Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vláda nechce spořit, zvýší daně

Ministr financí Bohuslav Sobotka neprosadil svůj plán, jak skoncovat se státními dluhy. Vláda bude dál pracovat na přípravách reformy státních financí, vydá se však jinou cestou: škrty ve zneužívaných sociálních dávkách budou mírnější. Více peněz se naopak bude snažit získat do rozpočtu zvýšením daní či sociálního a zdravotního pojištění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek

Spidla zadusi ekonomiku
A mame tu naspat socializmus. Kazdy podla svojich schopnosti - kazdemu podla jeho potrieb !
Ak spidla zvysi dane, tak vytvori z ciech a moravy novodoby ekonomicky skanzen; S velkou pravdepodobnostou zastavi vyvoj ekonomiky vlastneho statu.
Tohoto premiera Vam teda nezavidim. Ozaj nechcete Meciara ? Ten by bol aspon dobre pocut !
0/0
27.1.2003 21:11

zdenunka

zvýšit daňe?
0/0
27.1.2003 18:13

Eiji

Hm, hm...
...vidím, že tady jsou samí SKUTEČNÍ Češi. Kecat, to jo. Nadávat, to jo. Ale něco UDĚLAT, do něčeho vložit úsilí, to ne. A to dokonce ani v případě, že se jedná o jejich vlastní dobro. Je mi z toho smutno a stydím se za to, že jsem Čech. S takovýmhle přístupem si tohle vládní zacházení jednoznačně zasloužíte.
0/0
24.1.2003 11:11

BigBoss

Re: Hm, hm...
BUZNA & BUZNA & BUZNA
AND NO COMMENT YOU BUZNA
0/0
27.1.2003 21:02

Eiji

Demonstrace?
No tak, lidi, co je s váma? Stránka jede, přijďte se na ni podívat! *Pepan* to pojal velice slušně, až bych řekl profesionálně! Uvítáme konstruktivní příspěvky do diskuse. Jestli vám záleží na vás samotných a na naší zemi, zkusme s tím aspoň něco udělat, jo?
0/0
23.1.2003 8:53

Petruška

Nějak se mi z toho přízpěvku ztratila všechna malá písmena p. Mělo to znít: "Řízení reformy se už ujala skupina pod vedením premiéra Vladimíra Špidly." No Pán Bůh s námi a zlý pryč! :(
0/0
23.1.2003 0:33

Petruška

"Řízení reformy se už ujala skuina od vedením remiéra Vladimíra Šidly." No Pán Bůh s námi a zlý ryč! :(
0/0
23.1.2003 0:28

Pavel

To bude bzunda
Tento postup povede akorat k totalnimu ozebraceni vetsiny volicu, coz tak za dve az tri volebni obdobi povede k navratu komunistu. Doufejme, ze do te doby z te EU nevystoupime, abychom meli jeste kam utect :-((
0/0
21.1.2003 19:42

Honza

Re: To bude bzunda
Brali jsme to v šesté třídě. Za feudalismu pracovali lisé šest dní v týdnu na vrchnost, jeden den pro sebe. Ještě kousek a jsme tam.
0/0
22.1.2003 12:33

King

??
To je tak těžký dát VELMI VYSOKÉ tresty za hospodářskou kriminalitu (a nejen za ní), snížit podporu pro flákače a za ušetřené peníze snížit daně pro firmy, podpořit školství, zdravotnictví??! Já to nějak nechápu. Lidi nedělaj, protože vědí že je stát v lenosti podpoří. Kdyby tu jistotu neměli, nic jinýho by jim nezbylo (kromě krádeží-za což bych navrhnul mnohaleté tresty aby si to rozmysleli)!! Já nevím, mně to připadá tak jednoduchý, ale asi jsem spadnul z Marsu... Už abychom byli v EU (jestli někdy budem), budu jeden z těch co půjde za prací jinam (kromě Deutche republik, ty fakt nemusím...:-((
0/0
21.1.2003 16:42

