedlouho. A pak uz zadnou.
A co me stve snad jeste vice - jiz si nebudu moci avizovat prichozi maily na mobil. Prvni spammer by mi dukladne vybral penezenku ve prospech TMObilu.
Panove, zrusili jste jednu z nejvyznamnejsich moznosti integrace Internet/GSM
:o((((
 
0/0
23.1.2003 17:50

tg

NANEJVYS????
NANEJVYS 100, to znamena asi tak 20, spise 10. A pro normalni lidi s tarify pod dva litry mesicne neco okolo nuly. Vsak uvidite.
0/0
23.1.2003 17:45

Arne

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.1.2003 19:00

tiris@seznam.cz

Placené SMS,ano, ale ať pořádně zaplatí i operátoři
Doufám, že vykutálení operátoři,kteří uvažují o postupném zpoplatnění SMS bran na Internetu,(už jsou zprávy i o Eurotelu), zaplatí za možnost umístění těchto nových branna Internetu.které se stanou dalším zdrojem jejich zisků ,dostatečně vysoké poplatky!Mylně jsem se asi domníval, že možnost posílání SMS z Internetu, je dostatečně uhrazena  v již placených poplatcích
0/0
22.1.2003 17:02

Kanda

Mlynar...
... je videt ze pan Mlynar uz zije v jinem svete. Pcheee. Argumentovat tim ze sms z netu je zadarmo ... ??? Jak pro koho, ja za ten net platim...
0/0
21.1.2003 10:26

wang

Re: Mlynar...
platis?? to verim, ale mobilnim operatorum? ...
0/0
23.1.2003 12:05

F

A kdy budeme platit za kazdy mail?
Predstavte si ze by se platilo za 1 mail to same co za 1 SMS. Jaky je rozdil? Sluzbu SMS provozuji firmy ktere maji miliardove zisky a nemusi se obavat ztraty zakazniku.
0/0
21.1.2003 7:57

Martin

SMS museli zpoplatnit
z jednoducheho duvodu:
jejich sit neni dimenzovana na dnesni provoz. Sit staveli jeste za Radiomobilu, priblizne pred rokem se jednalo o novem vlastnikovi firmy. V teto dobe cekani Radiomobil neinvestoval ani korunu do rozvoje site, naproti tomu bylo zavedeno mnoho novych sluzeb a pocet klientu se temer ztrojanosobil. Vcleku nedavno zavedli MMS ale sit stale neinovuji. Jednodusi je zpoplatnit kdeco. Pravdou je, ze cesky klient je prilis namlsany. Napr. v anglii jeste nedavno nevedeli, co je to SMS.
Jejich zpusob rozvoje site (T-Mobile tomu rika optimalizace) jiste zaznamenali mnozi jejich, dnes mozna jiz byvali, klienti, kterym se ze dne na den stalo, ze jim v jejich oblasti zmizel signal. Proste byla proveden optimalizace rozmisteni BTS.
Navic platba za kazde uprdnuti je presne styl jejich nemeckeho vlastnika.
0/0
20.1.2003 23:43

Eiji

Re: SMS museli zpoplatnit
SMS z internetu jsou vážně poměrně neobvyklá věc, takže proč to nechávat zadarmo? Češi? Pche, stejně už nám patří půlka jejich podniků, tak si nemůžou vyskakovat... To je typický přístup německého kapitálu. Deutsche Telekom má problémy (vlastní vinou i vinou socialistické politiky jejich vlády), tak se snaží vyždímat všechno a všude. Ještě k tomu přístupu- určitě jste zaznamenali, že Chrysler už není americký, ale je to DaimlerChrysler. Američani před "fúzí" taky věřili, že jdou do rovnoprávného podniku, možná že dokonce budou silnější... no a vedení společnosti - samí Němci. Centrála- v Německu. Firemní kultura- německá. Prostě dobyvačný národ se vším všudy.
0/0
21.1.2003 15:29

jariva@cbox.cz

PRYČ OD T-MOBILE, ALE RYCHLE !!!!!!!!
Je to jediný způsob reakce zákazníků ! Napřed nalákat klienty,a až budou hezky pod střechou,tak je ždímat ! Je to podobný bordel,jako kabelové společnosti ! Když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají ! Já tohle o této pochybné společnosti vyprávím všem známým už léta a nikdy v jejich očích nejsem zdiskreditován ! Naopak,ukazuje se,že jsem odhadl jejich lupičskou filosofii !
0/0
20.1.2003 21:11

