Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Klausova volba oslabí kroky k reformě

Václav Klaus v sobě už dva dny poté, co byl zvolen prezidentem, nezapřel dlouhodobého kritika centrální banky. V diskusním pořadu televize Nova obvinil Českou národní banku, respektive její bankovní dohled, ze současných problémů Union banky. "Změna v bankovním dozoru minimálně by podle mého názoru byla nezbytná, ale ne z iniciativy prezidenta," uvedl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mir?

Pro me Klaus je ztelesnenim principu regulovaneho najmu, principu regulovanych mezd, principu statni pomoci podnikum se statni ucasti, velkohubosti ve vztahu k EU a neschopnost v Ceskych podminkach prosadit alespon zlomek toho co by rad videl v EU. Boj proti levici v predvolebnim obdobi a vysmech volicum(ve vztahu k volebnim slibum)v povolebnim. Nikdy jsem neslysel, ze by si nejaky britsky konzervativec, tak jak to udelal Klaus v 97, nechal pridelit byt pro socialni potrebne. Cesky liberalismus konci u regulovaneho najmu a pomoci stanim molochum, tuto "pravicovost" Klaus prezentuje na 100%
0/0
3.3.2003 11:33

Ctirad

Ona se pripravovala nejaka reforma?
Ona se pripravovala nejaka reforma? A pripravoval ji Spidla? Fakt? To jsou veci. A tu o Karkulce nam budete vypravet taky?
0/0
3.3.2003 10:39

Vdolek s marmeládou

Re: Ona se pripravovala nejaka reforma?
 
Mozna by sis, aspon zbezne, mohl precist noviny (nebulvarni) nez sem neco napises.
 
0/0
3.3.2003 11:04

Ctirad

Re: Re: Ona se pripravovala nejaka reforma?
Ale obcas si prectu. Reformu seskrtali tak, ze zbyla jen antireforma, vyssi dane apod, zadne setreni.
0/0
3.3.2003 11:12

Zdělanej hulyč

Re: Re: Re: Ona se pripravovala nejaka reforma?
Jo, ta reforma se připravovala. Nejdřív to měl dělat Sobotka, ale zdálo se, že by mohl předložit něco rozumnýho, tak ho sestřelili. A pak to začali dělat Špidla s kolegy a odboráři.
Reforma... jasně. Ale jak to skončí?
0/0
3.3.2003 15:54

juha
0/0
3.3.2003 10:14

Robert

Proboha ať se ten Klaus radši už do ničeho nemontuje!!!!!
0/0
3.3.2003 9:48

chromíková

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.3.2003 9:43

Cartman

realne...
Myslím že naši novináři píší spíš to co si v koutku duše přejí, než to co je reálné. Vláda není zas tak slabá aby jí rozbil nějakej kladeč věnců, byť se zvučným jménem.
0/0
3.3.2003 9:04

lebeda

manazeri
cesky manazer to je opravdu unikat pod dozorem cizince zastupce majitele vetsinou ne moc schopneho protoze manazeru v zapadnich zemich ochotnych jit do vychodni evropy neni moc si dela co chce jsa vychovan komunismem bud jako stranik nebo jako estebak eventuelne svazak nebo jenom loajalni obcan je odborne zdatny v poslapavani svych podrizenich jejich spehovani a pomlouvani vyborne zvlada umeni vyvolat zavist strach o misto z toho vyplyvajici nezdravou revnivost donasecstvi a podobne pekne ciny a zastupce vlastnika ocurava jak se da casto mu rozkrada majetek pred ocima a pritom mu nasazuje ruzove bryle jak je vse spravne a jak je prefikany vubec nejlepsi je kdyz zecne cesky manazer mluvit o usporach provoznich nebo vyrobnich nakladu rekne usetrim 10 milionu pak zjistuje kde a jak na materialu cca. 20% z celkove castky na energiich cca. 30% z celkove castky a kde je tech zbyvajicich 50 % = 5 milionu no ty se usetri na lidech snizit platy uz nelze tak berou jen podprumer tak jich par propustime a nasleduje pavouk se jmeny (kriterium udrzeni se je identicke s preferovanymi metodami rizeni podniku a dulezita je mira znamosti toho ci onoho tkzv. klientismus na nejnizsi urovni) jmena jsou vybrana ted se zjisti uz jenom co kdo z vyhazovanych vlastne dela za praci a kdo to muze delat po nem bez zvysovani mzdy pochopitelne pak by se preci neusetrilo tak nasi manazeri to pekne zvladli a mohou si z usetrenych penez taky trochu zobnout treba nove sluzebni auto za 2 mil. nebo tak neco a zastupce vlastnika je taky dobrej protoze usetril spoustu penez ale pozor nic nejde delat do nekonecna treba prodavat majetek protoze ten se nemnozi a jednou dojde
0/0
3.3.2003 9:01

standa

Re: manazeri
Nepředpokládám, že pracujeme ve stejné firmě. Z toho mi vyplívá, že v ČR jsou minimálně dva podniky se stejným chováním zodpovědných manažerů. :-)
0/0
3.3.2003 9:13