Charlie

Bordel,nic nového
Nejjednodušší je obrat ty, kteří se nemohou bránit. Sami však sobě jen neustále drží všechny brebendy z minulosti a ještě je umně dokáží vylepšovat. Svým IQ ovšem nedokáží vůbec rozlišit a domyslet důsledky svého diletantského počínaní. Pane Škromachu vyberte dlužné daně od těch, kteří je dluží  a netvrďte nikomu, že to bohužel nejde, že zákony to neumožňují. V tom případě je změňte tak, aby to šlo, to vy přece dokážete, když chcete nebo se mýlím? Myslím, že ne .Jinak táhněte k čertu nebo vás tam pošleme sami .
0/0
21.1.2003 15:13

Daniel

Re: Bordel,nic nového
presne tak, uz mi dochazi trpelivost se divat na drzost te socanske bandy ktera jenom krade a bere, krade a bere. Pratele cas se blizi a pujdou od valu, prece nechceme, aby nam neustale zvysovali dane a brali co se da kvuli sockam a neuspesnym, takovou drzost snad nemaji ani socani v EU
0/0
21.1.2003 15:21

Eiji

Re: Re: Bordel,nic nového
Maji, bohuzel. Podivej se na Svedsko. Na Francii. A taky moc dobre vedi, ze uz to socanskym zpusobem dlouho neukocirujou. Podivej se na Nemecko. Ty sou az po usi v srabu a nevedi jak z toho ven. Politici nechteji od koryt. Vsechny podniky se snazi udrzet co nejvyssi pocet zamestnancu (nevim jestli je k tomu vlada nejak motivuje) -nezamestnanost je moooc spatna pro vladnouci garnituru, proto mj. chteji zastavit vyrobu Superbu, protoze Superb konkuruje nejakymu jejich VW, ale vyrabi se u nas, takze to Nemecku neprospiva... Deutschland Uber Alles!
0/0
21.1.2003 15:54

Pepan

Tak jsem zalozil tu stranku za DEMONSTRACI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale delat na ni zacnu az doma.... tak zatim cus a mrkejte tam  
0/0
21.1.2003 14:47

Eiji

Re: Tak jsem zalozil tu stranku za DEMONSTRACI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skvěle!!! Tady se ukazuje, jak nepoměrně rychlejší a efektivnější je normální člověk v porovnání s průměrným politikem! Navrhuju nějakou sekci s dikuzí, to jako návrhy, hlášení postupu a dosažených úspěchů, plány na příští pětiletku ...ee...to sem nepatří... a tak. Už se těším.
0/0
21.1.2003 15:01

J

Re: Tak jsem zalozil tu stranku za DEMONSTRACI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok.
0/0
21.1.2003 15:03

Milada

Re: Tak jsem zalozil tu stranku za DEMONSTRACI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ty jsi prostě jednička. Těším se!!! Taky už jdu domů.
0/0
21.1.2003 15:06

aaa

Slováci vědí kde se může ušetřit
Na teto adrese je popsano, jak  Slovensko vyresilo problemy se zneuzivanim socialnich davek. A komu se to hlavne nelibi.
0/0
21.1.2003 14:45

Eiji

Re: Slováci vědí kde se může ušetřit
To je fajn, nasadit strop na sociální dávky. Ale ten strop by měl, podle mě, být nižší nebo maximálně stejný jako minimální mzda. Na druhou stranu, minimální mzda nesmí být nijak přemrštěná. Přídavky na děti jsou ještě trochu problematičtější. Pokud si někdo pořídí devět dětí, no,... Co třeba plné dávky na první tři děti a pak to snižovat? Po pátém dítěti konec? V Číně to funguje podobně (tři děti???). Je vidět, že se máme ještě dost co učit - třeba i od Slováků. A proč ne?
0/0
21.1.2003 15:13

Neo

Re: Re: Slováci vědí kde se může ušetřit
a co se na vyplaceni pridavku vykaslat uplne a misto toho snizit danovy zaklad? Cikani by utreli hubu protoze by na parchanty nedostali ani korunu dokud by nezacali pracovat
0/0
21.1.2003 18:23