Zedral

Jak se to vezme...
Dobry den,
Radiomobil je komercni firma a proto se snazi vydelavat. Tak to proste je a divil bych se, kdyby to v trzni ekonomice melo byt jinak. Svym zpusobem ale dostavaji penize i za sms, ktere jsou posilany pres bezplatnou branu - ta sms prijde na konkretni mobil, za jehoz provoz jeho majitel plati (i kdyby to melo byt nekolik sek Kc za kupon rocne). Krom toho vede existence sms brany k tomu, ze se zvysi trzby i za sms posilane z telefonu - napriklad clovek, ktery dostane zpravu z internetu, chce na ni odpovedet a nema zrovna k dispozici pocitac, posle sms z mobilu. Otazkou vsak je, nakolik to pokryje naklady, to si odhadnout netroufam.
Zavedenim placeneho posilani sms se sice zvysi trzby za tuto sluzbu, zaroven vsak muze dojit k poklesu trzem celkovych (odchod zakazniku ke konkurenci, mensi pouzivani sluzby, atd.).
Kazda firma nabizi sluzby v souladu se svoji obchodni politikou a jeji volba je jen jejim rozhodnutim. Stejne tak je vsak svobodnym rozhodnutim kazdeho, zda ma tyto sluzby pouzivat. Ja se pripojuji k bojkotu 28.1.
 
0/0
20.1.2003 20:44

Zaparkujte u nás ...
... a jděte ke konkurenci!!! Co získáte? Lepší zacházení, kvalitnější síť, lepší a kvalinější pokrytí. A taky SMS gate zdarma. Těžko soudit zda v rámci zákazníka půjde tou cestou zpoplatnění někdo další! Ta doprovodná reklama co se u této stránky motá je pro srandu. Proto: Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot, Bojkot!!!
0/0
20.1.2003 20:10

wang

Re: Zaparkujte u nás ...
to byl ale detinsky prispevek, precti si to po sobe jeste jednou :o))
eurotel tu branu do konce roku taky zpoplatni, to je temer tutovka a oskar je tak leda pro socky, kterym nevadi mizernej signal..mozna bys mohl misto bojkotu, kterym se poskozujes leda tak sam rovnou odejit ke konkurenci, neprislo by ti ze by to bylo lepsi reseni, kdyz jses u tmobile tak nestastnej?
0/0
23.1.2003 13:01

wang

Re: Zaparkujte u nás ...
to byl ale detinsky prispevek, precti si to po sobe jeste jednou :o))
eurotel tu branu do konce roku taky zpoplatni, to je temer tutovka a oskar je tak leda pro socky, kterym nevadi mizernej signal..mozna bys mohl misto bojkotu, kterym se poskozujes leda tak sam rovnou odejit ke konkurenci, neprislo by ti ze by to bylo lepsi reseni, kdyz jses u tmobile tak nestastnej?
0/0
23.1.2003 13:01

Luděk

Vite..politika T-Mobilu...
...mi pripomina Palomarovu ohlavku..to bylo za te husitske valky v Cechach a na Morave,kdyz katolik Cessariny nasadil husitum ohlavku v podobe uznani svobod a pak ji prudce a pevne utahl...No ja nevim...proste je to od T-Mobilu pekne sproste unfair..Toto se prece vernym zakaznikum nedela...a MIMOCHODEM V CEM JSEM JA JAKO ZAKAZNIK TWIST HORSI NEZ TARIFNI ZAKAZNIK ??? ME TO TEDA DOST URAZI ...TATO ALMUZNA!!!KDYBY TECH SMS BYLO ASPON 100-TO JE CCA 3 ZA DEN TAK BYCH MLCEL...ALE 20--TO SI TU ALMUZNICKU STRCTE NEKAM... Husite meli taky 4 pozadavky...tak neudelejme chybu,ze nam daji jen 1 pozadavek a to jeste ne nic poradnyho...
0/0
20.1.2003 19:39

