Diskuze

Škoda přišla o téměř tisíc octavií

O několik dní se může protáhnout čekání zákazníků na novou Škodu Octavia. Zaměstnanci továren v Mladé Boleslavi a Vrchlabí se totiž už počtvrté rozhodli nenastoupit na dobrovolnou noční směnu z pátka na sobotu. Firmě tak nevyrobili už 910 octavií, které pro zvýšený zájem nestíhá produkovat v běžných směnách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radim

18. 2. 2003 20:45
za pořádnou práci pořádné peníze
0 0
možnosti

Jitka

10. 2. 2003 20:19
na zapade
Vazeny pane v Nemecku bydlim a pracuji  - 3rokem. Odbory jsou silne mozna ve velkych firmach.
Ale  prevazuji mensi firmy, casto privatni. A tam odbory nezmuzou nic.
Tam kde pracuji, propustili temer 50 % lidi, a ten zbytek je rad, ze ma "jeste" praci. On i ti propusteni totiz nemohou opravdu jinou praci najit ( prihranicni region).
Tak -ze ten zbytek byl treba  10 dnu doma bez prace - to se vse odecetlo z dovolene). a za 2 tydny nato musel delat soboty, nocni, atd......
A vsude jsem slysela: To je jedno, hlavne ze je prace!!!!!!!!!!!!!!!!
I to je Nemecko.
 
A  proto rikam propustit. Nevazi si toho, ze maji nadprumerne platy (lekar casto bere mene) ani toho, ze maji praci.
0 0
možnosti

Ho-Ci-Min

10. 2. 2003 15:56
Chytraci!
Vy vsichni chytraci, co tady prohlasujete, ze byste to vsechno vyhazeli, a ze by si tito delnici meli vzit priklad ze zapadu, jste nejspis na "zapade" nikdy nebyli! Obzvlaste na "dalnem" Zapade v USA maji odbory takovou moc a vyvijeji takovy natlak, ze vedle nich vypada Falbr a spol. jak parta neskodnych skolaku! Tamni manazeri maji z odboru predem nadelano do kalhot! Nekde je clenstvi v odborech dokonce povinne, jinak je prakticky nemozne v danem odvetvi pracovat!!  Lee Iaacocca by mohl vypravet! Pokud jen trosku sledujete zpravy, tak by jste meli vedet, ze v Nemecku, Britanii, Francii, Italii ci Francii se stavkuje pomalu kazdy druhy mesic! Takze z Cech prestante delat vyspu kryptokomunistu!
0 0
možnosti

Jitka

9. 2. 2003 15:36
propustit
..propustit, zrovna tak ridice tramvaji. Vzdyt ti lide vydelavaji casto vice nez napr. lekar, a jeste nejsou spokojeni!!!!!
0 0
možnosti

Hatatitla

8. 2. 2003 16:12
To snad není pravda
Všechny bych je vyházel, aby se naučili vážit si toho, že vůbec mají práci.
0 0
možnosti

barakuda

7. 2. 2003 16:37
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy; zase píšete sprostě, chlapi, vyserte se už na to, kdo to má po vás pořád mazat.
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

endet

7. 2. 2003 16:28
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy jako např.: hovno, zasraný atd.
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

TB

7. 2. 2003 16:22
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

milan

8. 2. 2003 6:29
Re: Dělníci nablblí jsou...
opět další "chytrej" mimoň!!! dělnící maj ve škodovce průměrně 14tis. hrubýho a to není moc skvělej plat vezmeli se v úvahu, že škodovky se prodávaj za světový ceny, produktivita práce je na úrovni VW. škodovácí si neberou jako rukojmí  veřejnost jako to udělali tramvajáci v praze. to že management prezentuje průměrnej plat 20tis. neznamená, že dělníci maj  tolik.
0 0
možnosti

Milaaan

7. 2. 2003 16:11
Loni posílali zaměstnance na nucenou dovolenou ...
... letos po nich chtěj dobrovolný směny. Taky bych nešel!
0 0
možnosti

jerry

7. 2. 2003 16:56
Re: Loni posílali zaměstnance na nucenou dovolenou ...
Víš to je zákon nabídky a poptávky. V době kdy není odbyt je potřeba omezit výrobu (nebo dělat na sklad, ... ale to už tu bylo) a když poptávka roste je třeba ji uspokojit. A osobně si myslím, že se vedení škodovky chová velmi fér - Zákoník práce totiž zná i nařízení směn.
Potom je tu další možnost - vysr... se na lidi a zacházet s nima jako s výrobní silou (viz. kauza brněnský Flextronics) - minimální mzdy, za který je vůbec někdo ochoten přijít dělat, prachy jen za přesčasy, smlouvy na dobu určitou a když je kšeft jede se na tři směny, když není tak na jednu a nebo zavřít bránu a padla - přece se nebudou otravovat s placenýma nařízenýma volnama.
0 0
možnosti

mhhk

7. 2. 2003 16:00
30 dobrovolných směn
u mnoha přispěvatelů došlo k nepochopení článku, v článku se píše, že automobilka naplánovala 30 dobrovolných směn a nedaří se kolektivní vyjednávání, problém bude asi v tom, že vedení zapomnělo jaksi naplánovat peníze navíc za práci navíc (to je těch 30 směn)
0 0
možnosti