Honza

Re: Re: Re: Slováci vědí kde se může ušetřit
Neo, tvoje myšlenka mě nadchla. Měl bys to někomu poradit.
0/0
22.1.2003 12:23

BlaBla

Re: Re: Slováci vědí kde se může ušetřit
V Cine je normalni (dle vlady) jedno dite. Druhe a dalsi je zatizeno vysokou financni pokutou a odebranim nekterych vyhod. Pokud mas vsak dost penez muzes si dovolit vice deti. Jiz nejsou provadeny nasilne sterilizace zen jako drive.
0/0
21.1.2003 21:52

Marek

Re: Slováci vědí kde se může ušetřit
Trochu to sledujem,
Na slovensku zavedu rovnu dan od roku 2004. Zrusia dan z prevodu nehnutelnosti a dedicsku dan. Pridavky na deti vystrieda danova ulava. Mas deti - nemusis platit plnu sadzbu. Myslim, ze sa bude aplikovat na maximalne tri deti.
0/0
27.1.2003 20:53

b.

špidlík
No a co až všichni ostatní zjistí že je lepší se válet doma na gauči?Kde na to budou brát?A nebo se lidi domluvěj a z úspor podpořej Ladina at si udělá z úřadu vlády cvičnou střelnici na běžící terče!Nevim jestli mam driv brečet zvracet nebo utíkat!No a třešínka na dortu bude hulvát a proslulý ožrala na hradě
0/0
21.1.2003 14:10

FNM

tohle socanstvi ve vlade, to je snad zly sen!?!
pujdu z ceska pryc, protoze OKRADAT SE NENECHAM a nejaky spidlin mi NEBUDE DIKTOVAT vetsi dane nebo VNUCOVAT abychom podporovali nemakacenka a socky a duchodce!
0/0
21.1.2003 14:00

Jitka

...zivot na dluh
..omlouvam se za chyby. Samozrejme, ze podniky vetsinou zkrachovaly nebo se prodaly. Jsem po nocni sluzbe....
0/0
21.1.2003 13:46

nastvanej

špidli bojs
Špidli špidli špidli bojs
špidlají si na RolsRojs
 
Bohužel na náš účet a uplácí voličskou základnu šlusáků, aby mohli krást dál. Jsem zvědavý, kdy se vytvoří mafie v původním smyslu, ve kterém v počátcích vznikala, jako ochránce slabých před zvůlí silných. Pak začnou atentáty za velkovládní velkozloděje.
0/0
21.1.2003 13:43

nastvanej

špidli bojs
Špidli špidli špidli bojs
špidlají si na RolsRojs
 
Bohužel na náš účet a uplácí voličskou základnu šlusáků, aby mohli krást dál. Jsem zvědavý, kdy se vytvoří mafie v původním smyslu, ve kterém v počátcích vznikala, jako ochránce slabých před zvůlí silných. Pak začnou atentáty za velkovládní velkozloděje.
0/0
21.1.2003 13:43

Jitka

Zivot na dluh
...jen by me zajimalo, kolik z tech, kteri ted zde krici dalo svuj hlas CSSD. Kdo uveril tem jejich hloupym predvolebnim slibum "raj na zemi".
V CR si lide dlouho ziji (bohuzel) nad pomery. Ta zvysujici se zivotni uroven je vytvorena umele,  na dluh. A ted bude nasledovat pad dolu. Nejen pro to, ze vlada musi vzit nekde penize na zaplaceni dluhu.... Nezamestnanost stale poroste a poroste.  Zahranicni investori budou odchazet. Prisli sem proto, ze zde byla levna pracovni sila..... Ale tady si lide casto zvykli, ze kazdy rok  dostanou minim. 10 % zvyseni platu. Kdyz ne, tak se hold stavkuje.  
Ceske podniky vetsinou bud zkrachovali, nebo se prodali...
Lide krici, ze chteji mzdy jako v EU. Ale to je nemozne.  Mezi CR a staty EU je velky rozdil - zavineny  dlouholetym "komunistickym blahobytem".
Lide v Praze maji vetsi kupni silu nez lide v Mnichove. Jsme mobilova velmoc (2. ve svetovem zebricku) - mobil ma temer i kazde dite. Ale vse je jen zivot na dluh. A bude hur....
0/0
21.1.2003 13:42