Luděk

Vy HNUPI !!
Vy jste snad prdly nebo co,ne??Kdo vam nakukal,ze Twistaci poslou mesicne 20 SMS????No vetsi hovadinu jsem neslysel...To vam snad pocitala Bohata ,ne??To je ustupek jak prase!!!STRCTE SI TEN VAS TWIST DO P*DELE !!!!!!! Ja jdu na OSKARTU a to jsem vahal...ale uz se vydirat nenecham.Ma ucta-ZLODEJI!
0/0
20.1.2003 19:17

Logan

Vlk se nažral....
Já bych si to dovolil schrnout (udělejte to taky, jestli vám to udělá dobře:)) ) Vlk se nažral a T-Mobilu zůstanou další miliardy zisku navíc. Co vyřeší 20 sms zdarma? to je během dne nebo pár dní pryč.....vstřícnej krok podle mě vypadá jinak. No ale když je pan Mlynář pochválil, tak to je jiná.....svůj názor na pana Mlynáře si nechám pro sebe, to patří do jiný debaty...
Nechávám 28.1. mobil vyplej, snad jim ten bojkot otevře oči pro trošku větší vstřícný krok....
0/0
20.1.2003 19:03

Tomas

Co vy na to cesti operatori?
Byl jsem v lete v USA a bavil jsem se tam s jedniom zastupcem T-Mobile. Rikal mi, ze za pausal $30/mes (a to zase neni tak moc penez) volam po USA zdarma a neomezene a za $60/mes volam neomezene mezinarodne. Kdyz jsem mu oznamil, ze u nas za stejne penize mam cca 200-300 volnych minut mesicne a pak musim za kazdou minutu platit, tak na me dost nechapave koukal. SMS tam ani nepodporujou, proc taky, kdyz si muzu zavolat.
Co vy na to cesti operatori?
0/0
20.1.2003 18:59

Pavlas

Re: Co vy na to cesti operatori?
Tomasi malinko te poopravim
za $30 mesicne tady dostanes 300 minut zdarma a mezi vecerem po devaty a pred 7 rano a o vikendu muzes volat zdarma.  Pripocti k tomu dane a jses nekde kolem $40.  V podstate s tebou ale souhlasim.  V budoucnosti budou asi lidi posilat cim dal tim min sms zprav az se zlevni volani. 
0/0
20.1.2003 19:06

Luděk

Re: Re: Co vy na to cesti operatori?
No i za tech 40 dolaru bych to bral...!!!
0/0
20.1.2003 20:52

pepa

Re: Co vy na to cesti operatori?
jeste bych doplnil-opravil tve informace.zapomnel ti take pan z t-mobile rici,ze mas volne minuty a ty se ti odecitaji i v pripade prichoziho volani-tak jako kdysi davno u eurotelu.u karet predplacenych-jako twist a pod. dle vyse kuponu ti pri neprovolani castky,castka propada.nizka castka 15 usd je na mesic a nic vic.neprovolas-nemas a koupis novou.u vyssich castek je to dele nez propadne.sms se tady opravdu nenosi.jsem v USA 3 roky a uzivam naseho Paegase v roamingu jen na sms.asi 1 rok a mozna i vice chodili sms do CR a po USA zadarmo.Potom asi 5 kc,dalsi nasledne zdrazeni az na 12 kc a ted je to kolem 8 kc.USA operatori davaji sms zdarma-je tam nejaky limit a nad limit tusim 5-10 centu.
V CR platim pausal za 545 a asi 150 kc a nemam moznost provolat ani volne minuty a v roamingu se neda mluvit jak je drahej.
Zaver?nikde neni nic zadarmo krom toho 1,5 roku neplaceni sms v USA.Mam spoustu znamych po USA kteri mi nebudou moci posilat sms z netu ponevadz by si meli udelat patrne registraci u Paegasu.jen nevime jak a jak platit.nejlepe bude ukoncit smlouvu s timto operatorem a s kazdym dalsim ktery zavede podobny nesmysl!!!
0/0
28.1.2003 20:33