Honza

Re: Re: manazeri
Příště,než budeš psát, zopákni si vyjmenovaná slova
0/0
3.3.2003 10:08

hmmmm

Re: manazeri
Kdyz jsi uz napsal tak velky kus svych pocitu, mozna by jsi mohl prihodit i takove prezitky, jako carky a tecky ve vete, myslim se to bude o dost lepe cist. Obsah nic moc a forma desna :o((((
0/0
3.3.2003 12:59

vaclav hanus

Re: manazeri
To je zajimave! My dva bychom meli byt kolegove. A ze te neznam...
0/0
3.3.2003 13:54

Zdělanej hulyč

Re: Re: manazeri
Ty, *Hanus*i, nepsals nahodou, že jsi podnikatel?
0/0
3.3.2003 15:52

vaclav hanus

Re: Re: Re: manazeri
Nikdy jsem nepsal, ze jsem podnikatel. To bych musel lhat. A sve lzi mam evidovane.
0/0
6.3.2003 9:46

garcia

A Václav Klaus neprobouzí jen 3 pozitivní vlastnosti uvede v článku, ale také bezpráví, neetičnost podnikání, daňové úniky ......
0/0
3.3.2003 8:37

marsellus

Re:
Co to meleš, Klaus může za daňové úniky?
0/0
3.3.2003 10:19

Carlos

Re: Re:
Kdyby Klaus mohl jenom za danovy uniky, tak by se nam vsem zilo blazene. Klaus muze za rozkradeni cele republiky, ale nejenom to. On spolecne se Zemanem muze za to, ze nas tenhle stat neuveritelnym zpusobem vysava na danich (pokud zrovna nejsi jeho kamos). Volba Klause je obrovska ostuda. Podle me ho ma cela Evropa (az na Milosevice) za saska.
0/0
3.3.2003 16:22

ataralgin

Proč ne?
jsem silně pravicově orientovaný, přesto mám k panu Klausovi své výhrady, nicméně si myslím že tato volba nebyla pro náš stát zdaleka tak špatná, jako tvrdí někteří nížepřispívající. Podle mého názoru byla celá volba prezidenta spíše bojem ČSSD proti osobě p. Klause, zoufalým hledáním důstojného oponenta .. jak dopadla vidíme sami... myslím si že prezidentovámí pana Klause nebude pro naši zem zdaleka takovou pohromou, jako vláda sociální demokracie.. prima den přeji všem..
0/0
3.3.2003 8:09

Bobes

Re: Proč ne?
naprosto souhlasim.
Klause jsem na hrade nechtel, ale nikdo z ostatnich stran nedokazal holt proti Klausovi postavit rovnoceneho kandidata.
Verim, ze kdyz uz byl zvolen, ze se dustojne zhosti sve funkce a ze volby nedopadly zas tak spatne.
 
0/0
3.3.2003 9:18

cech

hmm
a koukam,  ze idnes vlastni asi socani....
0/0
3.3.2003 8:08

Highlander

A dost !!!
Takže vážení iDnes + papírová MFD. Já s vámi končím, a nadále hodlám číst pouze sportovní rubriku. To co tady od pátku předvádíte je docela hustý humus. Vážení redaktoři, strčte si své názory za klobouk, já už na ně zvědavý nejsem. Tož tak. Ende.
0/0
3.3.2003 7:58

abc

Re: A dost !!!
A už vystřel !!!
0/0
3.3.2003 8:06

def

Re: Re: A dost !!!
a ty taky, nemcourske pako z iDnes
0/0
3.3.2003 12:24

jenik

Prima volba
Doufam, ze pristi volba prezidenta bude jiz prima. V teto prime volbe by stejne vyhral pan Klaus, protoze protikandidati byli trapni a i lide, kterym nejde moc pod nos by ho asi volili, coz posuzuji podle sebe. Rozdil by byl asi jenom v tom, ze bychom byli usetreni nechutnych zakulisnich debat politickych stran a kupceni s moci. Prezident ma ale tak malo pravomoci, ze si alespon ted muze vychutnat tech 14 dni slavy, kdy bude fungovat jako jakysi klin do rad vladni koalice. Vcera jsem sledoval cast debaty na TV Prima a zdalo se mi, ze prezidentem neni Klaus, ale nejaky Klausogrebenicek, protoze se nemluvilo o nicem jinem, nez o komplotu KSCM a Klause. Bohuzel musim konstatovat, ze komuniste volici Klause se zachovali jako jedini mimo ODS inteligentne a zvolili mezinarodne ostrilenou osobnost. Docela se za ostatni politicke strany stydim, protoze KSCM rozhodne nefandim a byl bych radsi kdyby v tichosti zanikla. Tato volba vsak jeji pozice spis jeste posilila. Proto napriste budme pro primou volbu prezidenta a vyhneme se politickemu kupceni.
0/0
3.3.2003 7:48