Derek

ZASTAVTE ZLODEJNU "SOCIALNI STAT"!!!
Vyzyvam vsechny lidi rozumu, aby ode dneska zkusili ZASTAVIT socialisty a komunisty a jakekoli jejich odrudy v jejich pleneni a rozkradani teto zeme, kterou zenou do krachu velmi podobnemu Argentine, tim ze se NEUSTALE vyhybaji realizaci reforem tak, ze ZREDUKUJI VYDAJE STATU NA NEZBYTNE MINIMUM, ZRUSI NEPOTREBNE INSTITUCE A MINISTERSTVA A INTER ALIA SNIZI DANOVE ZATIZENI LIDI, JAK ZAMESTNANCUM TAK PODNIKATELUM!!!Plus stohy dalsich bodu! JE CAS RICI NE JAKEMUKOLI ZVYSOVANI DANI A POSILOVANI SOCIALISMU V CR! Kdo mate jen trochu vule a moznosti, protestujte u clenu Parlamentu a Senatu,u mistnich politiku, TLACTE NA ODS a jine strany, aby se pokusily vytlacit socialisty a komouse z moci, protoze casu je malo. POKUD TO NEUDELAME TED, TAK SE NAM SOCIALISTI BUDOU SMAT DO OBLICEJE ZVYSENIM DANI A EXCESIVNIM UTRACENIM NASICH PENEZ! TOTO JSOU NASE PENIZE, NE JEJICH, oni je maji jenom SPRAVNE a ROZUMNE SPRAVOVAT A VYNAKLADAT, NE MARNOTRATNE A NESMYSLNE UTRACET NA UKOR MLADSICH GENERACI, JENOM ABY SE ZAVDECILI STARSIM A DUCHODCUM KTERI JE VOLILI!!! Pokud to nepomuze, radim emigrovat.
0/0
21.1.2003 13:18

Petr

Re: ZASTAVTE ZLODEJNU
tlačit je třeba hlavně na černoprdelníky a unionisty. ODS vládu sama nepoloží. ale i tak, socani a komanči maj většinu, takže si bohužel budeme muset počkat ještě tři roky do voleb...
0/0
21.1.2003 13:22

Raptor

Já ne, to on
Opravdu poučné je sledovat tu hádku mezi socialisty a ÓDSáky, kdo může za ten srab, ve kterým jsme až po uši. Odpověď? Můžou za to obojí. ODS zejména podělanou privatizací a umožněním vyrabování bank (a´ 0,8 bilionu Kč) a socani tím, že si myslí, že vybudují "sociální zázrak" u vyjedeného stolu. Místo aby udělali to, co by udělal každý normální člověk ve finanční tísni-začali šetřit. rozhodli se, že prachy na dluhy a svoje hokus-pokusy vyždímou z (některých) pracujících. A obě vlády společně kašlaly na podporu vzdělání, vědy a výzkumu, jediného, co nám mohlo do budoucna zajistit prosperitu. Kdy už konečně přijde důvěryhodná strana, která bez růžových brýlí zhodnotí realitu a začne dělat něco pro nápravu?
0/0
21.1.2003 13:18

david

Re: Já ne, to on
Dotaz: Můžete mi vysvětlit, jak ODS umožnila tunelování bank? Já to pořád nějak nechápu. Tošovský byl členem ODS? Nebo dohled nad bankami neměla ČNB, ale MF?
0/0
21.1.2003 13:33

