Diskuze

Mládek: S dalšími dluhy přijde krize

Mocenské boje uvnitř největší vládní strany ČSSD výrazně poznamenávají i chystanou reformu zadlužených státních financí. Jeden z poradců ministra financí a poslanec ČSSD Jan Mládek upozorňuje, že pokud se nepodaří nezbytné reformní zákony prosadit v tomto roce, kabinet už nenajde sílu tento krok udělat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jaf

28. 1. 2003 14:18
Vize socialnich demokratu
Nase soucasna vlada se snazi vsemi prostredky potrestat lidi uspesne a pracovite, kteri se odlisuji od bezneho prumeru -mozna na toto tema bude vyjde nejaky novy zakon, ktery presne stanovi tu hranici.  Soucasne se ziskane prostredky rozdavaji napr. Romum a nezamestnanym. Na techto skupinach obyvatelstva se ma asi vybudovat rozvoj a prosperita nasi spolecnosti - ha ha ha !!!! At uz jdou socani do haje.     
0 0
možnosti

Highlander

28. 1. 2003 14:17
Ach jo.
Nezbývá nežli opět připodotknout: ODS, za dobu své vlády, svou malou pravicovostí a rovněž "díky" pramalé podpoře svých tehdejších koaličních partnerů, promarnila svou historickou šanci vybudovat v této zemi střední stav, který je ve všech fungujících ekonomikách hlavní hybnou silou. ČSSD si jen jede po své stranicko-ideologické koleji = přerozdělovat, přerizdělovat, přerozdělovat,....... Tož tak.
0 0
možnosti

Dobrota

28. 1. 2003 14:11
Platby osob samostatne vydelecne cinnych
Probuh, kdo prisel s tou stupidni informaci, ktera je tu na Nove, tu v MF, ze OSVC plati mensi pojisteni, jak zamestnanci. Opak je pravdou !!!  Pojisteni se pocita jako urcite procento z vymerovaciho zakladu. Zamestnanci je strhavana z platu !! jedna !! tretina vypocteneho pojisteni, dve tretiny doplaci zamestnavatel ze svych vynosu. OSVC samozrejme nema zadneho zamestnavatele, takze plati pojistne v plne vysi, tj. !!! trikrat !!! vic jak zamestnanec - pokud bychom uvazovali pro srovnani shodnou mzdu a zisk OSVC. Dalsi nesmysl - proc se neustale snizuji dane pravnickym osobam a naopak se stale planuje zvysovani dani fyzickym osobam. Normalni hrani na strunu lidske zavisti. At si to kazdy zkusi, byt OSVC a pak bude mozna mluvit jinak.        
0 0
možnosti

Honzajs

28. 1. 2003 14:25
Re: Platby osob samostatne vydelecne cinnych
Problém j v tom, že zaměstnavatel ony zbylé 2/3 pojistného platí. A o to samozřejmě dá nižší mzdu.
0 0
možnosti

Elwood

28. 1. 2003 13:55
Soda
Prectete si "Rozhovor s Milanem Štěchem: Škrty výdajů nepřipustíme, žádáme zvýšení daní" na ihned.cz. Ten ma teprve grady!
0 0
možnosti

Rudý zvon

28. 1. 2003 13:54
Daně z nemovitostí ?
Jak je možné uvažovat o daní z nemovitostí. Když tak maximálně z pozemků. To co je na nich postaveno, bylo již v minulosti několikrát zdaněno, ať již daněmi za materiál, či za práci (DPH), a nebo daní z převodu nemovitostí. Jinak souhlasím, s tím že nejvíce to musí odnést nic nedělající lůza.
0 0
možnosti

ppetr

28. 1. 2003 12:57
daně
jestli to takhle socdem mysli vazne, tak to bude dost velky prusvih.jeste jsem neslysel,ze by bohatou zemi delali chudaci,pokud ano,tak je Somalsko a jim podobni nejbohatsi zemi sveta.vam asi zrejme nestaci ani ten odliv valut od obcanu z nasi zeme do zahrenici.pokud by jste to p.Mladek nevedel, tak uz to dela cca 15miliard.vim,ze je to spise zalezitosti bank,ale pokud se budete takto chovat,tak ty BOHATY vam z teto REPUBLIKY UTECOU A OD TECH SOCEK TY DANE ASI TEZKO BUDETE VYMAHAT,KDYZ K VAM MAJI NEUSTALE NATAZENOU RUKU.takze s temi danemi, vcetne nemovitosti bych byl VELICE opatrny
0 0
možnosti

