Diskuze

Škodě po tučných letech klesl odbyt

Naplnění biblického proroctví připomíná vývoj odbytu Škody Auto za loňský rok. Po sedmi letech tučných, ve kterých automobilka neustále zvyšovala prodeje, přišel loni pokles. Novou škodovku si v 79 zemích na světě koupilo 445 525 zákazníků, o 3,2 procenta méně než v roce 2001. Přes polovinu z nich tvořily fabie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sketch

3. 2. 2003 17:25
Pruzkum.
Dost casto vidim nadavky na Skodovky, bohuzel autor nikdy neuvede s cim Skodovky porovnava. Jezdil jsem skoro se vsemi evropskymi auty a nemohu rozpoznat kde je tak propastny rozdil.(ve srovnatelne cennove skupine) Mohl by mi nekdo z odpurcu Skodovek uvest co s cim porovnava? (pokud mozno Octavku , nebo Superb) Dle mojich zkusenosti je rozdil pouze v mekkosti Francouzskych aut oproti nemeckym(nemecko- ceskym) Samozrejme A6, BMW 7* ci Mercedes S5* se neda porovnavat s Octavkou. (prosim tedy o auta ve srovnatelncyh cennovych skupinach)
0 0
možnosti

Daňový soumar

3. 2. 2003 17:57
Re: Pruzkum.
Můžu porovnávat Octávii s vozy nižší třídy, především cenové: VAZ 2105, Forman, Daewoo Racer, Opel Kadet, Š120, Š110. Ač většinou měly víc odslouženo, jejich poruchovost nebyla nikdy větší, než u Octávie, ale hlavně NIKDY mě nenechaly viset u cesty a vždy jim fungovaly brzdy!!! Nyní znám několik odtahovek a znám několik nouzových způsobů, jak zastavit auto...
0 0
možnosti

Ota

3. 2. 2003 17:59
Re: Pruzkum.
Ono je to těžké. U každého je to asi jinak. Já třeba porovnávám Škoda - Škoda. První Š105, druhá Felicia. S oběma dlouholeté zkušenosti (ale i s jinými auty). Po dvouletém ježdění s Felicií jsem se omluvil komunistické Š105, že jsem na ni občas nadával. Felicia: časté poruchy až do nepojízdnosti, nízká životnost značkových náhradních dílů (výfuk cca 14 měsíců), nefunkční servis (opakovaně nesprávná diagnostika závad), špatné jízní vlastnosti proti čemukoliv jinému v čem jsem seděl, přesně po záruce na kastli se ojevila velká díra v pátých dveřích (koroze zevnitř!!!) a tak dále a dále.
Výsledek: Š105 přežila tu Felicii jako náhradní auto a poslední tři roky jako stavební stroj (na šrotiště dojela vlastní silou). Pro nové auto jsem šel do Renautu, ale není to stejná cenová skupina. Nicméně už teď je zřejmé, že takové potíže asi nebudou...
0 0
možnosti

Ota

3. 2. 2003 18:07
Re: Pruzkum.
Než jsem kupoval nové auto, prohlídl jsem si i Fabii (přetože jsem věděl, že Škodu už nekoupím): jen namátkou - zastaralý motor, nízká základní výbava, malý kufr, křehké nárazníky v barvě vozu nízko nad zemí (ideální pro parkování v našich městech), typicky německy neúčelně řešené vnitřní uspořádání, relativně vysoká cena.
0 0
možnosti