Pavlas

je mi z vas spatne!
Vsichni tady rvete ze vas nekdo nenecha poustet smsky zadarmo!  Tohle je milankove trzni ekonomika a kazda firma se snazi vydelat co nejvic penez v ramci zakona.  T-Mobil nema monopol takze si panove a damy muzete prijit k jinemu operatorovi.  Uz mam dost tech kecu o tom ze z vas zdimaji penize.  absolutne souhlasim s nix@sagen.  Meli byste si vsichni uvedomit ze zadarmo uz tady nikdy nebude!!!
0/0
20.1.2003 18:22

Datel

Re: je mi z vas spatne!
Co to blabolis cece? Jednak zadarmo ve smyslu rozsireni placene sluzby bude vzdycky (nebo jestli cekas ze v hospode bude WC za stejnou cenu jako WC na namesti, tak jses docela pesimista ;)  druhak preposilani emailu na mobil jaksi povazuju za samozrejmost, a za treti, prakticky kazdy kdo tuhle sluzbu vyuzije, at jako prijemce nebo jako odesilatel, tak operatorovi jinou cestou plati. Vzdycky minimalne jeden z tech dvou komunikujicich je jeho zakaznikem. IMHO pokavad prechazim k jinemu operatorovi, nikdo mi nemuze vycitat, kdyz si zanadavam ze me k tomuhle kroku donutil tim ze zdrazil. Takze se kdyztak omezte na to blinkani (nebo jakym zpusobem je vam spatne) a nas nechejte aby jsme aspon ve forech nasemu byvalemu operatorovi podekovali.
Jinak samozrejme plati ze zustat u TMobile a pritom na nej nadavat neni moc uderna strategie
0/0
20.1.2003 18:33

jirif

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.1.2003 18:54

Pavlas

Re: Re: je mi z vas spatne!
hele nezlob se hele ale logika t-mobilu je ze kdyz lidi posilaji smsky z internetu tak je logicky neposilaji z mobilu odkud jim za to lidi plati.  Je dobre ze menis operatora protoze pro tebe jsou smsky z internetu dulezity.  T-mobil je presvedceny ze jim zakaznici neubudou reps. trzby tim ze donuti lidi platit za smsky z internetu.  Ja to vidim jako rozhodnuti spolecnosti ziskat vetsi zisky a to je koneckoncu co po nich vlastnici chteji takze nevidim vasi zlobu jako opodstatnenou.  Zkus se na to podivat z pohledu toho operatora a mozna ze to budes videt malinko jinak.  Ja jim do cisel nevidim ale pokud se jim to opravdu nevyplati nechavat posilat lidi smsky z internetu tak ja bych to taky nedelal a verim ze ty taky ne.  T-Mobil neni zadna socialni sit je to firma ktera se snazi vydelavat penize pro svoje akcionare. 
0/0
20.1.2003 19:00

Pavlas

Re: Re: je mi z vas spatne!
Mimochodem ja te nevinim z toho ze operatora menis jen me pripadaji nesmyslny takovy nazory jako ze to jsou jsou vydridusi a apod.  proste se chovaji jen tak jak se jim to zda vyhodne pro jejich spolecnost.  Takze jen jsem chtel upresnit svoje slova ktery ty jsi patricne nepochopil! 
0/0
20.1.2003 19:24

ban

Re: Re: Re: je mi z vas spatne!
Jenom za poslednich 14 dni jsem presel ja i dalsich 21 mych kamaradu na oskar. a naprosto nevadi, ze ma oskar horsi signal. Nevim, ale na vysokoskolske (a tim padem perspektivni) urovni bych zpoplatneni smsek bral jako tezkou prohru. Denne protocime tolik smsek pres net, ze bych mel, kdybych je vsechny mel platit kredit do tydne v haji.
Jednoduse: chudaci manazeri zatrhnou sluzbu, na kterou krapet doplaceji, ale prijdou o obrovske sumy za ostatni uzivani telefonniho cisla.
No uvidime, co reknou cisla. Nejvice se tesim na tabulky vyvoje pocetnosti clenske zakladny u Oskara + rust jeho trzeb.
0/0
23.1.2003 14:03

tom77

""""Moc Děkujem""""
Opravdu vstřícné gesto z 0 na20.A  pro pana ministra Mlynáře to se to mele o vstřícném přístupu ,když vám to platěj daňový poplatníci!
0/0
20.1.2003 18:10