axl

kdo jiny?
ono je vzdy jednoduche kritizovat at se deje cokoli, ale proc nize uvedeni odpurci volby alespon neuvedli nejake alternativy. Ja mam ke Klausovi taky spoustu vyhrad, ale vzhledem k nabizenym moznostem si myslim, ze to byla dobra volba. Proti panu Sokolovi osobne  nic nemam a verim, ze to je vzdelany clovek. Ale v takovem politickem systemu (jaky je v CR) funkce prezidenta ma spise reprezentativni charakter. Pro Klause bylo vyhodou jeho znamost, citelnost a prave schopnost reprezentovat. Mozna je muj nazor ovlivnen tim, ze ho pisi z perspektivy nekolika tisic km, ktere me deli od tohoto deni, ale presto nebo prave proto si myslim, ze CR bude s presidentem Klausem budit vice respektu v zahranici nez v pripade volby neznameho kandidata.
0/0
3.3.2003 7:34

Apple

Re: kdo jiny?
Nepisu z nekolika tisic kilometru a souhlasim s tebou. Prof. Sokola jeste pred mesicem neznalo vice nez 95 % lidi v CR a to nemluvim o svete. Klaus byl nejlepsi mozna volba. Nebo jste tam vazne chteli Zemana?
0/0
3.3.2003 7:51

Bubák1

Re: Re: kdo jiny?
No nevím, Klause sice ve světě znají ale podle reakcí v zahraničním tisku, se dobré pověsti netěší.
0/0
3.3.2003 9:44

Keramik

Klausova volba oslabí kroky k reformě
No, ten nadpsi mi nadzvedl, tak jsem si chtěl přečíst nějaký argumenty, abych mohl nesouhlasit fundovaně, jenže jsem si v celým článku nepřečetl o jaké reformě je řeč !!!!
0/0
3.3.2003 7:16

kovboj2053

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.3.2003 7:15

Cooler

Re: Pamet
FUJ! Jak někdo může začít slovy " Mame velmi kratkou pamet jako narod" a v zápětí dát vedle sebe věty "Z e komunisti vrazdili nase blizke, ze Klaus privedl od roku 90 do roku 97 zemi na pokraj krachu". Z toho je mi na blití a tenhle člověk asi opravdu nemá v politice tak úplně jasno. Ostatně přivést zemi do krachu PO revoluci, kdy země žila naprosto jinou ekonomikou a kdy její změna byla naprosto razantní, to je vlastně už samo o sobě nesmysl... na pokraji krachu byla zcela logicky v roce 90 a zkuste si porovnat váš život v roce 90 a 97 ... myslím, že zapomínáte spíš vy, pane kovboji2053...
0/0
3.3.2003 7:51

abc

Re: Re: Pamet
A nepřivedl? Dodnes se z toho vzpamatováváme !!!
0/0
3.3.2003 8:08

Haty

Re: Re: Re: Pamet
Chudaku! Nepatrim k nekritickym obdivovatelum pana profesora, ale jednoznacne soudy o tom, jak po jeho vlade statecni socani prevzali spalenou zemi me vytaceji. Takovych blabolu se muze chytit jenom clovek, ktery se vubec nezajima o sirsi souvislosti a cele jeho ekonomicko-politicke povedomi konci u toho, za kolik si koupi bochnik chleba. Pro pana krale, podivejte se kolem sebe, jak zijou ti, co narikaji. Jasne, jsou lidi, kteri zivori z podpory a opravdu si nemohou pomoct - ale takovi chudaci byli i za totace, jen se o tom nemluvilo!! Kdyz slysim "chudaci mladi, jak si maji poridit rodinu", mam vyrazku. Vzpominam, jak jsem soupla dite do jesli, protoze me muz neuzivil, div ze jsem nechodila v sustaku - jak vypadaji dnesni mlade maminky? (Ja jim nezavidim, jen je proboha nelitujte). A "chudaci duchodci"? Jsou chudaci zpravidla ve chvili, kdy nemohou svym nenasytnym vnoucku pridat na motorku... Otevrete oci a uvedomte si, ze lidi se nemaji hur, jen vis breci, protze nemuzou mit vsechno, co kolem sebe vidi. Ale to nejde v zadnem systemu. Jen za totace byla "vyhoda", ze jsme kolem sebe nevideli nic a vsichni jsme se meli stejne blbe.
0/0
3.3.2003 8:23