Raptor

Re: Re: Já ne, to on
Mizerné zákony se spoustou děr, nezamezení pronikání komunistických kádrů na vysoké posty, mizerný kapitálový a bankovní dozor a tlak na to, aby banky půjčovaly bez dostatečných krytí a tím "pomáhaly procesu transformace" (citát jednoho z členů ODS). Jak se ukázalo, měly být banky urychleně privatizovány spolehlivým zahr. bankovním domům (ne Nomura). Tak by se nejen neplatily jejich krachy, ale ještě by se vydělalo na investice do infrastruktury, vzdělání atd. Já jsem tehdy byl proti "výprodeji rodinného stříbra". Mýlil jsem se, ale omlouvá mě to, že nejsem ekonom a nebyl jsem politik. Ti se zmýlili tragicky a následky poneseme dlouho.
0/0
21.1.2003 14:12

vaclav hanus

Re: Re: Já ne, to on
Je to jednoduche. Na nekterych krajinach na zapad od Passau k takovemu masovemu tunelovani pokud vim nedochazi. Asi to bude tim, ze tam je neco jinak udelano, nejspis tam plati jina pravidla, nejspis je to otazka legislativni. Zjisti si tuto systemovou diferenci, podivejh se zda je u nas zavedena. A kdyz zjistis ze neni tak se ptej kdo mel rozhodujici vliv na jeji zavedeni po cela devadesata leta. A presto ji nezavedl. A'propos nejedna se jen o banky. Znam nekolik pripadu tunalovani firem a zejmena bytovych druzstev. A jeste jedna pointa. V teto zemi se vyskytuje vyssi hustota vycuranejch zmdru jak v jinych krajinach. Holt teto skutecnosti se musi prizpusobit legislativa. Nemuze strkat hlavu do pisku a tvarit se ze tento lid je stejne vyspelej jako holandani. Jinak to dopadne tak jak to dopadlo. A pokud ti ani toto ramcova napoveda nestacila, tak ti jen pripomenu jeden znamy klausuv vyrok. Pro jiste obdobi musime vytvorit ramec, aby "ekonomove" mohli "uteci" pred "pravniky" (priblizna notace)
0/0
21.1.2003 15:39

Pepan

Re: Re: Re: Já ne, to on
Clovece, porat se odvolavas na devadesata leta, to sis nevsiml, ze tu uz dve volebni vladnou socani, a co oni udelali s pravnim systemem? NIC, co udealil s ekonomikou? Brutalne zadluzili. Takze si protri oci a vem rozum do hrsti.... Co se tyce platu, proc mas nizky plat? Protoze tvuj zamestnavatel da jeste jednou tvuj plat statu, a z toho co da tobe odvedes v lepsim pripade 30 procent zase statu... tak se nediv, ze ti zbude 10 tisic... a kdo ti ted vladne jiz druhe volebni obdobi socdem, kdo ti chce jeste vic ukrojit z platu socdem, kdo te do budoucna brutalne zadluzil? Socdem! Kdo topi miliony v silenejch kauzach v korupci, prihazovani zakazek? Zase Socdem...  Nevim o co jim jde, ale tve dobro, to neni.
0/0
21.1.2003 16:22