Datel

Kolik to dela?
Heh, tak zakaznik TMobile potrebuje 20 SMSek mesicne poslat z webu? A kvuli tomu dela TMobajl tolik humbuku? To TMobajlovi stoji zato udelat si pro to takovou ostudu?
0/0
20.1.2003 17:58

Kuklovský

Tento tzv. ústupek připomíná návrh složení první vlády po 17.11.1989,
kdy v ni bylo 11 komunistů a 3 nekomunisté. Návrh vydržel jen několik hodin.
BĚŽTE DO TOHO NAPLNO, A BUDE TO PODOBNÉ!
0/0
20.1.2003 17:40

nix@sagen

Jste vsichni nenazranci
Ted jste tedy ukazali, co jste vlastne vsichni za pakaz. Nejdriv jecite, at nechaji alespon nejake volne SMS mesicne, a kdyz to udelaji, tak rvete znovu, ze to je malo... A kdyby to zvedli na dvojnasobek, stejne budete hulakat jeste hlasiteji, ze ani to nestaci... Kdy konecne pochopite, ze tahle firma proste poskytuje nejakou sluzbu a nechava si za ni platit? A pouze na vas zustava, jestli tech sluzeb chcete vyuzit nebo ne! Kdyz se vam to nelibi, poridte si domaci telefon od Telecomu, jako jste meli pred peti rokama, kdy se vam o nejakem mobilu ani nezdalo, a budete zase spokojeny jako driv... Jenze obavam se, ze vsichni, kteri tady nejvic rvou, maji doma zaroven stovky vysmazenych CDs, DivX filmu a jinych vychytavek, diky kterym si mysli, ze muzou mit vsechno na svete zadarmo - neni-liz pravda, holenkove? ;-)
0/0
20.1.2003 17:35

:-(

Re: Jste vsichni nenazranci
Jsi GUMA, chlapče.
A zatím si stojím!
Ten tvůj titul MBA ti je na nic, neboť kde v mozku nic není, tak tam ani prázdno nebere. :-(
 
0/0
20.1.2003 17:42

nix@sagen

Re: Re: Jste vsichni nenazranci
Trochu se pletes, mam jiny titul z jine vysoke skoly nez ty. ;-)
0/0
21.1.2003 12:14

Hard

Re: Jste vsichni nenazranci
A kolik mas tech CDs ty, ty magore ? Co to sem vubec tahas ?!!! Vsadim se ze i ten sef T-Mobile ma doma vypalovacku...tak sklapni
0/0
20.1.2003 18:10

nix@sagen

Re: Re: Jste vsichni nenazranci
Nikde jsem nerekl, ze mam vsechno original, par vypalenych kousku by se naslo - jenze na rozdil od vas tady nevykrikuju, ze chci VSECHNO na svete zadarmo!
0/0
21.1.2003 12:16

Maclík (L.Soft@post.cz)

Re: Jste vsichni nenazranci
Tak poslouchej, Ty blbečku. Jediný co omlouvý ty Tvoje žgryndy je to, že jsme pořád ještě jednou nohou ve starém socialismu, protože v plně kapitalistické společnosti, kde existuje opravdová konkurence, by běžně nedocházelo k tomu, že se pár rádobykonkurenčních společností mezi sebou domluví, aby mohly ždímat klienty, kteří důvěřivě skočili na jejich slibotechnu.
A nepovídej, že máš všechen soft doma originál a palírnu používáš jenom na záložní kopie. Leda by Tvůj fotr byl Vláďa Mlynář, protože já ze svýho platu musím živit rodinu a na podporu showbusinessu nezbívaj hrachy.
0/0
21.1.2003 8:01

nix@sagen

Re: Re: Jste vsichni nenazranci
Mlynar opravdu neni muj fotrik, coz ale neznamena, ze si nemuzu dovolit koupit v originale to, co OPRAVDU v originale chci mit. Rozdil ale je v tom, ze ja NEMUSIM MIT VSECHNO, kdezto vy vsichni, co tady tak knucite, to chcete. A nejste schopni pochopit, ze to proste mit nemuzete...
A nez mi zase budes chtit nadavat do blbecku, zopakuj si nejprve pravopis, ty blbecku negramotny...
0/0
21.1.2003 12:21

