Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lukeš bude na Floridě déle

Americký soud nemá v nejbližších týdnech dost času na to, aby rozhodl o vydání Petra Lukeše, šéfa velké investiční skupiny Cimex a jednoho z nejbohatších Čechů, do Česka. Na Lukeše vydala česká policie mezinárodní zatykač a americký soud jej koncem loňského roku poslal nejprve do vazby, odkud byl na začátku ledna propuštěn do domácího vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdělanej hulyč

Jo, ještě něco...
... proč vlastně všichni ti věřitelé Válcoven dali souhlas k převodu majetku do nové společnosti? Proč souhlasili s platbou směnkami? Zákon přece stanoví, že věřitel s tímto MUSÍ vyslovit souhlas - a bez nějk to nejde! Tak v čem je problém? Proč najednou všichni vyskakujou a ječej???
Vidím to tak, že kdyby se nestalo nic, válcovny by se rozpadly a jejich majetek by se prodal za pár šupů. Věřitelům by se vrátilo tak pět, deset procent dlužné částky - kdyby měli kliku. Takže v dané situaci bylo cokoliv zřejmě podstatně lepší (čti: finančně výhodnější) než nezměněný stav... navíc válcovny nad vodou udrželi. Tak kde je zakopanej pes? Co vlastně zmizelo? Majetek byl prodán, přepokládám, že byly zaplaceny daně, směnky jsou ještě před dobou splatnosti, Válcovny jedou (pan Zemek je rád koupil, proč asi?).... pořád nevidím ten zločin.
Vysvětlíte mi to někdo, prosím???
0/0
10.3.2003 11:57

David Lukeš

Re: Jo, ještě něco...
Celá věc se má trochu složitěji, ale v podstatě jsem stejného názoru. Jinak pan Zemek je kapitola sama pro sebe...možná, že by měl raději taky začít hulit .
Vysvětlení ti kliďánko podam, ale ne formou diskuze....
0/0
17.3.2003 13:48

CmX

Re: Jo, ještě něco...
Tady email pro komunikaci..
0/0
17.3.2003 14:14

Zdělanej hulyč

Směnky???
A jak je to stěmi směnkami? To je přece standardní platební nástroj, dají se i eskontovat a reeskontovat, prodávat, ručit s nimi za úvěr atd atd. Kdy jsou splatné? Až bude po splatnosti a Cimex nezaplatí, teprve v tu chvíli můžeme mluvit o tom, že někdo skončil bez majetku...ne? Fakt to nechápu.
0/0
10.3.2003 11:44

Herodes

Lukeši,Lukeši!
Krást se nemá Lukeši.No lepší domácí vězení na Floridě,než Ruzyň v Čechách.To ti Véna písk.
0/0
10.3.2003 10:16

Nosek - K.Vary

Dluh v nekonečnu ?
Zdravim Vás pane Lukeši, hrádky Cimexu ve Válcovnách trub Chomutov mě stály 1 500 000,-Kč, doufám, že jste si je na můj úkor dobře užil, nebo někoho obdaroval - např. nemocnici v Motole.
0/0
9.3.2003 18:09

Zdeněk Papírník

Pro pana Lukeše.
Vážený pane,
proč se z USA nevrátíte a nehájíte svojí čest u nás v Čechách ? Máte dost prostředků na to,aby jste si vybral nejlepší advokáty. A jestli jste opravdu vždy jednal čestně, tak to ani není potřeba. Vámi podporovaní politici moc neztratili, a tak i politický proces z toho nebude. Proč se nevrátíte?
0/0
9.3.2003 10:20

Silka

Cimex platil v roce 98 za Klause reklamu na bilbordech
tehdy se vsechny strany domluvili ze nebude reklama na bilboardech - pouze casopis Xantypa tehdy "shodou okolnosti" rozjel velkou kampan s fotkou Klause a tuto kampan platila firma Cimex
0/0
8.3.2003 18:27

Jaromir Hrubes

Myslite ze mu Klaus da amnestyi?
Kdyz jsou to takovy kamaradi..... 
0/0
8.3.2003 17:16

Jiří Poláček

a ODS nic netušila.....
..... a ODS samozřejmě o jeho podivných aktivitách VŮBEC NIC NEVĚDĚLA..... Jak příznačné....
0/0
8.3.2003 9:35

Mir?