vaclav hanus

Re: Re: Re: Re: Já ne, to on
Tak predne. Nejsem zadnej zaslepenej socdemak. Samozrejme ze nemam jistotu ze jim jde o me zajmy. Ale rozhodl jsem se dat jim sanci. Jednoduse jsem k tomu dospel vylucovaci metodou. Pote jak se zacala profilovat ODS po odchodu Kocarnika, Zielence a US mam jistotu, ze oni konaji proti mym zajmum. Dale. To je uz otravne, jak se nekteri lide tvari, ze Zemanova socdem je totozna s tou soucasnou. Ja jsem to uz nekolikrat psal, ze to jsou dve rozdilne frakce. Zemanovo kridlo povazuji za lidi stejneho razeni jako ty ktere odmitamn(populisticka pravice). Rozdil je jen v tom, ze zemanova CSSD jsou lidi kteri "prilis pozde naskocily do vlaku transformace" a trpeli zavisti vuci svym virtualne "uspesnym" pravicovym transformatorum. A to s tim zadluzenim...nemam na to sice primy dukaz, ale mam silne podezreni, ze tento dluh se nastradal v ekonomice minimalne od r.1992, akorat byl sikovne skryt. Nic ti nerika klausuv cesta privatizace za podpory bankovniho sektora? Dale, zaplavy 1 1997, kterych naklady sanace byly preneseny na bedra soucasne vlady. atd. atd. Strasne velke skody vznikly paralyzovanim soudniho systemu v republice. Nerikam, ze CSSD to zpravila, ale rikam, ze ODS to zpusobila. Soudni system a advokacie je tak priserne drahy, ze si radovy obcan nemuze dovolit do toho bludiste vubec vstoupit. Mam matny djen, ze v USA bylo kdysi obdobi, ze tuto sferu dotoval stat. Myslim, ze kdyby to tak fungovalo u nas, byly by to neskonale rozumneji vynalozene penize danovych poplatniku, jako rozhazene dotace prs MMR na bytove "potreby". A posledni bod. Paklize tvrdis, ze kdyz jsem nastvanej ze dostavam 10 tisic protoze tretina byla odevzdana statu, tak ti odpovidam, ze mam dojem ze tyto sazby byly takto nastaveny uz pri zavadeni noveho zakone o danich a pojistnych zakonu, kterych tvorba byla cela v rezii ODS. Nevim o tom, ze by se vyrazne zmenily sazby od roku 1998.
0/0
21.1.2003 16:55

vaclav hanus

Re: Re: Re: Re: Re: Já ne, to on
Jen dodatek na ktery jsem zapomnel. I kdyby zemnovo kridlo nebylo jineho razeni jako soucasna vlada, tak bylo minula vlada pod chomoutem oposmlouvy, takze ji neprimo ridila ODS. A to ze to byly tehdejsi vladni cinitele ochotni, resp. jim to dokonce vyhovovalo jen dokazuje co jsem psal vyse.
0/0
21.1.2003 17:00

Eiji

Re: Já ne, to on
Samozřejmě že vina je na obou stranách. Ovšem mám dojem, že pravice (NEJEN ODS) dostala zemi do nepříjemné, ale víceméně samospasitelné situace. Spousta bank zkrachovala, podniky taky. Ale to je přirozený fenomén a slouží (podobně jako přirozený výběr) k ozdravení populace (bank či podniků). Většina bank i podniků teď jede, vyrábí, vlastnící investují, snaží se zvyšovat produktivitu atd. Vzdělání opomíjeli dřív i teď, naštěstí fungují i soukromé školy. A naše drahé rudé vepřové hlavy se neustále snaží lít peníze tam, kde to nemá smysl, tj. do plošných sociálních dávek, odumírajících polostátních podniků a tak dále a tak dále...
0/0
21.1.2003 13:35

Surio Mario

Re: Já ne, to on
Ano máte pravdu, ale v této diskuzi se jedná o zvýšení daní, které mají snížit v budoucnu schodek  návrh pana Sobotky byl velice dobrý a je možné jím skutečně schodek velice eliminovat. TAKŽE NEVÍM, proč sem cpete tunely za vlády ODS???Nebo mi snad chcete říct, že nebýt těchto tunelů tak není schodek???
0/0
21.1.2003 15:36

Doktor Dreck

PŘITLAČÍM NA PILU TAKY !
Špidlosvinstvo již nezná mezí ! Co takhle odveta ! Všichni budeme jezdit do marketů do Polska nebo na Slovensko! Po dobu špidlovy vlády nekoupím do firmy ani špendlík, lidem uberu prachů a pár jich naopak propustím. Budu jen držet firmu nad vodou tak, aby nevykazovala žádný zisk ke zdanění ! K tomu povedu i všechny známé a vůbec, založí se celostátní hnutí protišpidlovského odporu. Tahle prašivá vláda se do roka položí, protože bude mít roční deficit 300 miliard. A nebo se konečně naseru a firmu převedu jinde - do Polska či na Slovensko a ti větší na Bahamy či Monaka. A nefachčenkové budou mít s rozhazovačnou sociální sítí utrum. Z ČR zbyde po Špidlovi jen spálená zem na úrovni Rumunska, všichni schopní utečou, podnikateli počínaje, vysokoškoláky a řemeslníky konče. Zůstanou jen důchodci a cikáni a souhruh stalinista Špidla
0/0
21.1.2003 13:16