mirek

28. 1. 2003 11:12
Dane musi jit dolu
Dan z nemovitosti je forma trestu za to ze jste si neco nasporili a koupili (stejne by mohli trebat zdanit auto) a jeste do toho cpete prachy. takze jedine zrusit. Videlam vic nez je prumer v tehle zemi ale ziju v Praze a tak si stezi vezmu hypoteku na vetsi byt pro rodinu pri cenych co jsou. Pokud budu  davat vic jak tretinu z platu tomuhle statu (nic za ni nedostanu, napr. kdyz me srazilo auto a v nemocnici zjistili ze jsem jen potlucenej, odrenej a rany ze kterch crci krev preziju poslali me hromadkou domu)  tak moc sanci se sma postarat o rodinu nemam Vsichni co chtej zvysovat dane jsou .... Delam o dost vic nez musim a tenhle stat me legalne okrada.
 
0 0
možnosti

ppetr

28. 1. 2003 12:05
Re: Dane musi jit dolu
ze sve mzdy statu neodevzdavas 30% ALE 66% a to je dost podstatny rozdil.to ze chteji dane z nemovitosti,tak to postihne pouze sporadaneho obcana,KTERY SE STARA  O SVOJE BYDLENI A RODINU.od cikanu a SOCEK nic nedostanou,tak se radsi s danema zameri na tu nejslusnejsi cast obyvatel.MOC NEREMCAJI A MAJI JESTE ZCEHO STATU DAVAT.
0 0
možnosti

renda

28. 1. 2003 10:48
Dane se platit musí
to je fakt !Já osobně platím daně jako kráva a jsem s tím srozuměn.Ale blil bych,když čtu o 80 km dálnici za 200 miliard,když slyším o lobby kde si jenom vzpomenete,když mi jen známý vykládá o hospodaření jeho nemocnice ,o sociálních dávkách a když čtu v tomto článku o nevůli ministerstev zprůhlednit hospodaření..TADY JSOU TY HLEDANÝ PRACHY !!!
0 0
možnosti

RoB

28. 1. 2003 10:55
Re: Dane se platit musí
Máte pravdu. Myslím, že pokud se současné vládě podaří opravdu udělat audit výdajů (a získaná data použít) bude to dost.
0 0
možnosti

roman

28. 1. 2003 10:29
aaa zase danovy soubor
V kterejch zemich na zapad od nas maji tak vyrazne nizsi dane nez u nas ? Pouziju slova Vaclava Klause : co je to za falesny nabozenstvi pouzivat jako vselek snizeni dani ? Snizeni dani vyresi vsechny problemy a pak uz asi jen sama pozitiva a socialni jistoty a kdyz to nevyjde, tak sorry, ze jo ? Stejne jako tim vselekem mela bejt kuponova privatizace nebo treba privatizace bank. Tu si vsichni zaplatime z dani (sanace statu), taky z poplatku za sluzby (mnohem drazsi jak na zapade). Na tyhle jednoznacny vseleky uz nikdo neveri ...
0 0
možnosti

tampon

28. 1. 2003 13:58
Re: aaa zase danovy soubor
Je vidět, že ekonomickej dějepis moc neznáš ... ;-))) Zopákni si historii hanzovních měst, atd ;-)) Jo, kámo, říká ti něco slůvko offshore ?
0 0
možnosti

Daňový soumar

28. 1. 2003 10:07
Žvásty diletanta
Jediná cesta k odvrácení finančního kolapsu je výrazné snížení daní a ne opak, pane Mládku! A to především u vyšších příjmových skupin, které jedině mohou být tahouny dlouhodobě stabilního rozjezdu ekonomiky. Potenciál ročního růstu české ekonomiky je přes 5% nejméně příštích 20 let. Ne ubohá 2-3% jednou za 5 let. Toto skomírání je výsledkem nehorázného dojení soukromých podnikatelských subjektů a schopných zaměstnanců, kteří tak nemají nejmenší motivaci k dalšímu růstu!
0 0
možnosti

oro

28. 1. 2003 10:22
Re: Žvásty diletanta
Já bych ale od Vás rád slyšel, za co se budou udržovat silnice, jak dopadnou další napůl krachující nemocnice apod., když se minimálně v prvních letech jednoznačně sníží příjem do státního(krajských) rozpočtů ?
0 0
možnosti