Re: a ODS nic netušila.....
Jak by taky vedet mohla, kdyz podle soucasneho prezidenta spinave penize neexistuji a vse je jen kriminalizovani tech uspesnych podnikatelu.
0/0
8.3.2003 14:11

Ales

nikdy se nikomu nic nedokazalo
Nikdy se nikomu nic nedokazalo a nikdo si nic nepamatuje. To vse jsou oskliva sluvka a zle veticky.
0/0
8.3.2003 22:15

puk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.3.2003 8:12

David Lukeš

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.3.2003 17:45

Zdělanej hulyč

Re: Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
Pokud hádám správně, jste syn pana Lukeše?
Nechci po Vás, abyste se k vyjadřoval k problematice "tunelu" ve Válcovnách... spíš osobní názor... kdo by mohl mít zájem na potopení pana Lukeše? Máte nějaké tušení? Nemusíte ventilovat jména, ale mám dojem ,že tady jde o cílenou kampaň (těch padesát tisíc na sponzoring mi přijde jako hodně ubožácký argument...) Doufám, že se to vyvrbí do klidu.
Mrzí mě, co Vás postihlo (kdo ví, ví, kdo neví, nemá nárok). Věřím, že takový život není žádný med. Ale zdá se mi, že Vy jste se s tím už poměrně úspěšně vyrovnal... takže hodně sil a štěstí do budoucna!
Chci Vás na konec upozornit, že i lidé, kteří nemají kompletní informace (já!), nejsou vždy ochotni přijmout první závěr prezentovaný médii za svůj - a nezpochybnitelný k tomu. Držím palce.
0/0
10.3.2003 17:10

David Lukeš

Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
Btw. Zdá se mi, že Vaše reakce ale vychází z nějaké osobní záště...či ne ?
0/0
8.3.2003 17:51

Daniel Dusek

Re: Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
Pane Davide Lukesi, zasponzorovat nemocnici je pekne, ale pokud ma obzaloba pravdu, bylo to sponzorstvi z cizich penez. Nebo rozumim spatne?
0/0
8.3.2003 21:49

Kloucek Jan

Re: Re: Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
Pane Dusku, a nemyslite ze by opravdu bylo ferovejsi prvne pockat zda vubec dojde k obzalobe, protoze obvineny je dnes kazdy druhy, ktery jenom trochu kdy vybocil z rady? 
0/0
9.3.2003 3:02

kecal americký

Re: Re: Re: Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
Tak ono se teď v česku říká krádežím a podvodům vybočení z řady. Gratuluji!
0/0
9.3.2003 19:50

Kloucek Jan

Re: Re: Re: Re: Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
...krádežím a podvodům určitě ne, co však třeba vytvoření a udržení tisíců pracovních míst, oprava, zrekonstruování a vybudování desítek budov, atd.? Ono se ne nadarmo říká - Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Kdyby tento pán na místo práce také  pouze "kecal", tak by zcela jistě teď neměl za sebou tolik úspěchů, které leží mnoha lidem v žaludku, ale taky by určitě neměl tyto a ani jiné problémy.  
0/0
10.3.2003 4:12

David Lukeš

Re: Re: Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
Po pravdě řečeno já sám , i přes to , že práva studuji, celému případu sám nerozumím. Na vaši otázku odpovídám, pokud by to byla pravda, asi ano - i když si to nemyslím.
 
 
0/0
17.3.2003 13:57

Michal

Re: Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
on kdyz se kaci les nejaka ta triska musi uletnout ze ? pane Lukesi ...aby to pred ostatnimi nevypadalo tak moc  zle  
0/0
9.3.2003 2:47

Kloucek Jan

Re: chytremu napovez,ostatni nakopni
Tomuto pisateli musel asi nekdo v minulosti velice ublizit, protoze tolik zloby a nenavisti ve ctyrech radkach muze vyprodukovat jenom skutecny chudak.
0/0
9.3.2003 3:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.