Diskuze

Slovenské tratě osiřely, jedná se

Časově neomezené stávky, kterou zahájili slovenští železničáři hodinu před páteční půlnocí, se podle organizátorů účastní přes 80 procent zaměstnanců drah. Do stávky se zapojily všechny rozhodující uzly - Bratislava, Žilina, Zvolen a Košice. Doprava na kolejích stojí, dopad na českou železnici je však zatím minimální.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Franta Jetel

2. 2. 2003 20:36
Technická poznámka
Noční rychlík Pannonia jede (podle článku) z Bukurešti do Budapešti.  Kvůli stávce Slovenských drah nemůže momentálně využívat zkratku přes Slovensko, takže si to teď zkracuje přes Rakousko. Napadlo mě, jestli by nebyla lepší zkratka třeba přes Německo popř. Francii.
0 0
možnosti

Peter

2. 2. 2003 21:40
Re: Technická poznámka
Keby Franta Jetel cital poriadne to, co je v clanku, tak by si vsimol, ze je tam napisane: rychlik Hungaria z Bukuresti a Budapesti. Ale Franta Jetel v zivote rychlikom Hungaria v CR necestoval, takze by si mohol odpustit primitivne poznamky!
0 0
možnosti

Bubzebel

2. 2. 2003 14:09
?!
Nechápu, proč se nad Slováky vyvyšujete. Opravdu není proč. Slovenská ekonomika je sice (zatím) méně výkonná než naše, ale je daleko zdravější a hlavně tam nemají naši brutální socialistickou vládu, spokojenou jako vepř sama se sebou. A co se týče stávek - podívejte se na pražské tramvajáky: 20tis. plat, jimi vyžádaná studie potvrzující že jejich práce je méně náročná než řidičů autobusů a kvůli čtyřem stovkám budou stávkovat tak, že prostě jednoho dne neohlášeně přestanou jezdit. Opravdu důvod k šovinismu!
0 0
možnosti

Zdenek Janocký

3. 2. 2003 12:22
Re: ?!
Soudruhu Bubzebele nevím proč se nepodepíšeš plným jménem,to Tě strana nenaučila.Nikdo se na Slováky nevyvyšuje,to se jen zdá nějakému idiotovi.
0 0
možnosti

mirek

2. 2. 2003 0:17
o co vlastně jde
0 0
možnosti

David

1. 2. 2003 19:19
Tady ale vůbec nejde o osobní dopravu, Slovenská ekomika je stejně jako například Francie silně závislá na funkčnosti železniční dopravy, protože jiný druh dopravy se v tam náročném terénu neuplatní. Jak dlouho myslíte, že vydrží např. zásoby uhlí v elektrárnách. Myslíte, že se to bude vozit náklaďákama z Ostravy nebo z Ukrajiny? Oni moc dobře slovenští železničáři vědí, že to mohou jen vyhrát. Až nebude za tři dny čím topit a nepůjde elektrika, tak bude všechno úplně v .... :-)
0 0
možnosti

Honza

1. 2. 2003 18:22
0 0
možnosti

:-|

1. 2. 2003 17:29
Vyhodit 90%...
...a ze zbylech 10 udelat ziskovou spolecnost.
0 0
možnosti

1. 2. 2003 16:30
0 0
možnosti

železničář ČD

1. 2. 2003 15:58
Slovenské železnice přijdou o cestující
Myslím si, že ZSSK po ukončení stávky bude používat méně lidí, protože lidé si nyní vzkoušejí jiná spojení a poté u nich někdy zůstanou. Toto se stalo i při stávce ČD v roce 1997, která trvala také několik dní. Každopádně doufám, že do podobné situace se ČD také nedostanou.
 
0 0
možnosti

Palmer

1. 2. 2003 17:24
Re: Slovenské železnice přijdou o cestující
Dotaz: Co znamena zkratka ZSSK? Ja znam slovenske zeleznice jen pod oznacenim ŽSR...
0 0
možnosti

TURISTA

1. 2. 2003 14:22
ČO BOLO TO BOLO
Všude dobře,na slovensku nejlíp!
0 0
možnosti

dodo

1. 2. 2003 20:59
Re: ČO BOLO TO BOLO
Hmm... vtipne, ale nepresne.Vite, ze se strajkuje i United Kingdom?
0 0
možnosti

Karel Jořík

1. 2. 2003 14:18
Umřou hlady!
Oni si můžou ještě dovolit stávku?To už úplně slovensko umře hlady.MEČIARE POMOŽ BRATROM!!!!!!
0 0
možnosti

Jano

1. 2. 2003 16:00
Re: Umřou hlady!
Boh pomahaj vam s vasim komunisticko-socialistickym parlamentom
0 0
možnosti