Kyknos

Re: Jste vsichni nenazranci
je snad neco spatneho na prepalovani na mp3kach nebo prepalenych cd? je to informace, informace je slovo, a svoboda slova (a jeho sireni) je mym lidskym pravem)))
a co se tyce sw, pouzivam open source)))
0/0
21.1.2003 16:33

Luděk

Neco o svetovych trendech...
Kdosi rekl,ze zpoplatnovani sms z netu je normalni svetovy trend...A to jako kdyz si ve svete prdnou tak my musime taky jo? No ja tim chci jen rici,co tak zalozit trend bojkotu??Tak se jim na ty jejich predrazene "sluzby" vykaslem..aspon omezime ! Ja vam neco povim..kolik je tak skutecny naklad na odeslani jedne sms???0,30 KC?? T-mobil se chova absolutne opacne ,nez nas uci ve skole..tak to jdu za svym prof. z ekonomie a zeptam se ho,co nas uci za bludy...Nejvetsi drzost je,ze vedle okna ,kde pisu ma T-mobil reklamu jak prase---zas tak malo penez asi nemaji,kdyz muzou tak utracet!!
0/0
20.1.2003 17:31

Morg

Z bláta do louže
Bohužel jsem vlastníkem názoru, že přecházet k jinému operátorovi není řešení, jelikož nejdéle do půl roku oni ony poplatky za SMS z i-netu zavedou též . Pouze teď chvilku počkají, až znechucení zákazníci T-Mobile přejdou k nim a pak si je zpoplatní také. Je to celkem logické. Btw. skoro nikde v okolní Evropě (hlavně teda na západ) SMS z internetu zadarmo nejsou.
0/0
20.1.2003 17:17

Méďa Béďa

Re: Z bláta do louže
To je docela možné...ale i za toho půl roku mohu na SMSkách z netu pěkně ušetřit. A navíc...když budu posílat do T-M sítě z telefonu, budu je mít alespoň levnější i bez kdejakých smluv a úpisů.
...to je můj názor....... M.B.
0/0
20.1.2003 17:38

xlukas

Re: Z bláta do louže
Jsem ted ve Francii a SMS z internetu jsou u operatora SFR zadarmo.
0/0
20.1.2003 17:46

J.C.

Re: Z bláta do louže
Fakt se pleteš,protože i v Rusku maji smsky z netu zadarmo.I kdyz tam jsou limitovane temi160ti znaky,ale poslat jich muzes kolik chces.Jeste ze nejsem t-mobilista-stejne jsem nikdy ani peagas nemel rad!Moc bych si pral,aby lidi pochopili,ze si muzou vybrat ze 3operatoru a aby uvazovali logicky a ne jak jim nekdo radi.
0/0
20.1.2003 18:05

davids

Oskar nefuguje a Eurotel je dražší tak co?
Mimo jiné Oskar neumí nové funkce. Samozřejmě je každý nevyžaduje, ale o něčem to svědčí.
Někteří tu kričí o odchodu tak jděte, ale nemusíte přitom dělat takový kravál. Nám se bude volat lépe a pokud jdete k Eurotelu zaplatíte více. Pokud k Oskaru začněte si zvykat na "síť je přetížena".
0/0
20.1.2003 17:16

Datel

Re: Oskar nefuguje a Eurotel je dražší tak co?
Ktery funkce? Jediny co vim tak MMS zatim Oskar nespustil. Ovsem pri cene 15 korun za jednu (nebo kolik to je ted u TMobile a EMobile), je to jako by je nespustil nikdo :-)))
0/0
20.1.2003 17:50

davids

V cizině je to normální například Orange!
Nejsem zastánce zdražování sám má T-Mobile ovšem z vlastních zkušeností ze zahraničí vím, že za SMS z netu platí.
Mimo jiné : nic není zadarmo.
Víte jak funguje Oskar? Na dvě věci. Tak proto si to můžou dovolit.
0/0
20.1.2003 17:12

Dan

Re: V cizině je to normální například Orange!
No mne teda Oscar funguje perfektne
0/0
20.1.2003 17:15

davids

Re: Re: V cizině je to normální například Orange!
Mě ne hlavně na dálnici. Mam všechny operátory a to nemluvím o GPRS a MMS!
0/0
20.1.2003 17:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.