Petr

Re: PŘITLAČÍM NA PILU TAKY !
whow, sám bych to neřekl lépe!!!!
0/0
21.1.2003 13:19

Eiji

Re: PŘITLAČÍM NA PILU TAKY !
Doc Poop FOR PRESIDENT!!! Založme stranu rozumných, která se bude starat o dobro naší země jako celku, ne jen o ty, kdo je zrovna volí!!!
0/0
21.1.2003 13:26

vaclav hanus

Re: PŘITLAČÍM NA PILU TAKY ! Bacha aby ses nerizl, fabrikante!
Ha-ha-ha, chudacku fabrikantskej! Vzdyt takovi jako ty tohle delaji uz deset let. S jednou vyjimkou. Ze na firmu nakupuji, a hlavne hodne konzumu, ALE to co takto nakupuji na firmu spotrebovavaji jen oni proipadne nekolik nejvyssich manazeru pro soukrome ucely. Na investice do rozvoje fiorem stejne kaslete. A to uz pknejh par let takto fungujete. Proc jinak by tato ekonomika byla na tom tak uboze? A to...ze bys omezil vlastniho soukromou spotrebu (treba vykazovanou na firmu), to ti neverim ani za mak.
0/0
21.1.2003 15:31

Pepan

Me to prijde, ze je cas uz na nejakou demostraci
Demostraci za vladu odborniku, za refromu statnich financi. Hodne lidi se tu uz odvolava na Boha a to jsme ateisticka zeme ... ja se snad za to budu modlit.
Kdyby ji nekdo svolal, tak jdu a to hned!
I
0/0
21.1.2003 13:13

Petra

Re: Me to prijde, ze je cas uz na nejakou demostraci
Souhlasim, dej to dohromady, pridam se. Mzyslim to vazne, uz je cas jit demonstrovat. Kdyz muzou demonstrovat zemedelci a socani, tak proc ne lidi, co si nepreji takovyhle socialismus a populismus nejvyssiho kalibru.
0/0
21.1.2003 13:21

Petr

Re: Me to prijde, ze je cas uz na nejakou demostraci
řekni kdy a kde a jdu tam!!!! a přivedu s sebou další!!!! pryč s psychopatickým špidlou!!!!!!
0/0
21.1.2003 13:25

Eiji

Re: Me to prijde, ze je cas uz na nejakou demostraci
Jasně, udělejme to! Bude to chtít ale nějaký čas. Především to musíme řádně ohlásit (jaké náležitosti má ohlášení, nevíte?) a taky zajistit co největší informovanost lidí. Nadějně bych viděl vysoké školy, tam to lidi pochopí rychle, navíc tam šeptanda funguje velice efektivně. Chtělo by to zajistit co největší účast, aby to nevypadalo jako uprdnutí do plynovodu :) A založit si stránku nebo tak něco, aby se dalo komunikovat s co nejvíc lidma.
0/0
21.1.2003 13:45

Pepan

Re: Re: Me to prijde, ze je cas uz na nejakou demostraci
No zalozit stranky, neni problem, nejaky obvikly designe bych taky stvoril.... kromne univerzit, take muze fungovat sireni emailem ... kdyz funguje "napis sve jmeno, posli to dal.." tak by mohlo fungovat "udelejme demonstraci, posli to vsem znamym..." Tak ja ty straky nekde zalozim, az to bude, tak se ozvu sem a do nejakych dalsich diskuzi, ktere s tim budou souviset ... doufamz e v tom nezustanu sam. I
0/0
21.1.2003 13:50

Milada

Re: Re: Re: Me to prijde, ze je cas uz na nejakou demostraci
Věř, že nezůstaneš!!! Ale dlouho neotálej. (Dávej pozor na pravopis)Chce to hlavně mladé lidi.
0/0
21.1.2003 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.