Věra

Re: Pamet
KOVBOJI - JÁ SE DRŽÍM TÉŽ TOHO HESLA. ODPOUŠTĚT, ALE NIKDY NEZAPOMENOUT. OSTATNĚ NĚKTERÉ VĚCI SE ZAPOMENOU ANI NIKDY NEDAJÍ. OSTATNĚ, KAŽDÝ NÁROD MÁ JEN TAKOVOU VLÁDU A PRESIDENTA, JAK SI OBÉ ZASLOUŽÍ. NÁŠ NÁROD SE POSTUPNĚ STÁVÁ NÁRODEM TUPCŮ A POSLUŠNÝCH OVCÍ, POSLUŠNĚ JDOUCÍ NA PORÁŽKU. HLAVNÍ JE - ŽE JSEM TAK SPROSTÁ: "NAŽRAT SE A LEHNOUT"....
0/0
3.3.2003 10:17

JPS

A je to
A je to, mate co jste chteli. Porad tomu nejak nemuzu uverit, ze je Klaus presidentem.  Copak se v CR vsichni zblaznili ?  Komunisti - ODS - Zelezny,  no tak tedy vitejte na Balkane.
0/0
3.3.2003 6:59

Pit

Re: A je to
Rad bych pripomenul, ze zadni komunisti i s ODS dohromady by nebyli schopni Klause zvolit. Kdyz uz brecis, tak na tom spravnym hrobe. Stale se nikdo z odpurcu Klause nema k tomu, aby komentovaly pravou pricinu zvoleni Klause a to je v nejednotnosti a hlavne NEFUNKCNOSTI  soucasneho vladni koalice.
0/0
3.3.2003 8:48

MR

Svatá pravda
Plně dávám za pravdu Václavu Klausovi v jeho kritice centrální banky a zejména jejího dohledu nad bankami a věřím, že jako prezident bude využívat veškerý vliv a pravomoce k napravení současného stavu.
0/0
3.3.2003 2:03

ODSak

spravne, vsechnu moc Klausovi
Klaus byl pravoplatne zvolen, na rozdil od uredniku banky, tudiz ma narok na veskerou rozhodovaci pravomoc. Jeho kvalifikace, zkusenosti a schopnosti jsou navic mnohem vetsi nez vsech tech hnupu z CNB dohromady. S jeho pricinenim se z Ceska brzy stane nejvice prosperujici zeme v Evrope. Ten kdo tohle nevidi je bud beznadejny pitomec nebo nam preje jen to nejhorsi.
 
Pokud by Klaus nechal CNB sobe same, vsechny banky by nakonec zkrachovaly.
 
0/0
3.3.2003 6:20

Pj

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.3.2003 6:24

Věra

Re: Re: spravne, vsechnu moc Klausovi
Nikdy nezapomenu na jeho výrok: "jen dva roky si utáhneme všichni opasek, odrazíme se ode dna a BUDEME SE MÍT...." A MÁME SE???? KOLIK SE JICH MÁ????? ZLODĚJŮ A PODVODNÍKŮ????
0/0
3.3.2003 10:20

Raptor

Re: Svatá pravda
Kolik bank zkrachovalo v době, kdy Klaus veškerou moc měl?
0/0
3.3.2003 7:32

Karkulka

Re: Re: Svatá pravda
Minimálně o jedné, ve které figuruje kamarád pana Klause - Komerční banka, státní peněžní ústav. Tedy původce všech nesnází hned po ČNB, kde se zrodilo nemálo bankovních podvodů. Zde si je totiž ti dotyční vyzkoušeli nanečisto a potom šli totéž předvádět načisto do jiných bank a společností - viz systém stavby rodinných domků.
Tento jetel na mne vypadl z ARESU a na ČSÚ se velice divili, odkud, že mají vzít informace, které potřebuji vědět.
Asi by si všichni měli opakovat neustále dokolečka: Lidé bděte - neblbněte! A dalším z hesel může být: Důvěřuj, ale prověřuj!
Teprve čas ukáže a prověří, jak to nynější pan ještě ne prezident myslí, a zda to, co dnes proklamuje, bude také pravdou a bude podle svých slov také jednat.
0/0
3.3.2003 8:56

Bohuyes

Re: Re: Re: Svatá pravda
Jsem rad ze uz lidi prestava psat vsechny ty (vetsinou bezduche) prispevky. Dneska jsou toho zatim jenom dve stranky. To je velmi pozitivni. Snad nebude tak zle. Bohuyes.
0/0
3.3.2003 20:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.